Ana Sayfa Forumlar Teknik Bilgilerinizi Paylaşın kimse bisey yazmiyo uyuyomusunuz?

46 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #403
      acmecamaro
      Katılımcı

      kimse arabasina bisey yapmiyormu? hic aklina soru takilan yokmu ….

      hareketlenin biraz…yapacak bisey yoksa bile bi anahtar tornavida falan alin sokun bilmediginiz biseyi…bozun sonra buradan nasil tamir edilecegini soyleriz

      Hareketlensin biraz ortam hahaha

    • #6666
      Memo
      Katılımcı

      Siz bekleyin hele Surda kaldi 1 haftam bir geleyim alayim su AA yi o zaman yandiniz. 😈

    • #6667
      oldsmobile
      Katılımcı

      abi benim var sorum

      bu koldan otomatik vitesli amerikanlarin cogunun (yil 89 olsada yil 69 olsada ayni cogu markada gm de felan)malum vites kolu tipi ayni ve bilirsiniz cogunun o vitesin yaninda cikan kolunun ucundada genelde ayni siyah lastik veya deri kaplama karisimi bir kucuk parca var…
      simdi sorunumuz bunla ilgili cunku bu artik kendiliginden lop diye dustu
      ama sirf uc kismi dustu o siyah parca birde baktik ici o vites koluna borusuna sadece plastikle tutturulmus plastikte gitmis zamanla… bizde onu japon yapistiricsiyla kirildigi plastige tutturduk simdilik oldu gibi… sorum sudur malum kirildigi yer aslinda vites borusunun icine bagli… dolayisiyla bidaha duserse komple vites kolunu degistirelim diyoruz bunu cikma mi bulmak zorundayiz yada napalim pratik bir cozum olarak ….. tabi biliyorum simdi o siyah parca yerine bilardo topu gibi egzantirik seyler takiverseydiniz ya diyenler cikacaktir ancak sahibi ben degilim dolayisiyla sahibi boyle bisey istemez biz sadece arabayi kullanabiliyoruz kullandigimiz kadarda bu islere bakmaya calisiyoruz

    • #6668
      acmecamaro
      Katılımcı

      ikitellide Feridun abiye ugruyorsun /oglu Tolga var o bakiyor artik islere…herhangi bir koldan viresli arabanin (GM) kolunu alip degistiriyorsun 3 3- paraya malolur…

    • #6669
      illetyus
      Katılımcı

      Orada da bulunmazsa yada uymazsa diye deminden beri dusunuyorum ama acikcasi gozumde pek canladiramadim nasil bir sey oldugunu….
      Bu tarif ettigin parca, vites kolunun ucundaki topuz seklinde olan bir seymi ? Harektlimi sabitmi ?

    • #6670
      oldsmobile
      Katılımcı

      bu parca sabit topuz gibi sayilmaz pek iste bundakinin aynisi netten buldum resmi tabi bu baska bir araba ama direksiyon vites felan ayni:)
      ordaki siyah parca kirilan bizde yapistirdik geri japonla simdilik iyi gibi…
      dediginiz yeride dusuncem eger duserse tekrar…

      yine tam olarak koyamadim resmi sanirim neyse

    • #6671
      acmecamaro
      Katılımcı

      ewet topuz..ama onunla ugrasan kadar komple kol zaten 3-5 milyon biseydir…. degismesi de kolay…

    • #6672
      acmecamaro
      Katılımcı

      hmmm topuzdan biraz farkli ama yine de onabenzeyen yuzlerce parca var orada… bir bakarsan kesin bulursun…

    • #6673
      oldsmobile
      Katılımcı

      simdide resim cikmiyor baglantilardan olsa gerek( telekom sagolsun)
      soylediginiz yerler icin tesekkur ederim..
      aslinda yapistirmak gecici cozum olarak iyi oldu bir bakima cunku o siyah yer olmadan cok kotu gozukuyor yani disardan bakan biri cop der arabaya oyle gorse ki bunu istemeyiz….

    • #6674
      illetyus
      Katılımcı

      Parca sabitse, baslik olmakdan baska bir gorevi yoksa ve Tolga da bulamazsan sana tavsiye edebilecegim yapistirici :
      404 Japon Super Cyanoplast
      50 gr. lik plastik sisede ve nalburlarda bulursun….

