Ana Sayfa › Forumlar › Forumlar › Konuşalım&Tartışalım › Hangi Corvette?
- Bu konu 9 yanıt içerir, 5 izleyen vardır ve en son 16 yıl 9 ay önce
sertaç salman tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
1 Ocak 2008: 17:10 #1036
AnonimZiyaretçiGeiger Corvette BiTurbo
Twin Turbo 6.0L V8
623hp, 573lb-ft
0-60 3.5sec Son Hız 216mph
Pratt & Miller C6RS
Naturally Aspirated 8.2L V8
600hp, 600lb-ft
0-60 3.6sec (est); 1/4mi NA; Top Speed 180mph(E85) 202(gas)
Weight 1440kg/3175lbsCool Facts:
-Jay Leno’s car, wiş possible E85 option
-Modified by official C6R LeMans Pratt & Miller
-Body made entirely of Carbon Fiber
-Computer Controlled Adjustable Suspension
Callaway C16 SpeedsterSupercharged 6.2L V8
700hp, 660lb-ft
0-60 3.2sec (est); 1/4mi 10.9sec (est); Top Speed 210+ mph
Weight 1429kg/3150lbsCool Facts:
-Magnesium and Carbon Fiber Wheels
-Hand-tooled German Leaşer Interior
-Stylish and Unique Bodywork
-18/28mpg
-Topless Twin Cowl Design
-5yr/100,000mi Warranty
2009 Corvette ZR-1Supercharged 6.2L V8
620+hp, 595lb-ft (est)
0-60 3.4sec (est); 1/4mi 11.0sec (est); Top Speed 200+mph
Weight 1520kg/3350lbsCool Facts:
-Totally Stock!
-Carbon Fiber Hood w/ raised polycarbonate window
-FXX Front Carbon Ceramic Disks (F), Enzo Front (CC) Disks (R)
-$600,000 Performance at $100,000 Price
-
1 Ocak 2008: 18:50 #15028
XLR-VKatılımcıGeiger Vette super bir Corvette hatta Corvette otesi .Yalniz arkasi Mclaren F1’e benzemis yada Saleen S7 gibi durmakta .Rengini begenmedim ama zevk meselesi bunlarin hepsi ,peformans daha onem kazaniyor .
Pratt&Miller kusursuz bir gorunusu var ki Jay Leno da zaten isini bilir
Performans olarak en iyisi degil ama o kadar da onemli degil bana gore
Callaway zaten Vette konusunda Mercedes’in Brabus’udur .Yalniz o aracin dizayni hic hosuma gitmedi ,arka stoplar ustekiler gibi olmali adet bakimindan
2009 vette en iyi secim olabilir ama ben herhalde alsam Pratt & Miller olan modeli tercih ederim -
2 Ocak 2008: 22:12 #15029
firrebirdKatılımcıKüçük bir sıralama yapacak olursam şöyle ki;
1. Callaway C16 Speedster:
Evet, caddelerde görmeye alıştığımız tipte bir corvette değil belki ama corvette’in gittiği ve gidebileceği son nokta açısından mükemmel bir örnek.. harika bir dizaynı var.. bkz: 1957 Chevrolet Corvette SS Race Car2.Pratt & Miller C6RS:
Kesinlikle II. sırayı hakediyor, bu kadar güzel bir modifiye olur. Kaputta farların bittiği yerden devam eden havalandırma ızgaraları çok şey ifade ediyor.3.2009 Corvette ZR-1:
Bi an önce 2009 gelsin! (sanki alıvercekmişim gibi )
Stock bir arabanın gidebileceği nokta açısından çok iyi bir örnek, çok çok tatlı bir mavi tonu var.4.Geiger Corvette BiTurbo:
Evet belli ki çok uğraşılmış ama nedense ben çok sevemedim. Bana çok abartılıymış gibi geldi. Arkası kesinlikle güzel -yada corvette’e has diyeyim- görünmüyor rengi de pek yakışmamış. -
2 Ocak 2008: 23:19 #15030
AnonimZiyaretçibu yazıyı internette bir sitede rastladım ve hosuma gitti… isin ilginci yorumlar aynı… hatta bunlara amerika fiyatları da yazılmıs ve insanlar fiyatları da gozonunde bulunduruyor…
