Ana Sayfa › Forumlar › Teknik › Motor (Engine) › motor modifikasyonu için tavsiye
- Bu konu 58 yanıt içerir, 10 izleyen vardır ve en son 19 yıl önce acmecamaro tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
22 Mart 2005: 09:23 #168LowriderKatılımcı
Selamlar, bu parçaları almayı düşünüyorum, tavsiye ve görüşlerini rica edeceğim.
karburatör EDELBROCK EDL-1411
http://store.summitracing.com/partdetail.asp?Ntt=edl+1411&N=0&part=EDL-1411&autoview=sku&Ntk=KeywordSearchmanifold EDELBROCK EDL-7501
http://store.summitracing.com/partdetail.asp?Ntt=edl+7501&N=0&part=EDL%2D7501&autoview=sku&Ntk=KeywordSearchcamshaft EDELBROCK EDL-7102
http://store.summitracing.com/partdetail.asp?Ntt=edl+7102&N=0&part=EDL%2D7102&autoview=sku&Ntk=KeywordSearchair filter EDELBROCK EDL-4222
http://store.summitracing.com/partdetail.asp?Ntt=edl+4222&N=0&part=EDL%2D4222&autoview=sku&Ntk=KeywordSearchbunlarla birlikte valve spring, pushrod, lifter, rocker ları da değiştiricem.
-
22 Mart 2005: 15:22 #3046facelessKatılımcı
Bu parçaları hangi arabaya takmayı düşünüyorsun??
-
22 Mart 2005: 15:37 #3047LowriderKatılımcı
V8 350 cui Chevy small block Gen 1 motor, araba 74 camaro.
-
22 Mart 2005: 16:10 #3048facelessKatılımcı
bence çok fazla uğrastırır gibi….detaylı bicimde ölcüp bicmek lazım bence bunu parcayı bulmak sorun değil arabanın tepkiside önemli söyle yani.. hızlanır mı hızlandığı zaman nasıl tepki verir yoksa paran varsa parca alıp arabaya takmak sorun değil..önemli olan motor ile taktığın parcaların birbirlerini islevsel olarak tamamlaması…
-
23 Mart 2005: 15:22 #3049emrekaanKatılımcı
BENCE ONLAR YERıNE ÇıFT TURBO, KOMPRESSO,NOS, HAVA FıLTRESı, CHıP TUNNıG VS YAPTIR. ARABANIN ÇNÇNÇ BıLE KALDIRIRSIN. HATTA BÇYÇK SıLıNDıR YAP VE MıL ORANLARINI DEÐıŞTıR. ARABA MÇKKEMMEL OLUR. ZATEN CAMARO MÇKEMMEL AMA BU MOTORLA SÇPER MÇKEMMEL OLUR BENCE TABıı
-
23 Mart 2005: 15:26 #3050emrekaanKatılımcı
BU ARADA FRENLERı DE UNUTMA. CÇNKı O HIZLA DURMAK PEK KOLAY OLAZ. SEN COK ŞANSLISIN. ÇÇNKı BıR CAMARO’N WAR. 😳
-
23 Mart 2005: 16:50 #3051Chevy_Killer_89Katılımcı
[quote:6a16f4b884=”emrekaan”]BENCE ONLAR YERıNE ÇıFT TURBO, KOMPRESSO,NOS, HAVA FıLTRESı, CHıP TUNNıG VS YAPTIR. ARABANIN ÇNÇNÇ BıLE KALDIRIRSIN. HATTA BÇYÇK SıLıNDıR YAP VE MıL ORANLARINI DEÐıŞTıR. ARABA MÇKKEMMEL OLUR. ZATEN CAMARO MÇKEMMEL AMA BU MOTORLA SÇPER MÇKEMMEL OLUR BENCE TABıı[/quote:6a16f4b884]
Yaw sen daha cok bi mercedes veya bmw gunmuz arabalarina yapilan modifisyonlarla karistirdin 😯 😯
-
23 Mart 2005: 17:01 #3052emrekaanKatılımcı
ONLARA DA YAPILIR. AMA AMERıKANLARDA DAHA DA DAHA FAZLA GÇC ARTAR… 😆
-
23 Mart 2005: 17:54 #3053_lowrider_Katılımcı
amerikanlarda chip var mi ki? 😥
-
23 Mart 2005: 18:01 #3054AnonimZiyaretçi
A.A.’sında ne chip ‘i ne turbosu. Turbo yerine süpercharger takılır benim bildiğim.
