Ana Sayfa › Forumlar › Forumlar › Sohbet (Konu Sınırlamasız) › ÜYE SAYISI…
- Bu konu 12 yanıt içerir, 7 izleyen vardır ve en son 18 yıl 7 ay önce Mustafa YÜKSEL tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
21 Mart 2006: 16:24 #516firrebirdKatılımcı
Sitenin üye sayısı 2500’ü aşmış yaww 😯 şık olmuş bence
2500..! yada ikibinbeşyüz..! vay beea, bu ciddi bi rakam bence arkadaşlarbu sayının hepsi az yada çok aktif olsa ne biçim işler çıkar ortaya, peeee
-
21 Mart 2006: 17:03 #8409XLR-VKatılımcı
Insaallah sayi cok daha artar ama participant uyeler gerekli yani uye olup ta siteye katkilada bulunanlari soyluyorum .Hic bir sey yapmasalar hic olmazsa reklamlarin uzerine clicklesinler
-
21 Mart 2006: 19:35 #8410İNFERNUSSKatılımcı
abi çok üyemiz olsa da hep aynı kişiler yazı yazıyor…
-
22 Mart 2006: 02:00 #8411piyuAnahtar yönetici
hem az hem cok… goreceli…
bazı degisiklikler sonrasında uye sayısı artıyor(mesela yarısma)… forumlara katılanlar nispeten cok az ama yavas yavas artıyor… bazıları yazmaktan cekiniyor… emin oldugum bir grup ise sadece okuyor ve katılmıyor… bazı aktivite planlarım var… bunlar oldukca yavas yavas artacak ve gittikce daha saglam muhabbet olacaktır…
siteye katılım konusunda farklı planlarım var… yakında…
-
23 Mart 2006: 01:25 #8412firrebirdKatılımcıXLR-V wrote:Insaallah sayi cok daha artar ama participant uyeler gerekli yani uye olup ta siteye katkilada bulunanlari soyluyorum .Hic bir sey yapmasalar hic olmazsa reklamlarin uzerine clicklesinler
Evet, siteye katkıda bulunma konusu şüphesiz çok önemli.. Ama bu biras da göreceli; yani bi üyenin siteye -bilgi- anlamında katkısını kastediyosak, bu o üyenin AA sahibi olmasıyla direk orantılı.. Sonuçta AA’sı olan yada AA’sı olmuş olan üyeler çok daha bilgili ve tecrübeli doğal olarak.. Tecrübe herşeydir hesaaabııı 😉
Bilgi ve tecrübe paylaşımı dışında, senin de dediğin gibi XLR-V kardeş üyelerin en azından sitedeki reklam linklerine tıklaması siteye oldukça faydalı olcaktır. Neticede bu da bi katkı.. 😉
-
23 Mart 2006: 23:11 #8413MustsedKatılımcı
Selam Beyler,
firrebird; kusura bakma ama fikrine katılmıyorum (tecrübe, AA sahibi olmak gibi). Malum bu tür “ıŞ BıLENLER ve TECRÇBELıLER” insanları bu uğraştan uzaklaştırıyorlar.
Şimdi eğri oturup doğru konuşalım! Bizim bu arabaların bilgi isteyen çok fazla bir yanları yok – tamamıyla mantık üzerine kurulmuş bilgi edinebilme yeteneğine bağlı araçlar.
Ateşleme ile ilgili sorunun var ve ustaya gidiyorsun, ilk yaptığı şey bobin hattına Taş Direnç koymak. Ford arabalarda Taş direnç olmaz mesela, bu işe yapan kablo var ama bilen USTA yok. Araba iyice kötü oluyor ve çok yakıyor. Her Ford kitabında bu kablonun varlığından bahseder.
Basit bir örnek ama olanlar bunlar. Eli alet edevat tutabilen ve okuma yazma becerisi olan herkez bir AA’yı adam eder ve rahat kullanır, hele bugünlerde dahada kolay – www var artık.
Arabasını tanıyan her sahib, arabasının nerede ne arıza vereceğini bilir yada öğrenir. En Nefret ettiğim laf “Yolda kalır bu” Lafı. Kalır tabi, eğer 124, Şahin, Doğan parçalarından uydurma iş yaparsan kalır. Çğrenen adam bunları takmaz – bulamıyorsa bir parçayı eşdeğeri ile değiştirir. Bende 67 Mustang ve 57 BelAir var – hiç yolda kalmadım (maşallah). Nedeni çok basit – önce okuyor sonra yapıyorum. Bazen haftalarca araştırıp doğruyu buluyorum bazen ise hemen.Yeni arkadaşlar, elinizde ınternet ve bu forum gibi nimet varken hata yapmaktan korkmayın.
