Ana Sayfa Forumlar Forumlar Sohbet (Konu Sınırlamasız) 1976 OLDSMOBİLE CUTLASS SUPREME YARDIM

4 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #1360
      erhan
      Katılımcı

      HERKESE MERHABALAR BUKADAR BİLGİLİ İNSANIN İÇİNDE KENDİMİ BİLİNÇSİZ HİSSETTİM VE SİZE BİR KONU DANIŞMAK İSTİYORUM
      ELİMDE 1976 OLDSMOBİLE CUTLASS SUPREME V8 5,7 SEDAN VAR YALNIZ 10.000 TL CİVARINDA MASRAFI VAR ŞUAN FAAL OLARAK KULLANDIĞIM ARAÇ GEÇTİĞİM GÜNLERDE BİR TAKAS TEKLİFİ GELDİ 64 6DÜZ 4KAPI DİREKLİ MANUEL İMPALAYLA RESTORASYONDAN YENİ ÇIKMIŞ MASRAFSIZ SİZCE FULL OTOMATİK VE ELEKTRONİK BİR ARAÇTAN FULL MANUEL BİR ARACA GEÇİŞ UYGUN VE MANTIKLI OLURMU BİRKAÇ FİKİR VERİRSENİZ SEVİNİRİM

    • #17033
      Doğuhan
      Katılımcı

      Çoğu kişi dediğin gibi otomatik ve daha konforlu bir aracı tercih edebilir ancak bana göre 1970 üstü araçlar pek de klasik değiller. Hem Chevy hem Impala hem de yeni restore edilmiş. Ama yine de dikkatlice incele kaportası nasıl, nasıl boyanmış ve aksesuarları eksiksiz ve sağlam mı? Yine de ’64 Türkiye’de toplanabilecek en kolay Amerikan.

    • #17034
      erhan
      Katılımcı

      teşekkürler

    • #17035
      Mustafa YÜKSEL
      Katılımcı

      hoşgeldin

      bende doguhan la aynı fikirdeyim, 69 senesi chevelle i de katarsak 70 senesi klasik amerikanların son yılı bence, hem manuel 64 ü çok kolay otomatik yaparsın ama otomatiği manuel yapmak zor biraz gerçi ben 64 impalanın tipini pek sevmem 60 67 68 69 severim, yinede yerinde olsam 64 ü seçerdim direkli olması biraz üzücü

    • #17032
      Doğuhan
      Katılımcı

      Benim kanaatimce ’64 Impala’yı gündelik araçlar gibi kullanabilirsin çünkü yedek parçası, aksesuarları en az ’56 kadar bol. Benim aracımı topladığım garajda şu an bir ’64 boyanıyor. Direkli de olsa kısa zamanda kolaylıkla toplandı.

4 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Exit mobile version