4 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #1046
      ismail ismail
      Katılımcı

      selam arkadaşŸlar 1995 model trans am arabam var.bu araçların amortisörleri sert yere yakın olduğu ve spor bir araç olduğu için ben öyle sanıyorum.sormak istediğim çukura falan girdiğimde araçta çok ses oluyor sanırım amortisörlerden patlak olup olmadığı anlaşŸılmıyor.bunlar için daha yumuşŸak amortisör takılabilirmi azda olsa konfor olsun.yada tavsiye edebileceğiniz ne tip amortisörler takmalıyım fiyat olarakta fazla uçuk olmayan türden.tavsiyelerinizi bekliyorum.

    • #15064
      ann71
      Katılımcı

      koni alabilirsin summitten bakmanı tavsiye ederim. ayrıca amortisörlerin patlaktır muhtemelen bu araçların amortisörleri o kadar sert değil. eğer aracında yaylar kesik yada spor yay warsa araçta esneme payı azalacağı için amortisörlerin daha sertleşŸecektir. k&n için amerika fiyatı çifti 250 dolar civarı olması lazım. çok pahalı değil aslına bakarsan. bir de eğer patlaksa tamir ettirme şŸansın war ama ben tavsiye etmem.

    • #15065
      Anonim
      Ziyaretçi

      patlak amortisor, basıncı almadıgından tum guc arabaya, saseye gelir… iyi birsey degil… biran once degistmen yararına olur…

    • #15066
      ismail ismail
      Katılımcı

      cevaplarınız için sağolun.beni istanbulda yönlendirebileceğiniz bir amortisör ustası varmı hem kontrol etsin hemde gerekirse değişŸtirebileyim.anadolu yakası olursa daha iyi olur.

    • #15067
      Tümer ARCAN
      Katılımcı

      Selamlar. Benim sölemek istediğim bişŸey var.amörtisörlerin sertliğinden bahsederken başŸka amerikan arabalarına kıyasla sölediysen doğrudur.aile kullanımına yönelik bir aa dan serttir o araçların amortisörleri.fakat spor araçlarla kıyaslandığında avrupalı spor otomobillere oranla yumuşŸak bir süspansiyon sistemine sahiptir.Konforu arttırmaktan bahsetmişŸsiniz.Eğer bunun için aracın orjinal suspansiyonundan daha yumuşŸak bi suspansiyon tercih ederseniz sıkıntı yaşŸarsınız(konfor açısından değil) sahip olduğunuz araç yüksek süratlere çıkabilen, performanslı bir otomobildir.zaten amerikan spor otomobillerinde yeterince yumuşŸak süspansiyon bulunmaktadır. daha yumuşŸak bi sistem yüksek süratlerde aracınızın zıplamasını body roll eğilimini artıracağı için, özellikle yüksek süratlerde girdiğiniz virajlarda yol bozukluklarının da etkisiyle güvenliğinizi tehlikeye sokar.Aracınızın kontrolünü de zorlaşŸtırır.Aracın yüksek süratte zıplaması en hafif virajlarda bile bazen büyük sıkıntılara yol açar.Süspansiyon konusunu kesinlikle hafife almayın.Şahsi görüşŸüm zaten amortisörlerinizin patlak olduğudur.LJünki bu araçların standart amortisörleri belirttiğiniz kadar sert değil.orjinal sertlik size konfordan ödün vermeden, güvenli bi sürüşŸ sağlayacaktır diye düşŸünüyorum.

4 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Exit mobile version