17 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #372
      ChaYen
      Katılımcı

      Herkeze selamlar;

      ılk önce şŸunu söylemeliyimki,siteyi gözümü kırpmadan 2 saatir araşŸtırıyorum,gercekten cok kapsamlı cok kalıtelı bır sıte olmus emegı gecen butun arkadasları tebrık etmek isterim.

      ılk önce biraz durumumdan bahsedıyım,Benim bu merakım cocuklugumdan berı vardı,fakat son 2 yıldır meraktan cok hastalık sevıyesıne geldı,yanı benm ıcın mustang (lar) hepsı bırer efsana olmus durumda,ama sunu soylemelıyımkı cok bır bılgım yok(forumu okuduktan sonra anladımkı bılgım 0 ) :( Fakat şŸu dakikadan itibaren fazlasyıla hırs yaptım ve ilk önce ıstedıgım arabayı secmeye ve onun bılgılerıne ulasmaya karar verdım.Bunun ıcın sızden yardım rıca edıcem, Mustang ları anlatan ,a-z ye tum modelrını gostern tanıtan anlatan vs.. bir kıtap veya bır kaynak varmıdır,nasıl ulasa bılrım?

      Şimdiden tüm arkadaşŸlara teşŸşŸekür ederim.

    • #6201
      faceless
      Katılımcı

      1965 MUSTANG
      ford-mustang-1965a.jpg
      Production:
      2D Hardtop: 501,965
      Fastback: 77,079
      Convertible: 101,945

      Engines:
      170 I6 101 bhp.
      200 I6 120 bhp.
      260 V8 164 bhp.
      289 V8 225 bhp.
      289 V8 271 bhp.
      (GT-350) 289 V8 306 bhp.
      (GT-350R) 289 V8 360 bhp.

      1966 MUSTANG
      ford-mustang-1966a.jpg
      Production:
      2D Hardtop: 499,751
      Fastback: 35,698
      Convertible: 72,119

      Engines:
      200 I6 120 bhp.
      289 V8 200 bhp.
      289 V8 225 bhp.
      289 V8 271 bhp.
      (GT-350) 289 V8 306 bhp.
      (GT-350R) 289 V8 360 bhp.

      1967 MUSTANG
      ford-mustang-1967a.jpg
      Production:
      2D Hardtop: 356,271
      Fastback: 71,042
      Convertible: 44,808

      Engines:
      200 I6 115 bhp.
      200 I6 120 bhp.
      289 V8 195 bhp.
      289 V8 271 bhp.
      (Shelby GT350) 289 V8 290 bhp.
      390 V8 320 bhp.
      (Shelby GT500) 428 V8 355bhp@5400rpm, 420lb-ft@3200rpm.

      1968 MUSTANG
      ford-mustang-1968a.jpg
      Production:
      2D Hardtop: 249,447
      Fastback: 42,581
      Convertible: 25,376

      Engines:
      200 I6 115 bhp.
      200 I6 120 bhp.
      289 V8 195 bhp.
      289 V8 271 bhp.
      302 V8 230 bhp.
      (Shelby Cobra GT-350) 302 V8 250 bhp.
      390 V8 320 bhp.
      390 V8 325 bhp.
      427 V8 390 bhp.
      (Cobra Jet) 428 V8 335 bhp @ 5400 rpm (est. 410bhp), 440 lb-ft @ 3400rpm.
      (Shelby Cobra GT-500) 428 V8 350 bhp.

      Performance:
      (Cobra Jet) 428/335: 0-60 in 5.4 sec, 1/4 mile in 14.01@101mph.

      1969 MUSTANG
      ford-mustang-1969a.jpg
      Production:
      Mach 1: 72,458
      Convertible: 14,746
      Grande Hardtop Coupe: 22,182
      Boss 302: 1,934
      Boss 429: 858

      Engines:
      200 I6 115 bhp.
      250 I6 155 bhp.
      302 V8 220 bhp.
      (Boss 302) 302 V8 290 bhp @ 5800 rpm, 290 lb-ft @ 4300 rpm.
      351 V8 250 bhp.
      (All Cobra Jets) 428 V8 335 bhp @ 5200 rpm, 440 lb-ft @ 3400 rpm.
      (Boss 429) 429 V8 375 bhp @ 5200 rpm, 450 lb-ft @ 3400 rpm.

      Performance:
      (Super Cobra Jet) 428/335: 0-60 in 5.7 sec, 1/4 mile in 13.9 sec @ 103mph.
      (Boss 429) 429/375: 0-60 in 6.8 sec, 1/4 mile in 14.0 sec @ 103mph.

