Ana Sayfa Forumlar Teknik Bilgilerinizi Paylaşın Yeni Camaro!!!

34 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Yazar
    Yazılar
    • #330
      Erman
      Katılımcı

      5inci jenerasyon Camaro concept 2006 Detroit araba fuarında yerini alacak, üretim 2009 da olacak!

    • #5750
      Erman
      Katılımcı

      Bakalım camaro nun kardeşŸi firebird de geri dönecek mi?
      GTO üretildigi için biraz ümitsizim ama…

      yeni camaro hakkinda daha genişŸ bilgi için:

      http://www.autoblog.com/entry/1234000740053262/

    • #5751
      piyu
      Anahtar yönetici

      erman selam,

      ılk mesajı attığŸında gerçekten sevinmişŸtim ama bu linki gonderince hayallerim yıkıldı… 😥

      Camaro üretimi kestikten ve Mustang 2005 modelini tanıttıktan sonra Mustang’teki nostaljiden modern bir arac yaratma fikri ile Amerika’da biri yaptı bu tasarımı…

      bunun mavi renkte SS olan bir tipi daha var. Bircok internet sitesinde bu tasarımları herkes gercek sandı ve bu sekilde uretilirse kesin alırım gibi mesajlar gonderdiler… buyuk bir internet sitesi Chevrolet tasarımcılarından birine bu tasarımı inceletmis ve adam goruntu hos fakat üretilebilmesi icin cok fazla degisiklik yapılması lazım… surası burası hatalı filan demisti…

      yani Camaro’nun geri dönüşŸü bence asparagas… hatta suanda SS ve SSR’da varki ben hic uretilme ihtimali vermiyorum… ama cok istiyorum o ayrı… hatta cok guzel birsey cıkacagına da eminim ama cok zor iste…

    • #5752
      Lowrider
      Katılımcı

      geçn aylarki hot rod magazine de chevroeltten birisi yeni bi spor araba yapmamız lazım ama bu yeni nesil bi camaro olmıcak falan yazıyodu.

    • #5753
      Anonim
      Ziyaretçi

      selamlar

      ayni araba gibi duruyor iste link

      http://www.cardomain.com/ride/2068628

      saygilar

    • #5754
      atila
      Katılımcı

      Merhaba siteye yeni üye oldum ve çok beğŸendim. Yeni camaro ile ilgili olarak ben de birkaç şŸey söylemek istedim; öncelikle amerikalıların retro tasarımın tuzağŸından kurtulacakları günü dört gözle bekliyorum zira geçmişŸ ne kadar güzel olsada hep onunla yaşŸanmaz ikincisi tasarımcıların ve firmaların eskinin mirasını tüketmeden, ona atıfta bulunarak önc tasarımlar ile heyacan verici ürünler ortaya koymaları gerekiyor ki hatırlanabilsinler aksi takdirde ancak orjinal olan hatrlanacak gerisi sadece onun komiğŸi olarak kalacaktır. Bu çerçevede yeni mustang ve yeni camaro’yu işŸin kolayına kaçışŸ olarak değŸerlendiriyor ve Allah akıl fikir versin diyorum

    • #5755
      Erman
      Katılımcı

      ArkadaşŸlar pontiac’a sordum; mailime cevap geldi; aynen:

      Dear Erman Erkalaycioglu,

      Thank you for contacting şŸe Pontiac Customer Assistance Center. I appreciate
      you taking şŸe time to write us in regards to şŸe Pontiac Trans Am and Chevrolet
      Camaro.

      There are no plans at şŸis time to bring back şŸe Camaro or şŸe Trans Am.
      General Motors has always prided itself on building quality products. Your
      input is vital to General Motors as we look ahead to production of future
      models.

      General Motors’ plans for şŸe future are exciting. I wish I could share şŸose
      plans wişŸ you, but it is traditional in şŸe automotive industry to keep all
      details confidential until şŸe public announcement is made.

      Visit our Website often for updates and şŸe latest information on current and
      concept vehicles.

      If you should need to contact us in şŸe future, simply reply to şŸis message or
      call our Chevrolet Customer Assistance Center at 1-800-222-1020. Customer
      Relationship Managers are available Monday şŸrough Friday from 8:00 a.m. to
      11:00 p.m., Eastern Time.

      Again, şŸank you for contacting Pontiac.

