Ana Sayfa › Forumlar › Teknik › Motor (Engine) › LS1
- Bu konu 7 yanıt içerir, 3 izleyen vardır ve en son 18 yıl 4 ay önce Anonim tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
18 Haziran 2006: 01:45 #631ann71Katılımcı
LS1 için temel motor modifikasyonları için tahmini!!!! güç kazancı ve türkiye fiyatlarını verebilecek arkdaşlar varmıdır? yardımlar için teşekkürü borç bilirim
-
26 Haziran 2006: 05:44 #10263Tümer ARCANKatılımcı
bi arkadaşımız sanırım bu konuda bilgi vermişti. standart ls1 motorunun genel yapısını değiştirmeden 500-550 beygire kadar gücü dayanıklı bi şekilde verebileceğini sölemişti. ne kadar doğru bilemiyorum eski msj larda var.
-
27 Haziran 2006: 00:53 #10264piyuAnahtar yönetici
evt ararsanız güzel ve teknik bilgiler var… ls1 kullanıcı adlı üyemiz zamanında döktürmüştü 😉
-
29 Haziran 2006: 02:47 #10265AnonimZiyaretçi
öncelikle selam,
ls1 için temel modifikasyonlar demişsinde bi sürü şey var yani mesela en verimli ve en kolay güç alabiliceen şey stroker kit tir. stroker kit te piston kol gömlek ıvır zıvır herşey geliyo gelicek pistona göre bloğunu honlatıyosun yani standart 350 cu bloğunu 383 427 450 cu gibi hale sokuyosun daha önce bi arabama yapmıştım bu uygulamayı ama arabanın dier masraflarıda oldugu için kesin bi rakam söyleyemicem. ortalma 8000 ile 10000 dolar arası olmalı http://www.şunderracing.com
yada blogum 350 kalsın baska seyler yapim dersen şrottle body air intake headers egzos push rods egzantrik belki daha hafif bi krank vs. vs. böyle olunca ufak ufak çok masraf çıkıyo ki şu anda günlük kullandıgım ls1 ım böyle standart blok standart piston vs en son dyno sonucu tekerlekte 420 hp gibi bi rakam çıkmıştı paşa oğlunda kayıtları duruyodur… böyle ama ben ls1 kullanıcısı olarak stroker kit i tavsiye ederim…. -
29 Haziran 2006: 16:31 #10266ann71Katılımcı
ikinci seçenek sanki daha ekonomik gibi yanılıyormuyum?
-
29 Haziran 2006: 18:09 #10267AnonimZiyaretçi
kısa vadede belki daha ekonomik gibi gözükbilir ama emin ol daha çok sorunlu olur çünkü birinde limitlerinde kullanıyosun motoru dierinde yani stroker da arabanın motoru daha rahat çünkü o güce göre piston kol almış oluyosun. bu tercih meselesi. şöyle bi kıyaslama yapma şansımda oldu benim; 2 tane trans am ım vardı benim biri convertible dieri coupe ikiside aynı zamanda bendeydi coupe olan stroker dı 383 convertible olan 2. secenek dediğindi stroker çok daha keyifliydi ayrıca belli bi zaman sonra aldığın güç yetmemeye başlıyo o zaman stroker ın ustunde bişiyler daha yapabilirsin ama dier türlü bütün yaptığın ve yapacağın o dur en fazla nos kullanmadan işte 420 450 hp civarı elde edersin tabi yanında bi sürü problemle…
-
30 Haziran 2006: 00:38 #10268ann71Katılımcı
bahsettiğiniz durumda şanzmına değişmesi gerekiyormu peki
duydugum kadarıyla 500 bg e yakın sorunsuz çalışıyormuş orj şanzıman is it true? -
1 Temmuz 2006: 00:48 #10269AnonimZiyaretçi
agzindan bal damliyo valla keske oyle olsa… sayisini tutmadim ama heralde en az bi 6 7 defa sanzimanim toplandi ve cok cok iyi toplandigindan eminim hem usta en iyisi hemde parcalar hep orjinal olarak toplandi ama bu beygirlere bu sanziman olmuyo… yani sanziman her turlu basiniza bela olur. soyle bisi yapilabilir ben corvette ime oyle yapmistim daha dayanikli pro street race fln gibi yank 750 diye bi sanziman getirmistim oda cok uzun sure gitmedim ve otomatik arabayi duze cevirdim simdi dertsiz basim var
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.