Ana Sayfa › Forumlar › Forumlar › Sohbet (Konu Sınırlamasız) › 100 km ye yaktı?ımız benzin ?
- Bu konu 38 yanıt içerir, 20 izleyen vardır ve en son 17 yıl 9 ay önce overland tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
29 Mayıs 2006: 18:52 #605redcj576Katılımcı
herkese iyi günler, şu günlerde artan benzin fiyatları yüzünden günlük aracım olarak kullandığım CJ7 mi daha da az kullanmaya başladım
herkes 100 km ne kdr yakıyor die mrk ettim böyle bir konu başlatim dedimJeep CJ7 – 100 km de 16 litre -GM 305 V8 -ş400
Jeep CJ5-100 km de 14 litre-düz 6 silindir
1961 Chevrolet apache-100 km de 13 litre -düz 6
1990 Chevrolet k1500 4×4-100 km de 13-14 litre-305 V8-700R4.(şanzuman ve enjeksioyonlu olmasından böle az gibi hrlde -
29 Mayıs 2006: 21:28 #9673Mustafa YÜKSELKatılımcı
7 nin durumu çok kötüyse bana satarmısın
-
29 Mayıs 2006: 22:16 #9674AYBARSKatılımcıredcj576 wrote:herkese iyi günler, şu günlerde artan benzin fiyatları yüzünden günlük aracım olarak kullandığım CJ7 mi daha da az kullanmaya başladım
herkes 100 km ne kdr yakıyor die mrk ettim böyle bir konu başlatim dedimJeep CJ7 – 100 km de 16 litre -GM 305 V8 -ş400
Jeep CJ5-100 km de 14 litre-düz 6 silindir
1961 Chevrolet apache-100 km de 13 litre -düz 6
1990 Chevrolet k1500 4×4-100 km de 13-14 litre-305 V8-700R4.(şanzuman ve enjeksioyonlu olmasından böle az gibi hrldeSüper rakkamlar.
Ben 502 ile 70 mph hızla sehirler arası yolda 16 lt yakıyorum. Cezalandırmalarda dahil tabiii 👿 👿 👿 👿 😈 😈 😈 😈
Şehir içi sanırım 35 lt civarı.Her köşe yan hatta düzlükte yannnnn 😯 😯 😯
Aybars -
30 Mayıs 2006: 00:01 #9675redcj576KatılımcıTEMPEST wrote:7 nin durumu çok kötüyse bana satarmısın
walla 7 nin durumu gerçekten kötü ,haşat durumda ama motoru düzgün,ş400 ü atıp 5 ileri düz şanzıman düşünüyorum. bu yaz da komple sıfırdan toplamaya çalışcam bakalım
ksr bakma CJ7 im herşeyim benim ,o 8 sesini çıkarması bile yeter!!! -
30 Mayıs 2006: 02:28 #9676AngelusKatılımcı
Ya hacı haftaya mersine gelcem görüşelim senle bu arada erdemli girişte bir silveradodan bahsediyorlar 502 motor ş 400 şanzıman varmış üzerinde bir bak.
84 Camaro 18-21 lt /100 km.
-
30 Mayıs 2006: 02:35 #9677Mustafa YÜKSELKatılımcıredcj576 wrote:TEMPEST wrote:7 nin durumu çok kötüyse bana satarmısın
walla 7 nin durumu gerçekten kötü ,haşat durumda ama motoru düzgün,ş400 ü atıp 5 ileri düz şanzıman düşünüyorum. bu yaz da komple sıfırdan toplamaya çalışcam bakalım
ksr bakma CJ7 im herşeyim benim ,o 8 sesini çıkarması bile yeter!!!ben bunalım takiiliim gene rabam bile yok
gidiim sulu bis aliim bari tır bır tır bır giderm :'(
-
30 Mayıs 2006: 03:56 #9678Pontiac301Katılımcı
77 camaro 12-15 litre highway&city
76 nova 12-16 litre highway&city
91 caprice 9-11 litre highway&city
73 impala wagon 17-23 highway&city
06 206 (diesel) 4-6 highway&city -
30 Mayıs 2006: 05:00 #9679kamaruKatılımcıPontiac301 wrote:77 camaro 12-15 litre highway&city
76 nova 12-16 litre highway&city
91 caprice 9-11 litre highway&city
73 impala wagon 17-23 highway&city
06 206 (diesel) 4-6 highway&cityyaw sen hep yokuş aşağımı gidiyorsun? benin günlük kullandığım araba bile daha fazla yakıyor 😯 😯 Nasıl beceriyorsun??
