Ana Sayfa › Forumlar › Forumlar › Sohbet (Konu Sınırlamasız) › Imkan olsa ABD'den neler isterdiniz? Lutfen okuyun…
- Bu konu 54 yanıt içerir, 14 izleyen vardır ve en son 18 yıl 6 ay önce kago90 tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
14 Mart 2006: 10:34 #508LS1aaKatılımcı
Selam arkadaslar,
Dun gece bilgisayar basinda islerle ilgilenirken acaba dedim Turkiye’de Amerikan arabalari kac lira aklima geldi ve Google’a bakarken amerikanaraba.com ile karsilastim. hemen uye olup hemen hemen butun postalanan mesajlari zevkle okudum.
Kisaca kendimden bahsedeyim. Uzun senelerdir Amerika’nin Connecticut eyaletinde yasiyorum. Adim Ali. Italyan Amerikali ortagimla beraber kucuk bir garajimiz var. Ortagim cok ust sinif bir mekanik ve eski drag racerlardan. Garajda benim gorevim musteri bulma, yedek parca vede ozellikle performans parcalarinin alimi. Garaj bir GM performance center niteliginde. Genelde LS1, LS2, LS6, ve yeni yeni LS7 motorlari uzerinde calisiyoruz.
Yukarida saydigim motorlar eminim bir cogunuzun bildigi gibi 1997 sonrasi Camaro Z28 – SS, Pontiac Firebird WS6, Pontiac GTO, Corvette – Corvette Z06 larda kullaniliyor. Bu arabalarda Supercharger, turbo, NOS veya naturally aspired denilen tarzda calismalarda bulunuyoruz. Ayrica suspansiyon, sanziman, difransiyel kuvvetlendirmeleri ve vites oranlari degistirilmesi gibi calismalarimizda var. Ozellikle saydigim motor turleri ve arabalar icin cok fazla ve cesitli orijinal fabrika yedek parca ve performans parcalarina ulasabilmem soz konusu. Custom olarak bircok parcayi ismarlamamda mumkun. Ayriyeten 1998 oncesi kullanilan General Motors LT1 motorlari konusunda ve Mustangler konusundada yardimci olabilmem mumkun. Nasil parcalar bulunuyor derseniz, heads, cam, valve train, manifold, şrottle body, programlayicilar, forged motorlar ( halihazirda 346, 402, 408 ve 427 cubic inch forged motorlar mevcut), atesleme sistemleri, 3 ayri ureticiden supercharger, 1 ureticiden turbo, bunlarla beraber her turlu diger gerekli parcalari temin etmem mumkun. Restorasyon parcalariyla hic ilgilenmemistim ama ilgi oldugu taktirde eski zaman arabalarinin parcalarini bulmam zor olmayacaktir.
Bu konuyla yakindan ve ciddiyetle ilgileniyorum ve sizinde ilginizi olcmek istedim. Lutfen goruslerinizi ve onerilerinizi bildirin. Sabirsizlikla bekleyecegim.
Bana ulasmak isteyen arkadaslar LS1aa@AOL.com adresini kullanabilirler.
HEr konuda bilgilerim olcusunde yardimci olmak isterim.
Saygilarimla
Ali A. -
14 Mart 2006: 16:51 #8216BluesmanKatılımcı
Aramıza hoşgeldin ilgilendiğin için çok teşekkürler yurtdışından gelen parçalar gümrüğe takılıyo bizim sınırda… öyle olunca hevesimiz kursağımızda kalıyo, aracı firmalarla çalışmak durumunda kalıyoruz
-
14 Mart 2006: 17:15 #8217ata recaiKatılımcı
selam kardeşşşş
bende 94 camaro z28 ve 1967 mustang fastback var
bunları fazla abartmadan güçlendirmek istiyorum ve önerin neler olabilir.
mustang te su an 2.89 var…
amerikada en cok neyi tercih ediyorlar ve cadde tipi bir mustang yapsan sen hangi makineyi kullanırdın (302,2.89,351 gibi)camaro içinde standart makinesine ellemeden supercharger taksam problem olurmu standart yatak,piston ,sekman la supercharger dan verim alırmıyım yaklasık kaç hp cıkar .
şimdiden tesekkürler -
15 Mart 2006: 01:12 #8218acmecamaroKatılımcı
hosgeldin…
o cevredeki junkyardlardan 4ş, gen serpentine pulley set up bulabilirmiyiz?
bir de ls1 tk56 ve computer+harness ne civarda bulabiliriz?
-
15 Mart 2006: 02:04 #8219LS1aaKatılımcıBluesman wrote:Aramıza hoşgeldin ilgilendiğin için çok teşekkürler yurtdışından gelen parçalar gümrüğe takılıyo bizim sınırda… öyle olunca hevesimiz kursağımızda kalıyo, aracı firmalarla çalışmak durumunda kalıyoruz
tesekkurler, gumruk konusunu Turkiye’den bir kisiyle incelemeye aldik.
-
15 Mart 2006: 02:20 #8220LS1aaKatılımcımustanggt wrote:selam kardeşşşş
bende 94 camaro z28 ve 1967 mustang fastback var
bunları fazla abartmadan güçlendirmek istiyorum ve önerin neler olabilir.
mustang te su an 2.89 var…
amerikada en cok neyi tercih ediyorlar ve cadde tipi bir mustang yapsan sen hangi makineyi kullanırdın (302,2.89,351 gibi)camaro içinde standart makinesine ellemeden supercharger taksam problem olurmu standart yatak,piston ,sekman la supercharger dan verim alırmıyım yaklasık kaç hp cıkar .
şimdiden tesekkürlerSelam,
94 Camaro ve Mustang Fastback guclendirmek icin oncelikle hava filtresi (K&N), headers ve full egzoz (tercihen katalitik konvertorsuz veya yuksek akimli katalitik konvertorlu) ile baslayabilirsiniz. Headers takarsaniz 1.75” inch boyut tercihiniz olsun. bunlarin disinda atesleme sistemini guclendirebilirsiniz. 25% kucuk boyutta krank pulley takarak yaklasik 10 beygir (tekerleklere) kazanabilirsiniz. Bunlarin disinda camsaft degistirerek (egzantirik mili?) tekerleklere 40-50 hp daha ulastirabilirsiniz. bu degisimle beraber valv, valv yaylarini da degistirmeniz gerekebilir.
Mustangler icin Kenne Bell kompresorlari ve aksesuarlari cok populer. Kenne Bell cok muşis urunler uretiyor. Web sayfalarina bakabilirsiniz. http://www.kennebell.com Amerikada genelde tercih edilen mevcut stock motoru guclendirip (forged) turbo veya kompresor takmak. stok motorlarin disindaki 382, 402, 408, 427 ci motorlar burada muayeneyi gecemiyor vede sokakta cok gurultu yaptiklari icin suruculer cok fazla ceza yiyebiliyor.
camaro’ya gelince size soyle bir ornek verebilirim. LS1 Camaro Z28 veya SS i ele aldigimizda, stok motor 550 rwhp a kadar dayaniyor. motor bunun uzerinde guc urettiginde ilk gordugumuz ariza 7. pistonun bozulmasi ve piston rod larinin kirilmasi. superchargerlar buyukluklerine bagli olarak guc uretiyorlar, genelde bizim sattiklarimiz 40% ile 55% arasi guc katiyor. ornek olarak ATI procharger’i arastirabilirsiniz. sorunuza cevabim, stok motora supercharger taktiginizda, ve supercharger stock psi degerinde kaldigi surece (yani daha kucuk pulley takmadikca) motorunuzun zarar gormeyecegini zannediyorum, tabii bu birazda nasil kullandiginiza bagli. devir gostergenizi devamli kirmizi cizgiye yaklastirirsaniz haliyle uzun vadede iyi olmayacaktir.
umarim sorularinizi yanitlamisimdir, bu arada kusuruma bakmayin cunku bazi motor parcalarinin tam Turkce karsiligini bulamiyorum.