      Sincerely,

      Gina Guerin
      Customer Relationship Manager
      Pontiac Customer Assistance Center

    • #5756
      Erman
      Katılımcı

      Bence Mustang’e meydanı boşŸ bırakmayacaklardır…
      Ama Chevy’nin buna olan cevabını merakla bekleyecegiz…
      Pontiac’ın GTO’su da 2004’te satılmaya başŸladıgından iptal edilmez en fazla kasa degişŸikligine gider bikaç yıl sonra…
      Yani mantık böyle diyor ama gönül F-body dönsün diyor…

    • #5757
      emrekaan
      Katılımcı

      bende bir kaç tasarım var camaroyla ilgili..

      [img:d47d9af5c5]http://popularhotrodding.com/features/0312phr_fifşŸgen_01_z.jpg[/img:d47d9af5c5]

      [img:d47d9af5c5]http://popularhotrodding.com/features/0312phr_fifşŸgen_02_z.jpg[/img:d47d9af5c5]

      [img:d47d9af5c5]http://popularhotrodding.com/features/0312phr_fifşŸgen_03_z.jpg[/img:d47d9af5c5]

      [img:d47d9af5c5]http://popularhotrodding.com/features/0312phr_fifşŸgen_04_z.jpg[/img:d47d9af5c5]

      [img:d47d9af5c5]http://popularhotrodding.com/features/0409phr_camaro_13_z.jpg[/img:d47d9af5c5]

      [img:d47d9af5c5]http://popularhotrodding.com/features/0409phr_camaro_12_z.jpg[/img:d47d9af5c5]

      [img:d47d9af5c5]http://popularhotrodding.com/features/0409phr_camaro_01_z.jpg[/img:d47d9af5c5]

      [/img]

    • #5758
      Erman
      Katılımcı

      ǖncelikle, Atila hoşŸgeldin çok güzel söylemişŸsin sana katılıyorum..

      Emre Kaan bunlar Piyu’nun bahsettigi Camaro’lardan olmalı…
      Bir kısmını daha önce görmüşŸtüm…

      Bir de şŸöyle bir şŸey var:
      Gönderdigim mail de Camaro’nun üretilecegini duyunca çok heyecanlandim vs. dedigime karşŸılık
      GM’in planları heyecan verici diye cevap geldi yani aynı kelimeyi kullanmışŸ..Ama araba üretilmeden ve tanıtılmadan bunu sana açıklayamayız diyor. Buna göre bence ;
      1-ınternet sitelerinde tekrar patlak veren bu yeni Camaro haberi gerçek olabilir ama siteler fotoları eski 2002-2004 arasında yapılan tasarımlardan koymuşŸ olabilir.
      2-Camaro yerine başŸka güzel bir model araba fuarlarında görücüye çıkabilir

    • #5759
      piyu
      Anahtar yönetici

      Erman GM’in sana bu cevabı vermesi normal… bir plan olmasa da aynısını yazarlardı…

      bu benim gordugum ve herkesin ilgisini ceken tasarımlar dogru… birde kırmızı farları kapalı olandan var… birara gonderirim…

    • #5760
      Erman
      Katılımcı

      Sanırım kendi kendime gelin-güvey oluyorum..
      Yine de ocaktaki Detroit’i merak ediyorum..
      Hayırlısı olsun…

    • #5761
      illetyus
      Katılımcı

      [b:e89979e778]SADECE SAHSI FIKRIM……[/b:e89979e778]

      [b:e89979e778]Bence bu resimler ve tasarimlar GM in kendi cizimleri ve planlarinda boyle birsey var……..[/b:e89979e778]

      Birincisi, Ford tek basina olmasina ragmen GM catisi altindaki Cherolet ve Pontiac a ezelden beri rakiptir ve bu hic bitmez.
      Yillar sonra kalkipda gorurgormez sakadanak 67 fastback’ i cagristiran cagdas bir modelle gundeme oturunca ve bu tasarim tahminlerin uzerinde bir ilgi gorunce….

      Ikincisi, Camaro yu bitirdikden sonra su anda Chevrolet in bu kategoride bir arabasi kalmayinca….
      ( Covette i saymiyorum, cunki o cok farkli bir noktada )

      Chevrolet in bu konuda birseyler yapmasi sart….! Yoksa pastanin SportCoupe tarafindaki payi tamamen Ford a birakmis olacak.