-
30 Mayıs 2006: 10:46 #9680Pontiac301Katılımcı
ben yumuşak kullanıyorum, birde motorların hepsinin kompresyonları aynı değerde,ve bütün ayarlarını Ahmet Memikoğlu yapıyor, bu çok ciddi bir faktör ağabi;)
-
30 Mayıs 2006: 13:47 #9681SzopenKatılımcıkamaru wrote:Pontiac301 wrote:77 camaro 12-15 litre highway&city
76 nova 12-16 litre highway&city
91 caprice 9-11 litre highway&city
73 impala wagon 17-23 highway&city
06 206 (diesel) 4-6 highway&cityyaw sen hep yokuş aşağımı gidiyorsun? benin günlük kullandığım araba bile daha fazla yakıyor 😯 😯 Nasıl beceriyorsun??
Bu şehir içi yakıt tüketimi şehirden şehire değişir, Mehmet ızmit te 15lt yakar camarosuyla, istanbul da gelsin akşama doğru bi yere gitmeye kalksın 25-30 lt nin altına inmez.
-
27 Kasım 2006: 16:27 #9682BORLAKatılımcı
arkadaslar bende 95 model mustang kullanıyorum.Ister ınanın ıster ınanmayın 150 milyonluk benzinle 400 km yol gidiyorum.Arabama ekoyak diye bi yakıt tassaruf cihazı taktım baya fayda gördüm.hatta bikaç kere bizim sitede google reklamlarında da gözüktü.Bence taktırın hem çekişi cok artıyo arabanın hemde bi güzel tassarruf ediyosun varmı daha güzeli:)
-
28 Kasım 2006: 18:34 #9683Mustafa YÜKSELKatılımcı
borla ekoyak senin markan olabilirmi çok üstünde duruyosunda…
şaka bi yana tasarruf iyidir bi bakalım neler varmış sitesinde
-
28 Kasım 2006: 19:05 #9684BORLAKatılımcı
SEN Bı ARAŞTIR ÇNEMLı OLAN YAKIITA TASSARRUF DEÐıL Mı?
BAÐCIYI DÇVME ÇZÇMÇ YE:) DEDıÐıN GıBı ŞAKA Bı YANA BENCE BÇTÇN AMERıKANCILARIN KULLANMASI GEREKEN Bı ÇRÇN.aMERıAKDA 1953 TEN BERı KULLANILIYO .EKOYAK BENıM DEÐıL ABıM ıLGıLENıYO AMA EÐER A.A OLARAK ıLGıLENıRSE KATILIMCILAR BıZE ÇZEL YANı AMERıKANCILARA Bı ıNDıRıM UYGULATABılıRıM.amerikanaraba.com üyeleri için.Biz herkes faydalansın milli servet boşa yanmasın isteriz:) -
28 Kasım 2006: 19:09 #9685BORLAKatılımcı
bu arada ben BORLA PERFORMANCE INDUSTRIES TURKıYE DıSTRıBUTORUYUm.Egzozla ilgili bi forum konusu yoktu onun reklamını yapamadım:))))
-
29 Kasım 2006: 03:00 #9686the_judgeKatılımcı
yahu bu ekoyak mıknatıslı birsey galiba benzin hortumuna takılıyo benzindeki pisligi alıyo böyle birsey mi .onno ustanın bir yazısında yanlış hatırlamıyorsam motoru temiz tuttugu ve motorda kurum vs birikmedigi için cekişin bir nebze arttıgı söyleniyordu fakat yakıt tasarrufunda cokta büyük bir katkı sağlamadıgı yazmıştı.ben walla onun yalancısıyım:Dyanlış hatırlıyo olabilirim en azından en ucuz modifiye ürünü olarakta karşımıza çıkıyor:D
-
29 Kasım 2006: 13:55 #968772camaroKatılımcı
benim için çok anlam taşıyan bir soru olmamış litrelerce diyebiliriz.gönlümüz hoş olsun.
