Ana Sayfa › Forumlar › Forumlar › Sohbet (Konu Sınırlamasız) › arabalarımız kaç yakıyor
- Bu konu 26 yanıt içerir, 13 izleyen vardır ve en son 17 yıl 12 ay önce
BORLA tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
15 Şubat 2005: 00:20 #126
exonotzorKatılımcıbenimki 97 ford mondeo (tamam amerikan degil vurmayın yüzüme
) kilometrede 20yenikuruş civarı -
15 Şubat 2005: 08:07 #2399
BurcakKatılımcıbenim 70 Camaro’nun motoru çok kötü durumda olduğundan 25lt/100km.
Yoksa aynı motorla çok daha düşük yakıt harcayanlar var. -
15 Şubat 2005: 16:38 #2400
DRIVER34Katılımcıvalla benimki 83 granada v6 olmasına rağmen çok yakmıyor. buda enjeksiyonlu olmasından kaynaklanıyor tabiki ama otomatik olması
– puan
hesaplayamadım açıkçası çünkü ibreyi yarım depodan fazla görmedim henüz
şööle diyeyim burdan istanbul’dan mersine 980 km yolu babam 100 km’den yukarı çıkmadan 300 milyona gitmiş tabi bu uzun yol olmasından dolayı
fark eder şehir içine göre -
15 Şubat 2005: 16:41 #2401
exonotzorKatılımcıburçak’ın arabası hesapladıgıma göre kilometrede 60yeni kuruş kadar yapıyor ,, hani motoru güzl desele 40ykr yaksa , çokta kötü degil ,, arkadaşımın woswosu 30ykr yakıyor ve gitmiyor
bu en azından hakkını verir -
15 Şubat 2005: 16:47 #2402
exonotzorKatılımcı[quote:2f713f24f6=”DRIVER34″]valla benimki 83 granada v6 olmasına rağmen çok yakmıyor. buda enjeksiyonlu olmasından kaynaklanıyor tabiki ama otomatik olması
– puan
hesaplayamadım açıkçası çünkü [b:2f713f24f6]ibreyi yarım depodan fazla görmedim henüz [/b:2f713f24f6]şööle diyeyim burdan istanbul’dan mersine 980 km yolu babam 100 km’den yukarı çıkmadan 300 milyona gitmiş tabi bu uzun yol olmasından dolayı
fark eder şehir içine göre[/quote:2f713f24f6]😆 😆 onlarda da iyi depo vardır
bir arkadaşım uzun bir yola çıkmadan önce bi depoyu doldurayım demiş ,, pompanın önünde başlamış arabadan benzin akmaya ,, tabi bunlar panik ,, meger deponun yukarlarında bir delik varmış
o aklıma geldi, çocuk yıllardır fullemediginden blmiyormuşe bu arabada 300bin filan denk geliyor ,, güzelmiş
-
16 Şubat 2005: 00:17 #2403
roadrunnerKatılımcıSelam millet
Benim1976 L6 250 otomatik Nova şehiriçinde LPG ile 18Ykrş/Km.- 20Ykrş/Km civarında yakıyor. Benzinde 35-40 Ykrş./Km yi geçiyor. Ancak motor can vermek üzere, bitti bitecek ama amerikanın ölüsü de gidiyor.
V8 ve LPG li arabaları olan Garage Amerikan ın ustaları var, arabaları benimkinden az yakıyor. 16Ykrş/Km. (arabalar 1966 ford fairlane coupe302 ve firebird 400) .Yani 6 silindirli arabaya LPG li binmenin hiç bir avantajı yok. V8 e göre …Ama bu şartlarda bizi lpg li amerikana bindirenler utansın ben utanmıyorum. arabama da günlük biniyorum. 350 motor koyunca da bineceğim. gücümün yettiği yere kadar…
-
16 Şubat 2005: 11:41 #2404
DRIVER34Katılımcıbu arada yazmadığım bişey de var yolda alanya tarafında bi yerden bi benzin almışlar dandik sulumudur nedir bilemiyorum araba nın sürati 80 düşmüş rampada 20km ama alınan benzin allahtan yarım depodan fazla değil bunu da göz önünde bulundurmak gerekiyo şu an ayarları çok iyi
bu yüzden normal bi kabratörlü 1600 ile çok az fark var aralarında neysebu lpg için aslında dediklerinde haksızda değilsin yani
işallah ekonomimiz düzelir de amerikanlar pistlerden trafiğe doğru iner…
yada lpgcilerin önünde görmeyiz… -
17 Şubat 2005: 09:20 #2405
65chevelleKatılımcıMerhaba,
1997 Camaro taktığım Ram Air emme kitinden sonra 100kmde ortalama 13-15 lt yakıyor. Bu tabi uzun yolda, şehir içinde 20lt daha gerçekçi olur.