      Not : kirtasiye tipi sulu japon degil, uygularken ellerine cok dikkat et ve birlestirecegin parcayi bir kerede yerine koy….Cunki bir daha oradan sokemezsin !

    • #6675
      oldsmobile
      Katılımcı

      oldu tekrar tesekkurler simdilik Pattex Super japonla hallettik 😆
      buda düşŸerse dediğiniz denencek oda olmadı tolganin yeri…
      birde bir ara bu hurdacilar vardi ne oldu bu adamlara meşŸhurdu bu adamlar eskisi kadar is yapmiyorlar sanirim amerikancilarin birbirlerine olan destegi bu konuda rol oynamis olabilir mi?
      sanirim boyle siteler yokken o adamlarin insafina kaliniyordu degilmi
      istinyede felan vardi bitane meshur hurdaci gercetken sacma parcalara fahis rakamlar istiyomus uyanmis adam cok oncedende myoluncak kaziz ya

    • #6676
      Angelus
      Katılımcı

      Arabadan gelen tıkırtıları kesmenin yolu nedir AcmeCamaro Bu arada sen siberbunagin garaj partnerimisin

    • #6677
      illetyus
      Katılımcı

      Tikirtisina bagli……. 😆

      Nerden geliyor, naapinca geliyor, nasil bir tonda geliyor….. 🙄

    • #6678
      Angelus
      Katılımcı

      genelde bozuk veya arnavut kaldirimi yollarda geliyor alttan geliyor.

    • #6679
      acmecamaro
      Katılımcı

      on takim takozlari, rod rotil faslina bakmak gerek…

      Bu arada evet ben siber bunagin garaj ortagiyim, sen kimsin? taniyormuyum yuzyuze?

    • #6680
      acmecamaro
      Katılımcı

      Bir de duz yolda giderken titreme varmi direksiyonda?

    • #6681
      Angelus
      Katılımcı

      yoo hayir herhangi bir titreme yok.. alttan tikirtilar geliyor sadece.

    • #6682
      Lowrider
      Katılımcı

      benimde direksiyonu çevirdiğim zaman bi viyk viyk ses gelmeye basladı.

      arabayı park ettim otoparka ses yoktu 10gun kadar geçti arada hiç kullanamdım arabayı geldim çalışŸtırdım direksiyonu bi oynattım viyaklamaya basladı.

      bu viykviyk ses mermer zeminde yada seramikte spor ayakkabıyla yürürken cıkan sesin aynısı. hani böle sigara söndürür gibi ayağın ucuyla sağ sol yapınca aynı ses cıkıyor cok ilginç.

      ben direksiyon hisroliğim bolşŸaldı zannetim baktım bira azalmışŸ o da kaçak var o yüzden doldurdum gene ama o ses kesilmedi.
      direksiyonu minik minik sağ sol yapınca ses cıkmıyor o hafif bi boşŸluk vardırya o zamanlar ses yok. ama tekerleri cevirmeye basladığı zaman viykleme baslıyor. ön takımıda kendi çapımda kontrol ettim birbirine sürten yada kopmuşŸ bi parça yok.

    • #6683
      acmecamaro
      Katılımcı

      Angelus sana bir on takim gozukuyor…eger engine bay de vidasi gevsemis yada emanet duran birseyler yok ise, on takimina bir bakim gerekiyor…

      Ozgur kayisin gerginligi ne durumda? o da iyiyse mermerde lastiklerden gelir o kadar da ses….

    • #6684
      gtagucu
      Katılımcı
      Angelus wrote:
      yoo hayir herhangi bir titreme yok.. alttan tikirtilar geliyor sadece.

      Komple bushing kit alıp taktır bence. Bende de bolca tıkırtı vardı. Burçları değişŸtirdim, sub-frame connector’lar taktım birde güzel sertliği ayarlı amortisörler taktım çok güzel oldu şŸimdi arabam. Bu arada 3. nesil f-body’lerin orjinal amortisörleri çok sert Türkiye yollarına göre. Sertliği ayarlanabilir amortisörleri özellikle tavsiye ediyorum, artık her yola rahatça girebiliyorum.

