Ana Sayfa › Forumlar › Teknik › Yeni Başlayanlar › modifiye yapmam gerekirmi
- Bu konu 8 yanıt içerir, 5 izleyen vardır ve en son 18 yıl 2 ay önce Memo tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
15 Eylül 2006: 19:05 #717krasivaKatılımcı
Selam arkadaşlar birşey danışmak istiyorum.Kısa bir zaman sonra bulursam muhtemelen transam ama camaroda olabilir alacağım.Bu araçların gücü yüksek fakat duruşuna ve karizmasına bakarak ürettiği gücün üstünde bir çok araç var normal araçlar için konuşuyorum.Sizce alacağım bu araçlara güç takviyesi yapsammı yoksa orjinalliğini hiç bozmasammı yani orjinal hali yeterli olumu.Mesela yolda giderken benden bir 330 bmw yol istermi ve bunun gibi araçlar.Fikirlerinizi bekliyorum.Ayrıca 1993 1996 arası temiz transam veya camaro satılık bildiğiniz varmı yardımcı olursanız sevinirim.Saygılar…
-
15 Eylül 2006: 19:49 #11034XLR-VKatılımcı
Ben olsam orjinalligini korurum ama modifiyeye de yatkin bir arac .Bir de bilgigim OBDI olanlar modofiye edilmesi daha kolay (chip programlama gibi) . ’96 ve uzeri OBDII oldugundan CPU programlamak daha zor .
Normal sekilde de 330 BMW gibi bir araci gecmesi kolay olmali ama zaten BMW bilirsin cok cabuk devirlenir ama V8’in de tork avantaji var .
Arac icinse AVK SErvis’e sor istersen .Cunku onlara o tip araclar geliyor ve iclerinde satmak isteyenler olabilir (276 95 69 – 276 95 53)
Araba,sahibinden gibi sitelerde de bu tip araclar var gorebilirsin . -
16 Eylül 2006: 05:26 #11035gtagucuKatılımcı
4. nesil f-body’lerin gücü 280hp’den başlıyor 330’ları rahat alırsın. Bolt-on modifiyelerle m3’leri bile alırsın.
4. nesillerde 94 ve üzeri OBD2 kullanıyor, obd2’yi modifiye etmek obd1’e göre çok daha kolay. Hatta sırf bunlar için özel çip tuning bilgisayarları var aracın gücünü ekonomi yada performans için anında ayarlayabiliyorsun.
-
16 Eylül 2006: 12:10 #11036krasivaKatılımcı
Arkadaşlar olan varsa 1994 camaro ve transam teknik özelliklerini yazabilirmisiniz.
-
16 Eylül 2006: 17:30 #11037auyilmazKatılımcı
1994 Chevrolet Camaro Z/28
Exterior
Lengş: 193.2 in.
Widş: 74.1 in.
Height: 51.3 in.
Wheel Base: 101.1 in.
Curb Weight: 3424 lbs.Interior
Front Head Room: 37.2 in.
Front Hip Room: 52.8 in.
Front Shoulder Room: 57.4 in.
Rear Head Room: 35.3 in.
Rear Shoulder Room: 55.8 in.
Rear Hip Room: 44.4 in.
Front Leg Room: 43 in.
Rear Leg Room: 26.8 in.
Luggage Capacity: 7.6 cu. ft.
Maximum Seating: 4Performance
Base Number of Cylinders: 8
Base Engine Size: 5.7 liters
Base Engine Type: V8
Horsepower: 275 hp
Max Horsepower: 5000 rpm
Torque: 325 ft-lbs.
Max Torque: 2000 rpm
Drive Type: RWD
Turning Circle: 39 ft.Fuel
Fuel Tank Capacity: 15.5 gal.
EPA Mileage Estimates: (City/Highway)
Manual: 17 mpg / 26 mpg
Automatic: : 17 mpg / 24 mpgRange in Miles: (City/Highway)
Automatic: 263.5 mi. / 372 mi.
Manual: 263.5 mi. / 403 mi.19941994 Pontiac TransAm
Exterior
Lengş: 197 in.
Widş: 74.5 in.
Height: 51.7 in.
Wheel Base: 101.1 in.
Curb Weight: 3447 lbs.Interior
Front Head Room: 37.2 in.
Front Hip Room: 52.8 in.
