Ana Sayfa Forumlar Forumlar Sohbet (Konu Sınırlamasız) arabalarımız kaç yakıyor

26 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #126
      exonotzor
      Katılımcı

      benimki 97 ford mondeo (tamam amerikan degil vurmayın yüzüme ) kilometrede 20yenikuruşŸ civarı

    • #2399
      Burcak
      Katılımcı

      benim 70 Camaro’nun motoru çok kötü durumda olduğŸundan 25lt/100km.
      Yoksa aynı motorla çok daha düşŸük yakıt harcayanlar var.

    • #2400
      DRIVER34
      Katılımcı

      valla benimki 83 granada v6 olmasına rağŸmen çok yakmıyor. buda enjeksiyonlu olmasından kaynaklanıyor tabiki ama otomatik olması
      – puan
      hesaplayamadım açıkçası çünkü ibreyi yarım depodan fazla görmedim henüz
      şŸööle diyeyim burdan istanbul’dan mersine 980 km yolu babam 100 km’den yukarı çıkmadan 300 milyona gitmişŸ tabi bu uzun yol olmasından dolayı
      fark eder şŸehir içine göre

    • #2401
      exonotzor
      Katılımcı

      burçak’ın arabası hesapladıgıma göre kilometrede 60yeni kuruşŸ kadar yapıyor ,, hani motoru güzl desele 40ykr yaksa , çokta kötü degil ,, arkadaşŸımın woswosu 30ykr yakıyor ve gitmiyor bu en azından hakkını verir

    • #2402
      exonotzor
      Katılımcı

      [quote:2f713f24f6=”DRIVER34″]valla benimki 83 granada v6 olmasına rağŸmen çok yakmıyor. buda enjeksiyonlu olmasından kaynaklanıyor tabiki ama otomatik olması
      – puan
      hesaplayamadım açıkçası çünkü [b:2f713f24f6]ibreyi yarım depodan fazla görmedim henüz [/b:2f713f24f6]şŸööle diyeyim burdan istanbul’dan mersine 980 km yolu babam 100 km’den yukarı çıkmadan 300 milyona gitmişŸ tabi bu uzun yol olmasından dolayı
      fark eder şŸehir içine göre[/quote:2f713f24f6]

      😆 😆 onlarda da iyi depo vardır

      bir arkadaşŸım uzun bir yola çıkmadan önce bi depoyu doldurayım demişŸ ,, pompanın önünde başŸlamışŸ arabadan benzin akmaya ,, tabi bunlar panik ,, meger deponun yukarlarında bir delik varmışŸ o aklıma geldi, çocuk yıllardır fullemediginden blmiyormuşŸ

      e bu arabada 300bin filan denk geliyor ,, güzelmişŸ

    • #2403
      roadrunner
      Katılımcı

      Selam millet
      Benim1976 L6 250 otomatik Nova şŸehiriçinde LPG ile 18YkrşŸ/Km.- 20YkrşŸ/Km civarında yakıyor. Benzinde 35-40 YkrşŸ./Km yi geçiyor. Ancak motor can vermek üzere, bitti bitecek ama amerikanın ölüsü de gidiyor.
      V8 ve LPG li arabaları olan Garage Amerikan ın ustaları var, arabaları benimkinden az yakıyor. 16YkrşŸ/Km. (arabalar 1966 ford fairlane coupe302 ve firebird 400) .Yani 6 silindirli arabaya LPG li binmenin hiç bir avantajı yok. V8 e göre …

      Ama bu şŸartlarda bizi lpg li amerikana bindirenler utansın ben utanmıyorum. arabama da günlük biniyorum. 350 motor koyunca da bineceğŸim. gücümün yettiğŸi yere kadar…

    • #2404
      DRIVER34
      Katılımcı

      bu arada yazmadığŸım bişŸey de var yolda alanya tarafında bi yerden bi benzin almışŸlar dandik sulumudur nedir bilemiyorum araba nın sürati 80 düşŸmüşŸ rampada 20km ama alınan benzin allahtan yarım depodan fazla değŸil bunu da göz önünde bulundurmak gerekiyo şŸu an ayarları çok iyi
      bu yüzden normal bi kabratörlü 1600 ile çok az fark var aralarında neyse

      bu lpg için aslında dediklerinde haksızda değŸilsin yani
      işŸallah ekonomimiz düzelir de amerikanlar pistlerden trafiğŸe doğŸru iner…
      yada lpgcilerin önünde görmeyiz…

    • #2405
      65chevelle
      Katılımcı

      Merhaba,

      1997 Camaro taktığŸım Ram Air emme kitinden sonra 100kmde ortalama 13-15 lt yakıyor. Bu tabi uzun yolda, şŸehir içinde 20lt daha gerçekçi olur.