    • #6685
      Lowrider
      Katılımcı
      acmecamaro wrote:
      Ozgur kayisin gerginligi ne durumda? o da iyiyse mermerde lastiklerden gelir o kadar da ses….

      yok ya asfalta cıktım gene geldi o sesler
      kayışŸa hiç bakmadım ama direksiyonu ellemediğim zaman gelen bi ses yok

    • #6686
      Angelus
      Katılımcı
      acmecamaro wrote:
      Angelus sana bir on takim gozukuyor…eger engine bay de vidasi gevsemis yada emanet duran birseyler yok ise, on takimina bir bakim gerekiyor…

      Ozgur kayisin gerginligi ne durumda? o da iyiyse mermerde lastiklerden gelir o kadar da ses….

      Bende mucurlu yollarda ve taşŸlık yollara geliyor o ses asfaltta her hangi bir problemim yok.

      Zaten fren ve alt bakım yaptırmak gerek arabaya ama para nani.. artik gunesli sicak ve parali gunleri beklemek gerek

    • #6687
      acmecamaro
      Katılımcı

      iste o kayisin gerginligi bazen kaydiriyor ses ondna gelir yoksa direksiyonda bosluk olur daha baska da ariza pek cikmaz… yamuk bir parcan yoksa…

      Ewet benim de ontakimdan kastettigim rubber bushingler zaten onlarin asinmasi yada gevsemesi nedne olur takirtiya…

    • #6688
      Anonim
      Ziyaretçi

      aaa 2-4gün evel benim mustang de de aynısı oldu ramazan ustaya krank’ı bağlı oldugu volan varya (en büyük öember) o gevşŸemişŸ zamanla olurmuşŸ ve ya kayışŸ çok sıkı olursa ama benimki normalmişŸ zmala oluşŸmuşŸ sıktı ve ses yok

    • #6689
      illetyus
      Katılımcı

      On takim lastikleri eskimesi yada sertlesmesi sonucu anlamsiz tikirtilar gelebilir……
      Bununla birlikte herkeze onemle tavsiye edecegim bir baska nokta da su ;
      Lastik elemanlarda bir problem cikmasa bile mutlaka araclarin 4 ila 5 ayda bir “kuru yaglamasini” aksatmayin…!
      Bu islem icin illaki hareketli yerlerden gicirti gelmesi gerekmiyor. Bozuk yollardan alabilecegi en minik darbeler bile anlamsiz tikirtilara ve on takimin tatsiz calisip sertlesmesine sebep oluyor…….

      Direksiyonu cevirdiginiz zaman olusan viyaklama sesine gelince :
      Bunun bir kac sebebi olabilir…ki bunlarin hepsini bizzat yasadim.

      Birincisi, uzun sure kullanilmadan yatan aracda “kayis kurumasi” denen bir durum soz konusu…..Boyle bir durumda kayis sertlesiyor, olmasi gereken elastikiyetini ve kasnagi kavrama yetenegini kaybediyor, kasnaklar uzerinde donerken surekli olarak yaptigi bir kac santimlik kacirmalar neticesi bu sesi veriyor. Ayni zamanda, bu sesi duydugunuzda emin olun metal kasnaklarida “yiyorsunuz” demektir.
      Direksiyon hidroligi, icerisindeki eliptik bir diskin donmesi sonucunda yarattigi basincla direksiyon kutusundaki dislilere tahrik veriyor. Arac en dusuk devirde (rolanti) donerken bile eger “tur” kaybi olmazsa kesintisiz gelen tahrik ile gereken basinc saglanabilir. Kasnagin cok yuksek hizda ( tam gaz ortami ) donmesinde dahi, eger kayislarda kacirma varsa, tur kayiplari yuzunden yaratilacak basinc kesintiye ugruyorki…. Hareket halinde iken hic beklemediginiz bir anda direksiyonu cevirdiginiz yonden geriye toplayamamaniz ve direksiyonun dondurdugunuz noktada “donup kalmasi” demektir….!
      Cozum : Bu duruma gelmis olan bir kayisi kesinlile degistirin !
      Sayet yakin zamanda kayisi degistirmek mumkun degilse temin edebileceginiz en yakin yere gidinceye kadar, kayisin kasnaklara temas ettigi yuzeylerine bir miktar “talk pudrasi” serpin ve bunun tum yuzeye temas ettiginden emin olun. Eskiden beri bilindik bir yontem olan krem deterjan veya “bir parmak gress” yonteminden kesinlikle kacinin !!!

