Ana Sayfa › Forumlar › Üyelerimize Özel › Istanbul’daki Üyelerimiz › MERHABA ARKADAŞLAR BEN CEM
- Bu konu 16 yanıt içerir, 2 izleyen vardır ve en son 16 yıl 4 ay önce
TOLGA FILDISI tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
13 Şubat 2007: 00:25 #874
AnonimZiyaretçiMerhabalar arkadaşlar ;
Ben istanbuldan Cem ADALI belki tanıyanınız vardır ART CAR deri döşemenin sahibiyim …Amerikan araç tutkum GMC Typhoon ile başladı ve hala devam ediyor o şimdi boyada inşallah yaza yepyeni bir yüzle karşımızda olacak…siteye yeni üye oldum hepinize iyi forumlar diliyorum ..işte benim bebek..
Saygılarımla
A.CEM ADALI
-
13 Şubat 2007: 04:24 #12230
piyuAnahtar yöneticiselamlar,
Aramıza hoşgeldin… beşiktaş’tan maçka’ya çıkarken soldaki yer değil mi?
her geçerken ahhh ahhh dedigim bir aractır typhoon…. ayrıca sanırım birkac araban daha var… 1 tane porsche’de vardı ??
-
13 Şubat 2007: 05:10 #12231
AnonimZiyaretçievet beşiktaşten maçkaya çıkarken solda ı.T.Ç ışletmenin tam karşısında …
porsche 911,megane I ,volkswagen caddy ve volkswagen golf cabrio var…bunlar hep araba merakımın eseriii 🙄piyu wrote:selamlar,Aramıza hoşgeldin… beşiktaş’tan maçka’ya çıkarken soldaki yer değil mi?
her geçerken ahhh ahhh dedigim bir aractır typhoon…. ayrıca sanırım birkac araban daha var… 1 tane porsche’de vardı ??
-
14 Şubat 2007: 19:31 #12232
AnonimZiyaretçiselamlar hosgeldınız ıyıkı geldınız
bı aralar bendede typhoon vardı cok guzel guclu bı arac hayırlı kazasız belasız surusler -
15 Şubat 2007: 03:32 #12233
piyuAnahtar yöneticiMerhabalar hoşbuldum bencede iyiki gelmişim çok düzgün insanların bulunduğu nezih bir site benimde hoşuma gitti typhoon un döşemeleri bende komple hakiki alcantara yapıldı tavan dahil…çok zevkli oldu mart gibide aracı komple boyadan alacağım..bir de 18 jantları taktıktan sonra iyi olacak sanıyorum birde benden evvelki sahibi motor içine rpm den 10-12 bin $ kadar para harcamış ve 400 ps eyükseltmiş ..güzel bir araç..Aracın kalkışı muhteşem ama tüm typhoonlardaki gibi 0-100 4.7 olmasına rağman 100 den sonra bana göre çok zayıf kalıyor..Bu ara gelmeniz sizinde iyi oldu..Bende size bir şey sormak istiyorum ..typhoon u nasıl alçaltabilirim bir bilginiz var mı ? makasları daraltmak için makasçıya gittim en sonda dedi hatta vuruntu bile yapmış bak dedi altını gösterdi …Alçaltmam şart araçta rancho olmasına rağmen az da olsa denge problemi var..
c5_vette wrote:selamlar hosgeldınız ıyıkı geldınız bı aralar bendede typhoon vardı cok guzel guclu bı arac hayırlı kazasız belasız surusler -
15 Şubat 2007: 18:54 #12234
AnonimZiyaretçiortaya guzel bısey cıkıcak bellı
ben turkıyede adam gıbı ısın ehlı bı usta olmadına ınanıyorum o yuzden parcaları abdden getırtıp (typhoonlara ozel kıt) onu taktırdım o zamankı yıllarda yanı 1999 yılında gumruk dahıl 3bın dolara mal oldu ve deydı sorun suz kullandım 2 sene suan ıncırlık usttunde bı askerde memmun sekılde kullanıyo. bence bu kadar emek verılmıs bı araca hak ettı gıbı davranıp typhoon alcatma kıtlerınden kullanmak -
15 Şubat 2007: 20:22 #12235
AnonimZiyaretçi3000 $ işin açığı baya pahallı getirtmişin ben internette gezerken bir tayphoon üzerinde gördüm orjinal kiti .arka akslara iki adet sıkmalı mengene takılıyor ve önede daha alçak yaylar geliyor ..iki yay iki mengeneye fiyat çok yüksek..benim arabada zaten 3000 $ a yakın fiyatlı elektrikli pompalı rancho sistemi var.istediğim an amortisörsüz sıfır esneme durumuna getirebiliyorum..benim istediğim alttan aldığı kaldırma havasını almaması ve yere yeterince oturması…. Bakalım bir çıksın direk o internette gördüğüm sistem belgelerimde var hatta dur o kidin resmini ve aracı koyayım da ordan bakalım..