1965 model Chevelle ise 100km sanki bi 50-60lt yakıyor, şehir içi dışı farketmiyor. Ama tabi amerikalı da içindeki motor için 1 galonla 7mil gider der. Malesef doğru…
Bi de smart var bende o da 3-4 litre arası yakıyor, hahahaaa
-
17 Şubat 2005: 14:46 #2406
Mustafa YÜKSELKatılımcı😥 😥 😥 😥
benim arabam yok ama işyerinde renoult twingo var 13ykr falan yakıyo
bende amerikalı istiyorum
-
17 Şubat 2005: 15:00 #2407
piyuAnahtar yönetici1999-2002 arası kullandıgım 1977 model camaro’mda 305ci (5000cc) motor vardı, otomatik ve 1690kg oldugunu ve birde buna 25 yasında (o teknoloji, o yakıt sistemi) oldugunu hesap ederek bedava denebilecek bir seviyede 14-15lt/100km harcıyordu… ise gidip geliyordum…cok buyuk keyif alıyordum ama masraflı da oluyordu… su anda bir amerikan maalesef yok, gunluk kullandıgım corsa dizel’i ozellikle benzin masrafını min. tutmak icin aldım, cunku maksat suan icin sadece ulasım… 6-7lt/100km mazot harcıyor… zorlandığımız bu yönde alternatif bir çözüm olarak iyi bir çözüm…
hersey istediğimiz gibi olmuyor tabiki… ama amerikanı olan bence lpg kullanmasın… ama diger yandan benzin artıp alternatif bir yol bulamayınca ya amerikanlar curuyup gidecek ya da satılmaya calısılacak… sacma bir piyasa… (neyse konu heryere cekilebilir ve uzayabilir bir konu…bu kadar yeter)
-
17 Şubat 2005: 23:59 #2408
roadrunnerKatılımcıTabiki günlük kullanılabilecek dizel bi arabamız olsa amerikana LPG takacak kadar acımasız olmayız ama tek araba ve kullanmak zorunda isek, maalesef…
Tabi bu sahip olduğunuz arabanın özellikleri ile ilgili birşey. Eğer benimde bir 70 Chevelle veya 64 1/2 Mustang vb. gibi muscle’ım olsa ( ki umarım bir gün olacak) LPG biraz komik olurdu.
Yine tekrarlıyorum;
LPG’Lİ AMERİKAN’A BİNEN DEÐİL, BİNDİRENLER UTANSIN!!! -
18 Şubat 2005: 12:06 #2409
piyuAnahtar yöneticiukalalık etmek icin soylemiyorum ama mustang muscle car degil…
mustang pony car
chevelle’ler muscle car…
Muscle car= büyük (ki mustang degildir) olacak, buyuk ve guclu motor olacak ve bunlara ek olarak fiyatları ucuz olacak (tabi amerika icin) bu sartlara uygun araclar oluyor…. mesela corvette degil cunku hem 2 kisilik hemde cabrio…
-
18 Şubat 2005: 12:39 #2410
DRIVER34Katılımcıoy oy oy arkadaşlar amerikanlar sizinle gurur duyuyor
-
18 Şubat 2005: 15:48 #2411
fordcuKatılımcıpiyuuuu bey kardesım sen daha muscle car akımını baslatan arabayı demekkı tanımıyorsun ford mustangı urettıgınde chevroleler e bır bakmanı tavsıye ederım hantal buyuk ve gucsuzdurler mesela 1964 ımpala 1965 ımpalayı dusun bunu anlarsın bu bır muscle car demek kucuk kasa hafıf ve buna bırde guclu notoru eklersen asvalt canavarını elde edersın yanı ford mustang muscle car akımını baslatan arabadır bu da 2 artı bak bu sıteyı hazırlayan arkadasların lıste halınde sundugu tabloya bakacak olursan orda en ıyı 0 400 un 1964 427 cobra oldugunu gayet ıyı goreceksın
carrol shellby tanıyorsan ne demek ıstedıgımı anlarsın pıyu kardes bıraz arastırma yap pls mustang amerıkada satısa cıktıgı tarıhte ondan ucuz spor amerıkan arabası yoktu buda 3 şaseyı ortadan kaldıran ve monoblog dıye tabır eden kasayı gundeme tasımıstır kıloyu azaltmıstr buda 4 ve chevrolete ancak fordun yaptıgını 1967 senesınde camaroyu ureterek
yakalayabılmıstır buda 4 ve bu sene mustang muscle car ıle yenıden gerı dondu 2005 mustang ornegını unutma buda 5 ve son olarakda camaro ve transam uretmı cokdan durdu mustangın ıse satısları katlıyarak devam etmektedır ha unutmadan carrol shalby nın yapmıs oldugu arabalar ozellıkle cobra le mansı bıle kazandı buda ek bılgı olarak sana sunuyorum
dahasınmı ıstersen ıkı hafta evelkı otohaber alırsan benım araba orda dergıde cıktı mustang tarıhını ordan okursun kendıne ıyı bak -
18 Şubat 2005: 17:25 #2412
Mustafa YÜKSELKatılımcıcorvette fiber kasaya sahipti : ))))))))))))))))
gm her piyasaya araba üretmiştir
-
19 Şubat 2005: 19:58 #2413
piyuAnahtar yöneticifordcu selam,
Muscle car’ın bir tanımı var ve mustang dediginde mustang muscle car degil, pony car oluyor fakat Mustang’in GT, Boss ve Mach1 modelleri muscle car kabul ediliyor.
