Ana Sayfa › Forumlar › Forumlar › Sohbet (Konu Sınırlamasız) › Mustang bilgi
- Bu konu 17 yanıt içerir, 8 izleyen vardır ve en son 18 yıl 10 ay önce
KNIGHT tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
15 Ekim 2005: 09:16 #372
ChaYenKatılımcıHerkeze selamlar;
ılk önce şunu söylemeliyimki,siteyi gözümü kırpmadan 2 saatir araştırıyorum,gercekten cok kapsamlı cok kalıtelı bır sıte olmus emegı gecen butun arkadasları tebrık etmek isterim.
ılk önce biraz durumumdan bahsedıyım,Benim bu merakım cocuklugumdan berı vardı,fakat son 2 yıldır meraktan cok hastalık sevıyesıne geldı,yanı benm ıcın mustang (lar) hepsı bırer efsana olmus durumda,ama sunu soylemelıyımkı cok bır bılgım yok(forumu okuduktan sonra anladımkı bılgım 0 )
Fakat şu dakikadan itibaren fazlasyıla hırs yaptım ve ilk önce ıstedıgım arabayı secmeye ve onun bılgılerıne ulasmaya karar verdım.Bunun ıcın sızden yardım rıca edıcem, Mustang ları anlatan ,a-z ye tum modelrını gostern tanıtan anlatan vs.. bir kıtap veya bır kaynak varmıdır,nasıl ulasa bılrım?Şimdiden tüm arkadaşlara teşşekür ederim.
-
15 Ekim 2005: 11:36 #6201
facelessKatılımcı1965 MUSTANG
Production:
2D Hardtop: 501,965
Fastback: 77,079
Convertible: 101,945Engines:
170 I6 101 bhp.
200 I6 120 bhp.
260 V8 164 bhp.
289 V8 225 bhp.
289 V8 271 bhp.
(GT-350) 289 V8 306 bhp.
(GT-350R) 289 V8 360 bhp.1966 MUSTANG
Production:
2D Hardtop: 499,751
Fastback: 35,698
Convertible: 72,119Engines:
200 I6 120 bhp.
289 V8 200 bhp.
289 V8 225 bhp.
289 V8 271 bhp.
(GT-350) 289 V8 306 bhp.
(GT-350R) 289 V8 360 bhp.1967 MUSTANG
Production:
2D Hardtop: 356,271
Fastback: 71,042
Convertible: 44,808Engines:
200 I6 115 bhp.
200 I6 120 bhp.
289 V8 195 bhp.
289 V8 271 bhp.
(Shelby GT350) 289 V8 290 bhp.
390 V8 320 bhp.
(Shelby GT500) 428 V8 355bhp@5400rpm, 420lb-ft@3200rpm.1968 MUSTANG
Production:
2D Hardtop: 249,447
Fastback: 42,581
Convertible: 25,376Engines:
200 I6 115 bhp.
200 I6 120 bhp.
289 V8 195 bhp.
289 V8 271 bhp.
302 V8 230 bhp.
(Shelby Cobra GT-350) 302 V8 250 bhp.
390 V8 320 bhp.
390 V8 325 bhp.
427 V8 390 bhp.
(Cobra Jet) 428 V8 335 bhp @ 5400 rpm (est. 410bhp), 440 lb-ft @ 3400rpm.
(Shelby Cobra GT-500) 428 V8 350 bhp.Performance:
(Cobra Jet) 428/335: 0-60 in 5.4 sec, 1/4 mile in 14.01@101mph.1969 MUSTANG
Production:
Mach 1: 72,458
Convertible: 14,746
Grande Hardtop Coupe: 22,182
Boss 302: 1,934
Boss 429: 858Engines:
200 I6 115 bhp.
250 I6 155 bhp.
302 V8 220 bhp.
(Boss 302) 302 V8 290 bhp @ 5800 rpm, 290 lb-ft @ 4300 rpm.
351 V8 250 bhp.
(All Cobra Jets) 428 V8 335 bhp @ 5200 rpm, 440 lb-ft @ 3400 rpm.