      1970 MUSTANG
      ford-mustang-1970a.jpg
      Production:
      Mach 1: 40,970
      Convertible: 7,643
      Grande Hardtop Coupe: 13,581
      Boss 302: 6,318
      Boss 429: 498

      Engines:
      200 I6 115 bhp.
      250 I6 155 bhp.
      302 V8 220 bhp.
      (Boss 302) 302 V8 290 bhp @ 5800 rpm, 290 lb-ft @ 4300 rpm.
      351 V8 250 bhp.
      351 V8 300 bhp.
      (Cobra Jet) 428 V8 335 bhp @ 5200 rpm, 440 lb-ft @ 3400 rpm.
      (Cobra Jet) 429 V8 370 bhp.
      (Boss 429 – Super Cobra Jet) 429 V8 375 bhp @ 5200 rpm, 450 lb-ft @ 3400 rpm.

      Performance:
      (Boss 302) 302/290: 0-60 in 6.5 sec, 1/4 mile in 14.8 sec @ 96 mph.

      1971 MUSTANG
      ford-mustang-1971a.jpg
      Production:
      Mach 1: 36,499
      Convertible: 6,121
      Boss 351: Estimated 1,800

      Engines:
      250 I6 145 bhp.
      302 V8 210 bhp.
      351 V8 240 bhp.
      351 V8 285 bhp.
      (Boss 351) 351 V8 330 bhp @ 5400 rpm, 370 lb-ft @ 4000 rpm.
      (Cobra Jet) 429 V8 370 bhp.
      (Super Cobra Jet) 429 V8 375 bhp, 450 lb-ft.

      Performance:
      (Boss 351) 351/330: 0-60 in 5.8 sec, 1/4 mile in 13.9 sec @ 102 mph.

      1972 MUSTANG
      ford-mustang-1972a.jpg
      Production:
      Mach 1: 27,675
      Convertible: 6,401

      Engines:
      250 I6 99 bhp.
      302 V8 141 bhp.
      351 V8 177 bhp.
      351 V8 266 bhp.
      351 V8 275 bhp.

      Performance:
      N/A

      1973 MUSTANG
      ford-mustang-1973a.jpg
      Production:
      Mach 1: 35,440
      Convertible: 11,853

      Engines:
      250 I6 95 bhp.
      302 V8 136 bhp.
      351 V8 154 bhp.
      351 V8 156 bhp.

      Performance:
      N/A

    • #6202
      faceless
      Katılımcı

      1964-1965
      65_fb_black_w7_1.jpg
      65_conv_red_w7_1.jpg
      65_htcust_red_w7_1.jpg

      1966
      66_ht_blue_w7_1.jpg
      66_conv_silvblu_w7_1.jpg

      1967-1968
      67_fb_dkgreen_w7_2.jpg
      67_conv_red_w7_2.jpg
      67_fb_dkgreen_w7_1.jpg

      1969-1970
      69_Boss429_dkgrey_w7_1.jpg
      70_rt_ylw_w7_1.jpg

      1971-1973
      71_Boss351_white_1.jpg
      73_conv_yellow_w7_1.jpg

      1974-1978
      76_cobraHB_whtblu_w7_2.jpg
      77_CobraII_blue_1.jpg

      1979-1986
      84_conv_20şŸAniv_whitemaroon_w7_1.jpg
      86_HB_wht_w7_4.jpg
      Caz_83-1.jpg

      1987-1993
      90_GTconv_crystalblu_1.jpg
      93_cobraSVT_hb_black_w7_3.jpg
      93_saleen_conv_black_w7_2.jpg

      1994-1998
      95_CobraHT_white_w7_1.jpg
      96_GTconv_yellow_1.jpg
      C011.jpg

      1999-2000
      00_ht_gold_w7_1.jpg
      00_ht_gold_w7_2.jpg
      99_Saleen_Conv_w7_2.jpg

      2001-2004
      03_cobraconv_black_w7_1.jpg
      02_roush_360Rht_white_w7_1.jpg
      04_roush_smoke_w7_2.jpg
      04_saleen_conv_dkblue_w7_1.jpg

      2005
      05_fb_grey_10.jpg
      05_fb_grey_12.jpg
      05_fb_grey_3.jpg
      05_fb_grey_side_1.jpg

    • #6203
      faceless
      Katılımcı

      sanırım bunlar işŸine yarar..? Gerçi motor seçeneklerini 1973’e kadar yazdım ama gerisinide başŸkası tamamlar artık….??