      1965 model Chevelle ise 100km sanki bi 50-60lt yakıyor, şŸehir içi dışŸı farketmiyor. Ama tabi amerikalı da içindeki motor için 1 galonla 7mil gider der. Malesef doğŸru…

      Bi de smart var bende o da 3-4 litre arası yakıyor, hahahaaa

    • #2406
      Mustafa YÜKSEL
      Katılımcı

      😥 😥 😥 😥

      benim arabam yok ama işŸyerinde renoult twingo var 13ykr falan yakıyo

      bende amerikalı istiyorum

    • #2407
      piyu
      Anahtar yönetici

      1999-2002 arası kullandıgım 1977 model camaro’mda 305ci (5000cc) motor vardı, otomatik ve 1690kg oldugunu ve birde buna 25 yasında (o teknoloji, o yakıt sistemi) oldugunu hesap ederek bedava denebilecek bir seviyede 14-15lt/100km harcıyordu… ise gidip geliyordum…cok buyuk keyif alıyordum ama masraflı da oluyordu… su anda bir amerikan maalesef yok, gunluk kullandıgım corsa dizel’i ozellikle benzin masrafını min. tutmak icin aldım, cunku maksat suan icin sadece ulasım… 6-7lt/100km mazot harcıyor… zorlandığŸımız bu yönde alternatif bir çözüm olarak iyi bir çözüm…

      hersey istediğŸimiz gibi olmuyor tabiki… ama amerikanı olan bence lpg kullanmasın… ama diger yandan benzin artıp alternatif bir yol bulamayınca ya amerikanlar curuyup gidecek ya da satılmaya calısılacak… sacma bir piyasa… (neyse konu heryere cekilebilir ve uzayabilir bir konu…bu kadar yeter)

    • #2408
      roadrunner
      Katılımcı

      Tabiki günlük kullanılabilecek dizel bi arabamız olsa amerikana LPG takacak kadar acımasız olmayız ama tek araba ve kullanmak zorunda isek, maalesef…

      Tabi bu sahip olduğŸunuz arabanın özellikleri ile ilgili birşŸey. EğŸer benimde bir 70 Chevelle veya 64 1/2 Mustang vb. gibi muscle’ım olsa ( ki umarım bir gün olacak) LPG biraz komik olurdu.
      Yine tekrarlıyorum;
      LPG’Lİ AMERİKAN’A BİNEN DEÐİL, BİNDİRENLER UTANSIN!!!

    • #2409
      piyu
      Anahtar yönetici

      ukalalık etmek icin soylemiyorum ama mustang muscle car degil…

      mustang pony car

      chevelle’ler muscle car…

      Muscle car= büyük (ki mustang degildir) olacak, buyuk ve guclu motor olacak ve bunlara ek olarak fiyatları ucuz olacak (tabi amerika icin) bu sartlara uygun araclar oluyor…. mesela corvette degil cunku hem 2 kisilik hemde cabrio…

    • #2410
      DRIVER34
      Katılımcı

      oy oy oy arkadaşŸlar amerikanlar sizinle gurur duyuyor

    • #2411
      fordcu
      Katılımcı

      piyuuuu bey kardesım sen daha muscle car akımını baslatan arabayı demekkı tanımıyorsun ford mustangı urettıgınde chevroleler e bır bakmanı tavsıye ederım hantal buyuk ve gucsuzdurler mesela 1964 ımpala 1965 ımpalayı dusun bunu anlarsın bu bır muscle car demek kucuk kasa hafıf ve buna bırde guclu notoru eklersen asvalt canavarını elde edersın yanı ford mustang muscle car akımını baslatan arabadır bu da 2 artı bak bu sıteyı hazırlayan arkadasların lıste halınde sundugu tabloya bakacak olursan orda en ıyı 0 400 un 1964 427 cobra oldugunu gayet ıyı goreceksın
      carrol shellby tanıyorsan ne demek ıstedıgımı anlarsın pıyu kardes bıraz arastırma yap pls mustang amerıkada satısa cıktıgı tarıhte ondan ucuz spor amerıkan arabası yoktu buda 3 şŸaseyı ortadan kaldıran ve monoblog dıye tabır eden kasayı gundeme tasımıstır kıloyu azaltmıstr buda 4 ve chevrolete ancak fordun yaptıgını 1967 senesınde camaroyu ureterek
      yakalayabılmıstır buda 4 ve bu sene mustang muscle car ıle yenıden gerı dondu 2005 mustang ornegını unutma buda 5 ve son olarakda camaro ve transam uretmı cokdan durdu mustangın ıse satısları katlıyarak devam etmektedır ha unutmadan carrol shalby nın yapmıs oldugu arabalar ozellıkle cobra le mansı bıle kazandı buda ek bılgı olarak sana sunuyorum
      dahasınmı ıstersen ıkı hafta evelkı otohaber alırsan benım araba orda dergıde cıktı mustang tarıhını ordan okursun kendıne ıyı bak