(Boss 429) 429 V8 375 bhp @ 5200 rpm, 450 lb-ft @ 3400 rpm.Performance:
(Super Cobra Jet) 428/335: 0-60 in 5.7 sec, 1/4 mile in 13.9 sec @ 103mph.
(Boss 429) 429/375: 0-60 in 6.8 sec, 1/4 mile in 14.0 sec @ 103mph.1970 MUSTANG
Production:
Mach 1: 40,970
Convertible: 7,643
Grande Hardtop Coupe: 13,581
Boss 302: 6,318
Boss 429: 498Engines:
200 I6 115 bhp.
250 I6 155 bhp.
302 V8 220 bhp.
(Boss 302) 302 V8 290 bhp @ 5800 rpm, 290 lb-ft @ 4300 rpm.
351 V8 250 bhp.
351 V8 300 bhp.
(Cobra Jet) 428 V8 335 bhp @ 5200 rpm, 440 lb-ft @ 3400 rpm.
(Cobra Jet) 429 V8 370 bhp.
(Boss 429 – Super Cobra Jet) 429 V8 375 bhp @ 5200 rpm, 450 lb-ft @ 3400 rpm.Performance:
(Boss 302) 302/290: 0-60 in 6.5 sec, 1/4 mile in 14.8 sec @ 96 mph.1971 MUSTANG
Production:
Mach 1: 36,499
Convertible: 6,121
Boss 351: Estimated 1,800Engines:
250 I6 145 bhp.
302 V8 210 bhp.
351 V8 240 bhp.
351 V8 285 bhp.
(Boss 351) 351 V8 330 bhp @ 5400 rpm, 370 lb-ft @ 4000 rpm.
(Cobra Jet) 429 V8 370 bhp.
(Super Cobra Jet) 429 V8 375 bhp, 450 lb-ft.Performance:
(Boss 351) 351/330: 0-60 in 5.8 sec, 1/4 mile in 13.9 sec @ 102 mph.1972 MUSTANG
Production:
Mach 1: 27,675
Convertible: 6,401Engines:
250 I6 99 bhp.
302 V8 141 bhp.
351 V8 177 bhp.
351 V8 266 bhp.
351 V8 275 bhp.Performance:
N/A1973 MUSTANG
Production:
Mach 1: 35,440
Convertible: 11,853Engines:
250 I6 95 bhp.
302 V8 136 bhp.
351 V8 154 bhp.
351 V8 156 bhp.Performance:
N/A -
15 Ekim 2005: 11:58 #6202
facelessKatılımcı1964-1965
1966
1967-1968
1969-1970
1971-1973
1974-1978
1979-1986
1987-1993
1994-1998
1999-2000
2001-2004
2005
-
15 Ekim 2005: 12:01 #6203
facelessKatılımcısanırım bunlar işine yarar..? Gerçi motor seçeneklerini 1973’e kadar yazdım ama gerisinide başkası tamamlar artık….??
-
15 Ekim 2005: 13:06 #6204
piyuAnahtar yöneticiSayın moderatorum detaylı guzel bir calısma olmus eline saglık… zaman harcamıssın sagol…
ChaYen site ile ilgili görüşlerin için teşekkür ederim. Siteyi hazırlayan ben olmama rağmen ziyaretçiler gelmesse, üye olan olmazsa forum’da yazan olmassa neye benzer
ChaYen ingilizce okuyup anlayabiliyorsan, google’dan farklı aramalar yaparak yüzlerce siteye ulaşabilirsin fakat türkçe kaynak istiyorum diyorsan forum’larda birbirimizle paylaşmamızdan veya oturup çeviri yapmamdan başka seçenek maalesef yok. Bu da büyük bir zaman meselesi…
Çncelikle Doğru Amerikan Seçimi konulu yazımı okuman sana yararlı olacak, birkaç püf noktasını anlamanı sağlayacaktır.