-
29 Kasım 2006: 15:48 #9688BORLAKatılımcı
şe judge ekoyakla ilgii edindiğin bir kısım bilgiler doğrudur.Soyleki bu manyetik alan oluşturan bir cihazdır.Petrol ürünü olan yakıtın moleküler atom parçaçıklarını etkiler.Kararsız hale getirir böylece tam ve etkili yanma oluşur.Bu yanma neticesinde kurum meydana gelemyeceğinden motor parçaları daha sağlıklı çalışır.Açığa çıkan enerji artacağından çekiş ve performans artacaktır.Ayrıca daha az yakıtla daha cok enerjı uretıldıgı ıcın yakıt sarfıyatı azalacaktır.Arkadaslar bu aletin ise yarayıp yaramdıgı konusna gelince bu aparat ODTÇ ve GAZi ÇNi tarafından onaylı ve SaNAYı BAKANLIÐı onaylıdır. Garanti Belgesi ie satılır..bilginize..
-
29 Kasım 2006: 20:17 #9689the_judgeKatılımcı
o zaman cok iyiymiş teşekkürler borla
-
30 Kasım 2006: 02:59 #9690firrebirdKatılımcı
1976 Chevrolet Nova L6, 250 cui (4100 cc), TH350:
şehir içi 14-15 lt,
şehir dışı 11 lt (90-100 km/h sabit hızla) ki bu da km.de 30 kuruş’a denk geliyo 😉gel gör ki kimseyi inandıramıyorum, insanların çok abuk bi önyargısı var amerikanların yakıt tüketimi için…
-
1 Aralık 2006: 05:01 #9691AngelusKatılımcıfirrebird wrote:1976 Chevrolet Nova L6, 250 cui (4100 cc), TH350:
şehir içi 14-15 lt,
şehir dışı 11 lt (90-100 km/h sabit hızla) ki bu da km.de 30 kuruş’a denk geliyo 😉gel gör ki kimseyi inandıramıyorum, insanların çok abuk bi önyargısı var amerikanların yakıt tüketimi için…
Bu değerleri aldığındaki mazot tüketimi neydi sendeki
-
1 Aralık 2006: 05:32 #9692XLR-VKatılımcı
Onyargi veya imaj degismesi cok zor bir sey.Bir laf vardir , bir seyin adI cikinca artik onun degismesi cok zor olur .
Hatta ve hatta gunumuzun modern V8 AA lari,diger Alman V6 lardan bile daha az yaksalar dahi buna bilmeyenleri inandirmak cok guc.
Her zaman sunu soylerim,yakit hesabina cok onem verenler gitsinler dizel makine alsinlar ki modern dizeller gercekten inanilmayacak kadar gelisti -
1 Aralık 2006: 15:17 #9693BORLAKatılımcı
Yanlız arkadaşlar yakıtı sadece parası olan ınsanların kullanıgı bir mamül olarak düşünmeyelim , neticede milli servettir daha az yakmak varken cok yakmak isteyen arkadaslar parmak kadırsın:)
-
2 Aralık 2006: 17:40 #9694illetyusKatılımcı
.
.
.
.
Tarih: 26.03.2006 13:41 Mesaj konusu: Re: Yakıt sarfiyatı MESAJIMDAN ALINTIDIR :Araba : 1975 Camaro
Motor : 5.7 Lt. V8
Yakit sistemi : Edelbrock 550 Cfm. 4 Barrel
Lastik olcusu : 215-70R14 ( Standart fabrika olcusu )
Yolculukta Surat Limiti : 90 – 130 Km. arasi ( 55 – 80 mil arasi )
Depo Miktari : 79.485 Lt. ( 21 Gallon ABD )
Harcanan Miktar : 57 Lt. ( 15.05 Gallon ABD )
Katedilen Yol : 408 Km. ( 253.57 Mil. )
1 Mil. = 1.609 Km.
1 Gallon = 3.785 Lt.
Tam Hesapla :408 Km. / 57 Lt. = 0.139 Lt.