c5_vette wrote:ortaya guzel bısey cıkıcak bellı ben turkıyede adam gıbı ısın ehlı bı usta olmadına ınanıyorum o yuzden parcaları abdden getırtıp (typhoonlara ozel kıt) onu taktırdım o zamankı yıllarda yanı 1999 yılında gumruk dahıl 3bın dolara mal oldu ve deydı sorun suz kullandım 2 sene suan ıncırlık usttunde bı askerde memmun sekılde kullanıyo. bence bu kadar emek verılmıs bı araca hak ettı gıbı davranıp typhoon alcatma kıtlerınden kullanmak -
15 Şubat 2007: 20:37 #12236
AnonimZiyaretçiŞimdi dikkat ettim sadece aksı sıkan bir burgu değil birde altta kırılmaması için yatay amortisör varmış sistem dediğin gibi komplikeymiş fakat fiyat yinede amerika fiyatı olarak çok yüksek amerikada 3000 $ ne arabalar alıyorsun orda fiyatlar türkiyedeki gibi 10 katı değil ki..olsun olsun 1000 $ olsun o ok dirde ondan fazlası fiyat olarak fazla gelir benim bir araba yokki 5 tane var ..bir araca bu kadar masraf bana fazla gelir ..boyasına 4000 ytl veriyorum ,derisini yaptırsaydım ..her taraf alcantara ve ön dashboard dahil dikişli ve hakiki alcantara karışımı kendimden sitiyeceğim fiyat
en az 5000 ytl olurdu …jantlar keskin kt 4 orta siyah yanlar vernikli polish olanı alacağım onu çok beğeniyorum…lastikler hazır arkalar 265 35 yanak önler 235 40 yanak ..so2..far stop sinyal full değiştiriyorum…Ama yinede 3000 $ tam hakkı olduğunu düşünmüyorum çünkü bunun takmasıda bir işçilik ve bir para yaniii… 🙄 bu da alçaltmanın olduğu typhoon…ARTCAR wrote:3000 $ işin açığı baya pahallı getirtmişin ben internette gezerken bir tayphoon üzerinde gördüm orjinal kiti .arka akslara iki adet sıkmalı mengene takılıyor ve önede daha alçak yaylar geliyor ..iki yay iki mengeneye fiyat çok yüksek..benim arabada zaten 3000 $ a yakın fiyatlı elektrikli pompalı rancho sistemi var.istediğim an amortisörsüz sıfır esneme durumuna getirebiliyorum..benim istediğim alttan aldığı kaldırma havasını almaması ve yere yeterince oturması…. Bakalım bir çıksın direk o internette gördüğüm sistem belgelerimde var hatta dur o kidin resmini ve aracı koyayım da ordan bakalım..c5_vette wrote:ortaya guzel bısey cıkıcak bellı ben turkıyede adam gıbı ısın ehlı bı usta olmadına ınanıyorum o yuzden parcaları abdden getırtıp (typhoonlara ozel kıt) onu taktırdım o zamankı yıllarda yanı 1999 yılında gumruk dahıl 3bın dolara mal oldu ve deydı sorun suz kullandım 2 sene suan ıncırlık usttunde bı askerde memmun sekılde kullanıyo. bence bu kadar emek verılmıs bı araca hak ettı gıbı davranıp typhoon alcatma kıtlerınden kullanmak -
15 Şubat 2007: 20:47 #12237
AnonimZiyaretçiesasına bakarsan bu araç çok ta alçak sayılmaz bak mesela bu çok daha iyi benim istediğim bu …bir araştıracağım esasında neler yapan amerikancılar varda bulmak lazım çünkü türkiyede en eski araçlar amerikanlar..mutlaka bunu yapabilecek eski bir usta vardır tabi ölmedilerse 😥 bak bu çok şık…
-
16 Şubat 2007: 18:33 #12238
AnonimZiyaretçiabı vermısın coskuyu vermısın coskuyuuu
sıstem u.s.a ucuz ama naklıye bıde guzel ulkemın vergısı bınınce hoop ıkıye katlıyo usta konusuna gelınce eskıler yok oldu bence sımdı herkez yaparım ederım herseyı bılırım havasında sımdıkı ustalar.arabanı sevıyosankı sevdıgın yaptıkların ortada ona hakkı olan seyı esırgeme bırak 3-5 fazla olsun hem typhoon rahat olsun hemde sende rahat et -
17 Şubat 2007: 03:29 #12239
AnonimZiyaretçiBenim aracın motorunu anadolu yakasındaki sinan usta yapmış…sinan usta iyi bir usta ..olmazsa o benim arabayı yaptığına göre tanıyordur birde ona sorayım..o da şimdi aklıma geldi..