Saygilarimla,
ALi A -
15 Mart 2006: 02:25 #8221LS1aaKatılımcıacmecamaro wrote:hosgeldin…
o cevredeki junkyardlardan 4ş, gen serpentine pulley set up bulabilirmiyiz?
bir de ls1 tk56 ve computer+harness ne civarda bulabiliriz?
Hosbuldum, tesekkurler.
4ş generation pulley set bulabiliriz, hatta yenisinide bulabiliriz. Biraz arastirmam lazim. aradiginiz sadece Krank pulley mi? LS1 computer ve harness icin biraz sure verirseniz arastiririm. TK56 konusunda bilgi verirseniz sevinirim.
Saygilarimla
Ali A -
15 Mart 2006: 02:34 #8222XLR-VKatılımcı
Hosgeldin foruma
Benim de sorum Cadillac STS ler icin Corsa exhaust sistemi tavsiye eder misin yada siz bu urunlerden kullandiniz mi ? Motor omrunu kisaltir mi ? Birde araci guclendirip,yakit tuketimini dusrdugunu soyleyen urunler var ebay de .Ben ,Cadillac Owners Group’a uyeyim ve oradaki arkadaslar bunun gimmick oldugunu soyledi . (Air Filter kismina takilan bir modul benzeri bir cisim metal ,kucuk bir alet )
Simdi sizler konunun experi oldugunuz icin soruyorum bunu .Ayrica chip tuning uygulamasi Norşstar motorlar veya GM’in small block OBD II olan engine lerde yapilabilir mi , turbo falan yaptirmadan ?
Tesekkur ederim ,biraz uzun oldu ama simdilik bu kadar yeter -
15 Mart 2006: 03:48 #8223acmecamaroKatılımcı
Gen 1 350cui engine i serpentine belt drive a cevirmek istiyorum…. rock outo ya falan baktim… brand new/hesapli ama orada bulamadim… acikcasi march pulley kit cok pahaliya geliyor… powder coating makinem de var harbour freight ten almistim…. onunla boyar custom bi setup yaparim diye dusundum….
ls1 ve transmission etc. icin sadece elinde varsa diye sormustum cok acil degil su anda….
tesekkur ederim ilgine… -
15 Mart 2006: 05:12 #8224gtagucuKatılımcı
Oralarda bu sıralar 2. el iyi durumda LS1 motorların fiyatların ne durumda?
Mesela komple rektifiye edilmiş 2. el bir komple ls1 motor+ecu ne civarda satılıyor.
2. sorumda acaba ls1 motorda obd1 ecu kullanabilirmiyiz? Hani maliyet düşürmek açısından.
-
15 Mart 2006: 11:52 #8225LS1aaKatılımcıacmecamaro wrote:hosgeldin…
o cevredeki junkyardlardan 4ş, gen serpentine pulley set up bulabilirmiyiz?
bir de ls1 tk56 ve computer+harness ne civarda bulabiliriz?
tekrar selam,
sadece krank ve alternator pulley iceren setler $80 civarinda, birde bunlara ek olarak su pompasi pulleyin dahil oldugu setler $200 civarinda.
AC pulley (gerektiginde) ayri olarak satiliyor.
Parcalar oldukca kaliteli ve kullanilmamis. bu fiyatlara kayislar dahil degil.LS1 V8 ECM wire harness beraber $499-$550 arasinda. sanirim gen I 499, Gen III $550. bu parcalar GM marka ve kullanilmamis fiyatlaridir.
tk56 acaba t56mi demek istediniz? t56 artik uretilmiyor ve bulabildigim sadece C5 corvettlerde kullanilan duz 6 vites yeni t56 sanziman, orijinal GM yapimi $6,495.00, bana biraz pahali geldi ve meraklaninca kullanilmis 2002 modelini $900e buldum, ama tabi nasil kullanildigi bilinmiyor. elde bir sanziman varsa onu adam etmek daha mantikli ve hesapli gibi.
umarim yardimci olabildim
saygilar.
ali a -
15 Mart 2006: 12:20 #8226LS1aaKatılımcıregnant22 wrote:Hosgeldin foruma
Benim de sorum Cadillac STS ler icin Corsa exhaust sistemi tavsiye eder misin yada siz bu urunlerden kullandiniz mi ? Motor omrunu kisaltir mi ? Birde araci guclendirip,yakit tuketimini dusrdugunu soyleyen urunler var ebay de .Ben ,Cadillac Owners Group’a uyeyim ve oradaki arkadaslar bunun gimmick oldugunu soyledi . (Air Filter kismina takilan bir modul benzeri bir cisim metal ,kucuk bir alet )
Simdi sizler konunun experi oldugunuz icin soruyorum bunu .Ayrica chip tuning uygulamasi Norşstar motorlar veya GM’in small block OBD II olan engine lerde yapilabilir mi , turbo falan yaptirmadan ?
Tesekkur ederim ,biraz uzun oldu ama simdilik bu kadar yeterhosbulduk tesekkurler,
Corsa exhaust sistemi cok kaliteli ve kullandigimiz sistemler icinde acikcasi en pahali olani. Exhaust sistemlerinde musterilerden gelen en buyuk sikayet, belirli bir zaman diliminden sonra sistemin arabanin altina vurmaya baslamasi ve araba sarsildikca veya cukurlara girdikce hosa gitmeyen sesler cikartmasi. Bu Corsa ve Borla marka exhaustlarda cok cok az rastlanan bir sorun. Kesinlikle paslanmaya rastlamadik henuz. Bunlarin disinda SLP ve Magnaflow da kullaniyoruz. Corsa diger sistemlerden biraz daha sessiz calisan bir sistem. Yine diger sistemlerden farkli olarak daha az parcadan olusuyor. Ayrica iyi olcup bicerek uretilen bir mal oldugu icin takimi, sokumu, ve yerine sorunsuz oturmasi konusunda ideal. Pisman olmazsiniz, fakat daha fazla ses istiyorsaniz SLP yi tercih edin. Insallah ileride video cekimleri yollayabilirim, farki daha iyi anlarsiniz.
motorun omrunu kesinlikle kisaltmaz, bu konuda hic endiseniz olmasin.
ebaydeki urunlerle ilgili sunu soyleyebilirim: burada her gun bir uretici cikiyor ve etrafa reklam veriyor: $120 ye arabaniza 150 beygir katin diye. o kadar kolay degil maalesef. gecen sene turbonator diye birsey cikti, bakip bakip guluyorduk, acikcasi iste boyle seyler motorunuza zarar verecektir.
air filter kismina takilan cisim sanirim MAF sensor yani mass air flow sensor. birde maf delete var. buda su ise yariyor: stok motor x miktarda hava alirken, arabanizin soluma sistemini rahatlattiginizda, yani headers, air filter ve exhaust sistemleri taktiktan sonra x+y miktarda hava almaya basladiginda MAF sensor denilen modul hala araba sanki x miktarda hava aliyormus gibi bilgisayara sinyal gonderiyo. eger bahsettiginiz modul bu ise bunu cok defalarca taktik LS1 lere. ve gorunen oki dyno tune yaptigimizda sadece bir kac beygirlik bir artis kaydediyor. bana sorarsaniz paranizi daha iyi bir yere harcayin derim, cunku cok gerekli birsey degil.
tuning sorunuza gelince: chip tuning burada genelde avrupa, ozellikle alman arabalarina veya subaru lara uygulaniyo. amerikanlarda basit tuninglerde diablosport predator kullaniyoruz, bunun disinda hp tuners var. komplike durumlarda mesela 346 ci motor cikip yerine 427ci koydugumuzda profesyonel tuner cagiriyoruz. (dyno tune on wheels). ayrica posta ile yapilan bir tuning var, ama zannedersem bu norşstar motorlari icin gecerli degil, sadece LSx motorlarina. bide tuner cat var, ilginizi cekebilir, eger ne yaptiginizi ve ozellikle neyin gerektigini biliyorsaniz tunercat diye bir sirketten belli bir para karsiligi tek tek tuning software i almak mumkun.
biraz uzun oldu, umarim yardimci olmustur.
saygilar
ali a -
15 Mart 2006: 12:45 #8227LS1aaKatılımcıgtagucu wrote:Oralarda bu sıralar 2. el iyi durumda LS1 motorların fiyatların ne durumda?