-
23 Mart 2005: 18:49 #3055facelessKatılımcı
haklısın elanor bencede Amerikan taktınmı supercharger takıcaksın, amerikanı import araba gibi modifiye etmek.. 😆 komik olur yani…Ayrıca bu işide Amerikanları çok çok iyi bilen birisi yapması lazım yoksa her usta takamaz….(Ben bile eski arabama blow off taktırdıkdan sonra çuf sesi icin 1000 kere saniyeye girip çıktım..adam herseyi yanlıs takmış)..Gerçi bide bana Amerikanları draglara yada baska bi etkinliğe katılmayanların modifiye etmesi garip geliyor. Zaten arabada marş açtınmı tabiri caizse konuşmaya baslıyor, ve trafikde zaten gerekti kadarda ilgi cekiyor Amerikanlar.. Ama zevk orası baska….
-
23 Mart 2005: 21:03 #3056LowriderKatılımcı
aslında twinturbo çok güzel oluyor 350 motorlara ama şekil olarak supercharger daha iyi olur motoru kaputun üstüne taşırıcaksın ki havan olsun dimi.
valla emre iyi demişsin ama senin dediklerini yapabilmek için en iyi ihtimalle 10 15 milyar lazım. benim yazdığım parçalar 1 milyar bile tutmuyor ve tahminen 100-150 beygir artış sağlıyor ki bence yeterli 300 beygirlik bir araba.
-
24 Mart 2005: 07:23 #3057piyuAnahtar yönetici
motorunun verimli calısmasını saglaman ilk onceliktir. Ve verimli yanma…
aldıgın parcalara tek tek bakmadım ama sana e-mailde de soyledigim benim az olan tecrubeme gore parcalar arası uyum olmassa birsey olmaz…
mesela headers aldın…motordan atılan gazı rahatlattın ama bunun karsılıgında alt devirlerde cekis azalacaktır… bunun ustune yapacagın modifiye islemleri ile istedigin devirde istedigin guce ulasabilirsin ama salt modifiye sonucunda cok hosuna giden bir kullanım olur mu bilemem… belkide cok devir cevirmen gerekeceğinden cok cok benzin harcayacaksın… bence daha onceden komple yapılmıs ve basarı saglamıs parcaları al… mesela summit katalog’unda set’ler satılıyor… mesela 350ci motor icin manifold-karb-hava filt. ya da piston+egzantrik+vs..vs… bana bunlar daha mantıklı geliyor… en azından onceden test edilmis olsun ki canın skılmasın… 😉
-
24 Mart 2005: 10:48 #3058AnonimZiyaretçi
sımdı arkadasımız lowrider ın verdıgı lımklere tıkladım . ve 350 ci ımpala 70 modelın headers fıatlarını falan aldım . ben sımdı bunlardan bır tane getırtmeye kalksam getırtme sansım var mı ınternet ortamından yoksa . bır aracı fırmaya falan mı gıtmem gerekıyor . mesala http://store.summitracing.com/default.asp?target=eadvsearch.asp&SearchType=Make
lınktekı headers ı getırtmem ıcın ne yapmam lazım . sonucta dısardan gelıyor 🙄 -
24 Mart 2005: 11:06 #3059gtagucuKatılımcı
Headers’ı direk Internet’ten sipariş verdiğinde büyük ihtimalle fiyat ve fiziksel boyut büyük olduğundan gümrüğe takılacaktır en iyisi işalatçı firmayla getirtmek.