rpm dende 10-12 bin dolarlık modifiye parçası gelmiş ,bir ara gelde listeyi veriim demişlerdi aldığımdada ben hiç gidip liste falan almadım dışardan görünen bir viraj demiri var bir de rancho ..alçaltma içinde bakalım amerikadan gelen biri olursa bavuluna attırıp getirtmek lazım..c5_vette wrote:abı vermısın coskuyu vermısın coskuyuuu sıstem u.s.a ucuz ama naklıye bıde guzel ulkemın vergısı bınınce hoop ıkıye katlıyo usta konusuna gelınce eskıler yok oldu bence sımdı herkezyaparım ederım herseyı bılırım havasında sımdıkı ustalar.arabanı sevıyosankı sevdıgın yaptıkların ortada ona hakkı olan seyı esırgeme bırak 3-5 fazla olsun hem typhoon rahat olsun hemde sende rahat et
-
17 Şubat 2007: 12:52 #12240
piyuAnahtar yöneticiCem selam,
Typhoon diger suv’lere göre zaten alcak… (yani benim standart gorduklerim bile) sen daha da alcaltmak istiyorsan kesinlikle ucuza olmayacaktır…(ucuz degil derken parasını kastetmiyorum, iş bilirlik, profesyonellik anlamında) bu sistemleri iyi bilen kişiler belki cok ucuza istediklerini yapabilir ama o “iyi bilen kişi”leri bulmak lazım…
bana göre typhoon tam bir amerikan…neden? iyi kalkıs yapıyor ama top speed cok degil… benim hep dusundugum amerikan mantıgı da budur… sen bir suv’den corvette-ferrari performansı istiyorsun gibi geldi bana
porsche ile bu tutkuyu yenip, typhoon’u insanları şok etme amaclı kullanabilirsin…
mesela typhoon’un kardesi syclone(arkası acık) reklamlarında 2 kare var… ustte bagajda esek var… “isterseniz ciflikten esek tasıyın”… altta pistte duruyor “isterseniz haftasonları yarısın” yazıyor
-
17 Şubat 2007: 22:24 #12241
AnonimZiyaretçiHaklısın ben hep böyle düşünmüşümdür çünkü ilk aldığımda eski model bir araç olmasına rağmen porshe 280 km yi rahatlıkla yaptı..Bunun nedeni de o anki bakımlılığıydı sanıyorum çümnkü sonra beklettiğimde bu top speed standardına yani 260 a düştü..Tabiki typhoondan böyle bir şey beklemiyorum typhoon kibrit kutusu aero dynamic ine sahip bir araç benim istediğim typhoon un en büyük hatası olan dengesiz gidişinden kurtulmak..mesela ben rancho suz typhoon da kullandım bence o gidemez çünkü makasa dahi giremiyorsun benimki ona göre mükemmel fakat hız arttıkça alttan hava alıyor alttan hava yukarı atmaya çalışıyor .400 ps lik bir araçta (benimki 286 ps değil) 1370 kg var bu da kalkış için çok iyi ama otobanda çok yüksek değil ama yüksek hızda yalpalatabiliyor ben bu alçaltmayı yaptığımda onuda sıfıra çekeceğim amaç bu..zaten porschemde de ufak bir şeyler var ..o 1200 kg ve 265 ps yani o da 3.200 cc 238 ps değil..kalkışta porsche kalkış 5.6 sn, typhoon 4.7 sn ,bana göre bu 4.7 çok gerekli de değil,çünkü zaten bu aracın fabrika verisi 286 ps (benimki 1993 286 ps olanlardan 1992 280 ps olanlardan değil)olanının 5.0 sn yanii…okadar modifiye yap motora 12000 $ harca aldığın saniye 0.3 saniye olsun ..porshe de bilishtine yarış amortisörleri var esneme sıfır ,üstüne bas seni geri itiyor ve asla esnemiyor bunun yanında yaylar alçak ..tabiki typhoon onun gibi olamaz ama kendini aştırırım ben ona ..yaza 18 jant 35 yanak lastikler geldiğinde zaten o jeeplikten çıkmaya aday