Saygılar
mustsed
-
25 Mart 2006: 17:03 #8414firrebirdKatılımcıMustsed wrote:Selam Beyler,
firrebird; kusura bakma ama fikrine katılmıyorum (tecrübe, AA sahibi olmak gibi). Malum bu tür “ıŞ BıLENLER ve TECRÇBELıLER” insanları bu uğraştan uzaklaştırıyorlar.
Şimdi eğri oturup doğru konuşalım! Bizim bu arabaların bilgi isteyen çok fazla bir yanları yok – tamamıyla mantık üzerine kurulmuş bilgi edinebilme yeteneğine bağlı araçlar.
Ateşleme ile ilgili sorunun var ve ustaya gidiyorsun, ilk yaptığı şey bobin hattına Taş Direnç koymak. Ford arabalarda Taş direnç olmaz mesela, bu işe yapan kablo var ama bilen USTA yok. Araba iyice kötü oluyor ve çok yakıyor. Her Ford kitabında bu kablonun varlığından bahseder.
Basit bir örnek ama olanlar bunlar. Eli alet edevat tutabilen ve okuma yazma becerisi olan herkez bir AA’yı adam eder ve rahat kullanır, hele bugünlerde dahada kolay – www var artık.
Arabasını tanıyan her sahib, arabasının nerede ne arıza vereceğini bilir yada öğrenir. En Nefret ettiğim laf “Yolda kalır bu” Lafı. Kalır tabi, eğer 124, Şahin, Doğan parçalarından uydurma iş yaparsan kalır. Çğrenen adam bunları takmaz – bulamıyorsa bir parçayı eşdeğeri ile değiştirir. Bende 67 Mustang ve 57 BelAir var – hiç yolda kalmadım (maşallah). Nedeni çok basit – önce okuyor sonra yapıyorum. Bazen haftalarca araştırıp doğruyu buluyorum bazen ise hemen.Yeni arkadaşlar, elinizde ınternet ve bu forum gibi nimet varken hata yapmaktan korkmayın.
Saygılar
mustsed
Estağfurullah, kusura bakmam tabi ki..
Ama, aslında aynı şeylerden bahsediyoruz.
Benim demek istediğim de tam olarak bu; yanii, başına gelicek, araştıracak/tatbik edeceksin sonra da o problemin ne olduğunu nerden kaynaklandığını ve çözümünün ne olduğunu öğrenmiş olacaksın! Açıkcası ben Ford’ların ateşleme sistemindeki bu özelliği bilmiyordum. Bir amerikanım olduğunu varsayarsak (Ford yada X marka) bu bilgiyi daha önce öğrenme ihtimalim çok daha fazla olacaktı, haksız mıyım??Evet çok doğru, katılıyorum sana bu araçların basit bir mantık üzerine kurulu çalışma prensipleri var. Yine katılıyorum, günümüzde internet gibi bi nimetimizde var. Internettten yada bilumum kaynaklardan amerikanlarla ilgili deli gibi bilgi toplayabilirim de, indirebilirim de… Ama topladığım bu bilgileri, üzerinde uygulayabileceğim bir amerikanım olmadığı sürece bu bilgiler benim için TEORıDE ve afaki
kalacak. Yanılıyor muyum ??Benim bilgi+tecrübe konusunda demek istediğim buydu. Yoksa dediğin gibi www’da deli gibi bilgi var çok şükür
Bu arada Click’lemeye de devam beyler 😉
-
26 Mart 2006: 03:10 #8415MustsedKatılımcı
Selam Beyler,
Firrebird, Benim anlatmak istediğim; Doktor adayları yıllarca ilerde görebilecekleri hastalıkların tedavisini öğreniyorlar ama hasta yok!! Benim hergünüm en az 4 saat www’de geçiyor, ilgim olsun olmasın herşeyi okumaya çalışıyorum. Çnemli olan Mantığını kapmak (ki bu tüm eski AA larda aynıdır) ve bir şekilde aklında veya notlarında tutmak. Hiç görmediğim ama samimileştiğim ısveçli bir arkadaşım var ve ona mail yoluyla arabasının (’62 Plymouş belvedere) arka defransiyelini toplattım ama ne o arabayı nede sahibini canlı gördüm. Demek istediğimi anlatabildimmi bilmem. Biliyorsun Millet olarak okumaya ve anlamaya biraz uzak oluruz, helede yabancı dil olursa okuduğumuz. “Sık Kullanılanlarda” en 300 kayıt var ve ara ara bunları geziyorum – neden = öğrenebilme şansımı kullanmak için.