      [b:e89979e778]Bence su anda GM, Ford un uyguladigi taktigi biraz hizlandirilmis olarak uyguluyor…..![/b:e89979e778]

      Ford efsaneyi yeniden canlandirmak icin 60 saniye filmini 2000 yilinda yeniden cekti yada cektirdi. Filme karsi olan ilgi yada ilgisizlik aslinda bir nabiz yoklamasi idi. Sonra biraz daha bekledi bir kac kucuk firmanin Eleanor kopyalari yapmasini ve bunlara gelen talep miktarini izledi ve kesin emin oldukdan sonra 2005 yilinda bombayi patlatti.
      Dikkat ederseniz 2005 Mustang yeni filmdeki Eleanor un sanki bir kac sene sonraki gelistirilmis hali gibi…..!
      Yani genel hatlar filmdeki araba.

      GM su anda bu tasarimlari yapiyor cizimleri bir sekilde cok dolayli yoldan internet ortamina yayip (sizdirip) nabiz yokluyor….Daha sonra elde edilen sonuclar dogrultusunda hareket edecek.

      Dikkat edin… resimlere baktiginiz anda direkt olarak 67 Camaro versiyonlarini goruyorsunuz…..
      Ford un uygulamasindaki gibi, Sene secimi bile ayni….!

    • #5762
      piyu
      Anahtar yönetici

      hmmm enfes bir komple teorisi… tabiki olasılığŸı var… benim yazdıklarım ne kadar dogru ise bu da o kadar dogru olabilir…
      🙄

    • #5763
      illetyus
      Katılımcı

      Eski aliskanlik iste naaparsin….. 😆

      Kurcaliicak olsan bende daa ne K.teorileri var…Adminim…. 🙄

      😆 😆

      Ustelik GM in verdigi cevap son derece lastikli !! Nereye cekersen oraya uzar…
      Ama bu cevabin icinde kesin olarak :
      “tasarimlarimiz bunlardan farkli bir dogrultuda” temasi yok…!! 🙄 🙄

    • #5764
      Angelus
      Katılımcı

      DoğŸruyu söylemek gerekirse çizimlerdeki bu model beni pek sarmadı Camaro’nun eskiye dönme fikri beni acaip rahatsız etti sebepte 74-2005 arası Mustangler zaten albenisi olmayan ölü projelerdi tutulmadılar fakat Camaro özgün, çağŸdaşŸ tasarımlarla her zaman kendinden bahsettirdi ve modelleri her zaman üretim yılının ilerisindeydi.

      Peki ne yaptı Mustang? Tek atımlık bir barutu vardı ve onu kullandı , tamam benimde hoşŸuma gidiyor yeni Mustangler ama 5 sene böyle idare etti günü kurtardı diyelim peki ya bundan sonrası?? Challenger görünümlü Mustangmi veya 70 görünümlü 2010 model mustangmi Kusura bakmayın ama bu tamamen FORD’un kolaycılığŸa kaçması gibi geliyor

      Bence Camaro tamamen kendine özgü yeni bir tasarımla günümüz spor otomobilleriyle rekabet edecek tamamen yeni bir model çıkarmalıdır.

    • #5765
      emrekaan
      Katılımcı

      açıkçası bende illetyus gibi düşŸünüyorum. camaronun rakiibi ford mustang di. ford mustangin son jenerasyonunun tutulduğŸunu görünce gm de aynı kozu oynuyor ve o da ccamaroyu eski haline geri döndürüyor. yani bencede gm fordun taktiğŸini uyguluyor.bence bu proje çok tutulacak…

      SAYGILAR EMRE KAAN

    • #5766
      Angelus
      Katılımcı

      Pek zannetmiyorum 75 ten sonra Camaro için ne rakip kaldı nede rekabet olsa olsa tek rakibi küçük kardeşŸi transam olur bu arada bir baksana 80’li – 90’lı modellerine Mustangin birde Camaro’nun ….dediğŸimi anlarsın..

