Ana Sayfa › Forumlar › Teknik › Motor (Engine) › Arabamı güçlendirme konusunda yardıma ihtiyacım var…
- Bu konu 32 yanıt içerir, 7 izleyen vardır ve en son 19 yıl 6 ay önce
piyu tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
3 Mayıs 2005: 14:09 #217
AnonimZiyaretçiMerhaba…Ben çiçeği burnunda bi amerikan sahibiyim ve uzun zamandırda amerikan hastasıyım…ehliyetimi alır almaz ailem (çok şanslıydım) bana istediğim arabayı alma şansını verdiler benim seçimim tabiki bir amerikan oldu. Yollarda tehlikeli hareketler yapmaktan korktuğum için 2inci drag yarışlarına cadillac xlr marka arabamla katıldım…bu yarışta iyi bi skor elde edemedim. Bu yarıştan sonra biraz olsun tatmin olucağımı sanıyodum ama tam tersine heycanım dahada arttı bundan sonra hiçbir drag kaçırıcaımı sanmıyorum..ama bu draglarda iyi bi skor elde etmem için arabamı geliştirmem gerekio…ve bu konuda hiçbir bilgim yok..bana yardımcı olurmusunuz hangi modifiye parçalarıyla veya deişiklerle iyi bi performans artışı elde ederim?
yardımlarınız için teşekürler -
3 Mayıs 2005: 14:17 #3930
AnonimZiyaretçi[quote:026297c731=”Darki”]Merhaba…Ben çiçeği burnunda bi amerikan sahibiyim ve uzun zamandırda amerikan hastasıyım…ehliyetimi alır almaz ailem (çok şanslıydım) bana istediğim arabayı alma şansını verdiler benim seçimim tabiki bir amerikan oldu. Yollarda tehlikeli hareketler yapmaktan korktuğum için 2inci drag yarışlarına cadillac xlr marka arabamla katıldım…bu yarışta iyi bi skor elde edemedim. Bu yarıştan sonra biraz olsun tatmin olucağımı sanıyodum ama tam tersine heycanım dahada arttı bundan sonra hiçbir drag kaçırıcaımı sanmıyorum..ama bu draglarda iyi bi skor elde etmem için arabamı geliştirmem gerekio…ve bu konuda hiçbir bilgim yok..bana yardımcı olurmusunuz hangi modifiye parçalarıyla veya deişiklerle iyi bi performans artışı elde ederim?
yardımlarınız için teşekürler[/quote:026297c731]slm.Darki ben de çiçeği burnunda bir amerikancıyım (2 ay) .Çncelikle aracın elektronik bir araç onun için işletim sistemi yeniden programlanıcak veya üst seviye işletimi olan hazır chip takılıcak bu arabanın karakteristik özelliğini performansa göre ayarlar ve modifiye için takıcağın parçalara altyapı hazırlar şu an en yüksek gücü bu şekilde alırsın tabi bunun yanında hava filresi,egzoz,gibi elemanlarda ufak güç artışlarını destekler.bye -
3 Mayıs 2005: 14:20 #3931
piyuAnahtar yöneticiYarışa katıldığın için tşkler…
Bende yaptığın kalkışlar sonrasında bunu isteyeceğine emindim. Yanlış bilmiyorsam aracın 320hp… araban icin ozel uretilmis parcalarla tahmin edemediğin kadar güclendirebilirsin. Mesela Nos (tahminen 1000-15000usd civarı biter) sistemi ile biranda 100-200hp arası alabilirsin. Sanırım en kolay yapılacak modifiyedir… bunun dısında motor modifiye edilebilir, turbo ya da suprcharger kit’leri de vardır sanırım…
XLR muhtesem bir arac… sanslı oldugunu bilmeni isterim…bu modifiyeleri yaparken aracına zarar vermemeye ozen gostermeni onerebilirim.
