Ana Sayfa › Forumlar › Forumlar › AmerikanAraba.com Drag Yarışları › 3.Drag yarislari 84 Camaro
- Bu konu 68 yanıt içerir, 12 izleyen vardır ve en son 15 yıl 9 ay önce Mustafa YÜKSEL tarafından güncellenmiştir.
-
YazarYazılar
-
-
30 Mayıs 2005: 09:20 #257AngelusKatılımcı
Selam Herkese,
Drag yarışları çok güzeldi acaip eğlendik bendede drag tutkusu başladı yarıştan aldığım gazla dünden beri araştırmadayım ve 84 model 350 cu T-top, performans hava filtreli bir camaro buldum arac orijinal 70.000 km’de ve oldukça temiz bu araçla draglarda bir şeyler yapılabilirmi? Tavsiye edermisiniz.
şimdiden teekkürler
-
30 Mayıs 2005: 09:54 #4714AnonimZiyaretçi
o camaro kırmızı siyah veya turuncu siyah mı yada siyah ortalarda bilidiğim kadarı ile ucuz öyle bir camaro dolaşıyor o eskiden v6 motorlu ve ona göre şanzımanı olan bir arabaydı şimdik senin dediğin şekilde değişti o olabilir bence alma o ise herşeyin orjinali en iyisi bence ama yine sen blirsin tabiki
-
30 Mayıs 2005: 10:48 #4715gtagucuKatılımcı
Bende 88 model transam gta var. Piyu’nun kayınbiranderinde de 84 model transam var, bu arabalar o dediğin camaro ile aynı kasadır. Yedek, modifiye parçaları çok bol ve ucuz olan, modifiyede üst limiti olmayan bir araçtır.
84 senesinde fabrika çıkışlı 350 motor camaro hiç üretilmedi yani o motor sonradan takılma, büyük ihtimalle şanzımanda değişmiştir. Eğer araç gerçekten orjinal 70.000km.’deyse pek sorun olacağını sanmam (70.000 mil olmadığına eminmisin).
O camaronun ön camında sürücü tarafında vin kodu vardır o kodu bir kağıda geçirip buraya yazarsan orjinalinde ne tür donanımlar var öğrenebiliriz.
-
30 Mayıs 2005: 12:58 #4716AngelusKatılımcı
[quote:72f30d9d6f=”Eleanor68″]o camaro kırmızı siyah veya turuncu siyah mı yada siyah ortalarda bilidiğim kadarı ile ucuz öyle bir camaro dolaşıyor o eskiden v6 motorlu ve ona göre şanzımanı olan bir arabaydı şimdik senin dediğin şekilde değişti o olabilir bence alma o ise herşeyin orjinali en iyisi bence ama yine sen blirsin tabiki [/quote:72f30d9d6f]
Galiba o araba.. başka ne problemleri olabilir arabanın? Motor değişmesi dışında sence?
-
30 Mayıs 2005: 13:50 #4717AnonimZiyaretçi
[quote:6bf85b4124=”Angelus”][quote:6bf85b4124=”Eleanor68″]o camaro kırmızı siyah veya turuncu siyah mı yada siyah ortalarda bilidiğim kadarı ile ucuz öyle bir camaro dolaşıyor o eskiden v6 motorlu ve ona göre şanzımanı olan bir arabaydı şimdik senin dediğin şekilde değişti o olabilir bence alma o ise herşeyin orjinali en iyisi bence ama yine sen blirsin tabiki [/quote:6bf85b4124]
Galiba o araba.. başka ne problemleri olabilir arabanın? Motor değişmesi dışında sence?[/quote:6bf85b4124]Başka bildğim bir şey yok bide hiç satılamadı o hep gezdi galeri,,ilan ama alan olamdı :
-
30 Mayıs 2005: 13:51 #4718piyuAnahtar yönetici
sonradan motor degisitirilmesi kotu birsey degildir…benim kayınbirader’e aldıgımı 84 transam’ın motoru yeni 350, eski 305ci toplanana kadar yeni 350 almıslar… bence cokta iyi etmisler… enjeftorlu’nun avantajlarına sahip degil ama en azından 2-3 senenlik motor…yanlıs bilmiyorsam blokları 30sene omurlu gibi birsey var.. yani abartı modifiye etmedigin ve yagını suyunue ksik bırakmadıgın surece sorunsuzlardır… sen kimin ne zaman neden degisiklik yaptıgını ogren… motor blogu ile ilgili bilgi varsa birde onları ogren…gene konusalım…
-
30 Mayıs 2005: 23:41 #4719SzopenKatılımcı
Valla bizim bir arkadaş 1 sene oldu satalı 84’ü vardı siyah, satmadan 1 sene önce falan sandık motor gelmişti bu araba olması lazım.. http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/!MaazaDetail.DoIt?MaazaId=40&AdId=814515 alınır yani direk..