      Ikinci sebep, Hidrolik kutusu icinde bulunan ATF yagin azalmis olmasidir.
      Kayisdaki kacirmadan kaynaklanan viyaklama ve otme sesini bu durumda da duyarsiniz……
      Cozum : Yagi kontol edip eksilmisse tamamlayin ve kesinlikle “maximum” cizgisinden fazla olmamali…..Eksilmenin sebeplerini mutlaka iyi tesbit edin ziraa bu farkedemeyeceginiz bir noktadaki kacak yada sizinti yuzunden olabilir…!

      Ucuncu sebep, Yipranmaya baslamis ve muhtemelen calisma omurunu tamamlamis olan hidrolik pompa icindeki eliptik disk uzerinde bulunan bicaklardaki asinma olabilir…!
      Boyle bir durumda, direksiyonun hareketlerinde herhangi bir anormallik gostermez ve normal seyrinde calisir ancak hic bir suretle ne zaman “iflas” edecegini bilemezsiniz..!!
      Cozum : Piyasada parcacilarda, Direksiyon hidroligi tamir takimi olarak komple icini bulabilirsiniz….Ancak komple ic degistirme durumda riski tamamen ortadan kaldirmis olmazsiniz…Cunki bu diskin ve bicaklarin asinmasi durumu hidrolik kutusu icindede gecerlidir, bunu farkedebilmeniz ve onarabilmeniz ise mumkun degildir.

      Doduncu sebep, Yukaridaki sebepleri kontrol edip herhangi bir sorun bulamadiysaniz son olarak kontrol etmeniz gereken nokta ise hidrolik kutusu uzerindeki kasnagin baglanti seklidir….
      Burada konrol edebileceginiz seyler sirasi ile ;
      Kasnagin, bagli bulundugu milde bosluk……
      Hidrolik kutusunu, motor blokunun uzerine baglayan ayaklarin duzgunlugu yada dengesiz durusu…….
      Hidrolik kutusu uzerindeki kasnagin yada milin egilmesi durumu..ki boyle bir durumda hem kayislar “line” nini kaybedip ses yapar hemde eliptik diske ve bicaklara zarar verir….
      Cozum : Yeni bir kasnak ile degistirmek (egilme varsa duzeltme yoluna gitmeyin)
      motorun on tarafinda bulunan bu duzenegi baglanti ayaklari ile birlikde komple sokup, ayaklarda egilmeler varsa bunlari hassas bir sekilde duzeltip sistemi muntazam bir sekilde tekrar toplamak….

      Son olarak duzenekteki “kaciklik” disinda, hidrolik kutusu icinde yada milinde olusabilecek muhtemel bir deformasyon yada asinma icin yapilacak en mantikli onarim sekli, Yeni bir hidrolik kutusu almaktir…..
      Unutmayin, caniniz ve otomobiliniz yeni bir hidrolik kutusuna vereceginiz bir kac yuz dolardan daha pahali……!

    • #6690
      acmecamaro
      Katılımcı

      hehehe demir bukey gibi konustun

    • #6691
      illetyus
      Katılımcı

      biraz oyle oldu ama direksiyon ve fren isi sakaya gelmez aabi naapiim…

    • #6692
      Lowrider
      Katılımcı

      tamam çok teşŸekkürler akşŸam ben bi kontrol edeyim şŸu kayışŸı

    • #6693
      piyu
      Anahtar yönetici

      Angelus bendende sana biraz bilgi

      her amerikancı bagajda civciv besler…. zhuahauahuahaua arkadans surekli cik cik sesleri gelir ama sok bak sorun yoktur… zhuzhuahauhauahua

    • #6694
      illetyus
      Katılımcı

      Kesinlikle bu arabalar, “calistik ve yurudukce genclesiyor”…….
      Saka degil……!

      10 gun 15 gun yatan arabayi ilk yuruttugunde, romatizmasi ve siyatikleri azmis bir yasli gibi…….Uzun sure yerinde orturdukdan sonra ayaga kalkarken hep derler ya, “Oy oy oy, ahh uuff belim, ay aman bacaklarim”
      Aynen o formatta…….

      Ama eski kurdu kaldir yerinden soyle bir 3-4 saat yurusun…Bu seferde tam tersi zipkin gibi oluyor 😆 Ne ses kaliyor ne gicirti… 😆 😆 😆

      Kayislar ve lastik aksamda olusabilecek anormallikler mevsim degisikligi ile hatta bu donemde gece gunduz arasindaki isi farkliligindan bile olur.