0.139 Lt. x 100 Km. = 13.9 Lt.
80 Lt. / 0.139 Lt = 575.53 Km.
+/- Net 550 Km.
100 Km. = 13,9 Lt.
Yukaridaki mesaji yolladiktan sonra bu yil yaptigim olcumde, ayni sartlar ve guzergahtaki sarfiyat sonucu : ( 12.4 Lt. ) dir.
.
.
.
. -
6 Aralık 2006: 16:37 #9695firrebirdKatılımcı
Mazot muu?? 😯
ne mazotu hocam, kıskananlar çatlasın.. hahaha 😉Angelus wrote:firrebird wrote:1976 Chevrolet Nova L6, 250 cui (4100 cc), TH350:
şehir içi 14-15 lt,
şehir dışı 11 lt (90-100 km/h sabit hızla) ki bu da km.de 30 kuruş’a denk geliyo 😉gel gör ki kimseyi inandıramıyorum, insanların çok abuk bi önyargısı var amerikanların yakıt tüketimi için…
Bu değerleri aldığındaki mazot tüketimi neydi sendeki
-
12 Aralık 2006: 05:01 #9696sschevyssKatılımcı
2500 cc. 6 silindirli motor var benim ihtiyarda 10,2 lt. yakıyor yüz km.de
ama şu v8 e nası 11 litre yaktırdınız kafayı yiyecem
bu motur rektifiyeleri ne kadar tuttu. (YTL)
-
12 Aralık 2006: 12:51 #9697piyuAnahtar yönetici
benzin tuketiminde tek belirleyici motor degildir ki… lastik kalınlıgı ve boyutları, aracın durumu, ateslemesi, aktarma organlarının durumu, yol durumu, kullanan kisi…vs… daha cok sayabilirim…
-
12 Aralık 2006: 17:28 #9698BORLAKatılımcı
Arkadaşlar EKOYAK yakıt tasarruf aparatı kullanan varmı?Yorumlarınızı bekliyoruz..
-
13 Aralık 2006: 15:26 #9699ebrar36Katılımcı
yada amerikan versiyonu manyetik aparatlardan?
v8 de nasıl bir response veriyor? -
13 Aralık 2006: 19:17 #9700BORLAKatılımcı
Biz firma olarak komple amerikan otomobilleri kullanıyoruz…örneğin FORD Mustang , Chrysler Stratus , FORD Expedition cip .. Bu araçlarda başarı yüzdesi cok daha yüksektir..Ekoyak cihazının ilk Türkiye’de üretilmeye başladığı dönemlerde bir Cadillac STS test edilmişti ve %27 tasarruf sağllanmıştı..Tabi biz %18 e garanti veriyoruz çünkü SANAYı VE TıCARET BAKANLIÐI garanti belgesi bu miktara garanti vermektedir..
-
14 Aralık 2006: 03:42 #9701illetyusKatılımcı
Isin felsefi ve matematiksel yanlarini birbirine karistirmak istemem ama ;
Eger bu arabalardan hoslaniyor ve bakimi, masrafi, korumasi, ugrasmasi gibi bir cok unsuru goze alarak, cogu kisinin gosteremedigi cesareti gosterip bu arabalardan bir yada bir kac tane aliyorsak, yapacaklari sarfiyati da bastan kabullenip oyle almaliyiz. ❗Sonuc olarak sahibi oldugumuz arabalar, 35 – 40 yil oncesinin teknolojisi ile uretilmis ve kaputunun altinda gercekten “MOTOR” olan arabalar.
