Ana Sayfa › Forumlar › Teknik › Motor (Engine) › 6silindir 4.100cc Yardım edin…
- Bu konu 6 yanıt içerir, 2 izleyen vardır ve en son 12 yıl 6 ay önce
Hilmi Atik tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
1 Mayıs 2012: 21:46 #1375
Hilmi AtikKatılımcıÖncelikle merhaba benim 1975 moden 6 silindir 4.100cc otomatik şanzuman chevrolet novam var.Ben bu aracın motorunu güzelleştirmek adına ve performansı artırmak adına 2barel veya 4barel ederblock karbüratör ve krom hava filtresi kapağı takmak istiyorum uygunluğu nedir??? olurmu,olmazmı??? olursa problem cıkarırmı???En cook istediğim şey bunu yapabilmek profesyonel yardımlarınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler..
-
3 Mayıs 2012: 07:23 #17075
DoğuhanKatılımcıBen o konuyu biraz araştırmıştım geçen sene. Amerika’da 6 silindir 250 inline’a modifiye yapan çok az da olsa lowridercı vardı. “tek barrel -> iki barrel” adaptörü varmış.
En son yabancı bir forumda 390 holley 4 barrel takan bi eleman vardı ve makine v8 gibi gidiyor diyordu. Doğruluğu tartışılır.
Bence hiç elleme çünkü onu modifiye edeceğin maliyete çıkma bir v8 bulur takarsın zaten. Sonuçta Chevy 250 inline’ın orjinali 155 beygir ve TH350 de 50 beygirini yer yutar. 105 beygirle yavaş ve keyifli sürüşler olur
Ayrıca şu sayfayı bir incele derim.
http://www.stevesnovasite.com/forums/showthread.php?t=120455 -
3 Mayıs 2012: 21:47 #17078
Hilmi AtikKatılımcıÖncelikle teşekkürler benim aslında tam olarak demek istediğim motor üst kapakları kromaj olması ve kromaj hava filtresi fiyat araştırdım uygun fiyatlara cıkara biliyorum yanlız öğrenmek istediğim şey motor üst kapakları,karbüratörü ve hava filtresi bu üçünü değiştirmek istediğimde başka işlem yapmam gerekiyormu??
Yoksa alıp takmak yeterli oluyormu?? -
4 Mayıs 2012: 06:10 #17076
DoğuhanKatılımcı2 veya 4 barrel karbüratör yazınca öyle anladım.
Yeni kapak takmana gerek yok. Bir arkadaşımınki siyahtı kazıyıp epoxy astar attık sonra kırmızıya boyadık güzel oldu. Sen de kazırsın sonra nikelaj kaplatırsın. Küçük parça olduğu için kolay olur nikelajı. Forumda bir iki yıl önce üst kapak ve hava filtresi kapağını nikelaj kaplatan bir arkadaş vardı, ararsan bulabilirsin sanırım.
-
4 Mayıs 2012: 14:56 #17079
Hilmi AtikKatılımcışimdi Bizim motorun bu oldunu düşünelim
Nedense resim ekleyemiyorum ben? -
4 Mayıs 2012: 14:59 #17080
Hilmi AtikKatılımcıKısacası anlatmak istediğim
1-karbüratör 2 barel olurmu??
2-krom sibop kapağı
3-krom hava filtresi
4-Karbüratör iki barel olmassa tek boğaza bu krom hava filtresi ve krom sibop kapakları takılabilirmi??Bunları değiştirmek istedimizde başka işlem gerekiyormu???
Bunları temin edebileceğimiz bir yer??
ve bunları yaparsak daha sonra bi sorun cıkarırmı??Resim yükleye bilsem daha verimli olucak anlatmak istediklerim ama yükleyemedim bir türlü…
-
10 Mayıs 2012: 06:24 #17077
DoğuhanKatılımcı2 barrel yapılabilir gibi görünüyor yabancı forumlara bakılırsa. Krom aksesuarlar (kapak, filtre kapağı vb.) satılıyor zaten veya krom kaplatabilirsin.
Karbüratörü değiştirmek istersen konuyla ilgili profesyonel çalışan bir ustadan bilgi al derim. 2 barrel karbüratöre adaptasyon için gerekli parçaları yurtdışından getirmen lazım. Daha sonra sorun çıkıp çıkmayacağı konusu tartışılır.
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.