Ana Sayfa › Forumlar › Teknik › Motor (Engine) › 1969 gto cylinder heads yardim
- Bu konu 15 yanıt içerir, 4 izleyen vardır ve en son 17 yıl 7 ay önce
BigBlockBird tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
11 Nisan 2007: 19:45 #921
BigBlockBirdKatılımcıElimde 1969 gto 400 makina dan cikma 72cc kapaklar var. Benim 400 firebirde takmak istiyorum. Egzantrik olarak ne önerirsiniz? Karbratörün ve intake manifoldun da degismesi gerekirmi? (karbratör 1971 firebirdden cikma 750cfm Quadrajet, intake manifold 74 senesine ait.)
Çnerileriniz neler?Operasyondan sonra 340-360hp yi yakalayabilirmiyim?.(Standarti 225hp. Msd ignition,750 Quadra karbr. yeni accel buji kablolari var. Sanirim 250-270hp su an ) Diger forumada yazdim fakat bilen biri cikmadi 🙄 -
11 Nisan 2007: 22:04 #12675
yahyaKatılımcıselamlar ben izmirden yahya,
kapaklarının üzerinde ne yazıyor söyleyebilirmisin ? -
11 Nisan 2007: 22:46 #12676
BigBlockBirdKatılımcıCasting numarasindan kontrol ettim.
Casting #16 ,Date code G289
Casting # Year CID HP Valve CC Notes
16 1969 400 330-366hp 2.11/1.77 72 Ram Air III -
11 Nisan 2007: 22:55 #12677
BigBlockBirdKatılımcıDate Code G289 : September 28ş.
-
11 Nisan 2007: 23:36 #12678
Pontiac301KatılımcıCompetition cams 280 H egzantrik, edelbrock torker manifold ,750 cfm çift pompa holley karburatör,mekanik yakıt pompanı değiştirip elektrikli yakıt pompasına çevir,dahada başka birşeyle uğraşma;) Kolay gelsin
-
11 Nisan 2007: 23:54 #12679
BigBlockBirdKatılımcıPontiac301 wrote:Competition cams 280 H egzantrik, edelbrock torker manifold ,750 cfm çift pompa holley karburatör,mekanik yakıt pompanı değiştirip elektrikli yakıt pompasına çevir,dahada başka birşeyle uğraşma;) Kolay gelsinTesekkürler yorum icin Pontiac301.
Sormak istedigim sorulara gelince Benim karbratörüm 750cfm Quadra. 750Holleyle degistirmekteki amac ne? Birde ayni yilin intake manifoldu ile edelbrock intake manifold. arasindaki fark nedir? Hangisi daha yararli olur. Sorular biraz bunaltici kusura bakma. Makinayi orjinal parcalarla toplama taraftari oldugum icin böyle abuk sabuk sorular sorabiliyorum 😉 -
12 Nisan 2007: 00:53 #12680
Pontiac301KatılımcıRica ederim önemli değil,quadranın işemesiyle holleyin işemesi çok farklı,heleki çift pompa 400 için anca yeticek bir ürün,manifolt konusuna gelince daha önce yaptığımız arabalardada denedik ettik,400 pontiac motorunu kuvvetlendiriyorsan torker koyucaksın, bizde sokak kullanımı için 777 hazırladığımızda torker kullandık ve en iyi verimi aldık,dinomometrede 372 hp yere indirdi,üzerine 250 hp nos vardı ayrıca,bu arada ateşlemeni değiştirmeni öneririm, msd kutu yerine, msd hei bobinli olan tipte alki, araba ekstradan elektrik çekmesin,
-
12 Nisan 2007: 00:55 #12681
Pontiac301Katılımcıayrıca önerim şudurki,bu dediklerimden ateşlemen dışındakileri mutlaka yapmalısın, eğer herhangi birini koymazsan bence hiç girişme bu işe derim,
-
12 Nisan 2007: 01:03 #12682
BigBlockBirdKatılımcıCevaplarin icin tesekkürler. Pontiac 301.
Bir kac amerikan forumunuda yazdim oralardan gelen önerilerilerle hepsini mukayese edip balta kafa operasyonundan sonra Ram Air III operasyonunada baslayacagiz insallah.Bu arada yere 375 hp indiren firrebirdde ne kapak vardi sorabilirsem?