Kimse kusura bakmasin ama, icine R/C modellerinkinden az buyuk olan “motorumsu” bir sey konmus olanlar ile sarfiyat kiyaslamayin…. 😈
Bu tip arabalara sahip olanlarin buyukce bir cogunlugu ya hafta sonlari bir gun yada senede 10-15 gun tatil sirasinda kullaniyor. Tabii bunun sure ve sebepleri kisinin yasam sekli mantalitesine gore farklilik gosterir.
(Tamam ben deliyim gunluk kullaniyorum siz bana bakmayin, hocanin dedigini dinle yaptigini yapma modeli)
Bu kadarlik surelerde bile kullandigimiz sirada sarfedilen yakit fazla geliyorsa boyle bir arabaya sahip oldugumuz ve onu calisir vaziyette tutabilmek icin gereken bakim onarim finansmanini nasil karsilayacagiz ?
Bunlari yapabiliyorsak, o halde bize olanca surus kefini ve tatminini yasatan bu arabalarin yakit sarfiyatina “cok” demek ne derece mantikli ? 🙄
Amerikan menseyli yeni model arabasi olanlarda cok dert etmesin….
Zira yeni nesil otomobillerde ister Japon ister Avrupa menseyli olsun hicde oyle zannedildigi kadar “AZ” filan yakmiyor…. Detayli ve dikkatli bir hesap yapilirsa bu bariz bir sekilde ortaya cikar.Bana yolda sagladigi guven, guc ve rahatligi icin “oglum” ne kadar yakarsa yaksin umurumda degil….Herseyin bir karsiligi oldugu gerceginden yola cikarsak, bana sagladigi bu unsurlarin karsiligini aradaki yakit farki ile oduyorum.
Son olarak, 31 yasinda – 5700 cc. – 8 silindir ve 2000 Kg.’ luk bir Amerikanin 100 Km.’ de 12.4 Lt. sarfederken, 6 yasinda – 1600 cc. – 4 silindir ve 1250 Kg.’ luk bir aracin 100 Km. de 8.5 – 10 Lt. yakmasi beni cok gulduruyor acikcasi 😆 😆 😆
-
19 Aralık 2006: 12:23 #9702kdrozrKatılımcıBORLA wrote:arkadaslar bende 95 model mustang kullanıyorum.Ister ınanın ıster ınanmayın 150 milyonluk benzinle 400 km yol gidiyorum.Arabama ekoyak diye bi yakıt tassaruf cihazı taktım baya fayda gördüm.hatta bikaç kere bizim sitede google reklamlarında da gözüktü.Bence taktırın hem çekişi cok artıyo arabanın hemde bi güzel tassarruf ediyosun varmı daha güzeli:)
ciddi misn?bende de 95 Mustang GT war we ben ful depoda 260-270 km zar zor görebiliorm..(şehiriçi)tabi onu takınca 400 diil 300-320 yapsa ii ya..ben bunu arştırmıştm sora bana iyi anlayan bi abimde wardı o dedi bişey farketmio die fakat onunki başka markaydı..ben geçen sene bu ürüne bakmıştım almayı da düşünmüştüm sorada wazgeçtim boşuna para wermiim die..ama senden bi fiyat alsam bi konuşsak ii olur abi ya..
bu arada km de arabam 500bin civarı yakıyor..(ki bence ii)şehirler arasında 370bin civarı yakıyor..bende günlük kullanan bi manyak olduum için araştırıorm 😆 yoksa illetyus çok haklı hafta sonu arabası olması kanısındayım bende
-
21 Aralık 2006: 03:25 #9703sschevyssKatılımcıpiyu wrote:benzin tuketiminde tek belirleyici motor degildir ki… lastik kalınlıgı ve boyutları, aracın durumu, ateslemesi, aktarma organlarının durumu, yol durumu, kullanan kisi…vs… daha cok sayabilirim…
elimden geldiğince sakin kullanırım fazla sünsürmeden
gerçi yaklaşık 2 yıldan beri(iki yıl önce motor yeniden doğduda) hiç bi parçası değişmedi yağı bile
motor uygun parçaların kataloğu falan varmı, bujilerin orjinal modeline baktım sağol piyu.
