Ana Sayfa › Forumlar › Teknik › Yeni Başlayanlar › mustang convertible
- Bu konu 2 yanıt içerir, 2 izleyen vardır ve en son 16 yıl 4 ay önce
riko tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
10 Temmuz 2008: 18:05 #1106
AliKatılımcıbana cok fazla problem doğurmayacak convetible bir mustang ne kadara mal olur? satılan varsa bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
-
10 Temmuz 2008: 21:00 #15543
AnonimZiyaretçiallyg, problem yaratmayacak dedigin restorasyondan gecmis ya da cok orjinal demek… eger motor vs bir ozelligi yok 6 silindir vs gibi birsey ise bile sanırım 25-30.000usd ustudur…
problemden kastın tente ise ugrasmaz amerikandan sıfırını getirirsin…asırı pahalı bir parca degil diye hatırlıyorum…
-
10 Temmuz 2008: 22:15 #15544
rikoKatılımcıAllgy,açtıgın topiklerde ve mesajlarında hem kararsızlık hemde acelecilik görüyorum.
Her markada olduğu gibi Mustang’ların Convertible modelleride, hem hardtop coupe versiyonlarına göre daha az sayıda üretilmiş, hemde baz modellerde opsiyonel olan bazı özellikler convertible versiyonlarda standart olarak kullanılmıştır.
Çrneğin 289 cu in V8 motorun 210, 225, 271 hp gibi değişik versiyonları varken ve bu motor seçenekleri opsiyonel olarak sunulurken convertible de 271 hp standart olarak kullanılmıştır.( mesela 65 modelde )
Bu durum zaten az üretilen bu extra modellerin günümüze kadar yaşayabilenlerini doğal olarak çok değerli hale getiriyor, yani mantıken orjinal bir convertible Mustang, fiyat olarak diğer modellerden çok daha yüksek olmalı.
Yani demem o ki, aceleci ve bilinçsiz hareket ederek, ucuz convertible buldum diye sonradan kesme bir convertibleyi alabilme ihtimali görüyorum sende
Amerikan arabasının sonradan tavanı kesilerek convertible yapılmışına rastlarsan, büyük ihtimalle bi dünya para verip başına ciddi bir bela almış olursun, özellikle amerikan arabasının sonradan cabrioya çevirmek, ciddi bir mühendislik bilgisi gerektirir, orjinal convertible modellerde tavanın taşıyıcı özelliği ortadan kalktığı için kasa ve şasi desteklenmiştir, sonradan tavanı kesilen bir amerikana gerekli destek yapılmazsa, zaten çok büyük ve ağır olan kasa rijitliğini kaybedip bir süre sonra gönyeden kayar, kapılar bile çalışmamaya başlar, arka uçtan öne doğru baktığında karpuz gibi yayıldığını görürsün, ondan sonrada o arabadan ne köy olur nede kasaba, eski tavanı bulup yeniden üzerine kaynaklıyayım desen bile bağlantıları denk getiremezsin bir daha.
Uzun lafın kısası, mesajlarından sezinlediğim gibi ikinci el bir yerli araba alır gibi aceleyle ucuz kelepir buldum falan diye işi bilmeyen biri tarafından yapılmış bir çakma convertibleye rastlarsan,amerikan rüyası hüsranla biter, o yüzden convertible olsun veya olmasın,önce alacağın modele karar ver, onun üzerine yoğunlaş ve alırken muhakkak yanında işi bilen güvendiğin biri olsun.
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.