Mesela komple rektifiye edilmiş 2. el bir komple ls1 motor+ecu ne civarda satılıyor.
2. sorumda acaba ls1 motorda obd1 ecu kullanabilirmiyiz? Hani maliyet düşürmek açısından.
uzerinde kac mil olduguna cok bagli. komple rektifiye edilmis, takilmaya hazir bir LS1 4000 civarinda. kullanilmis ve rektifiye edilmemis 900-2000 araliginda bulabilmek mumkun. $4000 harcamayi dusundugunuzde, biraz daha fazla harcayarak bir canavar yaratmaniz cok mumkun. elimizde 900hp ye kadar dayanikli, $2900 a forged 346 ci blok mevcut, fakat buna motorun ust kismi dahil degil, komple $5500e Porsche 911 lere buyuk fark atabilirsiniz
LS1 motorlarinda OBD I ecm soyle kullanabilirsiniz: elinizde OBD II varsa madZ28 denilen bir tune satin almaniz gerekiyor, fiyati $250, bu OBD II yi OBD I e ceviriyor. elinizde obd II yoksa OBD I i kullanabilirsiniz fakat yinede ufak bir tune almaniz gerekecektir.
OBD I in yeni fiyati OBD II nin yeni fiyatlarindan cok farkli degil. OBD II programlanmaya ve upgrade edilmeye cok daha fazla yatkin oldugundan OBD II yi tercih edin derim.
saygilar,
ali a -
15 Mart 2006: 18:30 #8228AngelusKatılımcı
Peki bu parçaları Tr. ye nasıl göndereceksiniz gümrük ve diğer mevzuat nasıl aşılacak… 100 euroyu geçmeden parça siparişi vermekten imanım gevredi
-
16 Mart 2006: 00:39 #8229AYBARSKatılımcıLS1aa wrote:gtagucu wrote:Oralarda bu sıralar 2. el iyi durumda LS1 motorların fiyatların ne durumda?
Mesela komple rektifiye edilmiş 2. el bir komple ls1 motor+ecu ne civarda satılıyor.
2. sorumda acaba ls1 motorda obd1 ecu kullanabilirmiyiz? Hani maliyet düşürmek açısından.
uzerinde kac mil olduguna cok bagli. komple rektifiye edilmis, takilmaya hazir bir LS1 4000 civarinda. kullanilmis ve rektifiye edilmemis 900-2000 araliginda bulabilmek mumkun. $4000 harcamayi dusundugunuzde, biraz daha fazla harcayarak bir canavar yaratmaniz cok mumkun. elimizde 900hp ye kadar dayanikli, $2900 a forged 346 ci blok mevcut, fakat buna motorun ust kismi dahil degil, komple $5500e Porsche 911 lere buyuk fark atabilirsiniz
LS1 motorlarinda OBD I ecm soyle kullanabilirsiniz: elinizde OBD II varsa madZ28 denilen bir tune satin almaniz gerekiyor, fiyati $250, bu OBD II yi OBD I e ceviriyor. elinizde obd II yoksa OBD I i kullanabilirsiniz fakat yinede ufak bir tune almaniz gerekecektir.
OBD I in yeni fiyati OBD II nin yeni fiyatlarindan cok farkli degil. OBD II programlanmaya ve upgrade edilmeye cok daha fazla yatkin oldugundan OBD II yi tercih edin derim.
saygilar,
ali aSelam.
Ls1 lere, wet nos aplikasyonlarında manifold ne kullaniyorsunuz?Fast in manifoldu sanirim en iyi sonucu veriyor fakat devir kesiciye nosla birlikte girdigi zaman pek iyi seyler olmadigini duydum.Bunun yerine aliminyum holley ve bbk nin urettigi manifoldlar var fakat bunlardada faste gore hp kazanci daha az oluyormus.Sizin oneriniz nedir?
Bu arada motorunuzun kombinasyonu tam olarak nedir?Elimde suanda chevelle imde kullandigim std 502 yi cikarip ls1 koyucam.Kranki degistirmeden kollari ve pistonu aftermarket forged olanlari ile degistirip;cylinder sleeveleride 4.100″ e kadar buyutmeyi dusunuyoruz.Bu tarzda bir uygulama yaptinizmi hiç?
Tesekkur ederim.
Aybars -
16 Mart 2006: 00:53 #8230XLR-VKatılımcı
Tesekkur ederim verdigin degerli bilgiler icin . En azindan piyasada satilan urunlerin basit bir kandirmaca oldugunu bir kez daha ispatlanmis oldu .
Exhaust ile bir sey tam olrak acikliga kavusturabilirsen sevinirim zahmet olmazsa . Sistem belirli bir zaman sonra niye arabanin altina vuruyor ?
Stock exhaust larda boyle bir sey olmuyor cunku yada ben duymadim .
Bir de off topic ama bilgin vardir mutlaka . Vogue marka lstikleri tavsiye eder misin ? G/W olanlari yani Gold White Stripe Custom model ebatlar soyle : 235 60 R 16
Gorusmek uzere -
16 Mart 2006: 05:31 #8231LS1aaKatılımcı
[/quote]
Selam.
Ls1 lere, wet nos aplikasyonlarında manifold ne kullaniyorsunuz?Fast in manifoldu sanirim en iyi sonucu veriyor fakat devir kesiciye nosla birlikte girdigi zaman pek iyi seyler olmadigini duydum.Bunun yerine aliminyum holley ve bbk nin urettigi manifoldlar var fakat bunlardada faste gore hp kazanci daha az oluyormus.Sizin oneriniz nedir?
Bu arada motorunuzun kombinasyonu tam olarak nedir?Elimde suanda chevelle imde kullandigim std 502 yi cikarip ls1 koyucam.Kranki degistirmeden kollari ve pistonu aftermarket forged olanlari ile degistirip;cylinder sleeveleride 4.100″ e kadar buyutmeyi dusunuyoruz.Bu tarzda bir uygulama yaptinizmi hiç?
Tesekkur ederim.
Aybars[/quote]
Selamlar,
Nos applikasyonlarinda, naturally aspired motorlarda, ve santrifuj tipi kompresorlerde her zaman Fast manifoldlarini kullaniyoruz. Fast piyasada lider, kaliteli ve cok guclu mal uretiyorlar. Ayrica fast parcalarina ulasabilmek digerlerinden cok daha kolay. tek sorun biraz pahali olmasi.Fastin devir kesiciye nosla beraber girdigi ana gelince: bu durumda fast manifoldu dusunmeniz gereksiz, cunku onem vermeniz gereken o anda ve genel nos aplikasyonlarinda motora giden hava benzin karisiminin orani. karisimin ne cok zengin nede cok fakir olmasini isteriz, bunun kararini tutturmanin tek yoluda dyno tune yaptirmak. Nos aplikasyonlari icin ayri bir dyno tune uygulanmaktadir. Tune yaptirmadan kullanirsaniz uzun vadede detonasyon kacinilmaz olacaktir ve buda motorun omrunu kisaltacaktir. ayrica bu Nos u ne kadar siklikta kullandiginizada bagli. Elinizin altinda oldugunda devamli kullanmak isteyeceksiniz cunki muşis bir duygu. Fast ve diger manifoldlar arasindaki hp farkina gelince, bu fark yolda giderken hissedemeyeceginiz bir fark olacak. Ben her zaman daha iyi olan ve yaygina kullanilan parcadan yanayim. Fast konusunda son sozum ise Fast 90mm manifoldu kompresor ve NOS ile kullanan kisiler var, yaklasik 800 hp civarinda Fast hicbir sorun cikarmiyor.