ama yağ filtresi buji kabloları vb. parçaların orjinallerinin neler olduğunu nerden bulabiliriz. -
22 Aralık 2006: 03:59 #9704piyuAnahtar yönetici
motorun üzerinde kodu olmalı… bu kodu bulabilirsen internetten bakar ne oldugunu buluruz… aman firing order’ı verme (atesleme sırası) 14572836 gibi birsey var o motor numarası degil…
buji kablosunun farklı olmasının bir zararı yok, işlevi distributor’den bujilere elektrik akımı tasımak oldugundan accel’in 300+ veya 8.8mm kabloları enfes oluyor… tabi bazı parcaların tam orjinal ya da en uyumlusu olması lazım…
-
6 Şubat 2007: 16:05 #9705BORLAKatılımcı
Bu ürünle ilgili http://www.ekoyak.com’dan ayrıntılı bigi alabiirsin.Telefon numaralaralıda 0212 659 09 44-45.Arayıp geniş ve ayrıntılı bilgi alabilirsin.ıstediğin ve öğrenmek istediğin herseyi sor.Akında hiç bi soru işareti kalmyacaktır eminim.Ayrınca ürün garantilidir bilgin olsuın..
kdrozr wrote:BORLA wrote:arkadaslar bende 95 model mustang kullanıyorum.Ister ınanın ıster ınanmayın 150 milyonluk benzinle 400 km yol gidiyorum.Arabama ekoyak diye bi yakıt tassaruf cihazı taktım baya fayda gördüm.hatta bikaç kere bizim sitede google reklamlarında da gözüktü.Bence taktırın hem çekişi cok artıyo arabanın hemde bi güzel tassarruf ediyosun varmı daha güzeli:)ciddi misn?bende de 95 Mustang GT war we ben ful depoda 260-270 km zar zor görebiliorm..(şehiriçi)tabi onu takınca 400 diil 300-320 yapsa ii ya..ben bunu arştırmıştm sora bana iyi anlayan bi abimde wardı o dedi bişey farketmio die fakat onunki başka markaydı..ben geçen sene bu ürüne bakmıştım almayı da düşünmüştüm sorada wazgeçtim boşuna para wermiim die..ama senden bi fiyat alsam bi konuşsak ii olur abi ya..
bu arada km de arabam 500bin civarı yakıyor..(ki bence ii)şehirler arasında 370bin civarı yakıyor..bende günlük kullanan bi manyak olduum için araştırıorm 😆 yoksa illetyus çok haklı hafta sonu arabası olması kanısındayım bende
-
7 Şubat 2007: 01:51 #9706Pontiac301Katılımcı
Aracınızda tasarruf etmeyi düşünüyorsanız LPG taktırın.Ben bazı arabalarımda lpg kullanıyorum gayette verimli ve sorunsuz.Şehirler arası hergün 250 km yol yapıyorum ıstanbul ızmit yolunda.Yılda ortalama 91.000 km ye denk geliyor.Roller egzantrikli ve TBI 1991 305 cid V8 Caprice le km de 160 ykr yakıyorum.Benzindede 300 ykr yakıyorum.Yılda şuan ortalam 14.500 ytl yakıta ödüyorum, eğer benzinle aynı yolu yapsam 27.000 ytl yakıt ödiyeceğim.Benzinle arabamı kullandım diye arabam ekstradan bir sene sonra 12.500 ytl prim yapmayacağına göre demekki bu iş mantıklı Ha imaj yerine koymuyorum umursamıyorum konuşanları.Benzine vericek imkanımda şükürler olsunki var ama neden tasarruf yapmıyayım
-
12 Şubat 2007: 15:50 #9707BORLAKatılımcı
Şimdi öncelikle Onno ustanın yazdığı yazı bu markalı ürüne değildi fakat prensip aynıdır.Burda şu yanlışa düşmeyelim bu prensiple çalışan cihazlar arasında EKOYAK, TÇRKıYE de SANAYı BAKANLIÐI GARANTıLı VE ONYALI TEK üründür.ODTÇ ve GAZı ÇNiversitelerinden de onayı vardır.Performansı arttırdığı doğru yapılan ölçümlerde görülmüştür fakat esas amacı bu değil yakıt tasarrufu yapmaktır.Benzinde ki pisliği temizleyerek çalışmaz.Kesinlikle böyle bi yöntem sonucunda tassaruf elde edilmez.Ekoyak petrol ürünü olan herhangi bir yakıtta ; yakıtın moleküler bileşenlerini farklılaştırır ve yanıcılığı sağlayan parahidrokarbon atom birimini ortohidrokarbon seviyesine yükseltir.Bu seviyedeki atomllar kararsız halde olduğundan daha faza enerji açığa çıkarır buda aynı yakıtla daha fazla yol yapmanızı sağlar…Çok kolay ve fizik lurallarına dayalı bir prensiptir.Çnemli not AMErikada 1953’ten bu yana kulanır.ıncelemk isteyen Amerikancılar CHRSYLER’in fabrikasyon araçlarında bu ürüne yakın bir ürün bulabilirler ve inceleyebilirler.
