Ana Sayfa › Forumlar › Teknik › Motor (Engine) › Motor Kula?y Koptu
- Bu konu 11 yanıt içerir, 3 izleyen vardır ve en son 15 yıl 9 ay önce
sschevyss tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
15 Şubat 2009: 22:53 #1204
sschevyssKatılımcımerhaba arkadaşlar, akşam akşam bi patinaj yaptırayım derken, sol motor kulağını kopardım, motor5-10derce yan duruyor, 230 makine var üzerinde,
sol motor kulağının lastik kısmı ortadan yarıldı ve yerinden çıktı motor sağa doğru yatık duruyor viteslerde geçmiyor doğal olarak,motoru yerine oturtabilirim ama bu başıma ikinciye geliyor, böyle bir soru yaşayanınız oldumu, her türlü öneriye açığım, yarın öbürgün ters biryerde başıma gelmesinden korkuyorum,
-
15 Şubat 2009: 23:36 #16400
AngelusKatılımcıSelam ve geçmiş olsun,
Motor kulagını nereden aldın 2. yi? ıç piyasadanmı yurt dışından direkmi geldi? Bildigim kadarıyla güçlü motorlar için özel malzemelerden yapılmış kulaklar var. Onları bir deneyin.
-
15 Şubat 2009: 23:47 #16401
sschevyssKatılımcıeskişehir de çıkmacıdan almış benim usta, yapılırken başında değildim zaten,
peki nerden bulabiliriz butür malzemeleri,
gerçi benim 69 belair’da 230 motor var, motor gömlekleri taşlandı, kollar egzantirk değişti, ustanın dediğine göre silindirler olması gerekenden daha büyük takıldı, motorun performansı farkedilir derecede arttı ama yinede güçlü motor sınıfına girermi bilmiyorum,
-
15 Şubat 2009: 23:56 #16409
AngelusKatılımcıhttp://www.summitracing.com a gir oradan bir bak veya http://www.ebay.com ‘dan. bu tarz işlerde hayati önem taşıyan özellikle çıkma parçalara güvenme
-
16 Şubat 2009: 00:05 #16402
sschevyssKatılımcıteşekkür ederim
peki ingilizce nasıl ifade edilir onuda sorabilirmiyim :huh:birde bu sorun herkesin başına gelebilecek normal birşeymi ,
kulağın kötülüğünden mi, yoksa daha başka bir sorundan kaynaklanmış olabilirmi.bu konuda bişeyler söyleyebilecelerde varsa herşeyi değerlendirmeye hazırım,
çok hayati bi parça olduğuna inanıyorum, ve acele etmek istemiyorum halledene kadar yatıracağım arabayı
-
16 Şubat 2009: 00:08 #16403
AngelusKatılımcıAraba yıl-model ve motor özelliklerini söylersen bakarım. Ucuz parçadır problem olmadan gelir amerikadan posta ile.
-
16 Şubat 2009: 00:13 #16404
AngelusKatılımcı -
16 Şubat 2009: 09:04 #16405
sschevyssKatılımcı1969 Chevrolet Belair 6 silindir 230ci
teşekkür ederim,senin gönderdiğin resimler benimkilere hiç benzemiyor, üst üstü konulmuş 3 tane lastik takozdan oluşuyor benimkisi.
bugün resmini çekip göndereceğim belki sorunun kaynağını bulmada da yardımcı olabilir bu resimler -
16 Şubat 2009: 09:04 #16410
LowriderKatılımcıSelamlar geçmiş olsun.
Bushing Material: Polyureşane olanlara bakarsan onlar daha sert ve daha sağlamdır. rubber olanlar daha cabuk ezilip yırtılır.
-
16 Şubat 2009: 09:13 #16411
sschevyssKatılımcıteşekkür ederim, butür hayati parçalarda tasarruf olmayacağını öğrenmiş bulunmaktayım:laugh:
-
17 Şubat 2009: 12:14 #16406
AnonimZiyaretçiarkadaslar kimden aldıgım bilgi hatırlamıyorum ama her zaman polyuretan’ların iyi olmadıgını bu kasılmalar sırasında bazen takozların zarar gormesi neticesinde sase ya da kasa’ya zarar gelmediğini, takozların patlamasının ve yenisi ile degistirmenin bazen daha iyi oldugunu soylemisti…
sattıgımız transam’da polyuretan’lar ile degistirmistik… biraz hafif gacırtı yapıyordu (uzun zaman kullanmayınca, biraz kullanınca giderdi sesi) ama tas gibi olmustu…
-
17 Şubat 2009: 13:50 #16407
sschevyssKatılımcıdün motoru krikoya curup kaldırdım, motoru indirirken kastırmadan yerine oturmuyor, levye ile zorlamam gerekiyor, bi kasıntı var anladığım kadarıyla arabayı şimdillik yürür duruma getirdim, ama yünede güven olmaz tabiki
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.