Size diger tavsiyelerimde sunlar olacaktir: Cogu Nos kitler stok manifold ile kullanilabilir sekilde uretilmektedir. 302 ile 400 cubic inc arasi displacementa sahip motorlarda en fazla 140 hp’a kadar kazanc veren nos kitler kullanilmali. daha buyuk motorlarda ise 140+ hp kazandiran kitler kullanmak daha saglikli.
LS1 kranki 850 hpye kadar sorunsuz vazifesini yerine getiriyor. Ispatlanmis birsey bu. 4.100” sleeve ler sadece 383, 422, 436 ci motorlarda kullaniliyor. Kisaca bu konudaki uygulamamizi anlatmaya calisayim. Halihazirda elimizde hepsinden birer tane olmak uzere forged 346ci, 402ci, 408ci, 427ci bulunmakta. Farz edelim 2000 model Z28 kullanan bir kisi 346ci forged motor talebinde bulundu. Yaptigimiz eski LS1 motoru arabadan cikarip, yerine hemen elimizdeki forged 346yi takmak. Eski motoru yan eyalette bir firmaya gonderdigimizde bize hemen yeni bir 346ci forged gonderiyorlar. Bu bizim icin hem daha ucuz oluyor hemde zamandan cok kazaniyoruz.Sunu hatirlatmak isterimki stok LS1 motorlari 550 tekerlek hp ye kadar (ki bu yaklasik 700 krank hp ediyor) sorunsuz calisiyor.
motorumun kombinasyonu:
346ci LS1 gen III
-3.622 stroke krank
-mahle pistons
-eagle rods
-cleveite H seri bearings
-Stage III LS6 ported polished heads (corvette Z06 dan alinma)
-F7 Camshaft 232”intake/236”exhaust 585”intake lift/600”exhaust lift 114LSA oldukca agresif profilli.
-Intercooled procharger 10.5psi
-25% krank pulley
-fast 90mm manifold ve şrottle body
-SLP headers, katalitik konvertorsuz
-SLP exhaust
-62lbs injectors
-Kenne Bell Yakit pompasiSaygilar,
ALi A -
16 Mart 2006: 05:41 #8232LS1aaKatılımcıXLR-V wrote:Exhaust ile bir sey tam olrak acikliga kavusturabilirsen sevinirim zahmet olmazsa . Sistem belirli bir zaman sonra niye arabanin altina vuruyor ?
Stock exhaust larda boyle bir sey olmuyor cunku yada ben duymadim .
Bir de off topic ama bilgin vardir mutlaka . Vogue marka lstikleri tavsiye eder misin ? G/W olanlari yani Gold White Stripe Custom model ebatlar soyle : 235 60 R 16
Gorusmek uzereSelamlar,
ben SLP kullaniyorum. Her exhaust sisteminin arabanin altina asilma noktalari var. benim arabamda stok exhaustun 4 tane asilma noktasi mevcutken SLP bunu ikiye dusurdu ve sadece iki noktadan arabaya monte edilebiliyor. iki defa kaynaklama yaparak sistemi baska yerlerden sabitlemeye calistiysak bile bir sure sonra yinede oynama ve yerinden cikma oluyor. birde SLP ozellikle benim modelde, donuslerde, sert virajlarda sanzimana deyiyor ve dolayisiyla ses yapiyor. Corsa ve Borla bu tip konularda daha basarili, daha ince olcup biciyorlar.Vogue lastikleri duymustum fakat sahsen hic gormedim. Burada pek satilan populer bir marka degil. Lastikte rekabet cok buyuk oldugu icin diger markalari cok dusuk fiyatlarda gormek mumkun. Bazen uc tane alana 4. bedava bile olabiliyor.
Saygilar
Ali A -
16 Mart 2006: 05:44 #8233LS1aaKatılımcıAngelus wrote:Peki bu parçaları Tr. ye nasıl göndereceksiniz gümrük ve diğer mevzuat nasıl aşılacak… 100 euroyu geçmeden parça siparişi vermekten imanım gevredi
Selam,
Bu konuyu halen arastiriyorum, hatta bugun bir gorusme yaptim Turkiye’den bir kisiyle. Dedigim gibi, hersey ilginin buyuklugune bagli, Turkiye’de bir bayi acmak imkan dahilinde olabilir. Bunlar asilana kadar acil ihtiyaclar icin, gumruk calismalarini kabul ettiginiz taktirde yardimci olmaya calisirim.Bu arada arkadaslar sizde bana bulabildiginiz parcalardan bahsedin. basit parcalar bulunabiliyormu? mesela K&N filtre sistemleri gibi.
tesekkurlerali
-
16 Mart 2006: 05:49 #8234XLR-VKatılımcı
Cok tesekkur ederim degerli goruslerin ve yorumlarin icin . Boylece exhaust sistemleriyle ve diger konularla ilgili ogrenmek ve bilmem istediklerimi ogrenmis oldum .
Gorusmek uzere -
16 Mart 2006: 10:57 #8235LS1aaKatılımcıXLR-V wrote:Cok tesekkur ederim degerli goruslerin ve yorumlarin icin . Boylece exhaust sistemleriyle ve diger konularla ilgili ogrenmek ve bilmem istediklerimi ogrenmis oldum .
Gorusmek uzererica ederim.
-
16 Mart 2006: 15:52 #8236AngelusKatılımcıLS1aa wrote:Angelus wrote:Peki bu parçaları Tr. ye nasıl göndereceksiniz gümrük ve diğer mevzuat nasıl aşılacak… 100 euroyu geçmeden parça siparişi vermekten imanım gevredi
Selam,
Bu konuyu halen arastiriyorum, hatta bugun bir gorusme yaptim Turkiye’den bir kisiyle. Dedigim gibi, hersey ilginin buyuklugune bagli, Turkiye’de bir bayi acmak imkan dahilinde olabilir. Bunlar asilana kadar acil ihtiyaclar icin, gumruk calismalarini kabul ettiginiz taktirde yardimci olmaya calisirim.Bu arada arkadaslar sizde bana bulabildiginiz parcalardan bahsedin. basit parcalar bulunabiliyormu? mesela K&N filtre sistemleri gibi.
tesekkurler
aliFiltre sistemleri veya diğer şeyler varda ihtiyaç olan 3-5 le birlikte amerikadan Tr. deki fiyatına getirebiliyorsun…En azından benim için öyle..
-
16 Mart 2006: 22:50 #8237AYBARSKatılımcı
Verdiginiz cevaplar ve kombinasyonunuzu paylastiginiz icin tesekkur ederiz.
Benim sorum aslinda wet nos ile birlikte devir kesiciye girildigi andaki manifolddaki back fire dan olusan manifold infilakı.Bu infilak sonucunda sansli isek ve makinaya bisey olmadigini varsayarsak; manifoldunda bu basinca dayanmasini saglamak icin aliminyum kullanmalimi sizce?
Memleketimizde hala dyno ile ilgili yatırımlar yapilsada calisanini bulmak pek kolay olmuyor.Su anada Ataturk Oto Sanayi sitesinde 2 adet calisan dyno mevcut.Bunlardan sadece bir tanesinin basinda akli basinda isten anlayan birisi var.Digeri tamirci ciragi modunda bir adam.Tabi bunlaradan digeride amerikan arabasi bir kere dynosuna zarar verdi diye uzun sure bizi dynoya sokmak istemedi oda ayri mevzu.
Aybars -
17 Mart 2006: 12:06 #8238LS1aaKatılımcıAYBARS wrote:Verdiginiz cevaplar ve kombinasyonunuzu paylastiginiz icin tesekkur ederiz.
Benim sorum aslinda wet nos ile birlikte devir kesiciye girildigi andaki manifolddaki back fire dan olusan manifold infilakı.Bu infilak sonucunda sansli isek ve makinaya bisey olmadigini varsayarsak; manifoldunda bu basinca dayanmasini saglamak icin aliminyum kullanmalimi sizce?