3.Yarışta (29 Mayıs) görüşmek üzere…
-
3 Mayıs 2005: 14:25 #3932
AnonimZiyaretçiArabamın işletim sistemini nasıl ve kimin yardımıyla yapabilirim acaba yardımcı olurmusun?…
Nosun motora çok zararı olduğunu duymuştum..doğrumu acaba çünkü dediğin gibi arabama çok dikkat etmeye çalışıorum..ve bi modifiye uğruna zarar vermek istemem benim istediğim güvenli bi yol… yardımlarınız için çok teşekkür ederim… -
3 Mayıs 2005: 14:32 #3933
piyuAnahtar yöneticimodifiyeyi bilen kisiye yaptırırsan hic sorun olmaz… nos kitini dozunda alırsan (standart makineye gore) gene sorun olmaz… tabi ne zaman ne sureyle kullanman lazım, ne tur bir getirisi olur ogrenmen lazım…
bunun dısında tum otomobil markaları standart araba uretirken potansiyeline yakın guc urettirmezler… bile bile sınırlarlar (guvenlik amacı ile) bazı yan ureticiler bunları kolayca acıga cıkartan kitler hazırlıyorlar… modifiye eden kisi bazen sadece basit bir montaj yapıyor…
senin arac teknoloji konusundan zengin oldugundan kesinlikle dikat edilmeli… bircok sensor vardır onların gozonunde bulundurulması gerekir.
ayrıca senin aractan cok olmadıgından modifiyesi konusunda cok tecrubeli kisi bulmanda zor bence… belki aynı motorun kullanıldığı benzer modifiye tecrubeleri ise yarar…
ing biliyorsan google’dan xlr modification diye ara ve buldugun ne varsa oku… zaten yavas yavas neler yapılabildigini goreceksin…
(siteden usta ya da servis tanıtamıyorum, bildigim isimler var ama herhangi bir sorumluluk altına giremem…)
acele etmessen zaten dogru kisileri bulursun…
-
3 Mayıs 2005: 14:35 #3934
AnonimZiyaretçi[quote:738f938df2=”Darki”]Arabamın işletim sistemini nasıl ve kimin yardımıyla yapabilirim acaba yardımcı olurmusun?…
Nosun motora çok zararı olduğunu duymuştum..doğrumu acaba çünkü dediğin gibi arabama çok dikkat etmeye çalışıorum..ve bi modifiye uğruna zarar vermek istemem benim istediğim güvenli bi yol… yardımlarınız için çok teşekkür ederim…[/quote:738f938df2]Darki adres tel filan veririm de reklam gibi olmasın belki doğan abi kızablir.Nos filan sakın düşünme motora zarar verirsin ama forget piston ve kolları(titanyumdur) kullanırsan zarar dereceni düşürürsün nos’da ama forget işi çok para tutar titanyum pahalı bir maddedir bir de turboyuda unut bu japon arabası değil ancak supercharger olur onunla birlikte motoruda dayanıklı yapman gerekir yüksek yanmalara karşı çok masraflı iş olur.Benim sana tavsiyem chip, kaliteli headers,hava filtresidir. -
3 Mayıs 2005: 14:47 #3935
AnonimZiyaretçiözelden atabilirmisiniz kimlere danışabilceimi ve hangi ustalara güvenebilceimi…?
bu arada arabamın şasesi aynı corvette aynı şekilde motoruda aynı parçalardan üretilio onun yüzünden corvette’ i iyi bilen biri bence xlrı da rahatlıkla modifiye edebilir ama korktuğum nokta yapılan deişikliklerin elektronik parçalarla uyum sağlayabilmesi…
tekrar saolun -
3 Mayıs 2005: 15:11 #3936
vtanjuKatılımcıselam,
xlr aracınızın motoru norşstar bazlı bir motordur. chip tuning modifikasyonu custom olarak mümkün değildir. nos, turbo, supercharger, kesinlikle tavsiye etmem. hava filtresi, cat iptali, ve custom headers dısında baska bir modifikasyon yaptırmayın. fakat check engine ısıgınız yanacaktır, bunuda 02 sensor simulator ile sondurmek mumkun olabilir.
