Ana Sayfa Forumlar Forumlar Sohbet (Konu Sınırlamasız) 1975 Buick Riviera fiyatı?

30 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #949
      ihsan_izmir
      Katılımcı

      Merhabalar arkadaslar,

      1975 model tek kapı buick riviera buldum satın almayı düşŸünüyorum. 350 inç motor klimalı elekt. koltuk arabanın genel durusu fena değil. ǖnemli bir boya sorunu yada çürük tarafı yok. Muhtemel bu araca verecegim fiyat ne olmalıdır. Satan adam da bende fiyatı tahmin edemedik. Vereceginiz cevaplar için simdiden tesekkür ederim.

    • #12872
      Szopen
      Katılımcı

      5000$

    • #12873
      riko
      Katılımcı

      Bu mudur ?

      Bildiğim kadarıyla 75 çok tutulan bir araba değil,yani 70 sonrası çoğu Amerikanda olduğu gibi detune edilmişŸ,düşŸük beygirli ve benzin yakmaya yarayan bir motor ve üzerinde hantal bir kasa, almayı düşŸünüyorsan pazarlığı sıkı tut.

    • #12874
      ihsan_izmir
      Katılımcı

      rico: evet arkadasım resimdekiyle aynı araba

    • #12875
      engintdk
      Katılımcı

      Buick Riviera türkiyede parmağınla sayacağın kadar az olan bir arabadır. 74 modele kadar olanlar özellikle tam bir klasiktir ve çok da değerlidir. GörülmemişŸ bir arka cama sahiptirler. 74-75-76 modeller ise son kuşŸak ilginç arka dizayna sahip arabalardır. Bence alınabilir, 10.000$ ideal bir fiyattır. Ayrıca bunlar 350 ile 455 motor arasında seçenekleri de var. 455 e rast geldiysen süperdir ve artı turbosuda vardır, yaklaşŸık 395 HP. civarındadır gücü turbosuz olarak. 400 şŸanzumanı vardır hepsinde. Sonuç olarak alınabilir bir arabadır bu. Tek kapı buicklar klasiktir çoğu 74 öncesi. Buick demek güç ve konfor demektir. Buna göre değerlendirirsin artık.

    • #12876
      BigBlockBird
      Katılımcı

      1975 model riviera 4. Jenerasyondandir(1974-75-76)

      395 hp turbosuz?? Biraz ucmus hp ler diye düsünüyorum. +350 makina 1977-1985 yillari arasinda kullanilmis ondan önce 1977 senesinden önce 350 makina yok.

      Internette arastirdim
      1974 455V8 235-245Hp standart
      1975 455V8 205 hp

      Bütün amerikan arabalarinda oldugu gibi bu modelde en güclü makinalar 70 ve daha önce yillara konmus. En kuvvetli makina 70 senesine ait 370 gross hp. (Volandaki güc) Net hp 245hp.

      Ayrintili bilgi; http://en.wikipedia.org/wiki/Buick_Riviera

    • #12877
      Chevy_Killer_89
      Katılımcı

      4000 $ makuldur,olmadı 5000 $.

    • #12878
      BigBlockBird
      Katılımcı

      Arkadaslar bir söz vardir. Yigidi öldür ama hakkini ver. Simdi 4000-5000$ a Türkiyede ancak amerikanin halk arasindaki tabiri ile sahin i yani 4 kapi nova alinir. Birde arabayi görmeden fiyatta bicmek cok yanlis olur. araba cok hasatta olabilir cok temizde. Onun icin derimki satin almak isteyen arkadas aracin resimlerini göndermeden fiyat hakkinda bir yorum yapmayalim.

    • #12879
      piyu
      Anahtar yönetici

      cok kolay bir amerikan degil o yuzden min. fiyattan alınması gerekir diye dusunuyorum..

      bir camaroya 10.000 vermek ile riviera’ya (1975 model tabiki) 10.000usd vermek arasında cok fark vardır…

    • #12880
      engintdk
      Katılımcı

      Şöyle bir satılık araba listelerine bir göz atın bakalım arkadaşŸlar, kaç tane camaro var kaç tane Buick Riviera var. Bunu şŸu şŸekilde de düşŸünebilirsiniz, türkiyede kaç tane riviera var, kaç tane camaro var?
      BakışŸ açısına bağlı bir durum.