-
12 Nisan 2007: 15:29 #12683
Pontiac301KatılımcıMakina kombinasyonunu veriyim,
67 GTO Bloğu
67 GTO kapağı(670 kodlu) 428 HO Ram Air(orjinalini bulamazsınız edelbrockta artık var)
Flattop forged piston TRW
High performance segman Speed pro
Comp Cam 282 S mekanik egzantrik, lifterler ve yaylar(k-kit)
Edson aliminyum 1.65 rocker armlar,
Stud girdle(subap kilitleri zarlı sistem)
High pressure yağ pompası
Holley street dominator manifold
Holley 800 cfm 4150 kodlu double pump karburatör
Mallory 110 gallon benzin pompası
Accel HEI ateşleme 8.8 kabloBu kombinasyonla flywheel 372 hp yere indirdi…
-
12 Nisan 2007: 16:39 #12684
BigBlockBirdKatılımcıPontiac301 wrote:Makina kombinasyonunu veriyim,
67 GTO Bloğu
67 GTO kapağı(670 kodlu) 428 HO Ram Air(orjinalini bulamazsınız edelbrockta artık var)
Flattop forged piston TRW
High performance segman Speed pro
Comp Cam 282 S mekanik egzantrik, lifterler ve yaylar(k-kit)
Edson aliminyum 1.65 rocker armlar,
Stud girdle(subap kilitleri zarlı sistem)
High pressure yağ pompası
Holley street dominator manifold
Holley 800 cfm 4150 kodlu double pump karburatör
Edson aliminyum 1.65 rocker armlar,
Mallory 110 gallon benzin pompası
Accel HEI ateşleme 8.8 kabloBu kombinasyonla flywheel 372 hp yere indirdi…
Kombinasyon icin cok tesekkürler.
Ukalalik gibi algilamayin yada ben daha iyisini yapicagimdan degilde. sadece su kafami karistirdi;
1967 senesinin 670# kapakli 72cc 428makinasinin standarti 360-376hp. Bu build up dan sonraki 372hp deger düsük degilmi?Casting #
670# 1967year 428engine 360, 376hp 2.11/1.77 72cc
9786135 1967year 428engine 360, 376hp 4bbl -
12 Nisan 2007: 17:16 #12685
Pontiac301KatılımcıUfak bir detay, blok 428 bloğu değil, 400 bloğu, aradaki 28 cid fark bile 28 hp ye bedel;)
-
12 Nisan 2007: 18:08 #12686
MemoKatılımcıgsl başlık olmuş.. Bu yönde sırf pontiac değilde verimli kombinasyonlar yazılsa çok gsl olur…
Adaşım başka kombinasyonlarınıda bekleriz.
-
12 Nisan 2007: 18:38 #12687
Pontiac301KatılımcıBu arada 67 senesinde o arabanın gücü makina gücüdür.Yere indirdiği 290 hp 300 hp arasıdır.Bizim yaptığımız bu makinanın bir kopyası üzerine headers,elektronik ateşleme,ve rochester karburatör yerine holley uygalamısıdır.Bizim makina 6000 turda motorda 430 hp çekmiştir. 4500 turda 429 lb/ft tork çekmiştir.Dyno kağıdı mevcuttur. Ağırlığı boş olarak 1869 kg. 400 metreyi 3.42 ayna mahrutiyle 13.5 saniyede 105 mille, 200 hp nosla 12.3 saniyede 118 mille geçiyordu. 97-99 seneleri arasinda bize tam 6 kupa kazandirdi.
-
12 Nisan 2007: 19:42 #12688
BigBlockBirdKatılımcıGüzel kombinasyon. Aracin su anki durumu nedir? Halen daha ayni makina üzerindemi?
Bende 400 makinami Ram Air III yada Ram Air IV e cevirip yere saglam bir 320-350 hp indirebilirsem harika olacak. Ondan sonrraki HP ler cadde arabasi icin biraz fazla.
Amerikali kardislerimizdende 400 pontiac makina icin kombinasyonlar gelmeye basladi. Onlarida sizlerle paylasacagim.
-
13 Nisan 2007: 01:10 #12689
BigBlockBirdKatılımcıPontiac301 wrote:67 GTO kapağı(670 kodlu) 428 HO Ram Air(orjinalini bulamazsınız edelbrockta artık var)
…Kapaklari buldum gerci biraz tuzlu ama… he he he
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.