volkan
-
3 Mayıs 2005: 17:59 #3937
Pontiac301KatılımcıÇncelikle aramıza hoşgeldin:) Çok şanslı bir insansın bu yaşta bir cadillac sahibisin:) ailenin ve arabanın umarım kıymetini çok çok iyi biliyosundur.Çncelikle hiçbirşey için acele etme.Araban elektronik o yüzden en ufak bir hata seni çok üzebilir bilinçli hareket etmek lazım.Sana bu konuda yardım edecek olan insanlar ülkemizde iki elin parmakları kadardır.Vip Speed firması sana bilgi ve eğer istersen parça desteğini sağlayacaktır.Şükrü ve Salih ağabi camiamızın çok önemli ve iyi insanlarıdır.Çncelikle onlarla bir konuşmanı tavsiye ediyorum.Asla seni olumsuz bir hareket için yönlendirmezler. http://www.vipspeed.com adresine girerek dükkanlarının telefonunu ve adresini öğrenebilirsin.Arabanı güle güle ve kazasız belasız kullanman dileğiyle.Tekrar hoşgeldin…
Mehmet
-
3 Mayıs 2005: 20:04 #3938
facelessKatılımcıBen söyle bi site buldum ama ingilizcem yarim yamalak oldugu icin tam bisey diyemiycem dogrumu yanlis mi diye istersen bi bak Darki yada ingilizcesi olan arkadaslar cevirebilir..(ama tam ne oldugunu anliyamadim onun icin dogru yada yanlis diyemiycem..) Burayi acinca karsina xlr geliyor….
-
3 Mayıs 2005: 20:24 #3939
AnonimZiyaretçibende sabahtan beri arıyorum hiçbir şey bulamadım…
-
4 Mayıs 2005: 06:56 #3940
piyuAnahtar yönetici2.Drag yarışı sonunda yapmam gereken ve 3.Drag yarışına hazırlanmam gerekiyor.bu yuzden cok arastıramıyorum.. ama bunun dogal olarak arastırılması gereken yer US…
google’dan biraz aradım… benimde gordugum modifikasyon ya hic yapılmıyor ya da cok az…
http://caddyedge.com/CadForums/index.php?showtopic=332
supercharger’ı sıgdıramıyorlarmıs 😥
arastırın arastırın…illaki kimsenin yapmadıgını yapan biri cıkacaktır ama cok zor gibi gozukuyor…
(ilk mailde acele eme demistim ama daha 1 gun oldu pes etmissin… 😉 )
-
4 Mayıs 2005: 07:44 #3941
65chevelleKatılımcıDUUUUR… Napıyosun? Sakın dokunma o arabaya!!!!
Yapılacak araba var yapılmayacak araba var yahu!!! XLR a daha ne yapacaksın. Çık yola düzgün kullan arabanı hiçkimse geçemez, belki C5 C6 corvette zorlar seni virajlarda. (Ver bana arabayı sahilyolu boyunca bi gelmeyi denesinler yiyiyorsa) Aman napıyosun gaza ghelip 200mlik pistte yarıştın olmadı diye güzelim caddy’yi bozma…
Kalkış arabası istiyorsan kendine 3-4K$a bi eski amerikan al onu yap. Yapma etme yalnışlık yaparsın aracını bozarsın…
Bunu diyen adamda 468cuinlik motoru olan bi 65Chevelle var. Ben kalkış sevmem bide arabamı ota boka çıkarmam ondan görmedin beni orda ama sakın a bu herif de ne bilir ki deme, bilirim. Benim naçizane tavsiyem cadillac’ı sakın elleme. O kalkış aracı değil, yol aracı. Kendine bir kalkış aracı yap. Onunj için tavsiye, yardım ne istersen sana bildiğimi söylerim. Hemde o arabaya çok daha az para harcarsın, ama güzelim caddy’ye yazık etme.
[admin’in notu:son cümle admin tarafından silinmiştir. Lütfen forum’ları başka internet sitelerine ziyaretçi çekmek için kullanmayın, reklamınızı yaptığınız domain’e ait son uyarı’dır. tüm sitedeki yazılar bloklanacaktır.]