Ama plymouş roadrunner’ın tum modelleri muscle car, bucik gs’in tum modelleri muscle car oluyor…
Bu arada siteyi ben hazırlıyorum 😉
-
20 Şubat 2005: 08:05 #2414
dakaltanKatılımcıÇok sevgili fordcu arkadaşım bir noktayı atlamış.
Ford mustang bir açıdan daha çok önemli bir arabadır ford firması için. Firmayı batmaktan kurtarmıştır. ikinci dünya savaşı sonrasında içinde bulunduğu mali kriszden kurtulamayan ford firması fabrikalarını bir bir kapatmaya başladığı sırada, büyük bir kumar oynayarak tüm yatırımını mustang modeline yapmış ve dua etmeye başlamıştır. şansları yaver gitti ve model tuttu. yoksa motor devlerinden biri o yıllarda batmış olacaktı. bu nedenle ford severler için mustang duygusal bir anlam da taşır.
sevgiler
-
20 Şubat 2005: 13:06 #2415
atayKatılımcıAslında Mustang her keseye göre model üretmişti..Basic,pony,deluxe,GT,California Special,Boss,Mach1,Twister Special,SHELBY G.T. 350–G.T.500,Coupe,Fastback,Cabrio>>>>>
*Amerikan arabasına binecek kadar paran varsa:Basic diğer bir adıyla Base modelini alırsın…
**Biraz fazla paran olup, biraz da performas istiyorsan: GT,California Special,Twister Special
***Para sorunun yok, gerçek bir muscle car ve performans istiyorsun:Boss,Mach1
****İşin sonu ise Mustang SHELBY G.T. 350–G.T.500
*****Kasa seçiminide parana göre ayarlarsın: Coupe,Fastback,CabrioSonuç:Ford firması Mustang’ı piyasaya sürdüğünde bununla beraber çok iyi bir pazarlama stratejiside kullanmıştır her keseye uygun hale getirmiştir.
Yani Mustang’ın muscle car olmadığını söylemek yanlış olur + Mustang’ın Fastback modelini biraz yakından inceleyin sonra chevrolet’in modellerine bakın anlarsınız nedemek istediğimi… ++++ BEN EZELDEN BERİ formun kaybetmiş (Çrnek:Mustang her zaman tek kapı…) yani tek kapısı üretildiği gibi pick up ve 4 kapısı üretilmiş arabaya muscle car diyesim gelmez. -
20 Şubat 2005: 13:09 #2416
atayKatılımcıAslında Mustang her keseye göre model üretmişti..Basic,pony,deluxe,GT,California Special,Boss,Mach1,Twister Special,SHELBY G.T. 350–G.T.500,Coupe,Fastback,Cabrio>>>>>
*Amerikan arabasına binecek kadar paran varsa:Basic diğer bir adıyla Base modelini alırsın…
**Biraz fazla paran olup, biraz da performas istiyorsan: GT,California Special,Twister Special
***Para sorunun yok, gerçek bir muscle car ve performans istiyorsun:Boss,Mach1
****İşin sonu ise Mustang SHELBY G.T. 350–G.T.500
*****Kasa seçiminide parana göre ayarlarsın: Coupe,Fastback,CabrioSonuç:Ford firması Mustang’ı piyasaya sürdüğünde bununla beraber çok iyi bir pazarlama stratejiside kullanmıştır her keseye uygun hale getirmiştir.