Front Shoulder Room: 57.4 in.
Rear Head Room: 35.3 in.
Rear Shoulder Room: 55.8 in.
Rear Hip Room: 44.4 in.
Front Leg Room: 43 in.
Rear Leg Room: 28.9 in.
Luggage Capacity: 12.9 cu. ft.
Maximum Seating: 4Performance
Base Number of Cylinders: 8
Base Engine Size: 5.7 liters
Base Engine Type: V8
Horsepower: 275 hp
Max Horsepower: 5000 rpm
Torque: 325 ft-lbs.
Max Torque: 2400 rpm
Drive Type: RWD
Turning Circle: 37.8 ft.Fuel
Fuel Tank Capacity: 15.5 gal.
EPA Mileage Estimates: (City/Highway)
Manual: 17 mpg / 25 mpg
Automatic: : 17 mpg / 24 mpgRange in Miles: (City/Highway)
Automatic: 263.5 mi. / 372 mi.
Manual: 263.5 mi. / 387.5 mi. -
16 Eylül 2006: 17:39 #11038auyilmazKatılımcı
Acikcasi modifiyesiz kullanabilirsin, fakat guc tutkunu icin asla yeterli gelmeyecektir.
Sahsen benim su anki otomobillerim full-modified, ki en son 0km aldigimi, daha galeriden cikartir cikartmaz modifiyeye postalamistim. Yani modifiyesiz hic kullanamadim bile!
Zaten sizin bu otomobilleri orijinal bulmaniz zor, sizde aldiginiz da zevkini cikartin… Yani basin modifiyeyi, ama BMW gibi direkt satarim diye beklemeyin. Ona harcadiginiz parayi unutacaksiniz ve zevkini cikartacaksiniz.
Aldiktan sonrasi modifikasyonlar artik size kalmis, muhattabinizi Ferrari yapmakta olabilir sonunda, tamamen size ve yapabileceklerinize kalmis.
-
18 Eylül 2006: 12:06 #11039MemoKatılımcıgtagucu wrote:4. nesil f-body’lerin gücü 280hp’den başlıyor 330’ları rahat alırsın. Bolt-on modifiyelerle m3’leri bile alırsın.
GTA alınma ama ben burdaki rahat kelimesine biraz karşı çıkıcam. Benim gündelik aracım 3.0 z4. Hiç ponçik ile denk gelmedik ama 4ş gen camarolarla çok “rahat” baş ediyor. ıster kalkış ister giderken olsun.
Şunuda da elirtmek isterim. Bahsedilen arabaların ister BMW 3.0 ve ya 4ş gen Camaro firebird olsun. Hiç biri şaka değil. Std arabalardan çok farklı karakterleri var ve yapıları gereği şehir içinde 250hp lik RWD arabaları 120-150 hp arası gti lar gibi kullanmak çok tehlikeli. Bu araçların hata affetme ihtimalleri önden çekişlilere göre çok daha az… Demek istediğim bu araçların şehir içinde bir birlerine olan üstünlükleri biraz şöföre kalıyor. Sakın yanlış anlamayın iyi şöför geçer demiyorum. Gözü kara olan kendisi dışında çevredekileride daha fazla riske atan genelde geçer…
Bence 4ş gen aldıktan sonra çok kafana takma. Nasıl olsa trafikte görüceğin her 100 arabadan belki 1 i seninle aynı güçte olucak. Oda bırak isterse geçsin. Sen arabanın keyfini çıkarmaya bak..
-
18 Eylül 2006: 16:20 #11040krasivaKatılımcı
Çzellikler için çok sağol kıyaslama şansım oldu.Kanatimcede yolda giderken herkeste Bmw ve bu tip araba var zaten kafadan 4.ş gen. aracım varken bir adım önde olacağımı düşünüyorum sizce haksızmıyım?
-
18 Eylül 2006: 16:35 #11041MemoKatılımcı
Yaw sen ne bakıyorsun 3 kasa BMW lere CLK lara onların çoğunun hızlanması binek otomobillerden yavaş. her nekadar her bmwnin arkasında 3.0 ve ya M3 yazsada çok az var bunlarda piyasada. Bence 4ş genle kesin bir adım önde başlarsın hele boltonları vs yaparsan m3 leri de yersin..
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.