Ana Sayfa › Forumlar › Teknik › Motor (Engine) › Conta yakma su eksiltme
- Bu konu 15 yanıt içerir, 8 izleyen vardır ve en son 18 yıl 7 ay önce Angelus tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
20 Nisan 2006: 02:50 #552AngelusKatılımcı
Selamlar
Arabada durduğu yerde su eksiltme problemi var sebep ne olabilir.Cmt. günü farkettim radyotor boştu . Pazar günü suyu tamamladım 40-50 km yol yapıp parkettim baktım su dolu eksilme yoktu 3 gün kullanmadım bugün akşam kontrol ettim 1 damla su yok radyotörde.. Kaçak falan varmı diye kontrol ettim tüm sistemi herhangi bir damlama veya akmada yok suyu doldurup çalıştırdım yola çıktım 30 dk kadar gene eksilme yok yarın tekrar kontrol edeceğim .. Ne olabilir sizce problem ? Conta yaksa belirtileri ne olabilir? Egzosttan beyaz duman veya su atmada yok???? Kafayı yiyeceğim yaw…
-
20 Nisan 2006: 02:56 #8937acmecamaroKatılımcı
yagi kontrol ettinmi?
kapak contasi , kapagin kendisi yada blok catlak olabilir… otomatikmi?motor yagi ve sanziman yagini da kontrol et…(otomatik ise)
-
20 Nisan 2006: 02:57 #8938acmecamaroKatılımcı
yerde su yoksa , bu saydiklarimda da yoksa su eksosdan cikiyordur….
-
20 Nisan 2006: 03:00 #8939AngelusKatılımcıacmecamaro wrote:yagi kontrol ettinmi?
kapak contasi , kapagin kendisi yada blok catlak olabilir… otomatikmi?motor yagi ve sanziman yagini da kontrol et…(otomatik ise)
Motor yağını kontrol ettim daha önce taunustan böyle bir tec. vardı. Ne suda yağ nede yağda su var. Şanzıman yağıda normal.. Araba otomatik bu arada.
-
20 Nisan 2006: 03:04 #8940XLR-VKatılımcı
Blok catlak olabilir, kapak contasi problemi de olabilir . Ben daha once eksosdan antifriz ciktigini duydum birde eksosdan gelen kokuya dikkat etmeni tavsiye ederim .
Hararet te yapiyorsa blok veta silindir kapak ta problem vardir . Bir de seyi dene istersen radyator sizntisini onleyici yani leak proof urunler var . Belki tabi bu care degil ama onleyebilir akinti veya kacak varsa onu -
20 Nisan 2006: 03:14 #8941gtagucuKatılımcı
Isıtıcıyı aç, ön yolcu tarafında torpidonun alt kısımlarına bir bak su damlıyormu yada nem varmı, ısıtıcının radyatörü çatlamış olabilir, paspas halıysa paspası kaldırıp altını kontrol et su damlamışsa emmiş olabilir, bu arabaların kronik sorunu oradan çok kolay su kaybedebiliyor.
Bunun dışında radyatör tamir sıvılarından koy geçici bir çözüm ama küçük kaçaklarda işe yarıyor.
-
20 Nisan 2006: 05:05 #8942Pontiac301Katılımcı
Aynı olay benim başıma geldiydi,makina hayırlı günler demişti;)
-
20 Nisan 2006: 11:15 #8943AnonimZiyaretçi
Benim başımada Cavalier’ de öyle bir sorun gelmişti, ancak antifriz’ i su pompasından kaçırmıştı.
-
20 Nisan 2006: 12:36 #8944AngelusKatılımcı
Buldum kaçağı radyotörün altına bağlı bakır bir boru var onun radyotöre baglantı noktalarından damla damla su sızdırıyor. 3-4 gün kullanmayınca radyotördeki suda bitmiş oluyor… Bir elden geçmesi lazım sanırım.
-
20 Nisan 2006: 14:37 #8945XLR-VKatılımcı
Senin adina sevindim fazla bir is cikarmayacak anlasilan
-
20 Nisan 2006: 14:53 #8946AngelusKatılımcıXLR-V wrote:Senin adina sevindim fazla bir is cikarmayacak anlasilan
Bende sevindim acaip canım sıkılmıştı.Araba ısınınca metal genleşiyor bu yüzden kesiyormuş akıtmayı soguyunca başlıyormuş damlama o yüzden görememişim.
-
20 Nisan 2006: 15:00 #8947XLR-VKatılımcı
Evet dogru isinan metal genlesir ,tipik bir fizik kaidesi .Bu da bir tecrube herkesin aklina hemen gelecek bir sey degil bu tip durumlarda ama demek ki her ihtimali gozden kacirmamak gerekiyor .
Senin anlattigin bir GM hikayesi vardi ya dondurma almaya gidince vanilyali olunca araba calismiyordu bu durum bana onu hatirlatti -
20 Nisan 2006: 22:01 #8948Mustafa YÜKSELKatılımcı
evet ya dondurma hikayesi süperdi
geçmiş olsun kardeş allahtan bulmuşsunuz kaçaa
-
20 Nisan 2006: 23:57 #8949firrebirdKatılımcı
Hadi gözün aydın Angelus kardeşim
Sanırım rakı-balık sonrasında hararetin yükselmesine neden olan da bu kaçaktı?? ıyi iyi, çözülmüş ya mesele yok, için rahatt
Angelus wrote:Buldum kaçağı radyotörün altına bağlı bakır bir boru var onun radyotöre baglantı noktalarından damla damla su sızdırıyor. 3-4 gün kullanmayınca radyotördeki suda bitmiş oluyor… Bir elden geçmesi lazım sanırım. -
28 Nisan 2006: 16:11 #8950ebrar36Katılımcı
o metal borunun çatlama sebebini araştır.motor devirlenince kastırıyor mu?bir tamir esnasında mı alet temas etti?dış etkene maruz kalabilecek bir yede mi?sebebi izale etmek gereklidir….
-
28 Nisan 2006: 16:17 #8951AngelusKatılımcı
Tam radyotörün altında .Sanırım farkında olmadan bir taş veya başka bir şey çarptı çatlama yaptı. Neyse geçen haftasonu hallettik olayı. Şu an düzgün su eksiltme falan yok.
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.