Yani Mustang’ın muscle car olmadığını söylemek yanlış olur + Mustang’ın Fastback modelini biraz yakından inceleyin sonra chevrolet’in modellerine bakın anlarsınız nedemek istediğimi… ++++ BEN EZELDEN BERİ formun kaybetmiş (Çrnek:Mustang her zaman tek kapı…) yani tek kapısı üretildiği gibi pick up ve 4 kapısı üretilmiş arabaya muscle car diyesim gelmez. -
20 Şubat 2005: 13:26 #2417
atayKatılımcı[quote:04e1950b9f=”piyu”]fordcu selam,
Muscle car’ın bir tanımı var ve mustang dediginde mustang muscle car degil, pony car oluyor fakat Mustang’in GT, Boss ve Mach1 modelleri muscle car kabul ediliyor.
Ama plymouş roadrunner’ın tum modelleri muscle car, bucik gs’in tum modelleri muscle car oluyor…
Bu arada siteyi ben hazırlıyorum :wink:[/quote:04e1950b9f]
Peki: mustang muscle car degil, pony car oluyor fakat Mustang’in GT, Boss ve Mach1 modelleri muscle car kabul ediliyor.
[color=green:04e1950b9f] Sonuç[/color:04e1950b9f] benim dediğime geliyor “[color=red:04e1950b9f]Ne kadar ekmek o kadar köfte[/color:04e1950b9f]”
😉 -
20 Şubat 2005: 17:48 #2418
Chevy_Killer_89KatılımcıFordcu ukelalık etmek istemem ama muscle car efsanesini baslatan arac 1964 Pontiac GTO dur 389 cu.in. Tri-Power 3 karbiratorlu motor kullanılmıtı
Ayrıca Atay muscle car efsanesini 64e GTO baslattıgına gore 64 te impalanında big block kullanması sence mantıken sacma degil mi?
Zaten dikkat ettiysen chevrolet o yıllardan sonra butun modellerinde small block big block kullanmıstır bunlara v6 da dahil 74 yılına kadar
ayrıca o yıllarda her turlu insana hitab etmek için hemen hemen tum modellerinde statıon wagon 4 kapı gibi kasalar kullanmıstır 😉 -
20 Şubat 2005: 18:03 #2419
Chevy_Killer_89Katılımcı😳 DUZELTME 😳
Fordcu ukelalık etmek istemem ama muscle car efsanesini baslatan arac 1964 Pontiac GTO dur 389 cu.in. Tri-Power 3 karbiratorlu motor kullanılmıtı
Ayrıca muscle car efsanesini 64e GTO baslattıgına gore 64 te impalanında big block kullanması sence mantıken sacma degil mi?
Zaten dikkat ettiysen chevrolet o yıllardan sonra butun modellerinde small block big block kullanmıstır bunlara v6 da dahil 74 yılına kadarAyrıca Atay o yıllarda her turlu insana hitab etmek için hemen hemen tum modellerinde statıon wagon 4 kapı gibi kasalar kullanmıstır
-
20 Şubat 2005: 18:05 #2420
Chevy_Killer_89KatılımcıBu da Chevrolet in hayran kitlesinin artmasında cok buyukbir rol oynamıstır
-
21 Şubat 2005: 07:06 #2421
1967mustangfastbackKatılımcıataycummmmmmm ben fordcu aynı kişiyim ben atilla atanın kardeşi
nasılsın kardişşşşş arabanın arka kısmıda bıtmıs sanırım hayırlı ugurlu olsun bızde bu yaz eleanora çeviriyoruz öpüldünnnnn -
21 Şubat 2005: 11:55 #2422
65chevelleKatılımcı4 kapı chevelle de vardır ama muscle cardır Chevelle… Çok daha da collectible olanları vardır. Hafif ırkçı olmak iyidir ama fazla da dalmamak lazım. Fastbackli biri çıkıp da coupe mustang bi halta yaramaz derse darılır coupe sahipleri dimiii
-
21 Şubat 2005: 13:50 #2423
1967mustangfastbackKatılımcıevet 64 chevelle haklı atayın 67 coupe sı harıc hıc bır coupe mustang yaramaz ayaklı çöptürrrrrrrrr zuahahhaahahahahahah
ufukcummmmmmmm en kral araba mustang dır demıııııı
-
27 Kasım 2006: 16:40 #2424
BORLAKatılımcıBenım arabam 150 mılyonluk benzınle 400 km gıdıyor.Ha burada arabam V6 mustang .Bence sasırtıcı derecede ıyı bı rakam.Fakat kucuk bı ayrıntı arabamda yakıt tassaruf cıhazı var baya faydasını gordum.Hem ucuz bısey hem cekısı arttırıyo hemde bı guzel tassarruf yaptırıyo bence sızde taktırın.Markası EKOYAK internet sitesi falan var girin arastırın tavsıye ederım..
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.