    • #6204
      piyu
      Anahtar yönetici

      Sayın moderatorum detaylı guzel bir calısma olmus eline saglık… zaman harcamıssın sagol…

      ChaYen site ile ilgili görüşŸlerin için teşŸekkür ederim. Siteyi hazırlayan ben olmama rağŸmen ziyaretçiler gelmesse, üye olan olmazsa forum’da yazan olmassa neye benzer :)

      ChaYen ingilizce okuyup anlayabiliyorsan, google’dan farklı aramalar yaparak yüzlerce siteye ulaşŸabilirsin fakat türkçe kaynak istiyorum diyorsan forum’larda birbirimizle paylaşŸmamızdan veya oturup çeviri yapmamdan başŸka seçenek maalesef yok. Bu da büyük bir zaman meselesi…

      ǖncelikle DoğŸru Amerikan Seçimi konulu yazımı okuman sana yararlı olacak, birkaç püf noktasını anlamanı sağŸlayacaktır.

    • #6205
      Anonim
      Ziyaretçi

      ılginç bi durum herkesde bi mustang hastalığŸı başŸladı şŸu son iki ayda yaklaşŸık 10 kişŸi mustang bulmam için beni sıkışŸtırıyorlar ve hazır para çok mu reklam yaptım acaba sahilde nedir yaw

    • #6206
      piyu
      Anahtar yönetici

      Mustang sadece sana bana özel değŸil, türkiye’de çok fazla kişŸinin hayallerini süslüyor. Sen şŸanslı azınlıktansın. :)

      Mustang’in 64-69 kasası inanılmaz kişŸi tarafından sevilir…hatta soyle diyim begenmeyen yok gibidir… zaten cıktıgı yıl inanılmaz satıp rekorları altüst etmesinin sebebi de bu… cok buyuk bir cekiciligi var….

    • #6207
      absolute
      Katılımcı

      Şu Bullitt adlı filmi izlemek lazım:D

    • #6208
      piyu
      Anahtar yönetici

      vcd var aa-mağŸaza’da :) sol menude en ustte…

    • #6209
      absolute
      Katılımcı

      SağŸol piyu…
      Yolum üsküdar tarafına düşŸerse uğŸrayıp alıcam …

    • #6210
      piyu
      Anahtar yönetici

      adres uskudar diye gecmek zorunda… esasında alakası yok semt uskudar… goztepe e-52 cok yakındır… goztepe soyak sitesinin karsı sokagı gibi oluyor… kroki var sitede…

    • #6211
      ChaYen
      Katılımcı

      faceless; cok tesekkur ederım elıne saglık,gercekten buyulendım,tekrar tekrar tsk edıyorum arkadasım,

      Hepsi birbirinden guzel valla basımı dondurdu bu guzlıkler,piyu sanada tsk edıyorum,tavsıyelrın ıcın,ingilizcem cok basarılı sayılmaz malesef 😳 onun ıcın burdakı arkadaslardan bılgı ıstedım,aslında bılgı derken soyle bısey,onların bılgı ve tecrubelerınımerak edıyorum ,kendı yorumlarını.

      TEkrardan herkeze tsk ederım.

    • #6212
      piyu
      Anahtar yönetici

      ChaYen bu sitenin kurulma amacı zaten herkesin ingilizce bilmiyor olması, Amerikan arabası sevmen ingilizce bilme zorunlulugu getirmiyor, fakat ülkemizde kimse bu konuda öncü olmadığŸından işŸ başŸa düşŸtü ve ben site hazırladım.

      ıngilizce inanılmaz kaynak var, elimden geldiğŸince yardımcı olmak isterim.

    • #6213
      Mustafa YÜKSEL
      Katılımcı
      absolute wrote:
      Şu Bullitt adlı filmi izlemek lazım:D

      ben bullite deki adamlara ısınamadım adamların yüz ifadeleri değŸişŸmiyo hiç : ))))

      izlenebilizitesi yüksek

    • #6214
      Erman
      Katılımcı

      O filmin sonlarındaki uzun takip sahnesini sürekli tekrar tekrar izliyorum.. Araçların sesleri bi harika..

    • #6215
      piyu
      Anahtar yönetici

      bence eski filmlerdeki kovalama sahneleri daha heyecanlı cunku gercek, bilgisayarın isin icine girme ihtimali yok… :)

      o kovalama sahnesini dikkatli seyret mustang viraj donerken hafif genis alıp kameraya giriyor :)

      driver filminde de yolda giden 4-5 arabaya kamera koymuslar, bariz bir sekilde cok hızlı gidiyor hepsi…o da baba film… vcd’si var… 1 haftaya kadar dvd’sini de mağŸazaya ekliycem….

    • #6216
      sadrettin
      Katılımcı

      sadece güzel sözün bittiği an

    • #6217
      KNIGHT
      Katılımcı

      bilgiler için teşŸekkür ederim ben soracaktım ama hazır sorulmuşŸu varmışŸ okuduk öğrendik sağolun

17 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.