-
31 Mayıs 2005: 07:24 #4720AngelusKatılımcı
[quote:0e11020c15=”piyu”]sonradan motor degisitirilmesi kotu birsey degildir…benim kayınbirader’e aldıgımı 84 transam’ın motoru yeni 350, eski 305ci toplanana kadar yeni 350 almıslar… bence cokta iyi etmisler… enjeftorlu’nun avantajlarına sahip degil ama en azından 2-3 senenlik motor…yanlıs bilmiyorsam blokları 30sene omurlu gibi birsey var.. yani abartı modifiye etmedigin ve yagını suyunu eksik bırakmadıgın surece sorunsuzlardır… sen kimin ne zaman neden degisiklik yaptıgını ogren… motor blogu ile ilgili bilgi varsa birde onları ogren…gene konusalım…[/quote:0e11020c15]
Dün akşam arabayi görmeye gittim oldukça temiz bir araba. Sahibi ilede anlaştım gibi.Arabanın motor ve şaşe bilgilerini aldım.Bu arabanın üzerindede 305 varmış ve bitikmiş toplatana kadar motoru eleman yurt dışından 350 cu sandık motor getirmiş takmış
Şase 1GIAP8767EL145200
Motorda 1MI2167V3
-
31 Mayıs 2005: 08:23 #4721piyuAnahtar yönetici
gordugun gibi aynı sebep aynı degisiklik… bence iyi bir karar… 350ye guzel modifiye yapabilirsin… 305te olurdu ama bosver herzaman 350… 😆
VIN kodları ile ilgili yazıdan alıntıdır…Sol menüde Teknik Bilgiler sayfasında 1967-1984 camaro vin kodları sayfasından takip edilebilir…
1981 – 1984 yılları 3.jenerasyon(bir bölümü) Camaro VIN koldarı
1.Hane Ait olduğu ülke 1=Amerika, 2=Kanada
2.Hane G=General Motors
3.Hane Bölüm 1=Chevrolet
4.Hane Emniyet Kemeri A=Aktif B=Otomatik kemer C= Gergili emniyet kemeri
5.Hane Seri P=Camaro Sport Coupe S=Camaro Berlinetta
6.ve 7.Haneler 87= Sport Coupe
8.Hane Motor kodu(yıllara göre farklılıklar göstermektedir)
9.Hane VIN kodunun kontrolü için eklenmiş bir hane
10.Hane Yılı ifade eder B=1981
11.Hane L=Van Nuys,California(üretildiği fabrika) N=Nordwood,Ohio(üretildiği fabrika)
12.ve 13.Haneler Çretim sırasında fabrika tarafından verilen sıralı numaradır ve 100001’den başlar. -
31 Mayıs 2005: 08:40 #4722LowriderKatılımcı
Şase 1-G-1-A-P-87-6-7-E-L-145200
1 Usa
G general motors
1 Chevrolet
A Non-passive (ne demekse)
P Camaro coupe yada z28
87 sport coupe camaro
6 motor kodu
7 check digit ??
E 84 model
L Van Nuys üretim yeri
145200 seri numarası1MI2167V3
motoru çözemedim hehe
-
31 Mayıs 2005: 09:41 #4723piyuAnahtar yönetici
145200 olunca arac banttan cıkan 45200. oluyor…
check digit… toplam rakamı denk getirmek icin fazladan konmus yani birsey ifade etmiyor…
non-passive bende yazan kayıtlarda aktif olarak yazıyor ve emniyet kemerinden baksediyor yani aktif gergili emniyet kemeri…kaza anında geri cekiyor…
ama onun geri cekecek hali kalmamıstır 😆
-
1 Haziran 2005: 11:18 #4724AngelusKatılımcı
Beyler arabayı aldım geldim.Ufak tefek bakımlar istiyor fakat en önemlisi acilen sol sag kapıların fitillerini değiştirmek gerek bu parçayı nereden bulabilir ve temiz bir şekilde taktırabilirim..
-
1 Haziran 2005: 11:41 #4725piyuAnahtar yönetici
angelus satın aldın sanırım…(aldım geldim diyince satın almamısta olabilirsin 😆 )
hayırlı olsun….
kapı fitilleri metro marka guzeldir… kapı fitilleri set olarak (saglı sollu)kapının altı, kaporta’daki karslıgı olacak sekilde 4 parcadır… ttop oldugundan ustteki fitil ttop camına birlesiktir…
parca işal eden firmalardan temin edilebilir… 3-4 gün sabredersen seni yonlendirebilirim. Montajı ise pek zor olmasa da dikkat gerektirir. Montaj yapılacak parcalarının kesinlikle curuk olmaması gerekir yoksa fittillerine yazık olur. Yurtdışından kendinde getirebilirsin ama tavsiye etmem, risklidir. parcanın adı “weaşerstripping kit” diye gecer. tahmini fiyatı 400usd filandır…
gerekli bir parcadır ama sen bu aracı yeni aldıgından belkide daha acil bircok isi olabilir… bence fitil icin acele etme… yaz oldugundan en azından yagmur kar olayı yok… idare edebilir….
eksiklerini yavas yavas tespit etmek ve planlamak lazım… butcene uygun birsekilde onem sırasında gore getirtilmelidir.