    • #6695
      Anonim
      Ziyaretçi

      ole haklisin benim ta ya kullanmadim baya bi sure gecen gun bi calistirdim kullaniyim dedeim aksirdi tiksirdi ada vapuru gibi got got got otuyodu sonra benzin aldim biraz eklemlerini acmak icin gazladim simdi tazi gibi

    • #6696
      Pontiac301
      Katılımcı

      benim akıllı ventura da öyşŸe.3-4 haftada bir çıkartıp bir tur atıp gömüyorum kapalıya…Ama ilk çalışŸtırmada göbeğim çatlıyor:))) sonrası gayet eğlenceli:))) ama napiyim ben sizin gibi her gün binmem yani…Köyd yerinde kullanıcak yer yok hehehe:))) Kapalıda uyusun büyüsün

    • #6697
      acmecamaro
      Katılımcı

      eee kar yagdigina gore kiymetli amerikanlarimizin kis uykusu zamani da geldi…antifrizlerinizi koydunuzmu bakalim?

    • #6698
      illetyus
      Katılımcı

      Bende zaten hic su yokki……..

      Tamami antifriz.. 😉

    • #6699
      Pontiac301
      Katılımcı

      bende hepsine komple antifiriz bastım….

    • #6700
      Angelus
      Katılımcı
      illetyus wrote:
      Bende zaten hic su yokki……..

      Tamami antifriz.. 😉

      Full antifiriz bildiğim kadarıyla motora zararlı ve motoru aşŸındırır.

    • #6701
      illetyus
      Katılımcı

      Aslinda dogru…….

      Ama secilecek antifriz derecesi onemli, yurtdisindan -45 derecelik getirmistim ve onu koymaya pek gozum kesmedi….. 😆

      Buradan daha dusuk dereceli inceltilmis olanindan aldim, yaklasik olarak arabanin durus meyiline gore suyun tamami bosaldiktan sonra 3 yada 4 litrede blogun icinde su kaldi ve bununla karisti.
      Onceden blokdaki suyu bosalttigimda resmen pasli camur kivaminda birsey akiyodu, simdi ise yesil ve temiz, duru olarak cikiyor.

      Bu arada hatirlatmakda fayda var…..

      Eger radyator ve borularinizin saglamligindan emin degilseniz ve az da olsa kacak yada sizdirma gibi durumlar varsa bunlari halletmeden susuz antifriz koymayin..!!

    • #6702
      Angelus
      Katılımcı

      Dün çıkardım camaroyu garajdan marşŸı bastım 3-4 dk ada vapuru gibi çalışŸtı araba, hareket ettirdim vikvik etmeye başŸladı gittim benzin istasyonuna doldurdum depoyu çıktım tem’e araba ısındı kemikleri açıldı gazı kökledim çerkezkoye kadar kesmedim… iyii gitti bee özlemişŸim 200 km’den fazla yol yaptım gittikçe açıldı açıldıkça hızlandı Vectra ve 2-3 pecoyla yarışŸtık daha dogrusu ben değilde onlar beni görünce gaza geldi yoksa ben yolumda gittim. Anlamadığım olayda arabayı gören kamyonda olsa birden yarışŸa girmeye kalkıyo gaza geliyor her neyse geldim otoparka tekrar park ettim örtüsünü örttüm 8-10 kadar kedi egzost ve motorun altına yuvalandı hemen soba misalı sevapta işŸledik yani

    • #6703
      acmecamaro
      Katılımcı

      Ben de bu gun siyiran mars dislisini degistirdim…. mars motoru cok agir…zor oldu… yarin yeni cici bujileri takip calistiracagim ve bir iki tur atar gelirim herhalde…. jeep geleli beri boslamistik keratayi