-
24 Mart 2005: 11:13 #3060AnonimZiyaretçi
daha kucuk boyutlu seyler getırtmeye kalksak . ornegın pıson takımını falan heralde takılmazlar .yada soyle soylıyeyım . ıstanbulda bu makınaların sıfır parcalarını satan yerler var mı .can alıcı parcalar ornegın sekman enzantrık falan . yapılıp dokulemeyecek parcaların sıfırlarını yada cıkmasını bulamama korkusu varda o bakımdan soruyorum . tesekkurler.
-
24 Mart 2005: 11:22 #3061gtagucuKatılımcı
100Euro’nun altında ve boyut olarak eninden büyük olmayacak parçaları getirtebilirsin direk olarak, ama bunun dışındakiler gümrükçülerin keyfine göre gümrüğe takılabilir o zamanda 100$ ‘lık parçaya 200$ masraf yapıp malını kurtarmaya çalışırsın.
Bu parçaları satan firmalarda genelde Internet’ten alıyorlar tabi o zaman onların kÇ¢rıyla beraber 2 kat fiyat oluyor en az parçanın fiyatı.
Uğraşmadan parça getirtmek istiyorsan http://www.vipspeed.com ‘a mail at istediğin parçaların numarasını yaz sana kaça getirtebileceklerini hesaplayıp gönderirler.
-
24 Mart 2005: 11:31 #3062AnonimZiyaretçi
cok tesekkurler bılen ınsanın halı baska oluyor . tesekkurler tekrar
-
24 Mart 2005: 11:38 #3063emrekaanKatılımcı
bunun neresi komik ki 👿 hic bir modifikasyon bu amerikanlara bu avrupalara uygulanır die bisi yok. turbo ve nos ortalama 350hp katar. zaten supercharged de kompressor uygulaması. ama chip uygulamasını pek bilmiyorum. bu arada lowrider en ucuz uygulama nos hem daha fazla güc veriyor. 200 hp falan artı güc veriyor. turbo en pahalısı. bence nos taktır.
-
24 Mart 2005: 11:42 #3064emrekaanKatılımcı
modifiye icin en ucuz ve en güclü yöntem BENCE nos…
-
24 Mart 2005: 11:50 #3065AnonimZiyaretçi
bıldıgım kadarıyla goze gorunen en ucuz modıfıkasyon nos ama . nos tan sonra pıstonlarıyla sıpoplarını bırlestıren cok arkadasım oldu . en son noslu arkadasım pıstonlarını tereyag gıbı erıttı . . buda demek oluyor kı pıstonların tıtantum larıyla degıstırılmesı . buda artı masraf . bu benım gorusum sadece. 🙄
-
24 Mart 2005: 12:05 #3066emrekaanKatılımcı
yine BENCE modifiye ederken hic bişi sakınmıyacaksın. yeteerince paran olcak. ve titanyum yaparken de büyük silindiir takacan 8000 cc falan olacak hacim . mil oranlarını da degiştircen hattta şanzumanı da 6 vites yapacaksın. bunlarla beraber nos turbo kompressor(supercharged) uygulaması yapacaksın. ve böylece 1600hplik motor lu bi camaron ya da bi amerikanın olcak 😆 😉
-
24 Mart 2005: 12:06 #3067piyuAnahtar yönetici
[quote:e054f229cd=”gtagucu”]100Euro’nun altında ve boyut olarak eninden büyük olmayacak parçaları getirtebilirsin direk olarak, ama bunun dışındakiler gümrükçülerin keyfine göre gümrüğe takılabilir o zamanda 100$ ‘lık parçaya 200$ masraf yapıp malını kurtarmaya çalışırsın.
Bu parçaları satan firmalarda genelde Internet’ten alıyorlar tabi o zaman onların kÇ¢rıyla beraber 2 kat fiyat oluyor en az parçanın fiyatı.
