Ana Sayfa › Forumlar › Teknik › Yeni Başlayanlar › 1995 tahoe
- Bu konu 18 yanıt içerir, 4 izleyen vardır ve en son 18 yıl önce
auyilmaz tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
6 Kasım 2006: 15:11 #775
krasivaKatılımcıSlm arkadaşlar 1995 model tahoe var almak istiyorum 5,7 V8 tavsiye edermisiniz.Yakıt sarfiyatı ne civarlarda olur yazarsanız sevinirim.Yakmasından korktuğumdan değil sadece bilgi amaçlı pek bilgim yok.Fiyatı 17000usd ve 3 kapı siyah temiz bir araç 110 bin km de…ne dersiniz.
-
6 Kasım 2006: 16:27 #11515
XLR-VKatılımcıSehir icin en az 18lt/100 km tuketir ki ve 3 kapili olanlarin cogu aftermarket jant takiyor ve genis taban lastik ki o da tuketimi arttiran bir diger unsur .
Bu arada 110 bin km oldugundan emin ol cunku mil ise arada yuksek bir fark cikar . 3 kapi bana yaramaz keza tek kapi coupe lerde o yuzden bunu tercih meselesi olarak gormekte fayda var .
Bence model itibariyla fiyat biraz yuksek ama herkes aracina istedigi fiyati da istemeyebilir . Bu arada sanirim Camaro dan vazgectin bence bu daha uygun bir secim . -
6 Kasım 2006: 16:47 #11516
krasivaKatılımcıevet camarodan vazgeçtim piyasa uyduruk jiplerle dolu düşündüm baba bir jip çoğu arabadan iyidir diye babamda eski hasanpaşalılardan amerikan hastası oda madem illada amerikan istiyosun tahoe al dedi bende baktım güzel ve geniş bir araç güç olarakta birçok araçla kapışabilecek nitelikte bence daha iyi olur dedim üç kapılı olanların arkaya oturanlar için diz mesafesi geniş oluyormu acaba birde eğer km değilde milse almak yanlışmı olur o zaman 170000 falan oluyor heralde.
-
6 Kasım 2006: 16:50 #11517
krasivaKatılımcıbirde 1995 1996 tahoelerin ortalama piyasası nedir bilelim ona göre alalım.
-
6 Kasım 2006: 16:57 #11518
XLR-VKatılımcı110 K mil ise 176 bin km eder . Arada epey fark var . Normalde bu araclar cok saglam kolay kolay eskitilemeyecek araclar ben de SUV kullandigim icin biliyorum eger duzgun bakilirsa ariza falan yapmaz ayrica bu araclarin slindir kapak conta yakma, asiri hararet gibi seylerini de duymadim .Ama 4 ceker oldugundan aks sisteminden,diferansiyel,fren sistemine kadar iyice kontrol edilmesinde fayda var .
Bence de jip daha uygun bir secim .
Fiyat olarak ben en fazla $ 15K veririm o da masrafsiz olmasi kaydiyla .Bir de renk secimine dikkat et siyah veya laci tercih etmekte fayda var.Cunku boyle renkli araclar piyasada daha kolay satilir beyaz veya bordo ya gore -
6 Kasım 2006: 17:15 #11519
krasivaKatılımcısağol bilgilerini paylaştığın için bende siyah tercih ediyorum bu araçta siyah zaten ben 15000 usd teklif edeyim belki kabul eder hayırlısı…
-
6 Kasım 2006: 17:21 #11520
XLR-VKatılımcıNe demek cok memnun oldum ama olmazsa da uzulme bu araclar piyasa da cok var onemli olan en iyisini en uygun fiyattan almak .
Askin da GMC Yukon vardi (95) ama satildi herhalde onuda dusunebilirsin GMC Yukon da iyi bir secim olur -
6 Kasım 2006: 17:32 #11521
piyuAnahtar yöneticikrasiva wrote:sağol bilgilerini paylaştığın için bende siyah tercih ediyorum bu araçta siyah zaten ben 15000 usd teklif edeyim belki kabul eder hayırlısı…sadece pazarlık etmek amaclı 15000 teklif etmekten cok aracın ederini bulmak gerekir… sen 15000 dersin adam OK der alırsın esasında 12.000usd ederi oldugu dusunulen bir aractır… sonra ne yapacaksın???