Bence suanda hevesli oldugundan ve kullanmak isteyeceginden öncelikle tanıdık birine yag degisimi, yag filtresi, benzin filtresi, hava filtresi, radyator antifrizi degistir… bujileri kesin degistir… karburator’unu kontrol ettir ve ayarlattır… boylece guzel yurumeye baslar ve gereksiz benzin harcamamıs olursun… sonra dedigim gibi plan olayına girersin…
semt olarak ne civardasın bilmiyorum ama anadolu yakası ise birara bilgim yettigi kadar sana yardımcı olabilirim.
-
1 Haziran 2005: 13:17 #4726gtagucuKatılımcı
Araban hayırlı olsun ;
Avrupa yakasındaysanda ben yardımcı olabilirim. ıcabında ustama götürürüz arabayı komple check-up yaptırır neresi ne yapılması gerekiyor tam olarak buluruz; bütçene göre restorasyon, modifiye listesi çıkartırız.
Hatta bu perşembe günü buluşabilirsek ben arabama sub-frame connectors taktıracam şasiyi bayağı güçlendiriyormu 300$’a getirtmiştim yurtdışından henüz taktırmadım arabama, icabında senin için kalıbını aldırtıp burdan aynısından yaptırırız (birkaç demir parça).
-
1 Haziran 2005: 14:16 #4727piyuAnahtar yönetici
ozgur esasında o parcalardan bizim transam’a da lazım sanırım ama tam onemsemedigimden(suanda baska sorunları var, fan gitti de) suanda ilgilenemedim.
Sen nasıl kalıp aldırmayı planlıyorsun cizim-ölçüm seklinde mi?
boyle bir imkan olur ise bende isterim(neden isterim bilemiyorum ama cizimden ya da kalıptan 😆 )
-
1 Haziran 2005: 15:22 #4728gtagucuKatılımcı
Nasıl kalıp alınacak pek bilmiyorum (Çnerilere açığım) çok karmaşık parçalar değiller icabında demirci ustasına götürüp bunun aynısından yap dedikmi yaparlar heralde.
Senin arabayada mutlaka takılması gereken bir parça senin şanzımanda kısa oranlıydı sanırım o tork altında bayağı eziliyordur şasi.
Şöyle ölçebiliyorsun şasinin bükülüp bkülmediğini arabaya duruyorken t-top’ın kenarına bi yerine parmağını sok dipgaz hızlan ve kökfren dur parmağın kağıt olmuşsa sfc takman gerekir.
Bu parça sürüş sırasında takırtıların falan hemen hepsini gideriyormuş. Ayrıca önden arkaya güç aktarımı daha az kayıplı oluyormuş böylece hafiften kalkış performansıda artıyormuş. Perşembe günü arabanla gel istersen orada kalıp olaylarını falan görüşürüz.
-
1 Haziran 2005: 17:03 #4729DoDoKuSuKatılımcı
arabanın plakası 34 ry … ise
araba güzel hayırlı olsun
özellikle gidişi çok güzel motor yanlış hatırlamıyosam 2001 de sandık geldi değişti , kullanmıştım o arabayı -
1 Haziran 2005: 19:57 #4730piyuAnahtar yönetici
[quote:927776a04b=”gtagucu”]Nasıl kalıp alınacak pek bilmiyorum (Çnerilere açığım) çok karmaşık parçalar değiller icabında demirci ustasına götürüp bunun aynısından yap dedikmi yaparlar heralde.
Senin arabayada mutlaka takılması gereken bir parça senin şanzımanda kısa oranlıydı sanırım o tork altında bayağı eziliyordur şasi.
Şöyle ölçebiliyorsun şasinin bükülüp bükülmediğini arabaya duruyorken t-top’ın kenarına bi yerine parmağını sok dipgaz hızlan ve kökfren dur parmağın kağıt olmuşsa sfc takman gerekir.
Bu parça sürüş sırasında takırtıların falan hemen hepsini gideriyormuş. Ayrıca önden arkaya güç aktarımı daha az kayıplı oluyormuş böylece hafiften kalkış performansıda artıyormuş. Perşembe günü arabanla gel istersen orada kalıp olaylarını falan görüşürüz.[/quote:927776a04b]
haftaiçi arabayı alıp gelmem mumkun degil ozgur, eger herhangi bir sekilde cumartesi’ye kalır ise ya da senin isinin dustugu biryerde becerikli bir usta var ise belki gerekli olculeri alır…sonra ben ugrayıp yaptırırım, ya da belki yaptırmadıysan ctesi bakarız… arabaya birde fan takmadan yurutemeyeceğimden sorun buyuyor tabiki… konusuruz…
-
2 Haziran 2005: 15:43 #4731gtagucuKatılımcı
Benim sfc’leri bugün arabama taktırdım bayağı farketti. Arabanın içindeki bütün takırtılar gitti. Ayrıca şase bayağı sağlamlaştı. Eskiden gaza bastığımda önce koltuğumla ben ilerleyip şase arkamdan geliyor gibi hissediyordum şimdi arabayla bütünmüşüm gibi hissediyorum gaza bastığım zaman bütün şasenin ileri fırladığını hissedebiliyorum ayrıca fren yaptığımda ve viraj alırken araba eskisi gibi bir tarafa yığılmıyor.