Uğraşmadan parça getirtmek istiyorsan http://www.vipspeed.com ‘a mail at istediğin parçaların numarasını yaz sana kaça getirtebileceklerini hesaplayıp gönderirler.[/quote:e054f229cd]
VipSpeed firması ve Şükrü benim arkadaşım ama arkadaş olmasa da şunları çok rahatlıkla söyleyebiliyorum.
Yurtdışından parça getirtirken ağırlık çok büyük bir dezavantaj, ben firmaya kar mı ettiricem kardesim kendim getiririm denebilir ama zaten kar marjları cok dusuk, bunu deneyen ve amerika’dan parca getirten kişilerden çok kolay öğrenebilirsiniz.
Sizin uğraşlarınız sonucunda gelen parçada sorun olması halinde ise atılacaktır, tekrar geri göndermek ve yenisinin gelmesi gibi bir şansta maalesef yok. Bu durumda tum para cope gider…belkide çok küçük bir ihtimal ama ihtimaldir. Zaten VipSpeed gibi firmalar bu riski min. indirdikleri icin tercih ediliyor, fiyatlar eskiden amerika fiyatının 2 katı idi fakat suanda o kadar degil, kesin rakam bilmesemde 1,8 gibi birşey olması lazım. Çr:100usdlik parca 180usd’ye geliyor ama geldiğinde pakette sorun varsa, ya da baska bir problem getiren firmanın sorumluluğundadır. (tabi siz kendisine sorsanız daha iyi olur, yalancı cıkmayayım)
-
24 Mart 2005: 12:24 #3068emrekaanKatılımcı
DEDıÐıM ŞU Kı MODıFıYE=NOS+TURBO+SUPERCHARGED(KOMPRESSOR) 🙄
-
24 Mart 2005: 12:35 #3069AnonimZiyaretçi
ok tamam . 1500 2000 kg bı makınanın sasesınde bazı parcaları sokerek ve bazı parcaları fıber yaptırarakta daha ıyı bı performans alırısın gıbı gelıyor. ayrıca ruzdardırencını ve gucun yere aktarımı konusundada vb konulardada dunya kadar yapılacak ıs var . sadece uc bes sey yaparak modıfıye olmaz kanısındayım . hersey zaman ve para meselesı . bırazda yurek meselesı . ..
-
24 Mart 2005: 12:39 #3070emrekaanKatılımcı
HERŞEY PARAYA KALMIŞ. AH PARA AH!!!
-
24 Mart 2005: 13:17 #3071gtagucuKatılımcı
Bence Amerikan arabalarında modifyeye şasiyi, süspansiyonu ve şanzıman’ı güçlendirerek başlamalı. Malum Amerikan arabaları en düşük maliyetle en yüksek gücü alma ilkesiyle üretiliyorlar bu yüzden yürüyen aksam olarak çoğu arabanın fabrika çıkışı çok kalitesiz. Yan sanayi olarak satılan süspansiyon ve şasi güçlendirici parçalarla hem hızlanma, hem yol tutuş hemde sağlamlık çok verimli şekilde artırılabilir.
Mesela kaliteli amortisörler,helezonlar, aliminyum şaft, kontrol kolları vs. ile rahatlıkla 20 bg. civarı alınabiliyor ayrıca çok daha iyi yol tutan ve sağlam olan bir aracınız oluyor.
-
24 Mart 2005: 13:38 #3072piyuAnahtar yönetici
dogru nokta…fakat butcen kısıtlı ise herkes guc tarafında harcıyor 😈
sonra birgun ahhhaaaaa duramıyorum.. dediginde planlar nasıl durarım diye degisiyor…
-
24 Mart 2005: 13:47 #3073facelessKatılımcı
piyu’nun dediklerine + olarakda brembo yu tavsiye ediyorum…ben hep brembo kullandım ve arabayı olduğu yere cakıyor…Bi arabayı hızlandırmak basittir yalnız hıza orantılı olarak durdurmak çok zordur onun icin öncelikle frenler….ki dünyadaki coğu araba ureticisi arabanın hızından önce frenlerine çok önem verirler.. onun icinde 100 metre testlerini gösterirler..