-
15 Ekim 2005: 13:19 #6205
AnonimZiyaretçiılginç bi durum herkesde bi mustang hastalığı başladı şu son iki ayda yaklaşık 10 kişi mustang bulmam için beni sıkıştırıyorlar ve hazır para çok mu reklam yaptım acaba sahilde nedir yaw
-
15 Ekim 2005: 17:10 #6206
piyuAnahtar yöneticiMustang sadece sana bana özel değil, türkiye’de çok fazla kişinin hayallerini süslüyor. Sen şanslı azınlıktansın.
Mustang’in 64-69 kasası inanılmaz kişi tarafından sevilir…hatta soyle diyim begenmeyen yok gibidir… zaten cıktıgı yıl inanılmaz satıp rekorları altüst etmesinin sebebi de bu… cok buyuk bir cekiciligi var….
-
15 Ekim 2005: 20:50 #6207
absoluteKatılımcıŞu Bullitt adlı filmi izlemek lazım:D
-
15 Ekim 2005: 23:54 #6208
piyuAnahtar yöneticivcd var aa-mağaza’da
sol menude en ustte… -
16 Ekim 2005: 15:17 #6209
absoluteKatılımcıSağol piyu…
Yolum üsküdar tarafına düşerse uğrayıp alıcam … -
16 Ekim 2005: 16:38 #6210
piyuAnahtar yöneticiadres uskudar diye gecmek zorunda… esasında alakası yok semt uskudar… goztepe e-52 cok yakındır… goztepe soyak sitesinin karsı sokagı gibi oluyor… kroki var sitede…
-
16 Ekim 2005: 18:24 #6211
ChaYenKatılımcıfaceless; cok tesekkur ederım elıne saglık,gercekten buyulendım,tekrar tekrar tsk edıyorum arkadasım,
Hepsi birbirinden guzel valla basımı dondurdu bu guzlıkler,piyu sanada tsk edıyorum,tavsıyelrın ıcın,ingilizcem cok basarılı sayılmaz malesef 😳 onun ıcın burdakı arkadaslardan bılgı ıstedım,aslında bılgı derken soyle bısey,onların bılgı ve tecrubelerınımerak edıyorum ,kendı yorumlarını.
TEkrardan herkeze tsk ederım.
-
16 Ekim 2005: 21:07 #6212
piyuAnahtar yöneticiChaYen bu sitenin kurulma amacı zaten herkesin ingilizce bilmiyor olması, Amerikan arabası sevmen ingilizce bilme zorunlulugu getirmiyor, fakat ülkemizde kimse bu konuda öncü olmadığından iş başa düştü ve ben site hazırladım.
ıngilizce inanılmaz kaynak var, elimden geldiğince yardımcı olmak isterim.
-
17 Ekim 2005: 06:17 #6213
Mustafa YÜKSELKatılımcıabsolute wrote:Şu Bullitt adlı filmi izlemek lazım:Dben bullite deki adamlara ısınamadım adamların yüz ifadeleri değişmiyo hiç : ))))
izlenebilizitesi yüksek
-
17 Ekim 2005: 13:50 #6214
ErmanKatılımcıO filmin sonlarındaki uzun takip sahnesini sürekli tekrar tekrar izliyorum.. Araçların sesleri bi harika..
-
17 Ekim 2005: 19:22 #6215
piyuAnahtar yöneticibence eski filmlerdeki kovalama sahneleri daha heyecanlı cunku gercek, bilgisayarın isin icine girme ihtimali yok…
o kovalama sahnesini dikkatli seyret mustang viraj donerken hafif genis alıp kameraya giriyor
driver filminde de yolda giden 4-5 arabaya kamera koymuslar, bariz bir sekilde cok hızlı gidiyor hepsi…o da baba film… vcd’si var… 1 haftaya kadar dvd’sini de mağazaya ekliycem….
-
5 Ocak 2006: 22:10 #6216
sadrettinKatılımcısadece güzel sözün bittiği an
-
21 Ocak 2006: 21:24 #6217
KNIGHTKatılımcıbilgiler için teşekkür ederim ben soracaktım ama hazır sorulmuşu varmış okuduk öğrendik sağolun
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.