Ana Sayfa › Forumlar › Teknik › Bilgilerinizi Paylaşın › 94 Ford THUNDERBIRD
- Bu konu 16 yanıt içerir, 10 izleyen vardır ve en son 18 yıl 2 ay önce bpeker tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
11 Mart 2006: 22:38 #506AngelusKatılımcı
Bir arkadaşa daha virüs bulaştı benden. Eleman geniş ve yeni model bir amerikan istiyor kendine 94 model tek kapı bir ford şunderbird buldu fakat araba hakkında pek bir bilgi bulamıyoruz. Nedir bu araba alınırmı? Değerli yorumlarınız bekliyoruz.
-
11 Mart 2006: 23:12 #8195SzopenKatılımcı
Gündelik kullandığı bir araba varsa alabilir bunu ama yoksa almasın bence. Çok masraflı olur.
-
11 Mart 2006: 23:52 #8196MustsedKatılımcı
Biraz daha bilgi verebilirsen iyi olur. Motor ne, Şanzuman hangi tip gibi.
Szopen arkadaşıma katılamayacağım, Ford T-bird çok keyifli bir araba ve Tek kapı (bazıları için) olması dışında bir eksiği yok.
Motor eğer 4.6 mod makina ise daha iyi, Şanzuman ya otomatik 4 vites yada manuel 5 vites her ikiside çok iyi ve tutulan şanzumanlar. Az yakan ağır bir görüntüsü olan hoş bir araba.
Fiyatı uygun ise ve durumu iyi ise almak hata olmaz.
Saygılar,
mustsed
-
12 Mart 2006: 02:25 #8197Pontiac301Katılımcı
Araba çöptür, horoz cemal uğraştı kaç ay kafayı yedi, saçma sapan bir arabadır,mekanik aksam parçları vardır,ama kıl tüy detaylarını bulamazsın,ikinci el değeri yoktur elinde patlar,kıl tüy elektrnik detayları vardır insanı çıldırtır,ama alan insanın çöpe atıcak parası varsa alabilir tabi, şunderbird sc olsun bari, 3.8 iğrenç v6 olur içinde ama body kitlisi yani, sonuç olarak gri darıcadaki arabayı alıcaksa bulaşmasın tırışka, kendine üç beş daha verip benim giibi yumurta kasa caprice classic alsın;)
-
12 Mart 2006: 03:31 #8198SzopenKatılımcı
Mehmete katılıyorum, Yumurta kasa caprice çok güzel bi araba hemde G.M
-
12 Mart 2006: 03:44 #8199piyuAnahtar yönetici
Hakan bir tanıdıgım kullanmıstı… bana enfes demisti… ama hic detay hatırlamıyorum…
kıyaslayacagın araba ne olabilir bilmiyorum ama 90’lı yıllar olması bence biraz negatif… şunderbird genelde kaliteli olur… konfor filan enfestir kesin… kullanılan motor mustang’de de kullanılan bir motordur ve 90’lı yıllar mustang bayag var… ortak parcalarda zorlanmaz diye dusunuyorum… bunlar sadece teori ama…
cok az olan bir yıl-marka-model bilgi de az tabiki…
-
12 Mart 2006: 05:39 #8200ozzKatılımcı
muhtemelen aylardır satılıkda olan gri arabadan bahsediyorsun, aylar dedim ama senesi oldu galiba adres http://www.sahibinden.com dimi?
-
12 Mart 2006: 05:54 #8201AngelusKatılımcı
Araba koyu gri ama galeride burada istanbulda… Sabah bir bakacağım gidip
-
12 Mart 2006: 05:59 #8202XLR-VKatılımcı
Ben olsam almayi asla dusunmezdim . Piyu, bir tane Pontiac fotosu gonderdi dun bir tane topike orjinali bu diye.
O model bir arabayi tercih etmeli bence , Caprice cok guzel ama biraz buyuk gelebilir devamli coupe kullanan birisi icin .
Yada Corvette,Camaro gibi bir arbada olur illaki tek kapi istersen ama bence Pontiac Trans Am -
28 Nisan 2006: 16:45 #8203ebrar36Katılımcı
sahibinden olmadan amerikan almayın.en az iki yıl yada bir kaç bin mil bir kişi tarafından kullanılmamış bir amerikan almayın.meraklı yeni kullanıcıdan almayın ki ona zaten yüksek maliyetle satmışlardır.satıcıyı araba kullanırken izleyin arabayı ezen birinden asla almayın.
