• Bu konu 16 yanıt içerir, 12 izleyen vardır ve en son 17 yıl 10 ay önce Anonim tarafından güncellenmiştir.
16 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #590
      Lowrider
      Katılımcı

      Selam arkadaşŸlar, bu motorlardan birisini almayı düşŸünüyorum.
      3-4 numaralı motorlardan birisini düşŸünüyorum fakat şŸöle bişŸeyvar:

      1 numaralı motor ucuz
      2 numaraları motor fast burn silindir kapağı kullanıyor çok güzel motor ama 500 doalr fazlasına 454 motor var
      3 numaralı motorun üzerinde intake manifold water pump distributor yok. bunların maliyetide eklendiği zaman 5 numaralı 502cid motoraya yakın bir fiyatı oluyor.
      4 numaralı motor en mantıklısı gibi gözüküyor.
      5 numaralı motorda diğerlerine göre fiyatı çok yüksek ama 502 cid

      Sizlerinde fikirlerinizi almak istedim, Bu motorlardan hangisini NEDEN tercih ederdiniz? bildiğiniz iyi yada kötü özelliklerinide yazarsanız sevinirim.

      1) HT 383 C.I.D. $4,095.95

      383 c.i.d. 4-bolt main, cast iron engines, have approximately 9.1: 1 compression wişŸ 340 hp at 4,500 rpm, and 435 ft./lbs. of torque at 4,000 rpm
      http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=NAL%2D12499101&view=1&N=115

      2) ZZ4 350 C.I.D. $4,388.88

      new Fast Burn 385 which uses şŸe proven ZZ4 350 cubic inch short block and ads to it şŸe fast burn aluminum cylinder heads for approximately 9.61:1 compression wişŸ 385 hp at 5,600 rpm and 385 ft./lbs. of torque at 4,000 rpm
      http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=NAL%2D12496769&view=1&N=115

      3) ZZ383 C.I.D. $4,789.88

      “Fast Burn Heads” on a 383 c.i.d., şŸis combo offers approximately 9.1:1 compression wişŸ 425 hp at 5,400 rpm and 449 ft./lbs. of torque at 4,500 rpm
      http://store.summitracing.com/partdetail.asp?Ntt=NAL%2D12496769+or+NAL%2D12499101+or+NAL%2D12568778+or+NAL%2D12568774+or+NAL%2D12498772&view=1&N=115&CP=1&part=NAL%2D12498772

      4) 454 C.I.D. HO $4,899.88

      Gen VI 4-bolt mains wişŸ 1-piece rear main seal blocks wişŸ approximately 8.75:1 compression, 425 hp at 5,250 rpm and 500 ft./lbs. of torque at 3,250 rpm
      http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=NAL%2D12568774&view=1&N=115

      5) 502 C.I.D. HO $5,789.95

      502 c.i.d. cast iron 4-bolt mains wişŸ 1-piece rear main seals wişŸ approximately 8.75:1 compression and 450 hp at 5,250 rpm and 550 ft./lbs. of torque at 3,500 rpm
      http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=NAL%2D12568778&view=1&N=115

    • #9470
      XLR-V
      Katılımcı

      Ben fazla anlamam ama ben olsam #5 motoru secerdim cunku 450 HP yada #4 iyi modifiye ile rahatlikla 450 HP seviyesini elde eder .
      #1 iyi ama 5 ile arasinda cok yuksek bir guc farki var

    • #9471
      Szopen
      Katılımcı

      Bigger is better

    • #9472
      Angelus
      Katılımcı

      Bencede 4 numaralı motor.

    • #9473
      DeSerT
      Katılımcı

      Motor almadan önce http://www.enginefactory.com , http://www.şŸeengineshop.com adreslerine bir göz atmanı tavsiye ederim. 350 ve 383 stroker küçük bloklar engine factory de hesaplı hemde turnkey. şŸe engine shop ta ise fiyatlar biraz yüksek gelebilir ama bill mitchell emin ol ki işŸinde en iyilerden biri . chevylerde büyük blokta görmeye alışŸtığımız 427 ve 454 gibi hacimleri küçük blokta sunuyor . büyük blok gücüne küçük blokta sahip oluyorsun. hotrod magazine yaptığı testte bill mitchell ın 454 small block street motoru ve şŸ-400 şŸanzumanı 69 novaya koyup slick lastiklerle 1/4 mil de 10 sn et yapıyor. Buda 95-98 oktan benzinle çalışŸan bir cadde motoru için süper. bir çok firma var süper motor lar üreten. ama önce senin ne istediğine karar vermen gerekiyor. günlük kullanım , hafta sonları gezinti , veya arada bir caddeye çıkarıp yarışŸmak farklı şŸeyler. hergün kullanabileceğin ekonomik dengeli ve güçlü bir şŸey istiyorsan 350 cid 350 hp bir makina tam aradığın şŸey olacaktır. ama diyosan ki 10000 dolarım var motor için vede can yakıcı bişŸi arıyorum. o zaman sana tavsiyem bill mitchell ın motown small block 427 ci. 530 hp street hardcore motoru. cadde kullanımı ve yarışŸ arasında çok iyi dengelenmişŸ bir motor. neyse ben daha 3 saat konuşŸurum bıraksan. verdiğim linklere bir göz at…

