Ana Sayfa Forumlar Teknik Yeni Başlayanlar modifiye yapmam gerekirmi

8 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #717
      krasiva
      Katılımcı

      Selam arkadaşŸlar birşŸey danışŸmak istiyorum.Kısa bir zaman sonra bulursam muhtemelen transam ama camaroda olabilir alacağım.Bu araçların gücü yüksek fakat duruşŸuna ve karizmasına bakarak ürettiği gücün üstünde bir çok araç var normal araçlar için konuşŸuyorum.Sizce alacağım bu araçlara güç takviyesi yapsammı yoksa orjinalliğini hiç bozmasammı yani orjinal hali yeterli olumu.Mesela yolda giderken benden bir 330 bmw yol istermi ve bunun gibi araçlar.Fikirlerinizi bekliyorum.Ayrıca 1993 1996 arası temiz transam veya camaro satılık bildiğiniz varmı yardımcı olursanız sevinirim.Saygılar…

    • #11034
      XLR-V
      Katılımcı

      Ben olsam orjinalligini korurum ama modifiyeye de yatkin bir arac .Bir de bilgigim OBDI olanlar modofiye edilmesi daha kolay (chip programlama gibi) . ’96 ve uzeri OBDII oldugundan CPU programlamak daha zor .
      Normal sekilde de 330 BMW gibi bir araci gecmesi kolay olmali ama zaten BMW bilirsin cok cabuk devirlenir ama V8’in de tork avantaji var .
      Arac icinse AVK SErvis’e sor istersen .Cunku onlara o tip araclar geliyor ve iclerinde satmak isteyenler olabilir (276 95 69 – 276 95 53)
      Araba,sahibinden gibi sitelerde de bu tip araclar var gorebilirsin .

    • #11035
      gtagucu
      Katılımcı

      4. nesil f-body’lerin gücü 280hp’den başŸlıyor 330’ları rahat alırsın. Bolt-on modifiyelerle m3’leri bile alırsın.

      4. nesillerde 94 ve üzeri OBD2 kullanıyor, obd2’yi modifiye etmek obd1’e göre çok daha kolay. Hatta sırf bunlar için özel çip tuning bilgisayarları var aracın gücünü ekonomi yada performans için anında ayarlayabiliyorsun.

    • #11036
      krasiva
      Katılımcı

      ArkadaşŸlar olan varsa 1994 camaro ve transam teknik özelliklerini yazabilirmisiniz.

    • #11037
      auyilmaz
      Katılımcı

      1994 Chevrolet Camaro Z/28

      Exterior

      LengşŸ: 193.2 in.
      WidşŸ: 74.1 in.
      Height: 51.3 in.
      Wheel Base: 101.1 in.
      Curb Weight: 3424 lbs.

      Interior

      Front Head Room: 37.2 in.
      Front Hip Room: 52.8 in.
      Front Shoulder Room: 57.4 in.
      Rear Head Room: 35.3 in.
      Rear Shoulder Room: 55.8 in.
      Rear Hip Room: 44.4 in.
      Front Leg Room: 43 in.
      Rear Leg Room: 26.8 in.
      Luggage Capacity: 7.6 cu. ft.
      Maximum Seating: 4

      Performance

      Base Number of Cylinders: 8
      Base Engine Size: 5.7 liters
      Base Engine Type: V8
      Horsepower: 275 hp
      Max Horsepower: 5000 rpm
      Torque: 325 ft-lbs.
      Max Torque: 2000 rpm
      Drive Type: RWD
      Turning Circle: 39 ft.

      Fuel

      Fuel Tank Capacity: 15.5 gal.

      EPA Mileage Estimates: (City/Highway)
      Manual: 17 mpg / 26 mpg
      Automatic: : 17 mpg / 24 mpg

      Range in Miles: (City/Highway)
      Automatic: 263.5 mi. / 372 mi.
      Manual: 263.5 mi. / 403 mi.1994

      1994 Pontiac TransAm

      Exterior

      LengşŸ: 197 in.
      WidşŸ: 74.5 in.
      Height: 51.7 in.
      Wheel Base: 101.1 in.
      Curb Weight: 3447 lbs.