-
4 Mayıs 2005: 08:04 #3942
piyuAnahtar yöneticiota boka’dan kastın nedir?
düzenlediğim yarışlardan bahsediyorsan işin içinde bir emek var, daha dikkatli konuşmanı isterim. 😡
-
4 Mayıs 2005: 08:56 #3943
LowriderKatılımcıArkadaşlar zaten bir avuç adamız şurda ya kaçtane amerikan seven varki yollarda kaç tane amerikan var yapmayın etmeyin bide bukadar azken ortamı gerip, gruplaşmaya gerek yok.
Amacı beraber olup dostluğu sağlamlaştırmak, diğer insanlara amerikan arabalarını göstermek sevdirmek olan uğraşlarımıza da hakaret etmek olmaz. Beğenirsiniz beğenmezsiniz, gelirsiniz gelmezsiniz o ayrı ama en azından emeğe saygı gösterelim.
-
4 Mayıs 2005: 11:52 #3944
facelessKatılımcıDarki bide suraya bak gerci cadillac’a has parcalar degil ama.Yani hani bilen birisi varsa olur yada olmaz gibi bi yorum yapabilir..
?chip vs gibi seyler var..Ama bilen anlayan birisinin yorum yapmasi daha iyi olur… -
4 Mayıs 2005: 13:03 #3945
facelessKatılımcıvalla bi yere mail attim merak ettim bende xlr’in servisine adam bana su cevabi yazdi linkin icindeki sayfalara gir oralarda varmis.performans parcalari Darki.. bu adamlarda bilmiyorsa kimse bilemez yani artik.
Thank you for your interest in şe XLR roadster. I am sorry, our company does not get involved wiş any customization to şe XLR. The XLR Gift Boutique specializes in personal XLR gifts and accessories. http://www.XLRgiftBoutique.com
A great percentage of my clients are from all areas of şe nation. When şe XLR debuted last October 2003 I had an order bank of a 2 year wait. Being şe nations largest XLR dealer out of 1400, has paid off where my allocation of XLR’s have risen wiş sales. I have şe full color selection during şe “Colors of şe Rainbow XLR Event” now going on şrough April 30.
XLR was a huge success at şis years Chicago Auto Show. XLR was instantly photographed and taped for television and print media. Cadillac has brought out many new vehicles in şe last year, but şe attention was focused on şe flagship XLR Roadster. See şe new Blue Steel XLR featured at şe largest auto show. Click 2005 XLR at Chicago Auto Show
The World Premier Announcement just took place at şe New York Autoshow. GM Vice Chairman Bob Lutz unveils şe 2006 Cadillac XLR-V Roadster at şe New York Auto show. Billionaire New York developer Donald Trump assisted Mr. Lutz in bringing forş şe most powerful Cadillac in history, “Awesome Performance in a Tuxedo” şe 440hp. 0-60 in Under 5! The Cadillac XLR-V roadster.
The first XLR-V commercials were shown during şe Superbowl, our Early Spec Ordering Program participants receive all şe commercials, videos and photography on şe XLR-V. Only a small amount of XLR’s production will be given to şe V series. Don’t be left out! Click here to see şe “XLR-V Early Spec Order Form” I have attached şe first photo of şe “Infra Red” XLR-V.
The 2006 XLR-V Early Spec Ordering Program (ESOP) has been a great success, ordering your new XLR-V Roadster has never been easier.