    • #5767
      piyu
      Anahtar yönetici

      ben Camaro en azından 4-5 yıl geri donmez derim… bir marka bir modelini üretimden kaldırıcam diye soylediginde bunun sonuclarını planlamıstır… 1967 yılından 2002 yılına 25 yıl kesintisiz üretim yapmıs bir aracı uretimden kaldırmak cok zor bir olaydır… devamlılık cok onemlidir… corvette 1953 yılından beri uretiliyor… tabiki buda bir guc veriyor…

      ben satıslarının gercekten kotu oldugunu ve firmanın zarar varsa uretim yapmadıgını dusunuyorum… uretime tekrar baslaması icin gercekten cok buyuk bir talep gelmesi lazım ki olsun… yoksa keyfi olarak 3 yıl piyasadan cekilelim, geri donusumuz muhtesem olacak diyemezler… 2002 modelden devam ederlerdi boyle bir planları olsa…

    • #5768
      Erman
      Katılımcı

      55 Chevrolet çıkana kadar Ford en hızlı arabaları yapıyordu..
      Bonny&Clyde da 30’larda Ford larla polisten kaçmayı tercih ediyordu..

      Mustang, Camaro dan ve Firebird ten önce piyasaya sürülmüşŸ, dünyanın en sevimli arabalarından biri..ilk göz agrısı diyebiliriz..

      Genel olarak satışŸlarda Mustang, F-body leri sürekli geçti..

      1966 da Mustang Amerika nın en çok satan 2. arabası oldu.. O yıl en çok tabi ki ımpala sattı..

      Camaro tek başŸına, Mustang’i 1977, 1978, 1982, 1983, 1984 ve 1985 te geçti..

      Camaro en çok 84 de satıldı.. 261.000

      92, Mustang in en kötü yılı.. 60.000

      Sadece 91 ve 92 de Mustang satışŸları 100.000 in altına düşŸtü..Tabi bu yıllarda F-body ler toplamda geçti..

      Son zamanlara bakarsak.. 97 de toplam F-body satışŸları Mustang i geçti.. Mustang 108.000 sattı-3. en kötü satışŸları

      Camaro nun en kötü yılı 2001 – 29.000
      Firebird ün en kötü yılı 2002 – son senesinde 20.000

      ǖnceleri yeni jenerasyon F-body ilgi uyandırdı.. GM Canada da yeni bir fabrika açtı..kapasite: 100.000…
      Fakat 96 da satışŸlar birden düşŸtü.. ort. yılda 30.000 Firebird satılırken Camaro 40.000 lerde seyrediyordu..

      Sonuçta 2002 de üretim durdu..

    • #5769
      illetyus
      Katılımcı

      Kolayciliga kacma anlaminda Angelus a tamamen katiliyorum…!

      Keske o burnundan kil aldirmayan tasarimcilar hic bir etki altinda kalmadan tamamen kendine ozgu ve yepyeni bir sey yaratabilselerdi….
      Gerci onlara kizmamak lazim, hic bir zaman kafalarinda yarattiklari modelleri patron ve muhasebe engellerini asarak tam olarak kagida dokemezler…Dokselerde uretime gecmez…..:)

      Ama soyle bir durum var ;
      Chevrolet sanirim ayni yada benzer taktigi uygulamak zorunda….
      Ister hakli yada dogru olsun ister olmasin belirli donemlerde tuketicilerin egilim gosterdigi bazi seyler oluyor…
      Bu aslinda bir cesit “farkinda olmadan yonlenme”,“….havaya sokulma” durumu.
      Ford belkide hic bir zaman GM sirketleri kadar cok ilan, poster Tv reklami yapmamis olabilir ama cok onemli bir nokta varki her zaman film sektoru ile cok kuvvetli baglanti icinde olmustur. Su anda ulkemizde yayinlanan bir reklamda gecen bir soz gibi, “ortulu reklam” taktigi her zaman ise yariyor ve dahada onemlisi hafizalarda cok daha kalici oluyor.
      74 yapimi bir filmden 26 yil sonra bir tane daha yapiliyor ve iki kotu donem bitirmek gibi bir dezavantaji olan araba yeniden HIT haline geliyor….
      Ve hedef kitle her zaman bu “zokayi” yutar…!