Bence bütün 3. nesil f-body’lere takılması gereken bir parça, verdiğim paranın hepsine değdi. Aynısını yaptırma olayını taktırdığım ustaya sordum,şema yapıp aynı şekilde rahatça yapabilirmiş. takma dahil 300milyon civarına olur dedi ama pazarlık vs. ile düşebilir.
Birde yukarıda emniyet kemeriyle ilgili yorumunu okudum ben benim kemerler tutmuyor sanıyordum (çekince kitlenmiyor), benim servise sordum meğersem sadece frene basınca kitleniyormuş, arabamın bir özelliğini daha öğrenmiş oldum.
-
2 Haziran 2005: 19:39 #4732illetyusKatılımcı
[quote:71b181c82f=”gtagucu”]Araban hayırlı olsun ;
Avrupa yakasındaysanda ben yardımcı olabilirim. ıcabında ustama götürürüz arabayı komple check-up yaptırır neresi ne yapılması gerekiyor tam olarak buluruz; bütçene göre restorasyon, modifiye listesi çıkartırız.
Hatta bu perşembe günü buluşabilirsek ben arabama sub-frame connectors taktıracam şasiyi bayağı güçlendiriyormuş 300$’a getirtmiştim yurtdışından henüz taktırmadım arabama, icabında senin için kalıbını aldırtıp burdan aynısından yaptırırız (birkaç demir parça).[/quote:71b181c82f]
Bende isterem bende..nay nay nooomm… Camaro icin de kullanilabiliyorsa sayet ! -
2 Haziran 2005: 19:49 #4733illetyusKatılımcı
[quote:5a7e8cdd4c=”gtagucu”]Nasıl kalıp alınacak pek bilmiyorum (Çnerilere açığım) çok karmaşık parçalar değiller icabında demirci ustasına götürüp bunun aynısından yap dedikmi yaparlar heralde.
Senin arabayada mutlaka takılması gereken bir parça senin şanzımanda kısa oranlıydı sanırım o tork altında bayağı eziliyordur şasi.
Şöyle ölçebiliyorsun şasinin bükülüp bükülmediğini arabaya duruyorken t-top’ın kenarına bi yerine parmağını sok dipgaz hızlan ve kökfren dur parmağın kağıt olmuşsa sfc takman gerekir.
Bu parça sürüş sırasında takırtıların falan hemen hepsini gideriyormuş. Ayrıca önden arkaya güç aktarımı daha az kayıplı oluyormuş böylece hafiften kalkış performansıda artıyormuş. Perşembe günü arabanla gel istersen orada kalıp olaylarını falan görüşürüz.[/quote:5a7e8cdd4c] Onu anlamak icin 2. generasyon F body lerde daha acisiz bir yontem var… Kaportayi tepeden tirnaga yenileyip, sase takozlarini fabrika cikisi gibi yapip arabayi bitirirkende cil cil bir boya atip binmeye basladiktan bir hafta sonra bakiyorsunki tavan arka direklerinde kapi tarafinda boya catlamis…. 😡 😡 Sonra agzina ne gelirse sayiyorsun….. Bu durum F body lerin kacinilmaz hastaligidir…! Yukaridaki soylediklerin cok dogru…saydigin sorunlari cozuyor. Yaptirma isi kolay, karmasik parcalar degil gercekden ama onemli olan baglanti noktalarindaki olculerin tam tutmasi..! benim deli Ramazan’ a verdikmi birebire olcude titanyum celiginden bile yapar, hemde malzeme parasina….
-
2 Haziran 2005: 20:51 #4734gtagucuKatılımcı
illetyus sendeki araba neydi? 2. nesil camaromu? Benim aldığım sfc’ler sadece 3. nesil f-body’ler için (82-92 arası).
-
2 Haziran 2005: 21:06 #4735piyuAnahtar yönetici
Ozgur peki mesela haftasonu arabayı alıp gitsem senin usta hazırlayabilir mi? yoksa senin arabanın olması ya da senin olman mı lazım…250ytl olsa 200usd eder guzel rakam tabiki aynısını yapabiliyorsa… bizim transam’da ses yapıyor sanırım sesleri kesecektir…
cevap yazdıktan sonra bana ustanın telefonlarını da mesaj atsana…
-
2 Haziran 2005: 21:23 #4736illetyusKatılımcı
[quote:bb6db74cdd=”gtagucu”]illetyus sendeki araba neydi? 2. nesil camaromu? Benim aldığım sfc’ler sadece 3. nesil f-body’ler için (82-92 arası).[/quote:bb6db74cdd]
Evet bendeki 75 Camaro ( 2. generation ). Mesaji yolladikdan sonra diger mesajlari okuyunca uyandim isi….. -
2 Haziran 2005: 21:25 #4737gtagucuKatılımcı
Benim arabanın olması gerekir sanırım tam şekli yapmak için. Büyük ihtimalle hemen yapamaz icabında bir hafta sonu gidip görüşürüz (Bu hafta sonu olamaz ama bugün boşum) anlaşırsın öbür haftasonuda taktırmaya gidersin. Ustanın telefonu yok malesef ama adres tarif edebilirim.