aracı cok iyi inceleyip daha sonra benzerlerine bakacaksın (varsa tabi) daha sonra karar vereceksin…
örnek
1995 model 100.000km bir arac 15.000 ise
1996 100.000km arac daha cok etmeli… ya da tam tersi…sende bol bol arastır kıyasla… sonra pazarlık yap ve ne istediğini bilerek pazarlık yap…
mesela 17.000usd der ama 4 lastik yeni, cantlar ozel ve güzel ise ayrıca birde muzik sistemi, full bakımlı filan ise senin bulacagın orta karar 15.000’likten daha ucuza gelmis olacaktır… bu tip aracların lastik-cant pahalıdır… ya da gene tam tersi… cant-lastik sorunlu bir aracın daha ucuz olması lazım…
-
6 Kasım 2006: 17:44 #11522
krasivaKatılımcıacele etmiyorum bakacam tabi ince elemek gerekiyor.
-
6 Kasım 2006: 18:40 #11523
krasivaKatılımcıbirde 95 veya 96 tahoe V8 5,7 nin teknik özelliklerini ve maksimum hızı hızlanması v.s bilen arkadaş varsa yazabilir mi…
-
6 Kasım 2006: 19:06 #11524
XLR-VKatılımcıIstedigin bilgileri asagida bulabilirsin hem 3 kapi hem 5 kapi olarak
Standard Engine 5.7L 255 hp V8 5.7L 255 hp V8
Horsepower 255 @ 4600 RPM 255 @ 4600 RPM
Torque (lb-ft) 330 @ 2800 RPM 330 @ 2800 RPM
4 Door Trims
4-Door 2WD 4-Door 4WD
Standard Engine 5.7L 255 hp V8 5.7L 255 hp V8
Horsepower 255 @ 4600 RPM 255 @ 4600 RPM
Torque (lb-ft) 330 @ 2800 RPM 330 @ 2800 RPM
Transmissions (more)
2 Door Trims
2-Door 2WD 2-Door 4WD
4-Speed Automatic Overdrive Std. Std.
4 Door Trims
4-Door 2WD 4-Door 4WD
4-Speed Automatic Overdrive Std. Std.
Fuel Economy (more)
2 Door Trims
2-Door 2WD 2-Door 4WD
City (mpg) 14 13
Highway (mpg) 17 17
4 Door Trims
4-Door 2WD 4-Door 4WD
City (mpg) 14 13
Highway (mpg) 17 17
Comfort & Convenience (more)
2 Door Trims
2-Door 2WD 2-Door 4WD
Sunroof N/A N/A
Air Conditioning Opt. Opt.
Power Windows Opt. Opt.
Power Door Locks Std. Std.
Leaşer Seats Opt. Opt.
Power Seats N/A N/A
Max. Seating 6 6
Number of Doors 2 2
4 Door Trims
4-Door 2WD 4-Door 4WD
Sunroof N/A N/A
Air Conditioning Std. Std.
Power Windows Std. Std.
Power Door Locks Std. Std.
Leaşer Seats Opt. Opt.
Power Seats N/A N/A
Max. Seating 6 6
Number of Doors 4 4
Entertainment (more)
2 Door Trims
2-Door 2WD 2-Door 4WD
Cassette Player Opt. Opt.
CD Player N/A N/A
Nav. System N/A N/A
4 Door Trims
4-Door 2WD 4-Door 4WD
Cassette Player Std. Std.
CD Player N/A N/A
Nav. System N/A N/A
Safety (more)
2 Door Trims
2-Door 2WD 2-Door 4WD
Airbags Driver Driver
ABS Brakes Std. Std.
Traction Control N/A N/A
Stability Control N/A N/A
4 Door Trims
4-Door 2WD 4-Door 4WD
Airbags Driver Driver
ABS Brakes Std. StdMaximum hiz sanirim 160 veya 170 km/h olarak limitlendirilmistir benim aracta 170 km/h idi ama ben chip tuning yaptirinca butun limitleri kaldirdim
-
7 Kasım 2006: 14:40 #11525
krasivaKatılımcıTekrar selam arkadaşlar dün aklıma takıldı 3 kapı ile 5 kapı arasındaki farklar nelerdir?Avantajları dezavantajları nelerdir?3 kapılı model hoşuma gidiyor ama bir bilgi alışverişi yapmak istedim.