    • #12881
      Chevy_Killer_89
      Katılımcı

      75 riviera ülkemizde ne gördüm ne duydum,kaldı ki ciddi bir parca sorunu vardır mutlaka…coupe olması da onun iyi bi deger etmesi anlamına gelmez bence…kendimizden biliyorum, ne derece amerikanları ne derece fiyatlara verdik…

      bu arada resim olsa çok iyi olur…

    • #12882
      ihsan_izmir
      Katılımcı

      selam ve saygılar arkadaslar, yarın arabanın resimlerini cekip foruma ekleyecegim.
      arabanın motorunun tam olarak kac inç oldugunu sahibi bilmiyor. 350 olarak tahmin ediyor. Ruhsatta 3500 cc olarak yanlışŸ yazılmıs. Motorun kaç inç oldugunu nasıl anlayabilirim? aracın herhangi bir yerinde yazıyormudur?

    • #12883
      engintdk
      Katılımcı

      AlşŸough carrying over şŸe same platform, mechanicals, and some body panels seen on şŸe “Third Generation” Riviera, Buick replaced its distinctive ‘boat tail’ roofline wişŸ a more conventional-looking “Colonnade” treatment. This turned şŸe car from a hardtop coupe into a pillared coupe, as it featured wide B pillars and fixed quarter opera windows. A landau half-vinyl roof option was available. The car did retain its forward-jutting grille, albeit in slightly modified form. Thus modified, şŸe car looked far less distinctive şŸan its predecessors, and even its platform mates, şŸe Oldsmobile Toronado and Cadillac Eldorado. The tamer-looking Riviera was no lighter, and its standard 455 V8 lost more power, dropping to 230 hp and 245 hp for standard and Stage One models, respectively. Max Trac was dropped from şŸe option list after 1974 due lack of buyer interest. The revised styling did noşŸing for sales, which plummeted to 20,129 in 1974.

      For 1975, şŸe Riviera received an updated front fascia, which lost its forward-jutting şŸeme şŸrough şŸe redesign of şŸe fiberglass front end cap. Quad rectangular headlights were mounted horizontally. The new vertical-bar grille echoed şŸe “stand-up” şŸeme şŸat many GM cars of şŸe day incorporated. Parking lights wrapped around şŸe fender sides. The Stage One performance package was dropped for 1975, replaced by an ‘S/R’ package şŸat had some sporting pretensions, şŸough less so şŸan şŸe Stage One. The standard engine’s output dipped to 205 hp. Sales for 1975 were 17,306.

      Minor changes greeted 1976 models, şŸe most notable of which was a new crosshatch grille insert. Sales rallied slightly to 20,082 for 1976

      FourşŸ generation
      Production: 1974-1976
      Body style: 2-door coupe
      Platform: E-body
      Engine: 455 inǂ³ Buick V8
      Transmission: 3-speed ST-400 automatic
      Wheelbase: 122.0 in
      LengşŸ: 226.4 in (1974)
      223.0 in (1975)
      218.6 in (1976)
      WidşŸ: 80.0 in
      Height: 54.0 in
      Alıntı: http://en.wikipedia.org/wiki/Buick_Riviera#FourşŸ_generation_.281974-1976.29

    • #12884
      BigBlockBird
      Katılımcı
      ihsan_izmir wrote:
      selam ve saygılar arkadaslar, yarın arabanın resimlerini cekip foruma ekleyecegim.
      arabanın motorunun tam olarak kac inç oldugunu sahibi bilmiyor. 350 olarak tahmin ediyor. Ruhsatta 3500 cc olarak yanlışŸ yazılmıs. Motorun kaç inç oldugunu nasıl anlayabilirim? aracın herhangi bir yerinde yazıyormudur?