tabi bu durumda 2009 corvette cok one cıkıyor… fabrika’dan cıkıyor 100.000usd ve super performans…
-
3 Ocak 2008: 08:49 #15031
LS1aaKatılımcıSelam,
Dis gorunusde hem sade hemde agresif gorunen bir Corvette beni digerlerinden daha cok cezbediyor. Bu yuzden ben sadeliginden ve stock olmasindan dolayi ZR1’i secerdim. Piyu, izin verirseniz listenizdeki Corvette lere benim secimime uygun nitelikte birkac ekleme yapmak isterim.Lingenfelter 427ci LS3 Twin Turbo
Commemorative Edition Corvette
725hp/730lbs-torque
Paket: $86,995.00 + Baz mode Corvette
Lingenfelter 427 Twin Turbo 2006 ZO6 Corvette
1,100 HP rear wheel on 93 octane
1,300 HP rear wheel on race gas 23 psi boost
Paket: $45,995.00 + Corvette Z06
Amerika’ya yolunuz duserde, buralarda bu fiyatlara Corvette almak isterseniz lutfen kararinizi vermeden bizede ugrayin
Sizi $25,000.00 civarinda ayni hiza, sorunsuz cikartabiliriz.
Saygilar.
Ali A.
(Not: Yenilenmis web sitemizi cok begendim ve cok basarili buldum. Yoneticilere tesekkurler). -
3 Ocak 2008: 08:56 #15032
LS1aaKatılımcıtam boy resimlere bu linklerden ulasabilirsiniz.
http://www.lingenfelter.com/img/8717.jpg
http://www.lingenfelter.com/img/8718.jpg
http://www.lingenfelter.com/img/8721.jpg
http://www.lingenfelter.com/img/8723.jpg
http://www.lingenfelter.com/img/8724.jpg
http://www.lingenfelter.com/images/Lingenfelter_Z06_27.jpg
http://www.lingenfelter.com/images/Lingenfelter_Z06_58.jpg
http://www.lingenfelter.com/images/Lingenfelter_Z06_62.jpg
http://www.lingenfelter.com/images/Lingenfelter_Z06_1800_70.jpg
http://www.lingenfelter.com/images/Lingenfelter_Z06_1800_68.jpg -
3 Ocak 2008: 09:04 #15033
LS1aaKatılımcıBegeneceginizden ve defalarca seyredeceginizden eminim.
Lingenfelter Corvette vs. Eagle Talon DSM video -
5 Ocak 2008: 23:57 #15034
AnonimZiyaretçiali engin tecrubenden faydalanmak cok guzel oluyor…
gerci hata bende lingenfelter olmadan kıyaslama nasıl olur ki???
(siteye ovguler icin tesekkurler… gittikce daha guzel olacak…calısıyorum)
-
13 Ocak 2008: 00:04 #15035
Tümer ARCANKatılımcıSelamlar herkese. Giegeri aşırı abartılı buldum.Çok bütünü bozuk bi tasarım.Ayrıca burnu vette ‘e benzeyen bi ferrari f-430 u asla sevemeyeceğim gibi kıçı f-430 a benzeyen bi corvette i de asla sevemem.Kendiliğinden kaslı fit bi AA yı iğrenç bi kas torbasına çevirmek te çok anlamsız ayrıca.Bu konuda benim favorim vette ile uğraşan tüm firmalar arasında bence ilah olan ve bu işi eşeğin kulağına su kaçırmadan yapan lingenfelter dir.adamlar corvette i corvette olarak bırakıyolar üzerine muazzam güç ekliyolar, günlük kullanılabilirliğini de fazla etkilemeden en iyi aletleri yapıyolar bence.ayrıca gövde üzerindeki çalışmaları da detaycı ve abartısız.arabanın bütününü bozmadan daha şık ve agresif hale getiriyolar. SEÇıMıM YA ZR-1 OLACAKTIR YA DA LıNGENFELTER!!
Tabi zevkler ve renkler….. -
7 Şubat 2008: 15:25 #15036
sertaç salmanKatılımcı2009 zr1 mükemmel olmuş bence
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.