      Interior

      Front Head Room: 37.2 in.
      Front Hip Room: 52.8 in.
      Front Shoulder Room: 57.4 in.
      Rear Head Room: 35.3 in.
      Rear Shoulder Room: 55.8 in.
      Rear Hip Room: 44.4 in.
      Front Leg Room: 43 in.
      Rear Leg Room: 28.9 in.
      Luggage Capacity: 12.9 cu. ft.
      Maximum Seating: 4

      Performance

      Base Number of Cylinders: 8
      Base Engine Size: 5.7 liters
      Base Engine Type: V8
      Horsepower: 275 hp
      Max Horsepower: 5000 rpm
      Torque: 325 ft-lbs.
      Max Torque: 2400 rpm
      Drive Type: RWD
      Turning Circle: 37.8 ft.

      Fuel

      Fuel Tank Capacity: 15.5 gal.

      EPA Mileage Estimates: (City/Highway)
      Manual: 17 mpg / 25 mpg
      Automatic: : 17 mpg / 24 mpg

      Range in Miles: (City/Highway)
      Automatic: 263.5 mi. / 372 mi.
      Manual: 263.5 mi. / 387.5 mi.

    • #11038
      auyilmaz
      Katılımcı

      Acikcasi modifiyesiz kullanabilirsin, fakat guc tutkunu icin asla yeterli gelmeyecektir.

      Sahsen benim su anki otomobillerim full-modified, ki en son 0km aldigimi, daha galeriden cikartir cikartmaz modifiyeye postalamistim. Yani modifiyesiz hic kullanamadim bile! :)

      Zaten sizin bu otomobilleri orijinal bulmaniz zor, sizde aldiginiz da zevkini cikartin… Yani basin modifiyeyi, ama BMW gibi direkt satarim diye beklemeyin. Ona harcadiginiz parayi unutacaksiniz ve zevkini cikartacaksiniz.

      Aldiktan sonrasi modifikasyonlar artik size kalmis, muhattabinizi Ferrari yapmakta olabilir sonunda, tamamen size ve yapabileceklerinize kalmis. :)

    • #11039
      Memo
      Katılımcı
      gtagucu wrote:
      4. nesil f-body’lerin gücü 280hp’den başŸlıyor 330’ları rahat alırsın. Bolt-on modifiyelerle m3’leri bile alırsın.

      GTA alınma ama ben burdaki rahat kelimesine biraz karşŸı çıkıcam. Benim gündelik aracım 3.0 z4. Hiç ponçik ile denk gelmedik ama 4şŸ gen camarolarla çok “rahat” başŸ ediyor. ıster kalkışŸ ister giderken olsun.

      Şunuda da elirtmek isterim. Bahsedilen arabaların ister BMW 3.0 ve ya 4şŸ gen Camaro firebird olsun. Hiç biri şŸaka değil. Std arabalardan çok farklı karakterleri var ve yapıları gereği şŸehir içinde 250hp lik RWD arabaları 120-150 hp arası gti lar gibi kullanmak çok tehlikeli. Bu araçların hata affetme ihtimalleri önden çekişŸlilere göre çok daha az… Demek istediğim bu araçların şŸehir içinde bir birlerine olan üstünlükleri biraz şŸöföre kalıyor. Sakın yanlışŸ anlamayın iyi şŸöför geçer demiyorum. Gözü kara olan kendisi dışŸında çevredekileride daha fazla riske atan genelde geçer…

      Bence 4şŸ gen aldıktan sonra çok kafana takma. Nasıl olsa trafikte görüceğin her 100 arabadan belki 1 i seninle aynı güçte olucak. Oda bırak isterse geçsin. Sen arabanın keyfini çıkarmaya bak.. :D

    • #11040
      krasiva
      Katılımcı

      ǖzellikler için çok sağol kıyaslama şŸansım oldu.Kanatimcede yolda giderken herkeste Bmw ve bu tip araba var zaten kafadan 4.şŸ gen. aracım varken bir adım önde olacağımı düşŸünüyorum sizce haksızmıyım?

    • #11041
      Memo
      Katılımcı

      Yaw sen ne bakıyorsun 3 kasa BMW lere CLK lara onların çoğunun hızlanması binek otomobillerden yavaşŸ. her nekadar her bmwnin arkasında 3.0 ve ya M3 yazsada çok az var bunlarda piyasada. Bence 4şŸ genle kesin bir adım önde başŸlarsın hele boltonları vs yaparsan m3 leri de yersin..

8 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.