      Ruhsatta 3500 yazmasi önemli degil. Benim ruhsattada daha düsük yaziyor. Motor orjinal olmayip baska bir aractan cikmada olabilir .Motor block numarasindan motorun kac yilina ait oldugunu kac cubic inch oldugunu ögrenebilirsin. Sen numaralari al yaz buraya ben yardimci olmaya calisirim.

    • #12885
      piyu
      Anahtar yönetici

      Buick’lerin 455 ile 350’si aynı buyuklukte blok kullanıyor diye biliyorum…. chevrolet olsa ayırt edilirdi… (büyüklükten tabiki)

    • #12886
      ihsan_izmir
      Katılımcı

      ılk önce su ana kadar vermişŸ oldugunuz bilgiler için teşŸekkür eder saygılar sunarım.

      arkadaslar arabanın resimleri asagıdaki linktedir.

      http://picasaweb.google.com.tr/ihsanizmir/1975BuickRiviera

      Arabanın sase üzerinde 455 cu in yazıyor.
      Klimasıyla ugrastık sanırım calısmıyor yada gazı bitmişŸ.
      Kaportada çürükler var elden gecmesi gerekiyor. Bence Komple boyanması gerekiyor.
      Tamponlar vurulmuşŸ ve düzeltilmişŸ orjinalliğini korumuyor.

      Sizce bu arabaya verilecak fiyat nedir?

    • #12887
      Chevy_Killer_89
      Katılımcı

      4000 $ diyorum yine..

    • #12888
      piyu
      Anahtar yönetici

      Görebildiklerimi ileteyim…

      Riviera’dan beklediğimiz gibi full olmalı… elektrikli koltuklar, camlar, aynalar (ama kolu yok)

      ici bayag temiz ve neredeyse masrafsız…

      ustteki vinil klasik olarak nem almıs ve altında da bolca curuk vardır…

      araba bayag diri duruyor…

      cantlar sonradan takılmıs ve kotu…

      arabanın ya bazı parcaları boyanmıs (renk farkı var) ya da fot. makinesi boyle cekmis…ama sanırım boyadan…

      arkada ufak bir kaporta sorunu ve on sag camurlukta bir sorun var… ayrıca arka tamponda bazı problemler ve on tamponda bazı paslar var…

      klima hortumlardan sorun olabilir…

      bence araba guzel… cok konforlu olduguna eminim…

      gelelim tekrar aynı konuya… bu arabanın eger bir parca ihtiyacı olur ise bulmakta zorlanacaksın…ama hangi parcasına ne sekilde ihtiyacın olur tabiki bilinmez… mekanik (motor-sanz) parcalarında sanırım zorluk yasamassın ama bir stop camı kırılsa seni bayag ugrastırabilir…

      tabi bu almayacaksın anlamına gelmiyor…

      ben olsam 4.000-5000usd derim ama sahibi daha yuksek ister ve verecek durumum var ise daha ustu de verilebilir… ama 10.000usd de bana cok geliyor suanda…

      eger alırsan kaporta boya icin cok acele etme… once arabayı tanı…sonra plan yaparsın…

    • #12889
      piyu
      Anahtar yönetici

      ek olarak… bu arabayı alıp…biraz alcaltarak guzel bir lowrider elde edebilirsin…

      ayrıca 1975 buick riviera videosu buldum…

      1975 Buick Riviera reklamı

      dikkatimi ön grill cekti… senin fotodaki biraz problemli sanırım… videodaki cok guzel duruyor…

    • #12890
      BigBlockBird
      Katılımcı

      $4.000-$6.000 arasi verilir. Fakat piyunun dedigi gibi body parcalarini bulmakta gercekten zorlanirsin. Bence amerikan alinirken önce yedek parcasinin ülkede ne kadar cok olduguna bakmak lazim. USA dan Avrupadan falan getiririm diyosan kargo ve gümrük icin bayag bir para harciyacaksin.. Bunuda göz önünde bulundurman gerekir

