Ana Sayfa › Forumlar › Teknik › Yeni Başlayanlar › 55 chevrolet belair – Nasıldır ??"
- Bu konu 18 yanıt içerir, 8 izleyen vardır ve en son 17 yıl 7 ay önce
zimazima tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
9 Temmuz 2007: 18:38 #1008
A_z_a_k
Katılımcıarkadaşlar , sormaktan bıkmayacağım bir soru ,
nasıl bilirsiniz 1955 Chevrolet Belair i .. -
9 Temmuz 2007: 21:51 #14767
zimazima
Katılımcıiyidir
55 serinin (55, 56, 57) en toplu arabasıdır.en tok duranıdır.en sadesidir.uçan halı gibi bişey işte 😉
-
9 Temmuz 2007: 21:56 #14768
the_judge
Katılımcı56 nın kare sinyalleri vardır.56 en güzeli bence.57 belair kuyruğuyla ünlüdür.
-
9 Temmuz 2007: 22:36 #14769
zimazima
Katılımcı57 de kuyruk var evet ve şahane bi kuyruk, önü de çok şatafatlıdır, gururludur güçlüdür, en lerin hepsi ondadır.bence de en güzeli 57’dir.
-
10 Temmuz 2007: 00:58 #14770
zimazima
Katılımcıbende cevaplamaktan bıkmam.şahane araba.tadı, havası hiçbi aa da yoktur.bu arabaların tek kusuru fenerli olduğunu söyleyememesidir
-
10 Temmuz 2007: 01:18 #14771
riko
KatılımcıBizde bu üç arabadan (55-56-57) en tutulanı 56 dır.
Bu 56 ların çok tutulmasının sebebi eski ıstanbul taksicileriymiş, kasa motor ve sağlamlık açısından bu modelleri zaten çok sevmişler , ama 55 çok sade, 57 ise fazla teferruatlı gelmiş onlara,yani ufak bir kazada bile, o yıllarda zaten parça problemi olduğundan 57 yi doğrultmak daha zahmetli ve masraflı oluyormuş. (57 ye fazla alangirli anlamında “sallı araba” derlermiş)
O yüzden en ideal olarak iki arabanın ortası olan 56 yı benimsemişler. -
10 Temmuz 2007: 01:32 #14772
zimazima
Katılımcıriko wrote:Bizde bu üç arabadan (55-56-57) en tutulanı 56 dır.
Bu 56 ların çok tutulmasının sebebi eski ıstanbul taksicileriymiş, kasa ve motor ve sağlamlık açısından bu modelleri zaten çok sevmişler , ama 55 çok sade, 57 ise fazla teferruatlı gelmiş onlara,yani ufak bir kazada bile, o yıllarda zaten parça problemi olduğundan 57 yi doğrultmak daha zahmetli ve masraflı oluyormuş. (57 ye fazla alangirli anlamında “sallı araba” derlermiş)
O yüzden en ideal olarak iki arabanın ortası olan 56 yı benimsemişler.budur; gerçek AA cıdan beklenen cevap.57’yi beğenmemdeki neden kesinlikle teferruatıdır.57 arka tampon arıyodu arkadaşın biri yardımcı olayım dedim aradım aradım bulamadım.sadece sol köşesini buldum oda çürüktü.en az 10 tane 56 tamponu vardı adamlar gösterdi.her güzelin kusuru oluyo işte.
-
10 Temmuz 2007: 02:55 #14773
-aLicaN-
Katılımcı1955 chevy chevroletin parlayan yıldızıdır ve ilk 8 motorlu chevydir geçiş modeli oluşu vede çizimiyle gayet güzel bir modeldir 56 bile kıyaslamaz tabi zevk ve renkler tartışılmaz
-
10 Temmuz 2007: 11:11 #14774
A_z_a_k
Katılımcımotor özellikleri açısından neler dersiniz
-
10 Temmuz 2007: 13:23 #14775
the_judge
Katılımcıbuyrun şefaf dosyada sakladığım bi yazı vardı
siyah beyaz ve düşük çözünürlükte taradım sığsın diye
-
10 Temmuz 2007: 15:51 #14776
ebrar36
Katılımcı55 rules…
haktan nuri…
-
11 Temmuz 2007: 17:35 #14777
A_z_a_k
Katılımcıgerçekten çok kıymetli bilgilere ulaştım sayenizdeteşekkürler arkadaşlar..
-
15 Temmuz 2007: 02:31 #14778
piyu
Anahtar yöneticişe_judge wrote:buyrun şefaf dosyada sakladığım bi yazı vardısiyah beyaz ve düşük çözünürlükte taradım sığsın diye
yazıyı yazan Mert’i bircok amerikancı tanır… bir yazısını da ben okumustum… cok bilgilidir… cevher gibi…
kendisinde yanlıs hatırlamıyorsam dedesinden kalma guzel bir 57 var… tek kapı… komple restorasyon’dan kısa bahsetmisti ama sonucu bilmiyorum… bunlardan en cok 57’yi begenirim bende…
-
15 Temmuz 2007: 23:05 #14779
the_judge
Katılımcıcar dergsinin 2001 yılındaki bi sayısından koparmıştım.saol piyu mert i tanımıyordum.yardımcı olduysam sevindim
-
16 Temmuz 2007: 01:04 #14780
piyu
Anahtar yöneticio dergi cok kaliteliydi ama sanırım 7-8 sayı dayandı ve bitip gitti…
mert’in punisher isimli turuncumsu bir 98 camaro’su vardı…enfes bir renk… bayag da guclu bisiydi…son durum nedir bilmiyorum ama…
-
16 Temmuz 2007: 03:09 #14781
Erman
KatılımcıYıllar önce izlediğim bir belgesele göre;
56, tavanı alçaltıldığından, olduğundan daha uzun gösteriyor ve 56’yla birlikte, 55’te karşılaşılan sık teknik arızaların da önüne geçiliyordu. -
16 Temmuz 2007: 14:53 #14782
zimazima
Katılımcızaten bir modelden sonra üretilen modelde şikayetler doğrultusunda iyileştirmeler oluyor firmanın yaptığı makyajlar oluyor bunlar doğrultusunda 57 doğuyor
-
16 Temmuz 2007: 20:13 #14783
riko
Katılımcızimazima wrote:zaten bir modelden sonra üretilen modelde şikayetler doğrultusunda iyileştirmeler oluyor firmanın yaptığı makyajlar oluyor bunlar doğrultusunda 57 doğuyorVe bakıyorlarki yine beceremiyorlar, 58 de komple kasayı değiştiriyorlar 😆
Şaka tabi, 57 sanat eseri gibi arabadır ya, bende bu üç kardeşten en çok 57 yi severim aslında.zimazima, avatar süper olmuş 😉
-
16 Temmuz 2007: 20:31 #14784
zimazima
Katılımcıteşekkür ederim.seninkiler kadar olması mümkün diil ama uğraştım biraz ve becerebildim
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.