-
3 Haziran 2005: 06:29 #4738piyuAnahtar yönetici
dun aksam summit ve jegs kataloglarından baktım…2 farklı marka buldum biri sse diger competition engineering biri 150usd digeri 180usd (ama eski katalog’lar) sanırım aynı fiata geliyor…
acaba yaptırsak mı yoksa siparis mi versek teredduteyim…
acep usta guzel bir is yapar mı? parca cok teferruatlı bir parca degil… hatta bir markanın bariz duz boru olanı da gordum… kaynak isciligi lazımdır diyor… yani duz boruyu kaynaklıyorsun ve direnci arttırıyor… ama sanırım senin aldıgın koselerinde hem vidaları olan hemde kaynak yapılan cesit olmalı…
ozgur rica etsem kendi isin icin ugradıgında ustaya ne kadar zamanda nasl bir is yapar, fiyatı nereye ceker gibi detay soruları sorarmısın? bende ustanın cevaplarına göre kayınbirader le konusalıyım ve arabayı hazırlıyım… suanda acip fan isini halletmem lazım…sonra sfc gecebiliriz…
sagol
-
3 Haziran 2005: 06:51 #4739AngelusKatılımcı
Günaydın Beyler,
Dün şehir dışında olduğum için bugün okuyabiliyorum forumu. SFC’den bende taktırabilirim ayrıca 2-3 araba olursa daha iyi pazarlık ortamıda doğar gibi geliyor. Bu arada bende Beşiktaş’tayım.
-
3 Haziran 2005: 07:08 #4740AngelusKatılımcı
[quote:e2f8488567=”DoDoKuSu”]arabanın plakası 34 ry … ise
araba güzel hayırlı olsun
özellikle gidişi çok güzel motor yanlış hatırlamıyosam 2001 de sandık geldi değişti , kullanmıştım o arabayı [/quote:e2f8488567]Evet eski plakası 34 RY imiş.. Teşekkürler…
-
3 Haziran 2005: 08:54 #4741piyuAnahtar yönetici
kapsamlı bir arastırma yaptım, 1 risk var gibi ama ondan da emin degiller…
sfc takıldıktan sonra guc farklı yerlere gidebiliyormus… ve on cam’ın altındaki baglantı yerlerine guc binip cam’ı catlatma riski varmıs… ama camım catladı diye yazmıyorlar, catlama riski var diye…
bir mustang sitesinden nasıl yapıldıgını gordum… bence olcuye bile gerek yok, kafası calısan biraz is bilen bir demir ustası cok kolay yapar… ama tabi dana onceden denenmis ve test edilmis bir parcanın hazırlanması daha verimli olacaktır… haftaici arabayı getirmem mumkun degil ancak ctesi veya pazar olabilir… 2 kisi icin pazarlık yapmanın yanında yeni gelecekleri de yonlendirebiliriz… bence pazarlık gucu daha da artar… sonucta iyi secilmis malzeme ve kabiliyetli bir ustada is bitiyor…
ozgur senden haber bekliyoruz…
-
3 Haziran 2005: 09:27 #4742illetyusKatılımcı
Dogan arastirdigin sey aslinda dogru….Arabanin kalkis aninda olusan ve onden arkaya dogru iletilen basinc bir noktada desarj olmasi gerekiyor ! Otomobillerin yapisi geregi bu desarj arka tekerlek sisteminin govdeye baglanti noktasinda olusur….Yarim sase otolarda hemen hemen sofor koltugu altinda biten guclu profillerden sonra, Aks’ a kadar olan bolum esnemege musait oldugu icin, iletilen shock un bir bolumu sonumleniyor, diger kismi ise tekerlegin yere basmasi yolu ile yere iletiliyor. Sfc takildigi zaman yarim sase, aksin govdeye baglandigi noktalara kadar guclendigi icin bu yuk baska noktalardan dejars olmak zorunda..ki buda genellikle govdenin en ince ve zayif baglanti noktalarina dogru kayiyor. Bu durumda onemli olan nokta sanirim su : Eger aracin yasi ve korunmasi ile baglantili olarak kaportasinda genel bir deformasyon yada incelme (curume ve sekil kacikligi) varsa, on ve orta sase baglantilari hatali yada zayif ise okuduklarin dogru…! Gogus kisminda sorun olusturabilir.