    • #6704
      illetyus
      Katılımcı
      Angelus wrote:
      Dün çıkardım camaroyu garajdan marşŸı bastım 3-4 dk ada vapuru gibi çalışŸtı araba, hareket ettirdim vikvik etmeye başŸladı gittim benzin istasyonuna doldurdum depoyu çıktım tem’e araba ısındı kemikleri açıldı gazı kökledim çerkezkoye kadar kesmedim… iyii gitti bee özlemişŸim 200 km’den fazla yol yaptım gittikçe açıldı açıldıkça hızlandı Vectra ve 2-3 pecoyla yarışŸtık daha dogrusu ben değilde onlar beni görünce gaza geldi yoksa ben yolumda gittim. Anlamadığım olayda arabayı gören kamyonda olsa birden yarışŸa girmeye kalkıyo gaza geliyor her neyse geldim otoparka tekrar park ettim örtüsünü örttüm 8-10 kadar kedi egzost ve motorun altına yuvalandı hemen soba misalı sevapta işŸledik yani

      Helal valla yakisir……
      Hemen her gun kullandigim halde arada bir oglumdan uzak kaldigim zaman anlattigin seyin aynisini bende yapiyorum…Cokda keyifli oluyor valla…..Aman derim su kendi kendine gaza gelenlere dikkat et cunki son zamanlarda ilgisiz alakasiz tiplerde bizim arabalari gorup gazlamaya basladi….Nedense….Ama onlarinki “alti neonlu” lar gibi degil, daha baska sebeple gaza geliyorlar anladigim kadari ile…… 😆

    • #6705
      Anonim
      Ziyaretçi

      cok katiliyorum bu konuda size… efendi efendi yolumda giderken peco uzay kasa bmw fln sanki sulalesine kufur edilmis gibi gazliyolar sag sol makas fln. genelde saga cekip yol veriyorum sonrada mabaadinda bitiyorum kicindan heralde 50 60 cm uzakta gitmeye basliyorum e tabi selektorleriminde haddi hesabi yok deli edip birakiyorum. onum aciksa full şŸrottle yapip “hadi len dandik” dercesine uzuyorum ama bazende kiziyorum adamlarin istediini yaptim diye aslinda onlar yarismak istemiyo bence gazlayalim istiyolar gormek icin… yinede bole magandalara dikkat etmek lazim….

    • #6706
      Pontiac301
      Katılımcı

      Benim bu tür tiplere yaptığım tek şŸey var.Nova ile üzerine direk kırmak ve şŸeritten atmak…sırf bu yüzden Station dodge aspenim var.Şehirde filan yol benimse ve karşŸı taraf yol vermiyorsa acımadan devam ediyorum.Hem stres atıyorum hemde polisle kaza raporu tutmak eğlenceli oluyor…tabi aspen diri ama boyası artık 50 kere boyandığı için pekmez gibi oldu…

    • #6707
      illetyus
      Katılımcı

      Kici neonlu lar bizlerle niye kapisiyor yada gaza geliyor herkezce maalum….
      Ama bu yeni tureyen denyolara gercekten dikkat etmek lazim !!
      Cunki bunlar subaru ve pejo cular gibi yolda dalasma, kapisma nasil yapilir onuda bilmiyor dolayisi ile olmadik yerde olmadik zamanda yaninda bitiveriyorlar….Yani tam anlami ile bir salaklik ornegi !

      Hadi oburleri neyse, ne olduklarini, maksatlarini arabanin ve kendilerinin gorunusunden anliyoruz ona gore pozisyon aliyoruz….Ama iste tehlike, bu ihtimal vermedigin tiplerde….. Bir anlik gaflet ile onun gazina geldinmi arada bir salatasina gazlamaktan cikiverir, sonu kotuye baglar…

      Bu durum ayni dovusmeyi bilmeyen bir adamdan beklemedigin bir darbe almak gibi bir sey….dikkat edin.

      Gecen hafta bir Alfa kasindi…..Ustelik yukarida anlattigim gibi bir tip.
      icindeki gayet efendi gorunumlu araba ise dort kapi ve sportif olmayan bir model..(Alfanin modellerini hic tanimam da…)
      Herifin gaza gelmesine sebep olan tek sey benim isiklardan kalkarken ekzost dan cikardigim sesti…..Salak herif bizim arabalarin seslerine alisik olmadigi icin benim normal kalkisimdaki cikardigim sesi “gazlamak” sandi ve gaza geldi…. 😆 Baktim onum oldukca uzun bir mesafede bos, yol katilimi filanda yok, “eh madem istedin hadi bakalim” dedim. Ben daha 3. vites tam dolsunda yukari atayim dedigim sirada alfa son vitesdeydi, bir sure benle ayni hizzada kaldi ama ben 4 ledigim zaman o arka plakami okumakla mesguldu….. 😆 Sonra ulastigimiz ikinci isiklarda durabilmek icin cikardigi “cayirtiyi” hatirliyomda……Komikti gercekten….