-
24 Mart 2005: 18:47 #3074Chevy_Killer_89Katılımcı
en guzeli 540 cu.in. motora takican blower i o kadar kafadan en az 1000 hp olur nos haric
-
8 Haziran 2005: 08:26 #3075AngelusKatılımcı
Ne ugraşacaksın modifikasyonla falan at şu motoru arabayı al 720 bg.
[img:631405be31]http://i9.ebayimg.com/01/i/04/02/19/13_1_sbl.JPG[/img:631405be31]
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7978300920&category=33615
-
8 Haziran 2005: 10:00 #3076LowriderKatılımcı
böle bi motorun maliyeti kafadan 35 milyar + ruhsata işletmeye calış bilmem ne bide gümrükten girerken absürt vergileri cıkar kesin.
-
8 Haziran 2005: 11:04 #3077atayKatılımcı
Lowrider;
Parçalara ayirmayi düsündügün bütçe ne kadar? Bu konu uzar gider. Sadete gelelim.Bütçe??? -
8 Haziran 2005: 11:09 #3078facelessKatılımcı
Bütçesi artık önemli değil zaten yeni yasada 2000cc lik arabaya 2500cc motor takamıyorsun..Yasaklandı bildiğim kadarıyla arabanın orjinalını gecemiyormus cc kapasitesi.. (banada arkadaş söyledi araba parçalayıp satıyor.Elinde birsürü motor patlamış)
-
8 Haziran 2005: 11:30 #3079gtagucuKatılımcı
Bu yasa ne zaman yürürlülüğe girdi? Hiçbir yerde haberi çıkmadı.
-
8 Haziran 2005: 11:31 #3080facelessKatılımcı
1 Haziranda ne oldu gtagucu )????
-
8 Haziran 2005: 11:40 #3081gtagucuKatılımcı
1 haziran’da sadece ceza yasaları değişiyor diye biliyordum araya bunuda sıkıştırmışlar demekki. Gerçi bu olay çok koymaz heralde arabasına yeni motor taktıran birçok kişi hacmi ruhsata düşük işletiyor diye duymuştum (mesela 5700cc motoru 2000cc olarak işletmek gibi).
-
8 Haziran 2005: 14:12 #3082LowriderKatılımcı
[quote:34ec0006f5=”atay”]Lowrider;
Parçalara ayirmayi düsündügün bütçe ne kadar? Bu konu uzar gider. Sadete gelelim.Bütçe???[/quote:34ec0006f5]valla bi egzantiriği bide silindir baslarını değiştiricem.
bunun içinde 2 milyar civarı bi para ayırabilirim. -
8 Haziran 2005: 14:39 #3083AngelusKatılımcı
Tüh bee escorta bir 2000 cc mondeo motor ayarliim diyordum kadere bak.
-
8 Haziran 2005: 17:20 #3084atayKatılımcı
(“silindir baslarını değiştiricem.” anlamadim nedemek?)
yani 2 milyari sadece parçayami ayirican yoksa isçilik falanda dahil mi? -
8 Haziran 2005: 17:33 #3085gtagucuKatılımcı
[quote:da9deea245=”Lowrider”]
valla bi egzantiriği bide silindir baslarını değiştiricem.
bunun içinde 2 milyar civarı bi para ayırabilirim.[/quote:da9deea245]Silindir kafası olarak vortech tavsiye ederim. Gm’in gen1 blocklar için ürettiği en son teknoloji silindir kafası bunlar fiyat performans olarak onların üstüne yok hem ucuz hem çok güçlü (rakiplerine göre)
egzantrik olarakta compcam’a mail at arabanın özelliklerini göner ne tür modifiye etmek istediğini yaz ona göre güzel tavsiyelerde bulunuyorlar.