Ancak, standart ve sehir ici kullanimlar sirasinda olusan basinc yukunun on tarafda cok etkili olacagini sanmiyorum…Zaten dusuk miktardaki soklari kendi sase si sayesinde kaldiramayacak durumda olan bir arabayi Sfc de kurtaramaz, ciddi bir kaporta restorasyonu gerekiyor demektir…. -
3 Haziran 2005: 09:33 #4743gtagucuKatılımcı
Benim aldığım sfc’ler bunlar ;
http://www.spohn.net/product.cfm?productid=1309almadan önce bende bayağı araştırma yaptım birçok forumu falan okudum herkesin en iyi olarak tavsiye ettiği sfc spohn’inki. Bu sfc diğerleri gibi sadece dikey bir sağlamlık değil yatay olarakta bir sağlamlık sunuyor. Ayrıca direk düz değil bütün egzos borularını sıyıracak şekilde tam oturacak biçimde eğimli yapmışlar. Benim sfc’lerde vida girişide vardı önce vidalattırdım sonra üstüne kaynak yaptırdım sağlam olsun diye (sırf kaynak yetiyormuş normalde)
Çn cam çatlatma olayını t-top arabalara 3 kollu strut tower brace (kule gergisi,2 kolluda sorun olmuyormuş) takılırsa oluyor diye okumuştum, gerçi o olayıda t-top arabada yıllardır 3 kollu stb kullanan birkaç kişi yalanlamıştı. Sfc’nin çatlatma olayını ilk senden duyuyorum zaten camla alakası olan bir yerde değil.
Bu arada bende TDS wonderbar’da var, steering tower brace diyede geçiyor arabanın altı için kule gergisi oluyor, direksiyon kutusunun çatlamasını engelleyip ön tarafı sağlamlaştırıyor. Buda bütün 3. nesil f-body’lerde bulunması gereken bir parça (hatta z28’lerde fabrika çıkışı olarak varmış), direksiyon kutusunun çatlaması kronik sorunlardanmış, bu düz boru şeklinde bir parça icabında onunda kopyasını yaptırırsın (0’ı pek pahal değil gerçi 50$ civarı).
-
3 Haziran 2005: 09:50 #4744AngelusKatılımcı
Bu zamanzingoyu kalıbını hazırlatıp bence burada yaptıralım Türk amerikan oto sanayine sonuna kadar destek
-
3 Haziran 2005: 10:27 #4745piyuAnahtar yönetici
Ozgur hızlı hızlı 7-8 forum’a daldım… arada karısmıs olabilir bak… ne yalan soyliyim… kesin diyemiyorum…
tamamdır 2 parca oldu o zaman… senden haber bekliyorum.. haftasonu(daha dogrusu ctesi gunu icin) planı sana uyarsa bir plan yapıp yatırırız… angelus’a da uyar sanırım… zaten usta ben hazırlıyorum haftaya gelsinler… fiyatıda bu olsun(guzel fiyat olsun ki getirtmedik diye pisman olmayalım sonra) derse benden OK’dir yapsın… mesela hersey dahil(aynı olculer aynı kalınlık uretim montaj…) 250 filan yapsın… sen ugrarsan soyle baslasın valla… kesin yaptırırım… diger parcaya da 3-5 birsey alır olur biter iste…
-
3 Haziran 2005: 11:01 #4746gtagucuKatılımcı
Bu cumartesi işim var sabahtan ama gidebilirsem öğleden sonra gidip görüşmeye çalışırım olmazsa pazartesi giderim. Ayrıntıları ve komple fiyatları öğrenirim.
-
3 Haziran 2005: 11:31 #4747theunforguvenKatılımcı
sfc leri biraz araştırdım genelde çelik-hangisi olduğunu bulamadım- (economical mild steel) kullanılıyor. yükün çoğunu bu parça karşılayacaktır zaten. yükü karşılamayıp başka yere yönlendirirse takılmasının mantığı olmaz. ama kaynağın doğru yapılması önemli. hatasız olmalı…
-
3 Haziran 2005: 12:07 #4748piyuAnahtar yönetici
[quote:37b843ee75=”gtagucu”]Bu cumartesi işim var sabahtan ama gidebilirsem öğleden sonra gidip görüşmeye çalışırım olmazsa pazartesi giderim. Ayrıntıları ve komple fiyatları öğrenirim.[/quote:37b843ee75]
😆 süpersin tşkler…
-
3 Haziran 2005: 15:21 #4749AngelusKatılımcı
Çn camı değiştirmek istiyorum 1 tane buldum fakat üzerinde 87-92 camaro yazıyor acaba bu cam 84 e uyarmı bir bilginiz varmı
-
3 Haziran 2005: 20:35 #4750gtagucuKatılımcı
Yeni öncamı nereden buldun hurdacıdan mı? Yoksa Internet’ten mi? Çn cam boyutları hakkında değişiklik duymadım hiç 82-86 ve 87-92 modelleri arasında uyması lazım.