The XLR has recently taken home many awards. Here are a few honors our Break Through roadster has garnered:
Recent XLR Awards:
1- Top Interior of şe year
(Auto interior annual awards)2- Best Navigation System
(Auto interior annual awards)3- Car of şe Year & Sports Car of şe Year
(American Woman Road & Travel)4- Urban Car of şe Year
(Eighş Annual Urban Wheel Awards)5- Car of şe Year Finalist for şe 2004 International Auto Show
6- XLR was şe choice for şe top 10 Cars for CEO’s
8 of şe top 10 were European ModelsFor monşs now, many have asked for different & unique merchandise for şe XLR. If you go to şe just opened XLR Gift Boutique şere you will find 22 pages and over 60 XLR specific items. There you will see a variety of new items şat would make great gifts. Some of şe collections to choose from are desk accessories, apparel, pens, key chains and a large selection of leaşer goods. Briefcases and travel bags are just a few items, all sporting şe beautiful bold XLR logo.
The XLR Gift Boutique has oşer items available such as şe XLR License Frame wiş Clear Shield Protector, and şe “Grille_Gard” Stainless Steel Lower Air Intake Grille Cover. All of şe above and much more can be found at şe http://www.XLRGIFTBOUTIQUE.com
Please check out our (Click here) Steve Foley Cadillac Neiman Marcus Edition XLR Delivery Event. The multi day activities were dedicated around şe owners of şese limited edition Ultra Violet XLR’s. Then follow şe 8 Neiman Marcus XLR’s and see şe exclusive royal treatment şat was bestowed upon şem.
These special individuals were flying in from destinations touching California to Florida. Pictures şat start wiş şe carriers arrival, meeting şe owners, a special reception and dinner şat included many key members of şe Cadillac XLR Vehicle Team şat were şere to honor şese lucky 8 individuals. Only 99 Neiman Marcus XLR’s were available to purchase and 50 certified XLR dealers nationwide were to receive şe limited editions. Steve Foley Cadillac in Norşbrook, IL. received şe largest amount of 8 XLR’s.
Not long ago I spent a few days driving şe XLR in Phoenix. I had şe XLR along wiş şe Mercedes SL500, Lexus SC430 & Jaguar XK8 for a direct head to head comparison on a road rally şrough out şe desert & Mountain passes of Arizona. A day was also spent wiş şe XLR on şe Phoenix International Raceway. A day was spent on şe race track along wiş many professional drivers as I drove şe XLR on şe high speed oval. Please check out şe photos & stories surrounding şe time on (click) Phoenix XLR experience.
The Automotive press recently completed some very comprehensive testing of şe XLR roadster. Here is what some individuals in şe media have said about şe XLR after comparing it to 3 of şe world best roadsters, Mercedes SL500, Jaguar XK8 & Lexus SC430. Road & Track states, “The XLR is faster, lighter and more powerful şan şe oşer 3 roadsters” a recent issue of Motor Trend states “Cadillac aims for roadster brilliance-and hits şe bull’s eye.” Car and Driver stated şat “The Verdict-A luxury roadster to be reckoned wiş.” Autoweek stated when testing şe XLR “Promises, Promises This time, Cadillac has lived up to şem.”
Recently our clients received a DVD of şe XLR, it is şe most comprehensive explanation of şe XLR’s of features and facts. The interactive DVD displays şe “Heads up Display:” and şe “Adaptive Cruise Control” in great detail ESOP Participants have enjoyed a NEW heart şumping video Featuring a beautiful Crimson Pearl XLR driving şrough şe world renown 12 mile long Nurburgring. They also received şe commercial of şe XLR featured in şe 17 Th. Street ad şat has been on television.
When it comes to available storage space, şe XLR Allows for a “Best in Class” luggage space in comparison to şe oşer vehicles şat also have a retractable hard top. The XLR promises to deliver şe high output performance, sheer elegance & quality you would come to expect in an ultra luxury sport roadster.
Some of şe XLR features will include a Keyless Push Button Starting System, Heated & Cooled Seats, Higher Output Norşstar Engine wiş a newly revised horsepower rating of 320, propelling you to a 0-60 in only 5.7 seconds & a 5 Speed Automatic Wiş a Driver Select Manual Tap Up/Tap Down Feature.
If you have any questions, please don’t hesitate to contact me.