Vortech silindir kafaları için ;
http://www.gmpartsdepot.com/store/category.aspx?SID=2&Category_ID=57
http://www.sdpc2000.com/catalog/2172/SDPC-Vortec-Cylinder-Heads-and-Head-Kits.htm
-
8 Haziran 2005: 21:24 #3086LowriderKatılımcı
silindir başı = silindir kafası = cylinder head ehehe süper bi tercüme yapmışım
bende Dart ın kafalara bakmıştım hep.
200 dolar civarı egzantirik 200dolarda ıvır zıvırı olarak düşündüm (pushrods-valve springs…)
500-600 dolar civarıda kafalar.
buraya geldiği zamanda 2 milyar civarı oluyor.
Hazır konusu açılmışken Alüminyumların ağırlıktan baska faydası var mı?
-
8 Haziran 2005: 22:27 #3087gtagucuKatılımcı
Aluminyum silindir kafaları çelik olanlara göre daha az ısınıyormuş buda daha fazla hava işleyebilmelerine olanak tanıyormuş diye okumuştum ama bu fark sadece çok yüksek oranda hava işlenen durumlarda ortaya çıkıyormuş (aşırı beslemeli sistemlerde falan).
-
9 Haziran 2005: 13:44 #3088atayKatılımcı
gündelik mi? hafta sonu kullani mi? yaris agirlikli mi? Yakit tüketimi önemli mi? Ayrica arabanin sanziman ve difransiylinin tipi ve kiilt var mi? orani nedir?aracin kilosu?
ayrica işalat fiyati içinde 2 milyar harcican dimi? isçilik hariç? -
9 Haziran 2005: 15:04 #3089LowriderKatılımcı
gündelik kullanım için değil gündelik kullanım için bi araba var. Bu haftasonları gezmek için keyif arabası. Yakıt tüketimi çok önemli değil ama 100kmde de 30lt. nin üstünde yakmasın keyif arabası da bi yere kadar .
ş350 şanzıman var, kilitli yok şuan ama 3.42 yada 3.08 son dişli ve kilitli differansiyel olucak. 3.42 ile 3.08 arasında fark yok sadece 3.42 daha cok benzin harcar diyolar kararsızım ikisini kullanan bilen birisinden fikir almak lazım. arac 1750 kilo. işçilik hariç 2 milyar.
Bu arada senin mustangin şuan ki 0-100 değerini öğrenebilirmiyim (NOS kullanmadan).
-
9 Haziran 2005: 16:31 #3090atayKatılımcı
nossuz ve sliksiz 5.3sn ile 4.8sn arasi degiwsiyor tutnmaya göre.
nossuz ve slikli ZX6RR kawasaki motordan hizli yani ölçmedim ama 4.3ile 4sn arasi. Nosla hiç denemedim 0-100.
Ben 2.79 oran kullandim kilkitsiz 2 sene.Daha sonra 4.11 koyup kilit koydum.Dah sonrada 3.55 koydum.Su an 3.55 var.
Son sürat istemedigim ve sevmedigim için orani çok kisa tuttum.Ama gerçekten 4.11 performans açisindan zevkli ama gündelik için çok yakit tüketiyor ve motor çok devirli gidiyor. 3.55 ise tem ortesi çok rahatim. 3.42 senin isini görür.
Daha önce demir kapak kullandim. Suan ise Aliminyum kapak kullaniyorum. Farki aliminum yaklasik 20 kg daha hafif + daha geç ISINIR daha çabuk sogur + detanasyonu üstüne alir ve 1-2 derece daha avans verme payi vardir (ayni kosullarda demire göre). Fiyat farki yüksek tabi. Fazla paran varsa al ama bence detaya girme demir kapak al aftermarket olarak -
9 Haziran 2005: 16:36 #3091atayKatılımcı
ayrica difransiyel büyük ihtimalle 8,5 inç olmasi lazim.Bilgin var mi bu konuda?