-
7 Kasım 2006: 14:54 #11526
XLR-VKatılımcı3 kapi ebatlarI daha ufak oldugu icin park etme kolaylIgI olur ama yinede arac buyuk sayIlIr. Bir de esas fark arazide olur ama neticede bu araclarin cok az kIsmI arazi sartlarInda kullanIlmakta .Onun da avantajI su, aracIn askIda kalma ihtimali azalIr ama uzun saside boyle bir risk vardIr.
3 kapI daha spor gorunuyor ama ben her zaman 5 kapIdan yanayIm. Bir de aracin bagaj kapagI kimi model de 2 (yana acIlan) kimi model de ise direkt yukarI dogru acIlan bir sekilde uretilmis .
SanIrIm 5 kapIyI satmak daha rahattIr ama bu yinede tercih meselesi .Genis aileler icin de 5 kapI daha uygun bir secim . Bir de arkaya inmek-binmek daha zordur tek kapIda onuda belirtmek gerekiyor -
7 Kasım 2006: 15:53 #11527
krasivaKatılımcıPeki bu araçların daha doğrusu alacağım yaş olarak çoğu yüzbin ve üzerinde araçlar motor ve şanzıman olarak kaç km sorunsuz gidebilir mesela wolksvagenlerde otomatik şanzıman yüzbinden sonra balata değiştirmek gerekiyor bunlarda belli bir km den sonra şanzımanla veya motorla ilgili yapılması muhakkak olan bir şeyler varmı mesela bende diesel cherooke vardı 2001 146 binde şanzıman türbünü değişmek zorunda kalındı.Bazı modellerde teybin orada tv ekranı var mesela 1995 model tahoe alırsam orjinal olmak kaydıyla taılabilirmi ama sanki fabrikadan öyle çıkmış gibi durmak kaydıyla.
-
7 Kasım 2006: 16:15 #11528
XLR-VKatılımcıMotor en az 300 bin km problem cIkarmaz hatta 400 bin km yi de gecer yalnIz bakImlarInIn eksiksiz olmasI kaydIyla.Yani filtre degisiminden ,yag degisim zamanIna kadar .
SanzIman da ise en onemli faktorlerden birisi de sanzIman yagInIn ve filtresinin 80 K km de degismesidir . ’98 Tahoe de bu degismemis ve arac 101K milde sanzIman P de takIlI kaldI bir arkadasIn aracInda.Turbin falan degistirecek bir arIza yapacagInI sanmIyorum ama dedigim gibi is arabanIn nasIl kullanIldIgInda . Yani hor kullanIlmIssa isterse MAck,Peterbilt olsun fark etmez cok onceden arIza cIkarIr.
VW deki gibi belli bir km den sonra ille su parca degisecek diye bir sey ben Tahoe/Yukon icin duymadim . -
7 Kasım 2006: 20:18 #11529
krasivaKatılımcı1995 tahoeler 5.4 mü yoksa 5.7 mi bir arkadaş forumda yazmış ben hepsi 5.7 diye biliyordum birde sanırım enjeksiyonlu bu dediğim modeller hangisi makbul tercih edilebilir yoksa fazla bir farkı yokmu
-
7 Kasım 2006: 22:45 #11530
XLR-VKatılımcı’95 Tahoe ler 5.7 litre ,99 ve uzeri 5.3/5.4 litredir . 5.7 litrelik versiyon daha guclu gelebilir ama 5.4 litre motorun verimi,HP si daha yuksektir ve tabii daha yeni teknolojidir
-
8 Kasım 2006: 14:11 #11531
krasivaKatılımcıBu aracın yakıt tank kapasitesi ve 0-100 km hızlanması nedir?
-
8 Kasım 2006: 14:19 #11532
auyilmazKatılımcıKisaca Performans ve Degerleri:
-5,733 cc 5.7 liters 8 V front longitudinal engine wiş 101.6 mm bore, 88.4 mm stroke, 9.1 compression ratio, overhead valve and two valves per cylinder
-Unleaded fuel
-Fuel economy EPA highway (l/100km): 15.7
-Single-point injection fuel system
-114 liter fuel tank
-Power: SAE and 149 kW , 200 HP @ 4,000 rpm; 310 ft lb , 420 Nm @ 2,400 rpmAyrica o yila ait Tahoe secenekleri;
MSRP: N/A – N/A
Body Styles: 2-Dr Utility, 4-Dr Utility
Engines: 5.7L V8, 6.5L V8
Transmissions: 4 Speed Automatic, 5 Speed Manual, 0 Speed Automatic
Drivetrains: Rear Wheel Drive
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.