Ana Sayfa › Forumlar › Teknik › Bilgilerinizi Paylaşın › Maksimum hız
- Bu konu 15 yanıt içerir, 9 izleyen vardır ve en son 17 yıl 11 ay önce
68CmR tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
19 Eylül 2006: 12:00 #722
krasivaKatılımcıArkadaşlar 1992-1996 arası camaro veya transam maksimum hızları nedir?Yada deneyen bilen maksimum ne kadar yapmış yazabilirmi ama dediğim aracın orjinal hali olarak…
-
20 Eylül 2006: 00:16 #11069
AngelusKatılımcıBir arkadaş 96 Camaro ile Edirne otobanı lüleburgaz civarında 280 km gibi bir hızdan bahsetmişti doğrumudur dimidir bilemem benim escort 220 basıyor orda.. Benim Camaro’da güzel bastı ama ne bastı onu gösterge bozuk olduğu için anlamadık..
-
20 Eylül 2006: 01:44 #11070
piyuAnahtar yönetici1992-1996 dedi diye 98camaro 300km var demedim
benim 77 camarom 130 millik kadranın 115milini yapıyordu… zaten sonra deneyemedim bir daha ucan tank oluyor….
-
20 Eylül 2006: 02:12 #11071
gtagucuKatılımcıBen benim GTA ile 220 yapmıştım 3. viteste (4. viteside var 😉 ) lastiklerin limiti bu olduğu için üstüne çıkmamıştım.
4. nesil lt1 f-body’lerin son hızı 270 ls1’lerinde 280 diye biliyorum.
-
20 Eylül 2006: 13:07 #11072
piyuAnahtar yöneticiOzgur senin frenler tutuyor sanırım
ben denediğimde frenlerin o hızda durdurabilmesi icin 1-2km ihtiyacı olduğunu gordum ve birdaha top speed denemedim
-
20 Eylül 2006: 15:38 #11073
MemoKatılımcı4ş genlerde fabrika çıkışı limitor yokmu?
-
20 Eylül 2006: 17:17 #11074
gtagucuKatılımcıpiyu wrote:Ozgur senin frenler tutuyor sanırımben denediğimde frenlerin o hızda durdurabilmesi icin 1-2km ihtiyacı olduğunu gordum ve birdaha top speed denemedim
Bende fabrika çıkışı 10″ boyutunda 4 disk fren var sağlam tutuyorlar. Benim araba için 13″ ‘lik c5 corvette frenlerine yükseltme kitleri var onlardan düşünüyorum ama onlar için en az 17″ jant gerekiyor.
Birde şu an arabamdaki driveshaft’ın limiti 145mil bunun üstüne çıkılırsa dağıtma tehlikesi var. Inland Empire’ın 180mil destekli driveshaft’larından onlardan almayı düşünüyorum. Bu arada 4. nesil f-body’lerin aliminyum şaftlarıda 165mil limitliymiş. Memonun bahsettiği limit bu driveshaft limiti olabilir belki. 4. nesillerde bilgisayar üzerinden limit duymadım.
Tabi lastik olayı var birde. En korktuğumda o, fifş gear’ın bir bölümünde mclaren f1’la pistte son hız denemesi yapmalarını izlemiştim adamlar 300+ basmışlardı bunu pistte yapmalarına rağmen 3 turdan sonra lastikleri gösterdiler lastikler neredeyse yarılacak gibiydi her tarafı aşınmıştı.
-
20 Eylül 2006: 17:33 #11075
MemoKatılımcıYok ben bildiğimden söylemedim, aksine bilmediğimden sordum. bukadar kuvetli arabaların şaşaırdım fabrikadan kesicisiz gelmelerine USA gibi katı kuralları olan bir ülkeden. 3rd ve 4ş genler hakkında bilgim 0
-
20 Eylül 2006: 17:58 #11076
XLR-VKatılımcıSu da var tabii maximum hizi etkileyen bir suru faktor .Ruzgar durumu, aracin lastik/jant kombinasyonu , gosterge hatalari gibi .
Aslinda bende o kadar yuksek suratlere cikacagini beklemiyordum 😯 .Ama sunu soyleyebilirim ki USA uretimi araclar hic bir zaman bol keseden sallamaz yani kadranda ne yazarsa o hiza cikmasi mumkun .
Ama bazi araclar da ayni gosterge de olabiliyor saniyorum bu uretim maliyetini dusurmek icin.(V6 ile V8 ayni gostergeyi kullanabiliyor) -
20 Eylül 2006: 20:41 #11077
AngelusKatılımcıBendeki gösterge 120 mil
Arabayı alıp otobana çıkınca kökledik sona dayandı sonra döndü ondan sonra sapıttı….. Kaç bastım bilmiyorum.. -
20 Eylül 2006: 23:51 #11078
XLR-VKatılımcıBu resim herhalde baya bir aciklik getirir top speed konusunda
-
21 Eylül 2006: 15:33 #11079
MemoKatılımcıAraç nedir bilemedim ama lastik basıncı imdaaaaaat demiş.. Aman abi gözünüzü seveyim 260-280 şaka hız değil…
-
21 Eylül 2006: 19:57 #11080
XLR-VKatılımcıCadillac XLR.Aracta V Serisi’nin lastik ve janti takili o zaman sensor tam kalibre edilmedigi icin top speed e yakin hizda lastik basinci ikazi yanmis.
Yoksa tabii hizin sakasi olmaz ama daha once dedigim gibi Amerikan uretimi araclar ne yazarsa o hiza cikar bir sekilde . -
23 Eylül 2006: 23:28 #11081
sschevyssKatılımcıben hızmaya tırsıyorum ama
benim 69 Blairde babam kullanırken 120 mil gördüktekirdağdan gelirken ben acayip tırstım , ayrıca maksimumhız 120mil zaten hiç beklemiyordum ama yaptı alet.. ben ise 95 milden sonra cesaret edemedim
-
25 Eylül 2006: 02:28 #11082
illetyusKatılımcıSelamlar herkeze…
Benim koca oglanla her sene bir yada iki test yaparim.
2000 yilinda motoru full rektifiye edildi ve yaklasik dokuz ay once contalar yenilendi.Tamamen standart bir configurasyondadir.
15″ celik jant ve 225/60 R 15 lastik ile kadran limiti olan 130 Mil’ i kapattim ve bir miktar asagiya daha indim.
14″ nova janti ve 205/75 R 14 lastik ile yine ayni sonuc.
Ancak ikinci verdigim olculer ile bu denemenin yapilmasini kesinlikle tavsiye etmiyorum !!!!
Jant duzgunlugunde, lastik durumunda ve aktarim organlarinda herhangi bir sorun yok ise motorunuz ne olursa olsun (Amerikan motorlarini kastediyorum) seri yada uzun zaman araliginda farketmez mutlaka kadrani kapatirsiniz.
Sanziman ve defransiyelde bir uyumsuzluk yada herhangi bir sorun olmasi durumunda top limite cikamama durumu gorulebilir. Ama her AA motoru her ne kadar yipranik vaziyette de olsa verebilecegini sonuna kadar verir.
-
31 Aralık 2006: 23:15 #11083
68CmRKatılımcıBenim ihtiyar delikanlı ile izmir-çeşme otobanında urladan sonrakı duzlukte 150mil gördüm devir daha 5.400 5.500 lerdeydi 6000 e kadar yolu var ama benimki 4 disk fren olan bir araba yinede durdurmak için ecel terleri döktüm
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.