Ana Sayfa › Forumlar › Teknik › Motor (Engine) › Valf kapakları
- Bu konu 19 yanıt içerir, 4 izleyen vardır ve en son 18 yıl 5 ay önce Angelus tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
3 Mart 2006: 03:45 #495AngelusKatılımcı
ıyi geceler herkese,
Valf kapakları gördüğüm üzere low ve tall profile olmak üzere ikiye ayrılıyor sanırım. Valf kapaklarını değiştirmeyi estetik bişiler almayı düşünüyorum ama hangisi benim araca uyar onu bilmiyorum. Eğer 2 side uyuyorsa hangisi önerirsiniz neden?
-
3 Mart 2006: 04:25 #7995acmecamaroKatılımcı
tall valve coverlar valve train i agir modifiyeli araclar icindir…yani gridle yada billet roller rocker takinca vede high lift bir camshaft takinca rockerlar V.coverlara deger bu yuzden tall olanlar takilir…. sasi yapina bagli olarak westinghouse dedikleri brake booster a degebilir…. std. bir valve traine de hava olsun diye takabilirsin…..
Short cover zaten std. isler icin kullanilir..
-
3 Mart 2006: 04:46 #7996AngelusKatılımcı
standart valve traine tall kapak takmanın herhangi bir zararı olurmu peki veya faydası? hava olması dışında? Edelbrock lara baktım görüntüleri hoş tavsiye edebileceğin bir modeli varmı?
-
3 Mart 2006: 05:22 #7997acmecamaroKatılımcı
herhangi bir zarari yada faydasi olmaz… ama mutlaka buffle denen parca olsun, crankcase ventilation onemli….
Edelbrock elite serisi guzel 71$ summitte
-
3 Mart 2006: 05:23 #7998acmecamaroKatılımcı
Ben fabricated denen kaynak yerleri gozukenleri seviyorum ama hradcore makinelere yakisiyor onlar….
-
3 Mart 2006: 16:10 #7999AngelusKatılımcıacmecamaro wrote:herhangi bir zarari yada faydasi olmaz… ama mutlaka buffle denen parca olsun, crankcase ventilation onemli….
Edelbrock elite serisi guzel 71$ summitte
Bu baffle için tavsiye edebileceğin bir marka varmı ? Birde suggested parts ta
Valve cover breaşer,Valve Cover Gaskets,Valve Cover Wing Nuts, demiş bu kızanlar Breaşer ne işe yarar? Şartmıdır.
-
4 Mart 2006: 03:15 #8000piyuAnahtar yönetici
benim teknik bilgim cok iyi degildir ama bildiklerimden biraz parcalıyayım…
kapagı kaldırınca gozukenler rocker’mıydı? onların ustune bir parca takılıyor boylece sıcrayan yaglar hemen tekrar yaglıyor… boyle bir parca tum motorlarda yok sanırım bunun olması iyi oluyor diye biliyorum… (konuyla alakasız mı??? olsun
-
5 Mart 2006: 04:45 #8001acmecamaroKatılımcı
baffle, rockerlarin oradaki yagin crankcase ventilation sirasinda karburator tarafindan emolmesini engeller…yoksa segmanlarin sagam oldugu halde yag yakiyormus gibi duman cikar eksosunda….
Baffle ayrica satilmaz…subap kapagi alirken ici baffle li olanini secmek gerekir….
Breaşer gerekli… yani, surucu tarafindaki valf kapagindan cikan hortumu karburatorde ilgili yere takiyorsun , yolcu tarafindakini breaşer ile havalanmasini sagliyorsun… bunu dogru yapmayip subao kaoagini ust devirlerde kiran birini duydum amerikada….
-
5 Mart 2006: 21:55 #8002AngelusKatılımcı
Arabayla biraz dolaştıktan sonra parkta kaputu açıp baktım söför tarafında valf kapağından hortum çıkıyor ve karb. baglanıyor yolcu tarafında ise kapak üzerinde sadece bir delik var arabayı çalıştırdığım zaman yolcu tarafındaki kapağın bağlantı noktalarından hafif mavi bir duman çıkıyor ayrıca bir şey daha dikkatimi çekti karbüratörden distrübütöre giden hortumda bağlı değildi.Bu baffle lardan summit de baktığımda 2 li set halinde satıldığını gördüm sadece 2 tane mi kullanılıyor? Acaba diyorum hazır bu işe girişmişken valf kapaklari ile birlikte headerslarıdamı değiştirsem??
-
6 Mart 2006: 03:10 #8003piyuAnahtar yönetici
bu arada benim anlattıgım “rocker arm oil deflector” mıs… buldum yazayım dedim… faydalı bir urun…
-
6 Mart 2006: 03:20 #8004acmecamaroKatılımcı
Dogan o senin soylediklerin subap ayari yaparken etrafa yag sicramasin diye kullaniliyor…. eger arabayi kullanirken takarsan rocker larini yaglayamazsin ve eline alirsin
-
6 Mart 2006: 03:35 #8005piyuAnahtar yönetici
as oil is şrown off şe pushrod, şis lightweight aluminium deflector redirects şe oil back to şe fulcrum balls and valve springs to keep şem cool and fully lubricated 0,100” şick deflector simply mounts to şe rocker studs on sb chevy/sb ford http://www.jegs.com 710-67700 23,99$
eminmisin???
-
6 Mart 2006: 04:08 #8006acmecamaroKatılımcı
Ayni parca degil bu…rockerlarin deligine takilan teneke gibi bisey benim dedigim…
-
6 Mart 2006: 04:09 #8007acmecamaroKatılımcı
senin soledigin uzun bir parca olmali sag ve sol icin ayri..benimdedigim 16 lik set…. her rocker icin ayri
-
7 Mart 2006: 01:49 #8008piyuAnahtar yönetici
yok bu neredeyse tum rocker’ların ustunu kaplıyor… mantık olarak yagın uzaklasmadan tekrar rockerlara donmesini ve maks. yaglama filan saglıyor…
-
7 Mart 2006: 02:24 #8009AngelusKatılımcı
Acmecamaro senin söylemiş olduğun valf kapağı ile hangi baffle uyumludur ve kaç tane kullanmak lazım peki?
-
9 Mart 2006: 04:22 #8010acmecamaroKatılımcı
valve kapaginin icin kendiliginden baffle lari olni al… her kapakta bir tane olur zaten….
-
2 Nisan 2006: 21:59 #8011AngelusKatılımcı
Geldi valve coverlar 2 tane morosso breaşer baffled ve edelbrock breaşersla… Sagolun arkadaşlar..
-
2 Nisan 2006: 22:45 #8012Pontiac301Katılımcı
iyi hatırlattın bende corvette kapaklarımı arabama koyayım bari,
-
30 Haziran 2006: 23:17 #8013AngelusKatılımcı
Kapaklarıda taktım güzel oldu Fotoları atarım bir ara.
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.