Memleketimizde hala dyno ile ilgili yatırımlar yapilsada calisanini bulmak pek kolay olmuyor.Su anada Ataturk Oto Sanayi sitesinde 2 adet calisan dyno mevcut.Bunlardan sadece bir tanesinin basinda akli basinda isten anlayan birisi var.Digeri tamirci ciragi modunda bir adam.Tabi bunlaradan digeride amerikan arabasi bir kere dynosuna zarar verdi diye uzun sure bizi dynoya sokmak istemedi oda ayri mevzu.
AybarsSelamlar,
Daha oncede belirttigim gibi 302 ile 400ci arasindaki V8 motorunuzda o motora uygun yani 140 extra hp sinirini asmayan bir kit kullandiginizda bu backfire dan dolayi kaynaklanan manifold infilaki olmayacaktir. Bu korktugunuz benzeri seyler cok yuksek devirlerde ve israrla arka arkaya hemen hemen hergun bu sistemi devreye soktugunuzda meydana gelecektir. Ayrica bu korkunuz yersiz cunku bu manifold infilakindan daha cok nos sisesinden dogan sizintidan infilak eden manifold degil araba gorduk, tanik olduk. Nos tehlikeli bir sistem, iyi baglanmadigi taktirde cok ciddi yangin tehlikesi ile karsilasmak mumkun. sorunuzun cevabina gelince fast yeterince kuvvetli, bence aluminyumun tek avantaji hafif olmasindan baska birsey degil. nos tune up larinda genelde kirmizi cizgi daha huzurlu olmaniz acisindan istege gore 6500rpm den 6200rpme alinabilir, ayrica arabaniza nos ile beraber vites degistirme isigi takip 5500 devire ayarlayabilirsiniz vitesleri erken degistirme acisindan, ama sunuda unutmamak gerekirki nos tan en buyuk randimani şrottle body 100% acikken alacaksiniz, buda kirmizi cizgiye yaklastiginiz zaman meydana geliyor.
Simdi biraz icinizi rahatlatayim. Bu konudaki huzursuzlugunuzu cok iyi anliyorum. Buradada bunlar cok sorulan sorular. Bununla bunu kullanirsam ne olur, nosu 3 gun ust uste kullandim bisey olurmu, kompresoru takar takmaz arabayi kirmizi cizgiye kadar devirlendirdim vs vs. her seferinde cevabim ayni oluyor bu insanlara: arabanizi modifiye etmeye karar verdiginiz anda bazi riskleride goze almaniz gerekir. bu oyle birseyki siz kafanizi manifolda taktiginizda, onu dusunurken cok rahatlikla sanzimaninizi veya difransiyelinizi kaybedebilirsiniz.
size baska bir tavsiyemde su olabilir. Nos icin uretilmis bir egsantrik mili ve headers kullanarak dusuk seviyeli bir nos sistemi ile cok daha fazla hp kazanabilirsiniz. backfire i onlemek icin intake ve exhaust lifti yuksek bir mil ve headers, yanan benzini daha cabuk motordan atacaktir ve solunum kolaylastiginda backfire probleminden kurtulacaksiniz. Kombinasyonlar sinirsiz. icinizi manifold hakkinda rahat tutun, saydiginiz manifoldlarin hepsi bence ayni gorevi gorecektir.
saygilar…ali a
-
17 Mart 2006: 15:06 #8239AYBARSKatılımcı
Cok tesekkur ederim verdiginiz bilgiler icin.
Bu arada sizin bir isteginiz varsa biz de size gonderilim buradan birseyler orada olmayan.
Aybars -
18 Mart 2006: 15:34 #8240ozzKatılımcıLS1aa wrote:Selam arkadaslar,
Dun gece bilgisayar basinda islerle ilgilenirken acaba dedim Turkiye’de Amerikan arabalari kac lira aklima geldi ve Google’a bakarken amerikanaraba.com ile karsilastim. hemen uye olup hemen hemen butun postalanan mesajlari zevkle okudum.Bana ulasmak isteyen arkadaslar LS1aa@AOL.com adresini kullanabilirler.
HEr konuda bilgilerim olcusunde yardimci olmak isterim.
Saygilarimla
Ali A.alki merhabalar, topic biraz değişik kalcak ama sonucta amerikadan bir şey getirtmek istiyorum..
daha önce böyle bi arkadaşa özel msj attım ama cevaplanmadı, o yüzden buraya yazıyorum adminim doğan kusra bakmaya ali benim almak istediğim bir tekerlekli sandalye var, malesef turkiyede satılmıyor, http://www.spinlife.com da buldum quickie/revolution diye
bi marka/model.. fiyat da uygun sayılır turkiyedeki dandik marka ve modellerin fiyatları düşünüldüğünde.. 1170 usd
fakat bunu nasıl alıp buraya getirebiliriz?? saygılar.. özgür -
19 Mart 2006: 02:22 #8241LS1aaKatılımcıozz wrote:LS1aa wrote:Selam arkadaslar,
Dun gece bilgisayar basinda islerle ilgilenirken acaba dedim Turkiye’de Amerikan arabalari kac lira aklima geldi ve Google’a bakarken amerikanaraba.com ile karsilastim. hemen uye olup hemen hemen butun postalanan mesajlari zevkle okudum.Bana ulasmak isteyen arkadaslar LS1aa@AOL.com adresini kullanabilirler.
HEr konuda bilgilerim olcusunde yardimci olmak isterim.
Saygilarimla
Ali A.alki merhabalar, topic biraz değişik kalcak ama sonucta amerikadan bir şey getirtmek istiyorum..
daha önce böyle bi arkadaşa özel msj attım ama cevaplanmadı, o yüzden buraya yazıyorum adminim doğan kusra bakmaya ali benim almak istediğim bir tekerlekli sandalye var, malesef turkiyede satılmıyor, http://www.spinlife.com da buldum quickie/revolution diye
bi marka/model.. fiyat da uygun sayılır turkiyedeki dandik marka ve modellerin fiyatları düşünüldüğünde.. 1170 usd
fakat bunu nasıl alıp buraya getirebiliriz?? saygılar.. özgürSelamlar,
Oyle goruluyorki Amerika’dan Turkiye’ye herhangibir malin bulunup gonderilmesinde pek bir sorun veya burokrasi yok. Amerika’daki bir kisi icin tek lazim olan bir tasiyici bulmak ve faturasiyla beraber mali gondermek. Sorun alicinin Turkiye’deki formalite islerini halletmesi ve gumruk meselesi. Ticaret konusunda Turkiye ile gorusmelerim devam ediyor. Sizi daha detayli bilgilendirme imkanina yakinda sahip olacagim. Bu arada benim isyerimin oldugu cevrede hemen her garaj birbirini tanir ve birbirine is gonderir. Bir custom kaportaci adam var yan tarafta, kendisi yan kapilari acilan minibuslere, bu scooterlarin kolay girisi ve cikisi icin olan techizatlari yapip takiyor. Kendisinden dolayi http://www.şescooterstore.com da satilan mallari biliyorum, cok kaliteli ve fonksiyoneller. Ayiptir soylemesi garajda bir defa denemistim bir tanesini, modeli aklimda degil fakat donus capi oyle iyi ayarlanmistiki, hemen hemen her yerde, en dar holde bile araci dondurmek cok kolay. Guzel dizaynlari var Bir goz atin derim.
Saygilar.
