Ana Sayfa Forumlar Teknik Motor (Engine) Motor Kula?y Koptu

11 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #1204
      sschevyss
      Katılımcı

      merhaba arkadaşŸlar, akşŸam akşŸam bi patinaj yaptırayım derken, sol motor kulağını kopardım, motor5-10derce yan duruyor, 230 makine var üzerinde,
      sol motor kulağının lastik kısmı ortadan yarıldı ve yerinden çıktı motor sağa doğru yatık duruyor viteslerde geçmiyor doğal olarak,

      motoru yerine oturtabilirim ama bu başŸıma ikinciye geliyor, böyle bir soru yaşŸayanınız oldumu, her türlü öneriye açığım, yarın öbürgün ters biryerde başŸıma gelmesinden korkuyorum,

    • #16400
      Angelus
      Katılımcı

      Selam ve geçmişŸ olsun,

      Motor kulagını nereden aldın 2. yi? ıç piyasadanmı yurt dışŸından direkmi geldi? Bildigim kadarıyla güçlü motorlar için özel malzemelerden yapılmışŸ kulaklar var. Onları bir deneyin.

    • #16401
      sschevyss
      Katılımcı

      eskişŸehir de çıkmacıdan almışŸ benim usta, yapılırken başŸında değildim zaten,

      peki nerden bulabiliriz butür malzemeleri,

      gerçi benim 69 belair’da 230 motor var, motor gömlekleri taşŸlandı, kollar egzantirk değişŸti, ustanın dediğine göre silindirler olması gerekenden daha büyük takıldı, motorun performansı farkedilir derecede arttı ama yinede güçlü motor sınıfına girermi bilmiyorum,

    • #16409
      Angelus
      Katılımcı

      http://www.summitracing.com a gir oradan bir bak veya http://www.ebay.com ‘dan. bu tarz işŸlerde hayati önem taşŸıyan özellikle çıkma parçalara güvenme

    • #16402
      sschevyss
      Katılımcı

      teşŸekkür ederim
      peki ingilizce nasıl ifade edilir onuda sorabilirmiyim :huh:

      birde bu sorun herkesin başŸına gelebilecek normal birşŸeymi ,
      kulağın kötülüğünden mi, yoksa daha başŸka bir sorundan kaynaklanmışŸ olabilirmi.

      bu konuda bişŸeyler söyleyebilecelerde varsa herşŸeyi değerlendirmeye hazırım,

      çok hayati bi parça olduğuna inanıyorum, ve acele etmek istemiyorum halledene kadar yatıracağım arabayı

    • #16403
      Angelus
      Katılımcı

      Araba yıl-model ve motor özelliklerini söylersen bakarım. Ucuz parçadır problem olmadan gelir amerikadan posta ile.

    • #16404
      Angelus
      Katılımcı
    • #16405
      sschevyss
      Katılımcı

      1969 Chevrolet Belair 6 silindir 230ci
      teşŸekkür ederim,

      senin gönderdiğin resimler benimkilere hiç benzemiyor, üst üstü konulmuşŸ 3 tane lastik takozdan oluşŸuyor benimkisi.
      bugün resmini çekip göndereceğim belki sorunun kaynağını bulmada da yardımcı olabilir bu resimler

    • #16410
      Lowrider
      Katılımcı

      Selamlar geçmişŸ olsun.

      Bushing Material: PolyureşŸane olanlara bakarsan onlar daha sert ve daha sağlamdır. rubber olanlar daha cabuk ezilip yırtılır.

    • #16411
      sschevyss
      Katılımcı

      teşŸekkür ederim, butür hayati parçalarda tasarruf olmayacağını öğrenmişŸ bulunmaktayım:laugh:

    • #16406
      Anonim
      Ziyaretçi

      arkadaslar kimden aldıgım bilgi hatırlamıyorum ama her zaman polyuretan’ların iyi olmadıgını bu kasılmalar sırasında bazen takozların zarar gormesi neticesinde sase ya da kasa’ya zarar gelmediğini, takozların patlamasının ve yenisi ile degistirmenin bazen daha iyi oldugunu soylemisti…

      sattıgımız transam’da polyuretan’lar ile degistirmistik… biraz hafif gacırtı yapıyordu (uzun zaman kullanmayınca, biraz kullanınca giderdi sesi) ama tas gibi olmustu…

    • #16407
      sschevyss
      Katılımcı

      dün motoru krikoya curup kaldırdım, motoru indirirken kastırmadan yerine oturmuyor, levye ile zorlamam gerekiyor, bi kasıntı var anladığım kadarıyla arabayı şŸimdillik yürür duruma getirdim, ama yünede güven olmaz tabiki

11 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Exit mobile version