    • #12891
      engintdk
      Katılımcı

      10.000$ değil belki ama 10.000 YTL. ye alina bilir bence, tabii ne kadar aşŸşŸağı alırsan o kadar iyi, böylece yapacağın masraflar için elinde daha fazla para kalır. Motor, şŸanzuman ve yürüyen aksamda parça zorluğu çekmezsin ama arkadaşŸlarımın da dediği gibi arka stoplar gibi parçaları bulmakta zorlanabilirsin. Ama 1-2 haftada istediğin her parçasını da getirtebilirsin ki bunu da unutmamak gerek. Araba diri duruyor ve eğer güzel uğraşŸılırsa çok da güzel ve keyifli bir araba olur.

    • #12892
      piyu
      Anahtar yönetici

      tekrar baktım… kesinlikle lowrider… hemde muşŸis olur…

      enfes boya, yere yakın, krom cantlar…

    • #12893
      zimazima
      Katılımcı

      selam herkese, bundan ne klasik olur ne de muscle car.ihsan olm sen amerikan olsun çamurdan olsun yada farklı bi arabam olsun diyosan o başŸka ))

    • #12894
      zimazima
      Katılımcı

      bu ihsan vatan haini sayılabilir.onca yıllık arkadaşŸız bu adamla kendisi taa 2004 te üye olmuşŸ benim haberim yok böyle bi sitenin varlığından.daha yeni üye oldum ve bu .aslında buna yardımcı falan olmamak lazım ya bende araşŸtırmadım şŸimdi allah var bende kusurluyum tabi ama haber verse daha güzel olurdu.insan geçmişŸ yıllara nasıl yanmasın.verdiğiniz bilgiler ve araşŸtırmalarınız için herkese teşŸekkür ederim.

    • #12895
      piyu
      Anahtar yönetici

      zimazima zararın neresinden dönsen kardır

      site 2001 yılından beri faaliyette….. 😉

    • #12896
      zimazima
      Katılımcı

      peki arkadaşŸlar bu arabanın parçalarını nerde bulcağız, kime siparişŸ vereceğiz? örneğin ön panjur, sol sinyal kırık malum

    • #12897
      ihsan_izmir
      Katılımcı

      tüm arkadaslara vermişŸ oldugunuz bilgiler için tesekkürlerimi sunarım. Aranızda olmaktan büyük duyuyorum. Umarım istediğimiz fiyata bu arabayı alacagız.

    • #12898
      piyu
      Anahtar yönetici

      Bazı sorular vardır ki Amerikan sevdalısı herkesin başŸlarda aklına gelir… bende tecrübe ettiklerimi düzenlemistim…

      http://www.amerikanaraba.com/index.php?name=News&file=article&sid=32

      muhtemelen isinize yarayacaktır…

    • #12899
      ihsan_izmir
      Katılımcı

      bu gün arabayla uzun bir süre gezdim. Büyük kasa olması dolayısı ile yola oturusu ve rahatlıgı mükemmel. ılk defa 455 motorlu bir arabaya bindim fakat LPG li olusundan mı bilmiyorum performansı beni hayal kırıklıgına ugrattı. Sanırım daha ufak ve daha performanslı bir usa (1975-76 transam tarzı) estetik, performans ve motor sesi olarak bana daha uygun. Bütün arkadaslara verdikleri bilgiler için tekrar tesekkürlerimi sunarım.

    • #12900
      piyu
      Anahtar yönetici

      kasa cok agır oldugundan beklentilerinin altında kalmıs olabilir… camaro-transam 1600-1700kg iken muhtemelen riviera 2ton kesin vardır…

    • #12901
      zimazima
      Katılımcı

      ihsanın kendiside zaten 150 kilo, oda arabanın performansını düşŸürmüşŸ olabilir.olm ihsan kara şŸimşŸek topic’ini hiç açma sen.yoksa -beyaz şŸimşŸek-varya senin yakabilirsin onu ehehehe

30 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Exit mobile version