Thank You
Allen Kulbersh (Mr XLR)
Steve Foley Cadillac XLR
http://www.cadillac-xlr.com/
Phone:
847-849-2229
E-mail:
Allen.Kulbersh@Cadillac-XLR.com -
4 Mayıs 2005: 16:43 #3946
AnonimZiyaretçibugün sırf bu konu hakkında bilgi alabilmek için amerikadaki cadillac servis ini ardım ve herhangi performans yükseltici bi parça ekleyebiliomuyum die sordum …yapıyolar ama arabanın prgramı sürekli hata veriomuş…ve araba yoldayken bile stop ediomuş…bugün ayrıca gidip vip lede konuştum onlarda yapamazsın bişey dediler en fazla nos takılabilir ama o bile sorun çıkartabilir dediler…bende gittim 2005 kırmızı c06 corvette le takas için pazarlığa…ama emin diilim…corvette bana çok basit bi araba gelio…sizce takas etmelimiyim?
ayrıca söylediniz bütün sitelere baktım ve bakmaya devam ediorum…çok saolun -
4 Mayıs 2005: 16:48 #3947
facelessKatılımcıPerformans istiyorsan bence takasa gir..Hiz isteyipde arabana parca takamiyorsan bence corvette daha iyi cadillac’dan.Sonucta yaristada gördün olani biteni..
Benim sahsi görüsüm degistirmenden yana…tabiki son karar senin.. -
4 Mayıs 2005: 16:56 #3948
facelessKatılımcı+ olarak galerinin sana sundugu takas sartlari ne??fiyat farki vs. bunun gibi seyler ????????
-
4 Mayıs 2005: 17:09 #3949
AnonimZiyaretçiheralde kafa kafaya olucak veya en kötü ihtimal 2 3000 dolar isterler gibime gelio
-
4 Mayıs 2005: 17:15 #3950
facelessKatılımcıcorvette 129.000 $ dan basliyor zaten…Senin arabanda 175.000 $ dan basliyor bildigim kadariyla…hadi diyelim teknik özellikler + lari – leri falan filan yani.. bence bu konuda düsün..(fiyat konusunda)
-
4 Mayıs 2005: 17:23 #3951
AnonimZiyaretçiya xlr daha rahat bi araba corvette e göre artıları şunlar:
hard top cabrio (elektronik)
arabanın her tarafında sensor olması ve yani arabada yanlış giden bişey olduunda direk haber verio…corvettede bu yok…
corvette doluşucak yakında xlr gelmio…
lcd monitör+ dvd player…
koltuklar daha rahat …
corvette in +lıra
arkada azda olsa bi boşluk var montunu fln atabilmen için…
performans tabiki…
t top ların elle çıkartılması kötü bi özellik
o kadar… -
4 Mayıs 2005: 17:28 #3952
AnonimZiyaretçive tabiki en önemlisi corvette üzerinde oynanabilmesi …bişey sorucam turnuvalarda klasmanları zamana göre diilde beygir gücüne ve motor hacmine göre yapsanız hiç arabamı deiştirmek zorunda kalmazdım yaa
-
4 Mayıs 2005: 17:33 #3953
facelessKatılımcıtamam sana göre bunlar rahatlik acisindan + lari ama senin anladigim kadariyla istedigin performans + rahatlik corvettede bence bu konuda kücümsencek bi araba degil..Yada bak söylede yapabilirsin.Hizmi istiyorsun al hurda bi camaro-mustang 10-12 milyara onu yükle draglara katil….Cadillac’a yine binersin birinde rahatlik digerinde performans….
[img:5c95f92184]http://www.autocentre.ua/ac/04/37/images/111/Nichka.jpg[/img:5c95f92184]
[img:5c95f92184]http://www.autocentre.ua/ac/04/37/images/222/222_1.jpg[/img:5c95f92184] -
4 Mayıs 2005: 17:44 #3954
AnonimZiyaretçio kadar param yokki …yüksek ihtimal öyle yapıcam çünkü ben arabama aşığım yani sonuçta ilk arabam…zaten stingray düşünüodum almadan önce…para biriktiriim yapıcam…yardımların için çok saol..