2000ytl= 1500$~
Makinaya mi harciyacan bu parayi yoksa kilit koyucan yada sanzimani güçlendiricen yada amartisör falan…
Makinaya disaridan mi modifiye yapican yoksa dagitican mi motoru? -
9 Haziran 2005: 16:52 #3092LowriderKatılımcı
Tavsiyeler için teşekkürler.
Şöyle bir streteji izliyorum bi kere yap doğru yap. O yüzden alırsam alimünyum olmasını tercih ederim. bide ince conta kullanıp 9.5:1 in üzerinde bir sıkıştırma sağlarsam güzel olur heralde.
bu parayı sadece silindir kafaları ve egzantrik için ayırdım. 3-5 bişiler daha eklerim duruma göre.
motoru dağıtmam lazım direk bunları alıp takmayı düşünmüyorum.
amortisörler için koni nin street performance serisinden uygun bitane buldum benim araba için. bide eibach yaylar var racing serisi sert. onları alıcam bi ay sonra falan.
şase güçlendirmesi için şimdilik bişey yapamam, seneye komple kaportaya sokup çürükleri temizlerken, güçlendirme yapmayı planlıyorum.Zaten bu egzantrik ve sıkıştırma oranı oynamalarını da seneye için düşünüyorum bu sene fren suspansiyon ve kilitli differansiyeli halletmek istiyorum.
evet 8.5″.
-
9 Haziran 2005: 16:55 #3093atayKatılımcı
Benim sana tavsiyem:
1)Edelbrock carbüratör elektirikli jikleli 650cfm (holleyler biraz daha fazla yakar ve sogukken, ISINANA kadar motor aptal gibi çalisir.
2)Weiand Stealş emme manifoldu aliminum idle to 7000 rpm
3) HEI elektronik atesleme
4) Ucuz bir Headers ve susturucu
5) Comp Cams orta halli bir egzantrik kiti
ve conta, yüksek basinçli benzin pompasi…
Bu arada makina 4 barell mi? -
9 Haziran 2005: 17:20 #3094atayKatılımcı
Aliminum isi dogru iste,bütün bütçenin hatta daha fazlasini ayirman lazim. En ucuz alm. kapak 1000$ amerika da. 1800$ civari isterler onun teslimine.Eee para bitti????
-
9 Haziran 2005: 18:46 #3095LowriderKatılımcı
1) edelbrock elektrik jikle li karbüratör aldım
2) edelbrock air gap 1500-6500 aluminyum manifold aldım
3) hei ateşleme en kısa zamanda yapıcam
4) summit headers xpipe egzozt aldım
5) egzantrik seneye işallahdetaylı bir araştırma daha yapmadım ama 600 dolara trickflowun dart ın aluminyum silindir kafaları var.
edelbrockun sitesinde gerci benim karburaötr ve manifold için egzantrik ve silindir kafası combosu yapmışlar 350 motordan garantili 425hp demişler ama pek inanasım gelmiyor acıkcası. Dyno sonuçları falan da koymuşlar
egzantrik 189 dolardı silindir kafası 1000 dolar gibi bişeydi önerdikleri.
-
9 Haziran 2005: 21:19 #3096piyuAnahtar yönetici
ozgur hp degerlerini hangi 350 icin verdikleri onemli… senin 350 ile bizdeki transam’ın 350ci bambaska tasarım… ayrıca adam o combo’dan 425 derken dyno hp veriyordur… bizim keltos burak gibi… bilgisayarda cıkıyor ama asfalt’a ne verecek o onemli…
acıkcası bu is cvok ilginc deli makine yapıp hic yurutemeyebilirsinde… bazıları da makine orta karar oluyor ama enfes gidiyor… bu nasıl olur ne yapılır ne edilir bilemiyorum…
bu arada bende araya birsey atayım… camaro’mda yapmak istedigim ilk degisiklik aku’nun bagaj’a alınmasıydı… bence bunu da yap….