Ali A -
19 Mart 2006: 13:33 #8242Mustafa YÜKSELKatılımcı
ben de iyi durumda ama hurdaya ayrılmış bir coupe istiyrm
-
19 Mart 2006: 16:38 #8243ozzKatılımcıLS1aa wrote:ozz wrote:LS1aa wrote:özgür
Selamlar,
Oyle goruluyorki Amerika’dan Turkiye’ye herhangibir malin bulunup gonderilmesinde pek bir sorun veya burokrasi yok. Amerika’daki bir kisi icin tek lazim olan bir tasiyici bulmak ve faturasiyla beraber mali gondermek. Sorun alicinin Turkiye’deki formalite islerini halletmesi ve gumruk meselesi. Ticaret konusunda Turkiye ile gorusmelerim devam ediyor. Sizi daha detayli bilgilendirme imkanina yakinda sahip olacagim. Bu arada benim isyerimin oldugu cevrede hemen her garaj birbirini tanir ve birbirine is gonderir. Bir custom kaportaci adam var yan tarafta, kendisi yan kapilari acilan minibuslere, bu scooterlarin kolay girisi ve cikisi icin olan techizatlari yapip takiyor. Kendisinden dolayi http://www.şescooterstore.com da satilan mallari biliyorum, cok kaliteli ve fonksiyoneller. Ayiptir soylemesi garajda bir defa denemistim bir tanesini, modeli aklimda degil fakat donus capi oyle iyi ayarlanmistiki, hemen hemen her yerde, en dar holde bile araci dondurmek cok kolay. Guzel dizaynlari var Bir goz atin derim.
Saygilar.
Ali Aali cevap için sagolasın, abi benim ihtiyacım olan power değil, manuel bir tekerlekli sandalye, everyday wheel chair diye… yani arabalarımdan birinin içine bindikten sonra, tek başıma söküp parcalayıp sag koltuğa tek başıma alabilmem önemli.. park edincede tek basıma kapıdan cıkartıp kurabilmeliyim.. kendi çapımda türkiyedeki yurdum sakatlarından farklı olduğumu düşündüğüm için böyle bişi lazım bana.. yoksa zor oluyor, evvelki sene Kuşadası’ndan ıstanbul’a tek basıma gittim bi hafta kaldım döndüm, her park ettiğimde otoparkçılardan yada sokakta gecenlerden yardım istemek hoş olmuyor, insan kendini sakatmış gibi hissediyor!!
zuahhahahaaaa ulan aglancak halime gülüyorum…
buarada doğan beni vuracak hala bu topic”e yazıyorum 😉 😉ali senden ricam bana böyle bi sandalye bulmamız yada o http://www.spinlife.com yada http://www.allegromedical.com dadsa var aynısı quickie/revolution… ama nakliye konusunda USA dısına shipping yapmıyolar, yada misal senin adrese sişpariş verelim, sen oradan ödemeli kargo ile yollayabilirmisin?yada gelen birisiyle Türkiye sınırları içine yollayabilirsen, gerisini hallederim, tam emin değilim ama zaten manuel olunca gümrükte bi sorun olacağını düşünmüyorum, gümrük verrgisinden muaf çünkü bunlar..
eger müsait olursan yada bu konuda yardımcı olmak istersen, msn kullanıyorsan ekle beni oradan konusalım, yada emaileşelim yoksa dogan(piyu) adminim oyacak beni 😈 😈 😈
-
20 Mart 2006: 00:43 #8244piyuAnahtar yönetici
oyulası bir durum o kesin ama senin durumun farklı oldugundan sorun olmuyor… 😉
-
20 Mart 2006: 01:17 #8245ozzKatılımcı
ama abi baslığa baksana
“Imkan olsa ABD’den neler isterdiniz?”
sen dua et “Pamela ANDERSON”u istemedim zuahhaahhhha!!
-
20 Mart 2006: 13:02 #8246LS1aaKatılımcı
[/quote]
ali cevap için sagolasın, abi benim ihtiyacım olan power değil, manuel bir tekerlekli sandalye, everyday wheel chair diye… yani arabalarımdan birinin içine bindikten sonra, tek başıma söküp parcalayıp sag koltuğa tek başıma alabilmem önemli.. park edincede tek basıma kapıdan cıkartıp kurabilmeliyim.. kendi çapımda türkiyedeki yurdum sakatlarından farklı olduğumu düşündüğüm için böyle bişi lazım bana.. yoksa zor oluyor, evvelki sene Kuşadası’ndan ıstanbul’a tek basıma gittim bi hafta kaldım döndüm, her park ettiğimde otoparkçılardan yada sokakta gecenlerden yardım istemek hoş olmuyor, insan kendini sakatmış gibi hissediyor!!
zuahhahahaaaa ulan aglancak halime gülüyorum…
buarada doğan beni vuracak hala bu topic”e yazıyorum 😉 😉ali senden ricam bana böyle bi sandalye bulmamız yada o http://www.spinlife.com yada http://www.allegromedical.com dadsa var aynısı quickie/revolution… ama nakliye konusunda USA dısına shipping yapmıyolar, yada misal senin adrese sişpariş verelim, sen oradan ödemeli kargo ile yollayabilirmisin?yada gelen birisiyle Türkiye sınırları içine yollayabilirsen, gerisini hallederim, tam emin değilim ama zaten manuel olunca gümrükte bi sorun olacağını düşünmüyorum, gümrük verrgisinden muaf çünkü bunlar..
eger müsait olursan yada bu konuda yardımcı olmak istersen, msn kullanıyorsan ekle beni oradan konusalım, yada emaileşelim yoksa dogan(piyu) adminim oyacak beni 😈 😈 :twisted:[/quote]
Selam,
Bu sitedeki arkadaslara eski ve yeni Amerikan parcalarinin teminini konusunda ilgi ve ciddiyetle calisiyorum. Eger yeterli ilgi, istek ve potansiyel varsa soz bu wheelchair isinide hallederiz… -
20 Mart 2006: 13:03 #8247LS1aaKatılımcıTEMPEST wrote:ben de iyi durumda ama hurdaya ayrılmış bir coupe istiyrm
ondan bol bisey yok burda.
-
20 Mart 2006: 13:42 #8248ata recaiKatılımcı
LS1aa selam
mümkünse atagt@hotmail.com dan bana ulaşırmısın…..mustang e 302-351motor ne tavsiye edersin ve fiyatları ve gönderimi neye mal olur
yardım edersen sevinirimm… -
20 Mart 2006: 14:08 #8249LS1aaKatılımcımustanggt wrote:LS1aa selam
mümkünse atagt@hotmail.com dan bana ulaşırmısın…..mustang e 302-351motor ne tavsiye edersin ve fiyatları ve gönderimi neye mal olur
yardım edersen sevinirimm…Selamlar,
bu sorunun cevabi sizin bu ise ne kadar para harcamak ve karsiliginda ne kadar hizli gitmek istediginize bagli. Bu dedigimi goz onunde bulundurdugunuz zaman size onerecegim ayni fiyata sahip iki ayri paketi kullandiginizda belki hemen hemen iki ayni guce sahip olacaksiniz fakat biri size sabit bir hp verecek digeri ise halen upgrade edilmeye musait olacak.
Eger hizli bir gunluk araba yaratmak istiyorsaniz 302 ile kalmanizi tercih ederim, sadece pazar gunleri kullanalacak, cok benzin yakacak, belki gurultuden ceza yiyecek bir araba isterseniz 351 derim. 302ler ve 351ler konfigurasyonlarina gore cesitlere ayriliyor, ornegin:
302 / 275hp
302 / 350hp
302 / 373hp
347 / 415hp
351 / 365hp
351 / 400hp
351 / 425hp motorlar mevcut. 302 lerin birbirlerinden olan farki genelde kullanilan atesleme sistemi, kullanilan camshaft ve heads den kaynaklaniyor, buna gorede fiyatlari degisiyor.
302 / 275 hp $3,095.00
302 / 373 hp $3,995.00
351 / 365 hp $5,869.00
351 / 425 hp $7,329.00 (bunlar amerika fiyatlaridir)saygilar,
Ali A. -
20 Mart 2006: 14:24 #8250ata recaiKatılımcı
PEKı BU VERDıÐıN MAKıNELER FULL MU YANı EKSıK BıRSEY VARMI
BENıM ARABAM 67 FASTBACK (ANA SAYFADAKı TURUNCU MUSTANG)
SEN OLSAN CADDE TıPı BıR ARABA YAPICAK OLSAN 302 YıMı TERCıH EDERSıN YOKSA 351 Mı (302 =375 HP 351 =375 HP GıBı)
SONUÇTA 302 DAHA DEVıRLı 351 DAHA TORKLU .