    • #2412
      Mustafa YÜKSEL
      Katılımcı

      corvette fiber kasaya sahipti : ))))))))))))))))

      gm her piyasaya araba üretmişŸtir

    • #2413
      piyu
      Anahtar yönetici

      fordcu selam,

      Muscle car’ın bir tanımı var ve mustang dediginde mustang muscle car degil, pony car oluyor fakat Mustang’in GT, Boss ve Mach1 modelleri muscle car kabul ediliyor.

      Ama plymouşŸ roadrunner’ın tum modelleri muscle car, bucik gs’in tum modelleri muscle car oluyor…

      Bu arada siteyi ben hazırlıyorum 😉

    • #2414
      dakaltan
      Katılımcı

      LJok sevgili fordcu arkadaşŸım bir noktayı atlamışŸ.

      Ford mustang bir açıdan daha çok önemli bir arabadır ford firması için. Firmayı batmaktan kurtarmışŸtır. ikinci dünya savaşŸı sonrasında içinde bulunduğŸu mali kriszden kurtulamayan ford firması fabrikalarını bir bir kapatmaya başŸladığŸı sırada, büyük bir kumar oynayarak tüm yatırımını mustang modeline yapmışŸ ve dua etmeye başŸlamışŸtır. şŸansları yaver gitti ve model tuttu. yoksa motor devlerinden biri o yıllarda batmışŸ olacaktı. bu nedenle ford severler için mustang duygusal bir anlam da taşŸır.

      sevgiler

    • #2415
      atay
      Katılımcı

      Aslında Mustang her keseye göre model üretmişŸti..Basic,pony,deluxe,GT,California Special,Boss,Mach1,Twister Special,SHELBY G.T. 350–G.T.500,Coupe,Fastback,Cabrio>>>>>
      *Amerikan arabasına binecek kadar paran varsa:Basic diğŸer bir adıyla Base modelini alırsın…
      **Biraz fazla paran olup, biraz da performas istiyorsan: GT,California Special,Twister Special
      ***Para sorunun yok, gerçek bir muscle car ve performans istiyorsun:Boss,Mach1
      ****İşŸin sonu ise Mustang SHELBY G.T. 350–G.T.500
      *****Kasa seçiminide parana göre ayarlarsın: Coupe,Fastback,Cabrio

      Sonuç:Ford firması Mustang’ı piyasaya sürdüğŸünde bununla beraber çok iyi bir pazarlama stratejiside kullanmışŸtır her keseye uygun hale getirmişŸtir.
      Yani Mustang’ın muscle car olmadığŸını söylemek yanlışŸ olur + Mustang’ın Fastback modelini biraz yakından inceleyin sonra chevrolet’in modellerine bakın anlarsınız nedemek istediğŸimi… ++++ BEN EZELDEN BERİ formun kaybetmişŸ (ǖrnek:Mustang her zaman tek kapı…) yani tek kapısı üretildiğŸi gibi pick up ve 4 kapısı üretilmişŸ arabaya muscle car diyesim gelmez.

    • #2416
      atay
      Katılımcı

      Aslında Mustang her keseye göre model üretmişŸti..Basic,pony,deluxe,GT,California Special,Boss,Mach1,Twister Special,SHELBY G.T. 350–G.T.500,Coupe,Fastback,Cabrio>>>>>
      *Amerikan arabasına binecek kadar paran varsa:Basic diğŸer bir adıyla Base modelini alırsın…
      **Biraz fazla paran olup, biraz da performas istiyorsan: GT,California Special,Twister Special
      ***Para sorunun yok, gerçek bir muscle car ve performans istiyorsun:Boss,Mach1
      ****İşŸin sonu ise Mustang SHELBY G.T. 350–G.T.500
      *****Kasa seçiminide parana göre ayarlarsın: Coupe,Fastback,Cabrio

      Sonuç:Ford firması Mustang’ı piyasaya sürdüğŸünde bununla beraber çok iyi bir pazarlama stratejiside kullanmışŸtır her keseye uygun hale getirmişŸtir.
      Yani Mustang’ın muscle car olmadığŸını söylemek yanlışŸ olur + Mustang’ın Fastback modelini biraz yakından inceleyin sonra chevrolet’in modellerine bakın anlarsınız nedemek istediğŸimi… ++++ BEN EZELDEN BERİ formun kaybetmişŸ (ǖrnek:Mustang her zaman tek kapı…) yani tek kapısı üretildiğŸi gibi pick up ve 4 kapısı üretilmişŸ arabaya muscle car diyesim gelmez.