…. ben typhoon u almadan evvel syclon u çok aradım sanırım Türkiyede yok olsada bu köprü problemli olurdu karşıdaki evime gittiğimde birinci köprüden dahi gitsem git, iki tur at sonra dön 100 ytl ye yakın benzin gidiyor..ıkinci köprüyü düşünmesem ? bu arada bu da benim ikinci bebek yani typhoon un yapamadığı top speed zevkim..piyu wrote:Cem selam,Typhoon diger suv’lere göre zaten alcak… (yani benim standart gorduklerim bile) sen daha da alcaltmak istiyorsan kesinlikle ucuza olmayacaktır…(ucuz degil derken parasını kastetmiyorum, iş bilirlik, profesyonellik anlamında) bu sistemleri iyi bilen kişiler belki cok ucuza istediklerini yapabilir ama o “iyi bilen kişi”leri bulmak lazım…
bana göre typhoon tam bir amerikan…neden? iyi kalkıs yapıyor ama top speed cok degil… benim hep dusundugum amerikan mantıgı da budur… sen bir suv’den corvette-ferrari performansı istiyorsun gibi geldi bana
porsche ile bu tutkuyu yenip, typhoon’u insanları şok etme amaclı kullanabilirsin…
mesela typhoon’un kardesi syclone(arkası acık) reklamlarında 2 kare var… ustte bagajda esek var… “isterseniz ciflikten esek tasıyın”… altta pistte duruyor “isterseniz haftasonları yarısın” yazıyor
-
17 Şubat 2007: 22:56 #12242
AnonimZiyaretçibu da benim typhoon un yapılmadan evvelki hali ,inşallah yapıldıktan sonrada koyacağım şimdilik bu…
-
18 Şubat 2007: 01:43 #12243
piyuAnahtar yöneticiOnno usta hikayesini biliyormusun bilmiyorum ama anlatayım…
Biri dergiye yazıyor…
“onno usta sıfır mercedes aldım… otobanda bastım gidiyorum… 200+ arkamdan bir selektor… yolverdim yanımdan hızla gecti… jeep gibi birsey adını bile okuyamadım… ama sanki “ty” harflerini gordum… nedir bu usta?”
onno usta cevaplar
“sayın… o gordugunuz arac gmc typhoon’dur. sizi gecmesi cok dogaldır… en hızlı arazi aracıdır diyebiliriz vs..vs…” sonra teknik veriler…
-
18 Şubat 2007: 05:18 #12244
AnonimZiyaretçiBunu , anlatanlardan dolayı biliyorum..bunun yanında bir imreza turbo, ki bu arabanın içinde eski bir arkadaşım varmış ,ben bu arabayı ilk aldığımda ilk heves bostancı ışıklardan suadiye ışıklara kadar kalktım içindeki arkadaşım bir an ilk kalkış anında duruyoruz falan diye düşündüm demişti …kalkışta muhteşem bir tork var ..
piyu wrote:Onno usta hikayesini biliyormusun bilmiyorum ama anlatayım…Biri dergiye yazıyor…
“onno usta sıfır mercedes aldım… otobanda bastım gidiyorum… 200+ arkamdan bir selektor… yolverdim yanımdan hızla gecti… jeep gibi birsey adını bile okuyamadım… ama sanki “ty” harflerini gordum… nedir bu usta?”
onno usta cevaplar
“sayın… o gordugunuz arac gmc typhoon’dur. sizi gecmesi cok dogaldır… en hızlı arazi aracıdır diyebiliriz vs..vs…” sonra teknik veriler…
-
14 Temmuz 2008: 16:20 #12261
TOLGA FILDISIKatılımcıArkadaslar amerikan araclarinizin parca sikintisi varsa ozellikle yeni modellerin, TR deki sirketimle baglantili yedek parca calisiyorum yardimci olabilirsem ne mutlu..! 0532 763 98 97 tolga
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.