ARALARINDA KıLO FARKIDA VAR….NOT :BENZıN SORUNU VE GÇRÇLTÇ PROBLEMı YOKKK…. OLUCAK OKADAR
-
20 Mart 2006: 14:33 #8251ata recaiKatılımcı
not : bide isim neydi yawww
ben ata -
20 Mart 2006: 14:46 #8252LS1aaKatılımcımustanggt wrote:PEKı BU VERDıÐıN MAKıNELER FULL MU YANı EKSıK BıRSEY VARMI
BENıM ARABAM 67 FASTBACK (ANA SAYFADAKı TURUNCU MUSTANG)
SEN OLSAN CADDE TıPı BıR ARABA YAPICAK OLSAN 302 YıMı TERCıH EDERSıN YOKSA 351 Mı (302 =375 HP 351 =375 HP GıBı)
SONUÇTA 302 DAHA DEVıRLı 351 DAHA TORKLU .
ARALARINDA KıLO FARKIDA VAR….NOT :BENZıN SORUNU VE GÇRÇLTÇ PROBLEMı YOKKK…. OLUCAK OKADAR
verdigim motorlar full, cikar eskisini tak yenisini.
cadde tipi araba yaptim, su anda kullandigim araba modifiyeli 346ci yani stok LS1 displacement fakat bircok 427ci motordan daha hizli bir durumda. Anlatmak istedigim: kombinasyonlar oyle sinirsizki, bazi 346ci motorlar 400 metreye 9.4 saniyede cikiyor, bazi 427ci motorlar 400 metreye 10.5 saniyede cikiyor. Kompresor veya turbo dusunmuyorsaniz, yuksek kompresyonlu 302 ile kalin, belki 351 ile muayeneyi gecemeyebilirsiniz, oradaki emisyon degerlerini bilemiyorum, 351 daha sallantili olup daha fazla gurultu yapacaktir.
Ayrica daha devirli motorlari daha torklu motorlardan dahada torklu hale getirmenizde mumkun.
Sunu unutmayinki ne kadar hizli bir araba yaratirsaniz yaratin, her zaman sizden daha hizli biri olacaktir…saygilar.
-
20 Mart 2006: 14:47 #8253LS1aaKatılımcımustanggt wrote:not : bide isim neydi yawww
ben ataAli,
memnun oldum. -
20 Mart 2006: 15:15 #8254ata recaiKatılımcı
memnun oldum ali
peki 351 makineye turbo uygulaması ne fiyat tutar ve superchargen dan daha mı iyi olur
-
20 Mart 2006: 15:38 #8255gtagucuKatılımcıLS1aa wrote:oradaki emisyon degerlerini bilemiyorum
Burda emisyon değerleri yok 😆 , ıstediğin motorlu arabayı götür hiç sorunsuz egzost muayenesi yaptırabiliyorsun.
-
20 Mart 2006: 22:05 #8256İNFERNUSSKatılımcı
ya bende 71 impala var,cam bulabilirmiyiz direkisz yaaw:)))
-
25 Nisan 2006: 11:25 #8257LS1aaKatılımcı
Selamlar… her daim bu siteyi takib etsemde gecen ay pek katilma firsatim olmadi. malum ilkbaharla birlikte isler bayagi yogunlasiyor. lutfen isteklerinizi, sorularinizi iletmekten cekinmeyin.
saygilar.
ali -
25 Nisan 2006: 12:09 #8258ata recaiKatılımcıLS1aa wrote:Selamlar… her daim bu siteyi takib etsemde gecen ay pek katilma firsatim olmadi. malum ilkbaharla birlikte isler bayagi yogunlasiyor. lutfen isteklerinizi, sorularinizi iletmekten cekinmeyin.
saygilar.
ali450 hp civarı makine istiyorum önerin ve fiyat ne olur…dost işi hııııı(1967 mustang fastback takıcam)he bu arada yol tipi olucak gündelik binicem yarış tipi değil)
-
25 Nisan 2006: 17:35 #8259Mustafa YÜKSELKatılımcıLS1aa wrote:TEMPEST wrote:ben de iyi durumda ama hurdaya ayrılmış bir coupe istiyrm
ondan bol bisey yok burda.
kaça getirtiriza abi ordan kaça alırız yada şöle 68 falan bi camaro neym ..
hiç olmadı beni 69 chevelle ss de kurtarır
-
25 Nisan 2006: 19:54 #8260kago90Katılımcı
300 euroya kadar olan seyler sanırım hediye kapsamında vergisiz geliyorumus. Bu sekilde birseyler ayarlayabilirmiyiz? Veya nasıl oluyor bilgisi olan varmı? Bari 300 euroluk paketler halinde getirtelim..
-
25 Nisan 2006: 22:23 #8261alperKatılımcı
ali dostum nasılsın pleymouş fury 58 59 getirmek istesek ne kadara patlar bize ama hurdaya ayrılmış iyi durumda olacak olurmu böyle bişey acaba
-
26 Nisan 2006: 03:40 #8262LS1aaKatılımcımustanggt wrote:LS1aa wrote:Selamlar… her daim bu siteyi takib etsemde gecen ay pek katilma firsatim olmadi. malum ilkbaharla birlikte isler bayagi yogunlasiyor. lutfen isteklerinizi, sorularinizi iletmekten cekinmeyin.
saygilar.
ali450 hp civarı makine istiyorum önerin ve fiyat ne olur…dost işi hııııı(1967 mustang fastback takıcam)he bu arada yol tipi olucak gündelik binicem yarış tipi değil)
selamlar,
uygun bir supercharger ile 450 sinirina gelmek oldukca kolay ve normal kullanim altinda uzun sure size sorun cikartmayacaktir. tabi supercharger ile beraber benzin sistemi, benzin pompasi, ve enjektorlu arabalarda enjektorlerde degistirilmeli. Birde yumusak ve z rated lastiklere ihtiyaciniz olacak. Ne yazikki bu sistemin tek kotu yani Amerika’da bile pahali olmasi. Gunumuz modellerine uygun kaliteli ve iyi bir marka supercharger $5000 civarinda temin ediliyor ve bu temel parca. bazi markalarda intercooler ve benzin sistemi ekstra.
umarim yardimci olur.
saygilar.
ali a -
26 Nisan 2006: 03:44 #8263LS1aaKatılımcıTEMPEST wrote:LS1aa wrote:TEMPEST wrote:ben de iyi durumda ama hurdaya ayrılmış bir coupe istiyrm
ondan bol bisey yok burda.
kaça getirtiriza abi ordan kaça alırız yada şöle 68 falan bi camaro neym ..
hiç olmadı beni 69 chevelle ss de kurtarır
selam,
bu arabalari amerikada bulmakda eskisi kadar kolay degil artik ama yinede 68 camaroyu bulabilmek chevelle den daha kolay. chevelle artik iyice klasik olmus ve cok degerli. hurda bi camaroyu $500e buluruz. bir tane buick grand national var $800e yan tarafta , super potansiyeli olan bir araba.saygilar
ali a -
26 Nisan 2006: 03:49 #8264LS1aaKatılımcıalper wrote:ali dostum nasılsın pleymouş fury 58 59 getirmek istesek ne kadara patlar bize ama hurdaya ayrılmış iyi durumda olacak olurmu böyle bişey acaba
Alper bey,
iyiyim tesekkurler.
Acikcasi Turkiye’ye arabanin gidisi kaca mal oluyor hic bir fikrim yok. Ama tabi olmaz diye birseyde yok. Eger kesin donus yapan birini bulabilirseniz belki bir miktar para karsiligi sizin icin ucuza getirme imkani dogabilir. Daha once duymustum kesin donus yapanlarin araba goturduklerini Turkiye’ye. Plymouş Fury bulmak cok zor, ancak ebay den arastirma yapilarak bulunabilecek bir araba. Niye Plyouş Fury?