      ( Bu arada bunlari yazarken otomobil olarak Mustang’ i kesinlikle kotulemiyorum )

      Angelus unda belirttigi gibi, modelleri ile her zaman ileride olan ve begeni kazanan Camaro icin, bir “daha hizli daha ofkeli” yada “60 saniye” tarzinda film yapildigini bir dusunun…..
      Hem yeni kusakdan bu arabalarla tanisacak olanlari hemde onceki kusakdan ozlem duyanlari kapsayacak bir Camaro firtinasi esmezmi….
      Bununla birlikde uretimi durmasina ragmen ! guncelliginden en ufak bir sey kaybetmeden internet ortaminda belkide en cok Web sitesine, dokumana ve ulasilabilir bilgiye sahip isim Camaro….
      Insanlar su donemde boyle bir yontemle otomobil secme havasi icine sokulmusken, dogru yada yanlis olsun eskiyi modernize etme taktigi tutmusken…., gizli reklam, internet potansiyeli ve cagdas-nostalji modeli yaratma uclusunu kullanmamak pek akillica olmaz….
      Tabii pazarin bu tarafindan vazgecilmediyse.!!

      Tamamen tahmin ama, Camaro yu bitirdikten sonra Chevrolet yada GM olarak tum iletisim yollari ile aldiklari tepki boyutunu dusunmek bile istemiyorum….
      Bence yaptiklari hatanin farkina gec vardilar ve su anda kazi nasil cevirelimde yanmasin diye geri donus yolu ariyorlar.
      Evet, ekonomik ortam tum dunyadaki sirketler icin kritik durumda olabilir….Bir modelin satis rakamlari cok dusebilir. Ama yinede “hic bir zaman adi kotu anilmamis ve 67 den 2002 ye kadar kesintisiz gelmis” bir araci uretimden tamamen kaldirmak hic akillica degil. Ustelik “musteri psikolojisi” denen bir nokta varki bunu ne anketle olcebilirsin nede satis yuzdesiyle!
      Camaro nun maliyeti cok yukselmis olabilir, dogrudur. Ama bu araci devam ettirmenin caresi yok degil.
      Ki bunun ispati, ozellikle 1975 senesinde yasandi !
      Yeni emisyon kanunlari, buyuk petrol krizi ve hatta daha da kotusu bu araclari hiz tutkunu gencler aliyor ve kaza riski cok diye bazi marka ve modellerin [b:20431d48ba]sigorta kapsamindan cikarilmasi[/b:20431d48ba]….evet yanlis yazmadim…gibi unsurlar yuzunden sadece Amerikada degil tum dunyada millet bu arabalardan elini ayagini cekerken, 2002 yilina kadar gelindiyse, su donemdeki hafif ekonomik sarsintilar yuzunden hala begenilen bir arabanin uretimine son vermenin tek bir adi var…..Salaklik…!

      Ikinci alternatif ise, Chevrolet derki,
      “Ben Camaro efsanesini tamamen kapattim kardesim oyle bir sey hazirliyorumki yer yerinden oynayacak…”….Keske…..

      Ama su anda tum dunyada “cabuk bikma ve hizli tuketme” hastaligina yakalanmis olan musteriyi memnun etme ve dahada onemlisi bu performansi devam ettirebilme riski cok fazla.

      Benimde hic hosuma gitmiyor ve bu tip sirketlere bunu yakistiramiyorum ama galiba Chevrolet inde Ford gibi bu taktigi uygulamasi en azindan su donem icin kacinilmaz gibi geliyor.

    • #5770
      Erman
      Katılımcı

      Bu Camaro&Firebird 72de tahminlerinden çok az sattı
      ve az daha bu yeni sayılabilecek proje rafa kalkıyordu..
      Ama devam kararı aldılar ve başŸardılar..
      Tarih tekerrürden ibaret..
      ve bu kez ne yazıkki tarihi anımsamadılar…

    • #5771
      Erman
      Katılımcı
    • #5772
      Erman
      Katılımcı

      Fotoları ekleyemedim kusura bakmayın..

      Buraya tıklayın: http://www.automobilemag.com/auto_shows/naias_2006/0601_chevrolet_camaro_concept/

    • #5773
      Angelus
      Katılımcı

      Tek kelime ile söylemek gerekirse REZALET…. GM’nin neden battığı bu modelle neden battığını anlamam hakikatten daha kolay oldu!!!!

      3. ve 4.gen modelleri ve bu resimleri gösterdiğim arkadaşŸlar eski modeller bundan daha modern dediler…

      SıTE YǖNETıMı OLAYA EL KOYUN GM’YE DOÐRU YOLU GǖSTERıN !!!

