Ana Sayfa Forumlar Teknik Motor (Engine) Conta yakma su eksiltme

15 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #552
      Angelus
      Katılımcı

      Selamlar

      Arabada durduğu yerde su eksiltme problemi var sebep ne olabilir.Cmt. günü farkettim radyotor boşŸtu . Pazar günü suyu tamamladım 40-50 km yol yapıp parkettim baktım su dolu eksilme yoktu 3 gün kullanmadım bugün akşŸam kontrol ettim 1 damla su yok radyotörde.. Kaçak falan varmı diye kontrol ettim tüm sistemi herhangi bir damlama veya akmada yok suyu doldurup çalışŸtırdım yola çıktım 30 dk kadar gene eksilme yok yarın tekrar kontrol edeceğim .. Ne olabilir sizce problem ? Conta yaksa belirtileri ne olabilir? Egzosttan beyaz duman veya su atmada yok???? Kafayı yiyeceğim yaw…

    • #8937
      acmecamaro
      Katılımcı

      yagi kontrol ettinmi?
      kapak contasi , kapagin kendisi yada blok catlak olabilir… otomatikmi?

      motor yagi ve sanziman yagini da kontrol et…(otomatik ise)

    • #8938
      acmecamaro
      Katılımcı

      yerde su yoksa , bu saydiklarimda da yoksa su eksosdan cikiyordur….

    • #8939
      Angelus
      Katılımcı
      acmecamaro wrote:
      yagi kontrol ettinmi?
      kapak contasi , kapagin kendisi yada blok catlak olabilir… otomatikmi?

      motor yagi ve sanziman yagini da kontrol et…(otomatik ise)

      Motor yağını kontrol ettim daha önce taunustan böyle bir tec. vardı. Ne suda yağ nede yağda su var. Şanzıman yağıda normal.. Araba otomatik bu arada.

    • #8940
      XLR-V
      Katılımcı

      Blok catlak olabilir, kapak contasi problemi de olabilir . Ben daha once eksosdan antifriz ciktigini duydum birde eksosdan gelen kokuya dikkat etmeni tavsiye ederim .
      Hararet te yapiyorsa blok veta silindir kapak ta problem vardir . Bir de seyi dene istersen radyator sizntisini onleyici yani leak proof urunler var . Belki tabi bu care degil ama onleyebilir akinti veya kacak varsa onu

    • #8941
      gtagucu
      Katılımcı

      Isıtıcıyı aç, ön yolcu tarafında torpidonun alt kısımlarına bir bak su damlıyormu yada nem varmı, ısıtıcının radyatörü çatlamışŸ olabilir, paspas halıysa paspası kaldırıp altını kontrol et su damlamışŸsa emmişŸ olabilir, bu arabaların kronik sorunu oradan çok kolay su kaybedebiliyor.

      Bunun dışŸında radyatör tamir sıvılarından koy geçici bir çözüm ama küçük kaçaklarda işŸe yarıyor.

    • #8942
      Pontiac301
      Katılımcı

      Aynı olay benim başŸıma geldiydi,makina hayırlı günler demişŸti;)

    • #8943
      Anonim
      Ziyaretçi

      Benim başŸımada Cavalier’ de öyle bir sorun gelmişŸti, ancak antifriz’ i su pompasından kaçırmışŸtı.

    • #8944
      Angelus
      Katılımcı

      Buldum kaçağı radyotörün altına bağlı bakır bir boru var onun radyotöre baglantı noktalarından damla damla su sızdırıyor. 3-4 gün kullanmayınca radyotördeki suda bitmişŸ oluyor… Bir elden geçmesi lazım sanırım.

    • #8945
      XLR-V
      Katılımcı

      Senin adina sevindim fazla bir is cikarmayacak anlasilan

    • #8946
      Angelus
      Katılımcı
      XLR-V wrote:
      Senin adina sevindim fazla bir is cikarmayacak anlasilan

      Bende sevindim acaip canım sıkılmışŸtı.Araba ısınınca metal genleşŸiyor bu yüzden kesiyormuşŸ akıtmayı soguyunca başŸlıyormuşŸ damlama o yüzden görememişŸim.

    • #8947
      XLR-V
      Katılımcı

      Evet dogru isinan metal genlesir ,tipik bir fizik kaidesi .Bu da bir tecrube herkesin aklina hemen gelecek bir sey degil bu tip durumlarda ama demek ki her ihtimali gozden kacirmamak gerekiyor .
      Senin anlattigin bir GM hikayesi vardi ya dondurma almaya gidince vanilyali olunca araba calismiyordu bu durum bana onu hatirlatti

    • #8948
      Mustafa YÜKSEL
      Katılımcı

      evet ya dondurma hikayesi süperdi

      geçmişŸ olsun kardeşŸ allahtan bulmuşŸsunuz kaçaa

    • #8949
      firrebird
      Katılımcı

      Hadi gözün aydın Angelus kardeşŸim

      Sanırım rakı-balık sonrasında hararetin yükselmesine neden olan da bu kaçaktı?? ıyi iyi, çözülmüşŸ ya mesele yok, için rahatt

      Angelus wrote:
      Buldum kaçağı radyotörün altına bağlı bakır bir boru var onun radyotöre baglantı noktalarından damla damla su sızdırıyor. 3-4 gün kullanmayınca radyotördeki suda bitmişŸ oluyor… Bir elden geçmesi lazım sanırım.
    • #8950
      ebrar36
      Katılımcı

      o metal borunun çatlama sebebini araşŸtır.motor devirlenince kastırıyor mu?bir tamir esnasında mı alet temas etti?dışŸ etkene maruz kalabilecek bir yede mi?sebebi izale etmek gereklidir….

    • #8951
      Angelus
      Katılımcı

      Tam radyotörün altında .Sanırım farkında olmadan bir taşŸ veya başŸka bir şŸey çarptı çatlama yaptı. Neyse geçen haftasonu hallettik olayı. Şu an düzgün su eksiltme falan yok.

15 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Exit mobile version