Saygilar
ali a -
26 Nisan 2006: 04:11 #8265LS1aaKatılımcıkago90 wrote:300 euroya kadar olan seyler sanırım hediye kapsamında vergisiz geliyorumus. Bu sekilde birseyler ayarlayabilirmiyiz? Veya nasıl oluyor bilgisi olan varmı? Bari 300 euroluk paketler halinde getirtelim..
cpk iyi bir fikir fakat 300 euro insana maalesef cok fazla secenek vermiyor. buradada parcalar gercekten pahali.
-
26 Nisan 2006: 15:41 #8266kago90KatılımcıLS1aa wrote:kago90 wrote:300 euroya kadar olan seyler sanırım hediye kapsamında vergisiz geliyorumus. Bu sekilde birseyler ayarlayabilirmiyiz? Veya nasıl oluyor bilgisi olan varmı? Bari 300 euroluk paketler halinde getirtelim..
cpk iyi bir fikir fakat 300 euro insana maalesef cok fazla secenek vermiyor. buradada parcalar gercekten pahali.
tahmin ediyorum, ama sanırım hic yoktan iyidir. Sonucta 300 euro asagı yukarı 365 dolar ediyor. 65 dolar kargo tutsa 300 dolarlık ufak tefek, cok agır gelmeyen parcaları (mesela krom parcalar, elektrikle ilgili parcalar vs vs) getirebiliriz. Burada 300 dolarlık parca 550-600 dolara geliyor. Tabi ankara icin konusuyorum, istanbulda durum nasıl pek bilgim yok. Duyduguma gore daha ucuzmuş…
bu arada bir yontem daha ogrendim. Amerikadan gelen birileri olursa (ucakla yanlarına tasımayı geciyorum) ucaga binmeden bir gun once aldıgı parcaları kargoya kendi adlarına kendi adreslerine turkiyeye yollatıp sonra buradan “kendime getirdim, ucakta tasıyamadıgım icin de kargoya verdim” diyerek bayaa bir parca getirebiliyorlarmış. Hatta bana jantları bile valize koyup gumrukte “50şer dolardan aldım, Turkiyede cok pahalı” diyerek rahatca sokabilecegimizi soylendi.
Bu arada; parcanın fatura fiyatı veya iliştirilen fiyatı onemliyse, amerikadan bir sekilde alacagımız ikinci el parcalar icin nasıl bir yontem uygulanıyor? Oradaki kişi kaca sattıgına dair bir belge yazıp koyabiliyormu? ıkinci el bir parçanın buraya girisinde sıkıntı yasanırmı?
-
26 Nisan 2006: 16:22 #8267acmecamaroKatılımcı
ucakta adam basi iki valiz bir el cantasi hakkin var, valizlerin agirligi 70lbs yani 32-35kg gibi bisey tanesi, 64-70 kg limitin var extra valis parasi 125$ yani 3. bir valizin olursa, eger valizlerin 70 lbs yi asarsa 100 lbs ye kadar 25$ fark odeyerek ucaga koyabiliyorsun 100 lbs den sonrasini kargoya gonderiyorlar 100lbs icin de 350$ gibi bir kolboregi cikiyor…
(tecrube konusuyor- 125 extra luggage+25$ excessive odeyip geldim) -
27 Nisan 2006: 09:16 #8268LS1aaKatılımcıkago90 wrote:tahmin ediyorum, ama sanırım hic yoktan iyidir. Sonucta 300 euro asagı yukarı 365 dolar ediyor. 65 dolar kargo tutsa 300 dolarlık ufak tefek, cok agır gelmeyen parcaları (mesela krom parcalar, elektrikle ilgili parcalar vs vs) getirebiliriz. Burada 300 dolarlık parca 550-600 dolara geliyor. Tabi ankara icin konusuyorum, istanbulda durum nasıl pek bilgim yok. Duyduguma gore daha ucuzmuş…
bu arada bir yontem daha ogrendim. Amerikadan gelen birileri olursa (ucakla yanlarına tasımayı geciyorum) ucaga binmeden bir gun once aldıgı parcaları kargoya kendi adlarına kendi adreslerine turkiyeye yollatıp sonra buradan “kendime getirdim, ucakta tasıyamadıgım icin de kargoya verdim” diyerek bayaa bir parca getirebiliyorlarmış. Hatta bana jantları bile valize koyup gumrukte “50şer dolardan aldım, Turkiyede cok pahalı” diyerek rahatca sokabilecegimizi soylendi.
Bu arada; parcanın fatura fiyatı veya iliştirilen fiyatı onemliyse, amerikadan bir sekilde alacagımız ikinci el parcalar icin nasıl bir yontem uygulanıyor? Oradaki kişi kaca sattıgına dair bir belge yazıp koyabiliyormu? ıkinci el bir parçanın buraya girisinde sıkıntı yasanırmı?
Selam,
haklisiniz, aslinda dusundumde $300 civarinada cok sey getirtilebilir. benim aklim nedense hep performans parcalarina gittiginden ilk basta bana biraz dusuk bir miktar gibi geldi. Daha oncede dedigim gibi buradada genelde parca fiyatlari cok pahali, ozellikle performans urunleri. Ayrica cogu urun baska urunlerinde satin alinmasini gerektirdiginden rakam kisa bir listeyle oldukca yukari cikabiliyor.
burada ikinci el parca alimi genelde internet uzerinden veya es dost vasitasiyla, mesaj tahtalarindan, ebayden yapiliyor. en guzel yani satin alinan parca icin vergi odenmiyor vede bugune kadar aldigim 2. el parcalarin hicbiri fatura veya benzeri bir belge ile gelmedi. Ayni sekilde ben 2. el birsey sattigimdada herhangibir fatura temin etmek zorunda degilim. sadece sattigim ciddi birseyse, alicinin kullanilmis bir mal satin aldigini belgelemek acisindan bir kagit imzalatirim, bu kagit fiyat icermek zorunda degildir.
2. el parcanin Turkiye’ye gelmesi heralde yeni bir parca kadar sorunlu olabilir, ama hatirlatmak isterimki bu konuda pek bilgim yok, sadece kendi fikirlerimi belirtiyorum. Gumruk kurallarinin nasil isledigini bilemiyorum.
umarim yardimci olur yazdiklarim.
saygilar
ali a -
27 Nisan 2006: 12:17 #8269kago90KatılımcıLS1aa wrote:Selam,
haklisiniz, aslinda dusundumde $300 civarinada cok sey getirtilebilir. benim aklim nedense hep performans parcalarina gittiginden ilk basta bana biraz dusuk bir miktar gibi geldi. Daha oncede dedigim gibi buradada genelde parca fiyatlari cok pahali, ozellikle performans urunleri. Ayrica cogu urun baska urunlerinde satin alinmasini gerektirdiginden rakam kisa bir listeyle oldukca yukari cikabiliyor.
burada ikinci el parca alimi genelde internet uzerinden veya es dost vasitasiyla, mesaj tahtalarindan, ebayden yapiliyor. en guzel yani satin alinan parca icin vergi odenmiyor vede bugune kadar aldigim 2. el parcalarin hicbiri fatura veya benzeri bir belge ile gelmedi. Ayni sekilde ben 2. el birsey sattigimdada herhangibir fatura temin etmek zorunda degilim. sadece sattigim ciddi birseyse, alicinin kullanilmis bir mal satin aldigini belgelemek acisindan bir kagit imzalatirim, bu kagit fiyat icermek zorunda degildir.
2. el parcanin Turkiye’ye gelmesi heralde yeni bir parca kadar sorunlu olabilir, ama hatirlatmak isterimki bu konuda pek bilgim yok, sadece kendi fikirlerimi belirtiyorum. Gumruk kurallarinin nasil isledigini bilemiyorum.
umarim yardimci olur yazdiklarim.
saygilar
ali aselam,
gayet yardımcı oldu aslında cok tesekkurler. Aslında gumruk kuralları da cok islemiyor burada. Yani adamına baglı. Acmecamaro’nun yazısından gordugu kadarıyla kargo olayı cok tuzlu. 100 lbs icin 350 dolar maliyet varsa o iş olmaz
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.