    • #5774
      Tümer ARCAN
      Katılımcı

      arkadaşŸlar bende katılıyorum. önceden dedğim gibi bu retro tasarımlar. gelişŸtirme konusunda ve daha sonra çıkacak jenarasyonlar açısından tasarımcılığı bi düşŸünce kıtlığına sokar. çünkü nasıl ki ikinci jenerasyon camaro ilkinin tarzının dışŸına çıkmadan onun ışŸığında çizilmişŸ yeni çizgilerden oluşŸuyosa bu 3. , 4. jenerasyonlarda da böyle gitmişŸtir.şŸimdi 69 a benzer bi camaro çıkaracaksın sonradan çıkardığın hem 69 dan fazla kopmamalı hemde 2. jenerasyona benzememeli, üstelik farklı bişŸey de pat diye çıkarılsa bu camaro mu diye sorar insanlar. ne yapacaksın sırayla tüm jenerasyonların modernize şŸekilde yeniden çizilmişŸ versiyonlarını mı yapacaksın. (bir devrin tekrarı yani) yoksa çok güzel ve kaslı bir tasarım. ama devamlılık açısından sıkıntı yaratır bence.halbu ki 2001 camaro yu gelişŸtirsen, daha doğrusu; 2001 in üstüne diğer bir jenerasyon yapsan çok daha mantıklı olur.

    • #5775
      XLR-V
      Katılımcı

      Angelus’un avatarindaki model cok daha guzel olmakla beraber resimlerinin inceledigim model de cok fena sayilmaz ama cok daha iyiside yapilabilirmis .
      Su retro dizayn hic sevmedigim bir sey gecmis gecmiste kalir maalesef bir Chevy modeli de( simdi adini hatirlayamadim) sanki ’30 model bir araba gibi duruyor . Ama bu retro anlayisi diger markalarda da var mesele PlymouşŸ Prowler bunun oncusu oldu keza Chrysler’in bir modelide .Bir de Lincoln Continental’in 62 model yili sanirim daha once esinlenmis pardon adeta klonlanmis

    • #5776
      Erman
      Katılımcı

      bu.. bilindigi gibi camaro concept

    • #5777
      Erman
      Katılımcı

      camaro yu gören fanatikler bunları çizdi

    • #5778
      Erman
      Katılımcı

      çünkü camaro varsa firebird trans am de olmalı diye düşŸündüler

    • #5779
      Erman
      Katılımcı

      DıKKAT DıKKAT LJOK ǖZEL BUNLAR!!!

    • #5780
      Erman
      Katılımcı

      concept

    • #5781
      Erman
      Katılımcı

      Son üç resmi yapan çocuk.. Bu resimlerinden sonra, artık GM’in onunla ilgilendigini, artık GM için çalışŸtıgını duydum Amerikada Otomotiv okuyan bir arkadaşŸımdan…
      Bakalım Firebird&TransAm geri gelecek mi…

    • #5782
      piyu
      Anahtar yönetici

      erman hiç olmadı….

      siteyi takip etmiyorsun demek…

      http://www.amerikanaraba.com/News/article/sid=74.html

    • #5783
      Erman
      Katılımcı
      piyu wrote:
      erman hiç olmadı….

      siteyi takip etmiyorsun demek…

      http://www.amerikanaraba.com/News/article/sid=74.html

      Piyu farkındayım yeni Camaro’nun… Hatta ilk kez 2006 şŸubat ayında Detroit’te göstermişŸlerdi. 2007 Detroitte ise convertible versiyonunu ilk kez görüyoruz. Benim “Yeni Camaro” başŸlıgı altında yazmamın sebebi Camaro ve Firebird’ün kardeşŸ olması… Benim demek istedigim yeni Camaro tanıtıldıktan sonra Firebird fanatikleri de “Camaro varsa Firebird de vardır” dediler.. ve kendi başŸlarına çizimler yaptılar Camaro conceptten yola çıkarak -çünkü GM maliyet nedeniyle benzer kasa ve parçalar kullanıyor- GM’in bu çizimlerden haberi olmuşŸ ve üzerinde ugraşŸılıyormuşŸ bu çizimleri daha ileri götürmek için…

      Benim son koydugum resimler biraz daha oynandıktan sonra üretilmesi muhtemel… nabız yoklamaya yönelik “Firebird & TransAm” çizimleridir…

34 yanıt dizini görüntüleniyor
  • Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.
Exit mobile version