selam.eski golf’ümün enjektörlerini iptal edip karbüratörlüye çevirmiştik. alfa romeo da kullanılan (sanırım weber) 146’lık çift bare iki adet karbüratör yerleştirerek müşiş bir performans almıştık.acaba aynı uygulamayı karbüratör sayısını artırarak 454 kapağa uygulasammı diye düşünüyorum ne dersiniz? yoksa daha mantıklı uygulamalar varmı. karbüratör seçimi ne olmalı?
karburator genelde konfigurasyona gore oluyor… mesela cok sıkı modifiyeli bir 454 olursa bayag buyuk bisi lazım… ozel uretim olanlardan…
yoksa yetmeyen bir karburator ya da asırı tuketen bir karburator haline gelebilir… ve hatta en dogrusu tum arabayı bir plan dahilinde yapıp bitirmek… senin modifiye edeceğin bir 454 her arabaya olmaz… daha ilk gaza bastıgında catır catır kırılır
Yazar
Yazılar
1 yanıt dizini görüntüleniyor
Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.