Ana Sayfa › Forumlar › Teknik › Yeni Başlayanlar › donut
- Bu konu 14 yanıt içerir, 10 izleyen vardır ve en son 18 yıl 10 ay önce Szopen tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
10 Nisan 2005: 19:52 #196AnonimZiyaretçi
Herkese merhaba 1969 mustang kullanıcısıyım arabama yeni yeni alışıyorum geçenlerde arkadaşlarlan toplanıp benim arba ile show yaparken kameraya çekmeye karar verdik ve boş bir asfalt alan bulduk her türlü hareketi yaptım lastik yakma, contra filan fakat olduğu yerde arabayı döndürmeye gelince onda biraz falso verdim yani tam olarak olmadı oldu sayılır ama tam anlamıyla olmadı bu donutun kusursuz yapabilmek için ne yapmam gerek gaz,fren,direksiyonu ne şekilde kullanmalıyım şimdiden teşekkür ederim.Saygılar
-
10 Nisan 2005: 19:57 #3689Pontiac301Katılımcı
Yazık etme arabanı.Kıymetini bil.Bu deiğin hareketleri arkadaşların kendi arabalarıyla yapsın….Lastik yakabilirsin ama diğer hareketleri bence yapma…yinede mal senin turşusunuda kurarsın istersen bebek gibide saklarsın…..
[quote:8140b7e288=”Eleanor68″]Herkese merhaba 1969 mustang kullanıcısıyım arabama yeni yeni alışıyorum geçenlerde arkadaşlarlan toplanıp benim arba ile show yaparken kameraya çekmeye karar verdik ve boş bir asfalt alan bulduk her türlü hareketi yaptım lastik yakma, contra filan fakat olduğu yerde arabayı döndürmeye gelince onda biraz falso verdim yani tam olarak olmadı oldu sayılır ama tam anlamıyla olmadı bu donutun kusursuz yapabilmek için ne yapmam gerek gaz,fren,direksiyonu ne şekilde kullanmalıyım şimdiden teşekkür ederim.Saygılar [/quote:8140b7e288]
-
11 Nisan 2005: 06:18 #3690piyuAnahtar yönetici
donut zor bisi…(tam olarak yapmak) mantık olarak 4×4 olması daha iyi olur… o zaman tam oldugu yerde doner…
simdi sen daha arabana alısmadan yaparsan bir donuste lastik cant diferansiyel zart zurt elinde kalabilir… aracı sıfırdan yapsan istedigini yap ama henuz metal parcalarının ne durumda oldugunu bilemiyorsun… biraz daha arabaya alıs…
ben amortisorlerimi degistirirken arka makas baglantısının curudugunu ve incecik kaldıgını gordum… hızla bir viraja girsem belkide arka tarafı komple virajda bırakacaktım… sans iste…
biraz daha alıs sonra istedigini yap 😈
-
11 Nisan 2005: 10:05 #3691facelessKatılımcı
elenor bak bu konularda bana gelicen çok iyi beceririm bunları ama dedikleri gibi arabana yazık edersin onun için bence hiç yapma.Ama bu aralar ben yine istinyeye geçicem buluşuruz ben sana öğretirim.Ancak kesinlikle tavsiye etmiyorum.
-
11 Nisan 2005: 18:01 #3692ozzKatılımcı
elenor yapma abi boyle seyler..yazlk gunah arabana, onun yerine git bilgisayar oyununda yap bunlarl yada ne bileyim bi araba falan kirala.. aglat anaslnl hos baska araba mustangln tadlnl vermez ama.. hic degilse araban saglam kalsln..ama illa yapacam diyorsan, sen bilirsin ne diyelim ki biz sana.. ama genede bi dusun istersen!!
-
11 Nisan 2005: 18:16 #3693Chevy_Killer_89Katılımcı
Konuyu baska yone cekecegim lastik yakmanın bir zararı var mı??
Bi dergide debriyajın omrunu kısaltıyor diyordu
___________________________
ROCK CHEVY -
11 Nisan 2005: 18:31 #3694facelessKatılımcı
alakası bile yok kim diyor onu, olsa olsa lastikleri yersin.Ustalara sorarsanda tabi bitiyorder sonuçta onlarda bu işten para kazanıyor.
-
11 Nisan 2005: 19:33 #3695piyuAnahtar yönetici
duran bir arabanın lastik yakmasına baslarken arka lastiklerin yere tutunma gucunun yenilmesi sırasında arabanın tum parcalarının zorlanacagı bir gercektir…
debriyaj cokta alakalı degil ama… lastikler en buyuk zararı gorenler olacaktır… hatta bir kısmı da asfalta yapısacaktır 😈
-
12 Nisan 2005: 18:32 #3696Chevy_Killer_89Katılımcı
Zaten yapışacakki kalkışta patinaj çekmesin 😈 😈 😈
_____________________________
ROCK CHEVY -
26 Ocak 2006: 18:23 #3697cantugKatılımcı
yok bişe olmaz hiç durma bas. bir hafta sonra anlarsın ne olduunu.yeni bi debriyaj baskı balata alırsın rahatlarsınn.bunlar gerçek. makara deil. bunu gayet iyi biliyorum.
-
27 Ocak 2006: 00:42 #3698Tümer ARCANKatılımcı
lastikler geniş tabanlıysa balatanın daha kısa sürede bitmesine sebep olur.aslında normal ebatlarında iken de biraz etkisi olur balataya. ama hiç önemsenecek kadar zarar vermez.araba için üretilen performans tipi debriyaj lar ile istediğini yap bişeycik olmaz.hatta balatanın ömrü daha uzun olur.(böle hareketler yapılmadıkça)
-
27 Ocak 2006: 01:00 #3699XLR-VKatılımcı
Bu tip seyler Indy Car ve Champ Car yarislarinda yapiliyor ama yaris bittikten sonra
Bence de yapilmamasi daha iyi olur ama araba senin . Cunku sert kalkislar bile balatanin omrunu kisalttigini dusunursek bu hareket cok daha buyuk fatura cikartir -
27 Ocak 2006: 04:34 #3700BurcakKatılımcı
Net’te “drift bible” adlı bir eser arayın (Kazaa’da eMule’da vs), orda donut’ı bırak her türlü drift tekniğini gösteriyo japon bi amca. Bu adamların arabanın dışarsından sıfır çizdirdiğini gördüm!!!
-
27 Ocak 2006: 15:03 #3701AnonimZiyaretçi
Yaw haha teğğ 1 sene evvel acemilikde yazmışdım o yazıyı haha şimdik artık aştım piyasayı kontrol altında tutuyorum haha silelim şu başlıyı yaw karizmam düşüyor
-
27 Ocak 2006: 19:26 #3702SzopenKatılımcıChevy_Killer_89 wrote:Konuyu baska yone cekecegim lastik yakmanın bir zararı var mı??
Bi dergide debriyajın omrunu kısaltıyor diyordu
___________________________
ROCK CHEVYArkadan itiş arabalarda bilmiyorum ama önden çekiş kilosuna göre güçlü arabalarda ön taraf top gibi zıpladığı için çok zararlı.
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.