    • #2417
      atay
      Katılımcı

      [quote:04e1950b9f=”piyu”]fordcu selam,

      Muscle car’ın bir tanımı var ve mustang dediginde mustang muscle car degil, pony car oluyor fakat Mustang’in GT, Boss ve Mach1 modelleri muscle car kabul ediliyor.

      Ama plymouşŸ roadrunner’ın tum modelleri muscle car, bucik gs’in tum modelleri muscle car oluyor…

      Bu arada siteyi ben hazırlıyorum :wink:[/quote:04e1950b9f]

      Peki: mustang muscle car degil, pony car oluyor fakat Mustang’in GT, Boss ve Mach1 modelleri muscle car kabul ediliyor.
      [color=green:04e1950b9f] Sonuç[/color:04e1950b9f] benim dediğŸime geliyor “[color=red:04e1950b9f]Ne kadar ekmek o kadar köfte[/color:04e1950b9f]”
      😉

    • #2418
      Chevy_Killer_89
      Katılımcı

      Fordcu ukelalık etmek istemem ama muscle car efsanesini baslatan arac 1964 Pontiac GTO dur 389 cu.in. Tri-Power 3 karbiratorlu motor kullanılmıtı

      Ayrıca Atay muscle car efsanesini 64e GTO baslattıgına gore 64 te impalanında big block kullanması sence mantıken sacma degil mi?
      Zaten dikkat ettiysen chevrolet o yıllardan sonra butun modellerinde small block big block kullanmıstır bunlara v6 da dahil 74 yılına kadar
      ayrıca o yıllarda her turlu insana hitab etmek için hemen hemen tum modellerinde statıon wagon 4 kapı gibi kasalar kullanmıstır 😉

    • #2419
      Chevy_Killer_89
      Katılımcı

      😳 DUZELTME 😳

      Fordcu ukelalık etmek istemem ama muscle car efsanesini baslatan arac 1964 Pontiac GTO dur 389 cu.in. Tri-Power 3 karbiratorlu motor kullanılmıtı

      Ayrıca muscle car efsanesini 64e GTO baslattıgına gore 64 te impalanında big block kullanması sence mantıken sacma degil mi?
      Zaten dikkat ettiysen chevrolet o yıllardan sonra butun modellerinde small block big block kullanmıstır bunlara v6 da dahil 74 yılına kadar

      Ayrıca Atay o yıllarda her turlu insana hitab etmek için hemen hemen tum modellerinde statıon wagon 4 kapı gibi kasalar kullanmıstır

    • #2420
      Chevy_Killer_89
      Katılımcı

      Bu da Chevrolet in hayran kitlesinin artmasında cok buyukbir rol oynamıstır

    • #2421
      1967mustangfastback
      Katılımcı

      ataycummmmmmm ben fordcu aynı kişŸiyim ben atilla atanın kardeşŸi
      nasılsın kardişŸşŸşŸşŸşŸ arabanın arka kısmıda bıtmıs sanırım hayırlı ugurlu olsun bızde bu yaz eleanora çeviriyoruz öpüldünnnnn

    • #2422
      65chevelle
      Katılımcı

      4 kapı chevelle de vardır ama muscle cardır Chevelle… LJok daha da collectible olanları vardır. Hafif ırkçı olmak iyidir ama fazla da dalmamak lazım. Fastbackli biri çıkıp da coupe mustang bi halta yaramaz derse darılır coupe sahipleri dimiii

    • #2423
      1967mustangfastback
      Katılımcı

      evet 64 chevelle haklı atayın 67 coupe sı harıc hıc bır coupe mustang yaramaz ayaklı çöptürrrrrrrrr zuahahhaahahahahahah

      ufukcummmmmmmm en kral araba mustang dır demıııııı

    • #2424
      BORLA
      Katılımcı

      Benım arabam 150 mılyonluk benzınle 400 km gıdıyor.Ha burada arabam V6 mustang .Bence sasırtıcı derecede ıyı bı rakam.Fakat kucuk bı ayrıntı arabamda yakıt tassaruf cıhazı var baya faydasını gordum.Hem ucuz bısey hem cekısı arttırıyo hemde bı guzel tassarruf yaptırıyo bence sızde taktırın.Markası EKOYAK internet sitesi falan var girin arastırın tavsıye ederım..

26 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Exit mobile version