ıcabında camcıda şimdiki ön camının kalıbını aldırtıp aynısından yaptırtabilirsin hatta eskisinden sağlam bile olur araba fuarında binek araçları için bayağı yüksek teknoloji camlar yapan yerli firmalar görmüştüm.
-
3 Haziran 2005: 20:57 #4751piyuAnahtar yönetici
kalıp cok pahalı olur 1 tane icin pahalıya gelir… 2-3 olsa belki… bence cıkma bulursan (tam yılı olmalı bence) kacırma… ya da on cama ihtiyacın varsa amerika’dan getirttir… taktırırken ve cıkarttırırken dikkat edilmesse kırılıyor(kırık olmadıgını farzederek yazdım) kaporta boya olayında cıkartılması gerekirse kırılabiliyor diye yazdım…
aman gereksiz masraf acma… birde on cam olmazsa zaten binemessin de…
-
4 Haziran 2005: 11:58 #4752gtagucuKatılımcı
Sfc’lerle ilgili olarak taktırdığım yerle görüştüm ;
1 gün içinde parçaları yapıp arabaya takabilirmiş yani sabah geldinmi aynı gün içinde teslim edermiş.
Benim arabaya gerek yokmuş, ama tam tipinin yapılması için icabında getirebilirim.
Adres ve telefonu ;
Çelik Egzost – Dursun Ali Çelik
Atatürk Oto San. 1. kısım No:189 Maslak
Tel: 276 94 00
GSM : 0536 853 47 42 -
6 Haziran 2005: 06:06 #4753AngelusKatılımcı
Türkiye oto-cam olayında dünya 3. imiş birde tüm arabaların cam kalıpları varmış ellerinde olmasa bile 15 gün içinde imal ediliyormuş camlar Camaro ön cam yerli imalat gölgeli takma dahil 250 YTL. Diğer marka amerikan arabaların camlarıda var eğer ihtiyaç olursa telefonları yazabilirim.
SFC’lerin fiyatı konusunda bir konuşma geçtimi bu arada?
-
6 Haziran 2005: 09:06 #4754gtagucuKatılımcı
sfc+wonderbar işçilik vs. dahil 350ytl dedi, ama pazarlıkla düşürebilirsin büyük ihtimalle, yaptıramaya niyetliyseniz piyuyla beraber gidin toptan pazarlığı yaparsınız icabında.
-
6 Haziran 2005: 09:15 #4755LowriderKatılımcı
Q: Where can I get a Knight Rider conversion kit for my Trans Am?
A: Parts are sold directly by Diamondback Automotive Systems (106 Jay Street, Schenectady, NY 12305) – 518-346-3019. They have everyşing from exterior pieces to complete interiors. Unfortunately, no turbo boost is available for jumping over oşer cars
hadi piyu sırada bu var
-
6 Haziran 2005: 09:29 #4756piyuAnahtar yönetici
o ısık olayından igrendirdiler turk milletini… tum tofaslara takıldı bir ara…
bu arada ben o firmaları biliyorum… icine inanılmaz ugrasıyorlar… heryerde dijital gostergeler filan…..
Angelus bizim fan olayını cozemedik hala… kısa sürede hallolacak… sonra ben sana haber veririm beraber gideriz… tabi sen hazırsan…
Ozgur cok sagol…makbule gecti… umarım guzel is olur…
-
6 Haziran 2005: 09:48 #4757AngelusKatılımcı
2-3 gün bende şehir dışında olacağım işleri ayarlayınca beraber gideriz.
-
8 Temmuz 2005: 10:13 #4758AngelusKatılımcı
transam-camaro 82-92 yılları arasında tüm camlar standart. 2 hafta önce ön camı değiştirdim bence orijinalinden güzel oldu eğer cam’la ilgili herhangi bir ihtiyacınız varsa bana mesaj atın adres tel vereyim size…..
Bu arada TRANSAM-CAMARO sahibi arkadaşlar ön camlarını mutlaka kontrol ettirsinler. Bu camlar yapıştırma tekniği ile takıldığından bir süre sonra bağlantıları yapışkan etkisini kaybediyor ve zayıflıyor buda camda çatlama yapıyormuş.Ayrıca yağmurda zayıflayan yerlerden giren su cam yatağının bozulmasına ve paslanmasına sebep oluyormuş.. Bir diğer tehlikede camcının söylediği yüksek beygirli otomobillerde yukarıda saydıgım nedenlerden dolayı camın kasılıp patlaması.. Riske atmayın ön camınızı, bağlantılarını kontrol ettirin bir elden geçirtin gençler …..