-
1 Eylül 2006: 00:13 #8204bpekerKatılımcıPontiac301 wrote:Araba çöptür, horoz cemal uğraştı kaç ay kafayı yedi, saçma sapan bir arabadır,mekanik aksam parçları vardır,ama kıl tüy detaylarını bulamazsın,ikinci el değeri yoktur elinde patlar,kıl tüy elektrnik detayları vardır insanı çıldırtır,ama alan insanın çöpe atıcak parası varsa alabilir tabi, şunderbird sc olsun bari, 3.8 iğrenç v6 olur içinde ama body kitlisi yani, sonuç olarak gri darıcadaki arabayı alıcaksa bulaşmasın tırışka, kendine üç beş daha verip benim giibi yumurta kasa caprice classic alsın;)
Ben buna pek katılamıyacağım…1991-1997 yılları arasında Amerika’da öğrenciyken bende ’89 T-Bird SC vardı 5 ileri düz. Arabanın çıplağı 210HP, SuperCharger’lıdır. Çift boğaz eksoz çıkar, orta konsolun el freni kısmında otomatik ve/veya manuel amortisör sertlik ayarları vardır. Power Pulley, Hava Filtresi (K&N), ve Chip değiştirmiştim o zaman ve yaklaşık 220HP ‘ye falan çıkmıştı. 3. Viteste kadran kapatabiliyordum…ınanılmaz keyifli ve bir o kadar da atak bir otomobildir. Hatta o zamanki 535i BMW’ler falan Boston yolunda leblebi geliyordu. Tek sorunu, çabuk yağ yakmaya başlaması. Mobil1 koyardım ama yine de yağ yakardı. 1994 yada 5’te FORD Motor Co. T-Birdlerde bir fren (ABS) problemi olduğunu belirten bir yazı gönderdi (recall) ve küçük bir parçasını değiştirmişlerdi. Tabi Türkiye’de bakımı biraz zor olabilir, Gri SC’yi ben de gördüm (sadece resimlerden) ama o arabanın hali haraptı. ılk başta bende niyetlendim ama şükürler olsun ki ’92 GMC Typhoon aldım
-
1 Eylül 2006: 00:44 #8205Pontiac301Katılımcı
siyah olan sendemi?
-
1 Eylül 2006: 00:55 #8206bpekerKatılımcıPontiac301 wrote:siyah olan sendemi?
Türkiye’de benim bildiğim zaten 6 tane var…4 siyah (ki benimki de siyah) bir beyaz (Ankarada) bir de kırmızı olması lazım. Ancak yine yanılmıyorsam diğerlerinin hepsi modifiyeli benimki “stock”.
Plaka 34 CHB 21….Anadolu Yakasındayım -
1 Eylül 2006: 01:54 #8207Pontiac301Katılımcı
Evet senin arabanı biliyorum,Kırmızı dimitrinin arabası,çok para harcadı, ankaradaki beyaz istanbuldan gitti,şuan bursada,seninkiylede zamanında baya gazladılar,umarım yeniden doğru stratejiyle kaputunu ellemeden özüne döndürürsün,zamanında beyaz 16 milyarken almaktan vazgeçtim,şuan ona baya yükselmiş durumdayım,normal rakam verirlerse bende onu alacağım,
-
1 Eylül 2006: 17:18 #8208bpekerKatılımcıPontiac301 wrote:Evet senin arabanı biliyorum,Kırmızı dimitrinin arabası,çok para harcadı, ankaradaki beyaz istanbuldan gitti,şuan bursada,seninkiylede zamanında baya gazladılar,umarım yeniden doğru stratejiyle kaputunu ellemeden özüne döndürürsün,zamanında beyaz 16 milyarken almaktan vazgeçtim,şuan ona baya yükselmiş durumdayım,normal rakam verirlerse bende onu alacağım,
Aslında benden önceki sahibi (veya ondan önceki) arabayı çok hor kullanmış, Allahtan motorda bir sorun yok. Ben bujiler ve kabloları, AC-Delco hava ve yağ filtreleri, devirdaim, komple ön takım (burçlar dahil), jant düzeltme, şaft balansı turbo (bıçakları dahil) bakımı v.b gibi şeyleri elden geçirttim. Benim zaten sinir olduğum da o kaput ve ekstra sis farları idi. Neyse hepsi sökülüp, orjinaline döndürülüyor. Araba şu anda belden aşağı boyada, tabii tüm marşbiyel fiberleri (cladding) de elden geçip, altı komple pastan arınıdrılıp boyanacak…Ben de sabırsızlanıyorum…Çıktığında resimleri post etmeye çalışacağım.
-
1 Eylül 2006: 22:20 #8209MemoKatılımcı
Mehmet Typhooon seni aşar. Sen pimp mobile inle mutlu ol bence…
Sıkı alet. Ben bi Art Car’ın sahibindeki CEM plakayı biliyorum. Zamanın çok yüklü vs vs diye anlatıyorlardı…
-
2 Eylül 2006: 02:20 #8210bpekerKatılımcıMemo wrote:Mehmet Typhooon seni aşar. Sen pimp mobile inle mutlu ol bence…
Sıkı alet. Ben bi Art Car’ın sahibindeki CEM plakayı biliyorum. Zamanın çok yüklü vs vs diye anlatıyorlardı…
Evet bende öyle duymuştum…bu biraz da tercihe bağlı birşey. Ben arabanın orjinal halini severim, ama herkesin fikrine de saygım var.
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.