      Bu gunde bir 3.kusur versiyon bmw…… Yine ayni yol ayni isiklar…..
      kalktim 2…..3 tam 4 dedigim sirada sag yan tarafimdan gelen “CATIIIRRDADANAK” bir ses…..Aynadan baktim amcam 4 luleri yakmis saga dogru yanasiyor……. 😆

      Ama en guzelide, aninda isin farkina varip ozellikle yavaslayarak ona yol vermek……
      Buna deli oluyorlar, kuduruyorlar iste 😆 😆 😆

      Yinede dikkatli olun derim…….

    • #6708
      Angelus
      Katılımcı
      emir wrote:
      cok katiliyorum bu konuda size… efendi efendi yolumda giderken peco uzay kasa bmw fln sanki sulalesine kufur edilmis gibi gazliyolar sag sol makas fln. genelde saga cekip yol veriyorum sonrada mabaadinda bitiyorum kicindan heralde 50 60 cm uzakta gitmeye basliyorum e tabi selektorleriminde haddi hesabi yok deli edip birakiyorum. onum aciksa full şŸrottle yapip “hadi len dandik” dercesine uzuyorum ama bazende kiziyorum adamlarin istediini yaptim diye aslinda onlar yarismak istemiyo bence gazlayalim istiyolar gormek icin… yinede bole magandalara dikkat etmek lazim….

      Benim en çok hoşŸuma giden adam kıçına kadar geliyor sol şŸeritte bir an afallıyor sonra selektör yapıyor bir topukluyorsun eleman ufukta bir noktaya dönüşŸüyor sonra yavaşŸlıyorsun tekrar aynı 3. ve 4.’de yapmıyor artık orta şŸeritte yolunda yavaşŸ yavaşŸ gidiyor.

    • #6709
      illetyus
      Katılımcı

      Angelus o hareket banada cok keyif veriyor ama yapmiyorum…. 😈
      Bir keresinde yapacak oldum, herif oyle hirs yaptiki ! 😯
      Ben sol seritte uzadim gittim, ilerde trafik yavasladi bende surat kesince, adam bakti bu sekilde basedemeyecek orta seritten gam gaz kapatti beni gecti…..Ama duramadi, uzerine ciktigi orta seritte ondeki arabaya acidim icim gitti valla. 😥
      Bu salaklari kendi “gaz” miktari ile birakmakta fayda var gercekten. Biz onlara uyupta gazlamaya kalkinca bu sefer gazin dozu zaten %15′ lik kapasiteyle calisan beyinlerine fazla geliyor iyice sapitiyorlar…… 😈

    • #6710
      piyu
      Anahtar yönetici

      valla ben boyle bir konuda gazladım, gectim diyemiyorum… benim camaro gucsuzdu… fakat sesi enfesti… bende su sekil yapıyordum… ısıklarda yanımda 1,6honda gibi bisi var… benimle kafa kafaya ama bu hazzı ona vermemem lazım… ısık yesile gecmeden gaza asılıp ufak bir burnout ve yesille beraber kalkıs… bu sırada yanındaki ne devir ne motor sesi duyamadıgından zaten afallıyor… sonra gazı kesip normal cruise moduna geciyorsun

      305ci ve kucuk hacimli ve gucsuz amerikan sahiplerine oneri…

    • #6711
      illetyus
      Katılımcı
      piyu wrote:
      valla ben boyle bir konuda gazladım, gectim diyemiyorum… benim camaro gucsuzdu… fakat sesi enfesti… bende su sekil yapıyordum… ısıklarda yanımda 1,6honda gibi bisi var… benimle kafa kafaya ama bu hazzı ona vermemem lazım… ısık yesile gecmeden gaza asılıp ufak bir burnout ve yesille beraber kalkıs… bu sırada yanındaki ne devir ne motor sesi duyamadıgından zaten afallıyor… sonra gazı kesip normal cruise moduna geciyorsun

      305ci ve kucuk hacimli ve gucsuz amerikan sahiplerine oneri…

      Seni kurnaz seni….. 😉

46 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Exit mobile version