-
4 Mayıs 2005: 17:47 #3955
facelessKatılımcıRica Ederim..
Ayrica sanirim ilk drag yarisindi bu senin belli olmaz ilerde daha iyi derecelerde yapabilirsin.. -
4 Mayıs 2005: 17:50 #3956
AnonimZiyaretçiyapıcaz allah kısmet ederse…iman gücüyle…bidahaki yarışta görüşmek üzere
-
4 Mayıs 2005: 19:24 #3957
Pontiac301KatılımcıZevk senin ama ben olsam asla corvette le takas etmezdim….Aynen arabana bin devam et.Yakında herkes alır C6 o yüzden bir esprisi yok.Ama yinede karar senin…. Drag için ayrı bir araba hazırlarsın,cadillac ınada insan gibi binersin….Bide xlr jantları krom olsaymış daha yakışıklı olurmuş…
-
4 Mayıs 2005: 20:30 #3958
piyuAnahtar yöneticiDarki 2.Drag Yarışı VCD’sini hazırlayabilmek için videoları seyrediyorum… senin yarısı tesaduf dikkatli seyrettim… sen kalkarken reaction time’ın dusuk…(daha iyi yaparım ya da bu konuda ders verecek bilgiye sahip degilim ama gorduklerimi soyluyorum) yani reflekslerin yavas…
ısık yandıgında senin algılayıp gaza basman ve arabanın gitmesi cok onemli bir konudur… 0.2sn hızlı olsan, araban o kadar daha cabuk hızlanacaktır…
nasıl kalkıs yaptın bilemiyorum ama araba tabiri caizse biraz doldurulup kaldırılır… yani sol frende iken sag ayagın gazda olacak ve ısıgın yanması ile freni bırakacak ve gaza asılacaksın… ama senin aracta traction control filan falan gibi tonla olay oldugundan istedigin verimi alamayabilirsin…
bunları biliyorsan arada bir dene…farkedecektir… bilmiyorsanda artık duymus oldun ona gore denersin…
birde lastigin yararı belki olabilir ama arastırmak lazım…
-
4 Mayıs 2005: 22:14 #3959
angelcengizKatılımcıburda çoğu kişiye katılıyorum bende senin gibi başladım bu işe ,,bence cadillac yapmak zor iş ama yapılamaz diye bişey yok sadece başın çok ağrır,ilk yapacağın supercharger(vortechde,procharger da hazır kitleri var 5-8 dolar amerika maliyeti) dır ,sadece nos da belki düşünülebilir ama yarış arabası yapmak öyle kolay bir iş değil şimdiden söylemek isterim burda çoğu kişi olduğu kadar bende modifiyle uğraşıyorum ama ilk önce yapman gereken ne istediğin bu çok önemli(ben iki sene nasıl bir araba yapıcağımı düşündüm aklında bulunsun)) pistte yarışmak mı??caddede yarışmak mı?yoksa arabayı standartından biraz daha hızlı yapmak mı? bunları düşün sonra karar ver çünkü piyasada gereksiz para harcamak çok moda sen bu modaya uyma
2000 corvette
1964 chevy II DRAG CAR HP=ENOUGH
1999 Kawaski zx7 EVOLUTION 198 HP DRAG BıKE
2000 Yamaha YZF R1
1995 pontiac transam lt4 nos SOLD
1974 custom camaro SOLD
1972 MUSTAN MACH I SOLD -
4 Mayıs 2005: 22:16 #3960
angelcengizKatılımcıPazar yarışa gelemedim doğan üzgünüm ama ankaradaydım büyük mazeretim var ,,3.süne insallah söz bu sefer 30 katılımcıyı geçicez benden sana söz,29 unda arabamın son halini ve yaptığımız transamı denicez güzel olucak
-
5 Mayıs 2005: 06:30 #3961
piyuAnahtar yöneticiinsanlık hali…sorun degil…
29.’da guzel bir yarıs olacagına eminim… benimde daha keyifli bir yarıs icin ugraslarım var…
bakalım…
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.