birde benim ş-350’ye shit improver kit takmıstım…cok keyifli oluyordu… 50usd filandır…
-
10 Haziran 2005: 07:34 #3097LowriderKatılımcı
[quote:dfa1bd77ec=”piyu”] shit improver kit [/quote:dfa1bd77ec] ehehehe nası ya.
abi gen 1 small block için demişler o verileri.
ne tür bi olumlu sonuç alıyorsun abi bu shift improver kitten. -
27 Ağustos 2005: 11:27 #3098AnonimZiyaretçi
lowrider
selam edl eksantrik mili eski dizayn..ben kullandim..sehir ici kullanimi guzel..frenler iyi..fakat dedigim gibi eski tip..su an ki agresif dizayn camlarin 280 derecesi gibi
saygilar
sami -
27 Ağustos 2005: 20:39 #3099piyuAnahtar yönetici
olm tum shit’lerim improved suanda 😆
olay su sanzıman’ın icinde yag var… sanzıman’ın icindeki yagın akısı sırasında gectigi yollar vitesi’in hangi devirde atacagını ve ne surede atacagını belirliyor… sen icindeki bu plakayı degistirirsen yagın akısı degisiyor ve dip gaz yaptıgında vitesi cok daha sert atıyor hatta bunu “.ıçına tekme yemişsin gibi” açıklayabiliriz… ama sanzımanın saglam olması sart…
ayrıca bu plaka ile birlikte ufak agırlıklar ve yaylarda var…bab bir sanzıman ustası inanılmaz isler yapabilir ama varmı bilemiyorum 😈
-
31 Ekim 2005: 22:07 #3100acmecamaroKatılımcıpiyu wrote:ozgur hp degerlerini hangi 350 icin verdikleri onemli… senin 350 ile bizdeki transam’ın 350ci bambaska tasarım… ayrıca adam o combo’dan 425 derken dyno hp veriyordur… bizim keltos burak gibi… bilgisayarda cıkıyor ama asfalt’a ne verecek o onemli…
acıkcası bu is cvok ilginc deli makine yapıp hic yurutemeyebilirsinde… bazıları da makine orta karar oluyor ama enfes gidiyor… bu nasıl olur ne yapılır ne edilir bilemiyorum…
bu arada bende araya birsey atayım… camaro’mda yapmak istedigim ilk degisiklik aku’nun bagaj’a alınmasıydı… bence bunu da yap….
birde benim ş-350’ye shit improver kit takmıstım…cok keyifli oluyordu… 50usd filandır…
1 -Keltos Burak Atlasin sana
2-Shift improver kit totaly crap, Transgo reprogramming kit al 79$ summitde…3Arabani cok sert yapma benimki cok sert oldu…hoplaya hoplaya gidiyorum…
4-425hp flywheel deir, yere 350 hp gibi verirsin bu da iyi goturur.ama o haliyel araba yalisman gerekebilir bir sure… sakasi da olmaz -
31 Ekim 2005: 23:25 #3101piyuAnahtar yönetici
zuhahahah birara adını dynoman filan koyacaktım haberin olsun
-
1 Kasım 2005: 07:53 #3102LowriderKatılımcı
ben zaten vaz geçtim bunlardan 0 motor getirip onu takıcam.
-
1 Kasım 2005: 08:15 #3103acmecamaroKatılımcıpiyu wrote:zuhahahah birara adını dynoman filan koyacaktım haberin olsun
hahaa hesap kitap isleri tabi olm sanayi isi katalogun en altindakinden birer tane ismarlayalim , en baba camshaft en alttakidir onu getir tipi
DD2000 de hesap yapiyosun… %25 eksigini yere veriyor…ortalama, bunun %5i de aksesuarlardan kaybin….
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.