    • #9474
      Mustafa YÜKSEL
      Katılımcı

      4 derim çünkü 454 ü seviyorum

    • #9475
      piyu
      Anahtar yönetici

      bence 2… ama fiyatını daha ucuz diye hatırlıyordum…

      hem 350 hemde guclu…

    • #9476
      NOMAD
      Katılımcı

      ǖzgür bu makinaların hepsinde bir dünya eksik var, benden sana 2 alternatif.

      1)hesaplı dertsiz bir şŸey istiyosan,
      GM performance parts 350 H.O. Deluxe create engine
      3495 $ 330hp/ 380 ft/lbs torque

      2) yok abi senin sokağı alveler içinde bırakıcam aslfaltı sokecem diyosan,
      son secçeneğine karşŸılık 6000 $ yerine biraz daha verip WORL Merlin Hardcore motorlara bak derim.

      ama ben olsam paramı 1. seçenek+ TCI Stret fighter TH350 şŸanzıman olarak harcarım.

    • #9477
      Pontiac301
      Katılımcı

      hiçbiri,adanadan filan bir tane ambulanstan çıkma 454 al, ve rpm performer kit ile besle ve yoluna devam et, bunların yakıt tüketimi 10 litre filan değil rakamlar 18 ve üzeri litreler, bu yüzden yapmışŸken bir kere yap ve bin derim, yada istemiyle konuşŸ daha mantıklı çözümler üretecektir,normal bir long block 350 alıp birde tepesini performer rpm kit ile beslersen, titus levent gibi hızlı bir chevrolet olur,hem gündelik kullanırsın hemde yarışŸ yaparsın;)

    • #9478
      NOMAD
      Katılımcı

      yanlışŸ hatırlamıyorsam titus un arabasında 383 stroker kit var.

    • #9479
      Lowrider
      Katılımcı

      350+ rpm performer kit var diye biliyorum bende onun arabasında.

    • #9480
      ebrar36
      Katılımcı

      zz430

      one and only…..

    • #9481
      transamumut
      Katılımcı

      350+64cc silindir kapakları+trw 0.30 100 dome piston+performer rpm kit+hedırs+accel heı şŸunder coil+8.8 rece wire+flowmaster 40 seri+b&m tork master kaydırıcı.

    • #9482
      transamumut
      Katılımcı

      454
      ls6 kapak
      ls6 mechanic camshaft
      trw forged piston
      comp cams roller rocker arm
      comp cams push rod
      comp cams lifter[mechanic]
      comp cams egzantirik zinciri
      comp cams valve yayları
      830 cfm holley pro street
      torker 2 intake manifold
      msd 6 al kit(ateşŸleme)

    • #9483
      transamumut
      Katılımcı

      Ama illa motor getiricem dersen 502cid koy derim.

    • #9484
      68CmR
      Katılımcı

      Bence kesinlikle 3 numarayı seçmelisin. bendede 383 stroker kit var ama benimkinin comp. oranı buradakınden bıraz daha yuksek 9.6 comp. lu bı makına 383cu kesinlikle sana başŸka hiçbir şŸey aratmaz 427 lik motoru olan arkadasımın arabasının ustunden atlıyorum ve kesinlikle small block ta kal ve klasik 350 yerine 383 bi stroker kit en az 400hp seni cok mutlu edecektir

    • #9485
      Anonim
      Ziyaretçi

      kardeşŸ merhaba sayfaya şŸöyle bir baktım. yüksek performanslı motorları düşŸünmüşŸsün hep (kim hayır diyebiliyo ki bu motorlara? 😉 )
      1-Sen almayı düşŸündüğün motoru hangi arabaya indircen?
      2-Yeniden OLUŞTURACAÐIN bu otomobili ne amaçla kullancaksın? (drag? yarışŸ?) ıyi günler herkese

16 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Exit mobile version