-
13 Şubat 2007: 15:46 #9708krasivaKatılımcı
bence ürün faydalı olabilir ama öyle yüzde onsekizlerde falan kesinlikle doğru değildir benim tahminim ve duydum birkaç siteden yüzde 3,5 civarı bir tasarruf yapıyormuş diye ama ürünü kötülemek için yazmıyorum fakat benim aracim 4300 cc benim araç için 225 usd istiyorlar bu çok fazla sonuçta mıknatıs fiyatı uçurmuşlar benim bu yüzde 3 veya beşle amorti etmem bayağı zaman alır mesela o yüzden tartışılır faydası.ayrıca mesela mercedeste çalışan bir arkadaşımın babasına sormuştu araçlarda buna benzer veya böle bir parça takılmadığını sölemişti.neden takmıyorlar almanlar bunu kullanmayı akıl edemiyorlarmı.bu fikirler sadece benim fikrim tabiki kimseyi yada bir ürünü kötülemek veya iyi göstermek için yazmadım zaten tarafta değilim.saygılar.
-
15 Şubat 2007: 17:54 #9709ann71Katılımcı
yaa ayıptır hakkaten yuh
arkaşımın da dediği gibi
koskoca mecedes gm düşünememiş bu teknolojisi 2 3 tane salak bi alet üretio 3 tane saçma sapan üniversite para uğruna onay verio aaa çok az yakıp 100km de 10 litre yakan v8 ler çıkıor piyasaya. yalan dolan işler bunlar yaa. çok fazla yakıtı düşnünen son çıkan sıralı lpg sistemi taksın. haa onu istemiosa orginal ac delco parçaları kullansın. aracınınız normal yaksın ama v8 in 4 6 silindir gibi yakmasını beklemeyin. saçma sapan parçalara da para vermeyin -
15 Şubat 2007: 22:52 #9710overlandKatılımcıann71 wrote:yaa ayıptır hakkaten yuh
arkaşımın da dediği gibi
koskoca mecedes gm düşünememiş bu teknolojisi 2 3 tane salak bi alet üretio 3 tane saçma sapan üniversite para uğruna onay verio aaa çok az yakıp 100km de 10 litre yakan v8 ler çıkıor piyasaya. yalan dolan işler bunlar yaa. çok fazla yakıtı düşnünen son çıkan sıralı lpg sistemi taksın. haa onu istemiosa orginal ac delco parçaları kullansın. aracınınız normal yaksın ama v8 in 4 6 silindir gibi yakmasını beklemeyin. saçma sapan parçalara da para vermeyinAynen katılıyorum,
ayrıca 1953’ten beri üretiliyor ve kullanılıyor amerikada deniliyor ,hiç mi kimsenin aklına gelmemiş o zamandan beri bunu bu ülkeye işal etmek,geçtiğimiz birkaç yılı saymazsak.
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.