Saygılar,
mustsed
-
26 Mart 2006: 03:39 #8416firrebirdKatılımcı
Valla Plymouş’da yaptığın bence baya değişik ve ciddi bi başarı..! tebrikler gerçekten
ok, teoride öğrendiklerimizi arşivde,aklımızda vs tutabilirz tabiki.. işin hayati noktası o bilgiyi kullanabilme noktasında, ne zaman ki o bilgiyi kullandık işte o bilgi o zaman gerçek değerine ulaşmıştır bence
Malesef, yurdum insanı öyle gerçekten.. Henry Ford’un bi lafı var, “Düşünmek zor iştir, o yüzden pek az kişi düşünür.” ışte zora gelememe mantığı maleseff..!
Bol webli günler diyelim o zaman
-
26 Mart 2006: 04:51 #8417piyuAnahtar yönetici
kendimden basit ornek vereyim… amerikan aldıktan sonra ustaya her gittigimde surekli sorular sordum… sıkıldılar ama bastan soyledim…surekli soru sorarım haberin olsun diye… onlarda sanırım para kazandıklarından hiç ses çıkartmadılar…
yaptıkları işi bizlerde kolayca yaparız ama buradaki püf noktası tecrübe… biryerden tutup baslarsan ogrenebiliyorsun… mesela ben kendi arabamdaki bazı deforme olmus parcaları zarar vermeden sokup temizlemek, boyamak filan gibi denemeler yaptım… bazıları gercekten cok cirkin olurken bazılarında da basarılı oldum…. mesela tavanda sert bir karton ve ustunde vinlex var… cok eskimisti… sokup eve goturdum… gidip vinlex alıp bally ile yapıstırdım… mesela bunu yaparken sac kurutma makinesi ile ısıtılan vinlex’in asırı esnedigini gorup ogrendim ve tavandan sonra sanırım a sütunu denen bölgedeki parçaları söküp vinlex kapladım… inanılmaz keyifliydi…
buradaki en büyük zevk ise arabana binen birine o parçaları gösterip “nasıl olmuş?” sorusu sonrasında “aaa cok guzel” cevabını alıp gururla “BEN YAPTIM” diyebilmek…
benim mekanik bilgim cok cok az ama icimde sokup takmaya karsı bir beceri var… gene amerikanıma kavustugumda daha cok parcasını BEN YAPTIM diyebilmek cok istiyorum… Amerikancı kelimesi de bu hazzı sevenler anlamına geliyor olabilir.. ne dersiniz???
-
19 Nisan 2006: 23:15 #8418alperKatılımcı
valla çok doğru söylemşsin derim herşeyi kendin yapacaksın v-8 indirip teker teker söküp arızalı yeri yapmak sonra çok büyük bi zevkle geri toplamak amerikancı ruhu bu işte ama yapmak için tecrübe lazım hemde çok yoksa bütün parçalar elinde kalır sende bi başına kalırsın benim yaptığım gibi mersinde doğru dürüst bi usta yok götüreyim araba bana bakıyor ben arabaya bide çok para istiyorlar yaptıramıyorum milyarlar kazanmıyoruzki admlar belair’i görünce beni para babası bi keriz sanıyorlar herhalde
-
20 Nisan 2006: 11:27 #8419AnonimZiyaretçi
Yaa hakkaten bu Amerikan arabaların tavanları hep sarkıp çingene çadırına dönüyor, bunun nedeni nedir acaba? diğer japon arabalarında tavanlar daha diri kalıyor ?
-
20 Nisan 2006: 13:54 #8420Mustafa YÜKSELKatılımcı
ben bikeresinde babamın yardımıyla blok toplamıştım sekman neym atmıştım .. çok zevkli hemde yolun ortasında yaptım ni ho ho ho ho ho
bir kaç macera m daha var swalında
bu tavanı çökenler cabriolet let mi ????????
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.