-
29 Ağustos 2005: 12:16 #4759AngelusKatılımcı
Sub-Frame Connectors olayını gündeme almamız lazım beyler,dün internette okuduğum teknik makalede bunların F-bodylerde şart olduğu ve takılması gerektiği yazıyordu . Arabayı yoğun kullandığım için kasılmadan arka direklerde boyada hafif çatlamalar oluşmaya başladı…
-
29 Ağustos 2005: 12:30 #476072camaroKatılımcı
[quote:5a3f89a4a3=”Angelus”]Sub-Frame Connectors olayını gündeme almamız lazım beyler,dün internette okuduğum teknik makalede bunların F-bodylerde şart olduğu ve takılması gerektiği yazıyordu . Arabayı yoğun kullandığım için kasılmadan arka direklerde boyada hafif çatlamalar oluşmaya başladı…[/quote:5a3f89a4a3]bende var.zaten şart bişi.
-
30 Ağustos 2005: 07:45 #4761gtagucuKatılımcı
E o kadar yazdık mutlaka alınması gereken bişey diye
-
30 Ağustos 2005: 21:15 #4762piyuAnahtar yönetici
Ozgur yakında Hakan ile arıycaz seni… 😉
-
25 Ocak 2006: 16:13 #4763AngelusKatılımcıpiyu wrote:Ozgur yakında Hakan ile arıycaz seni… 😉
O yakından 6 ay geçti
-
25 Ocak 2006: 18:39 #4764illetyusKatılımcı
Amerikaniniz hangi versiyon olursa olsun, ihmal etmeyin……
Ben yaptim, inanilmaz fark yapti……
-
26 Ocak 2006: 04:48 #4765Tümer ARCANKatılımcı
Angelus araban hayırlı olsun.kazasız belasız güle güle kullan.
-
26 Ocak 2006: 05:09 #4766piyuAnahtar yönetici
zuhauahuahau hakan bi 6 ay’a ne dersin )
-
26 Ocak 2006: 05:18 #4767AngelusKatılımcıamerikandelisi wrote:Angelus araban hayırlı olsun.kazasız belasız güle güle kullan.
Saol Kardeş
-
26 Ocak 2006: 05:24 #4768AngelusKatılımcıpiyu wrote:zuhauahuahau hakan bi 6 ay’a ne dersin )
He hee heeee görünen o ki o altı ay altı bin ay olcak
-
7 Mart 2006: 15:44 #4769AngelusKatılımcıpiyu wrote:zuhauahuahau hakan bi 6 ay’a ne dersin )
2. Altı ayın 4. ayındayız
-
4 Haziran 2006: 17:28 #4770auyilmazKatılımcı
Bir 6 ay daha oldu sanirim… aradi mi?
-
4 Haziran 2006: 19:44 #4771AngelusKatılımcı
Valla 3. altı ayın şu an 1. ayındayız
-
5 Haziran 2006: 19:39 #4772Mustafa YÜKSELKatılımcıAngelus wrote:Valla 3. altı ayın şu an 1. ayındayız
aklıma direk 2. elli kırg dokuz geldi
-
5 Haziran 2006: 23:36 #4773auyilmazKatılımcı
Ya aslinda dusunuyorum da, zaman ne kadar cabuk geciyor degil mi? Yasadiklarimizin uzerine neler yasadik, neler oldu, neler bitti. Bunu yazdik, sonraki 5 ay gelince 4’cu 6ay…
O gunleride gormek dilegiyle…
-
13 Haziran 2006: 15:05 #4774Mustafa YÜKSELKatılımcı
evet ya aklıma siteyi ilk buluşum geldi iki önceki iş yerindeydim forumları canlandırmak için kıvranıyodum
aile gibiydik aşiret olduk
-
29 Nisan 2007: 21:13 #4775AngelusKatılımcı
Hişşhhtttt 5 . Altı ayın ilk ayına girdik sayılır..
-
30 Nisan 2007: 19:28 #4776Mustafa YÜKSELKatılımcı
hadi hayırlısı 5. 6 ay a adım attık
-
14 Haziran 2007: 11:38 #4777AnonimZiyaretçi
evet güzel araba ama kaputun altında biraz oynamalısın millet 5 litrelik motorlar koymaya başladı ama yinede sen bilirsin:)
-
14 Haziran 2007: 13:53 #4778AngelusKatılımcıaddacamaro wrote:evet güzel araba ama kaputun altında biraz oynamalısın millet 5 litrelik motorlar koymaya başladı ama yinede sen bilirsin:)
Evet haklisin 1600 cc çekmiyor. Bayırda yokuşta bayılıyor araba.
-
14 Haziran 2007: 13:58 #4779Mustafa YÜKSELKatılımcı
650cc bis motorunu tercih ederim 350ci yerine sonuçda 350 ci dediğimiz 1540cc oluyo dimi ehueueh 650cc daha az yakar:)
350ci = 5.7lt = 3.56 x 1600cc
-
8 Şubat 2009: 19:32 #4780AngelusKatılımcı
Ne konuymuş be kardeşim arabayı aldıgımdan beri kapanmadı
-
9 Şubat 2009: 18:41 #16312Mustafa YÜKSELKatılımcı
kapanmasın be kardeşim böylesi daha iyi
-
-
YazarYazılar
- Bu konuyu yanıtlamak için giriş yapmış olmalısınız.